E39 Kütusenäidik
E39 Kütusenäidik
nuh probleem selles et paak sa tyhjaks, lasin paagi kuruni täis a näitab ikka nulli. krt kas mingi andur läbi või ujuki kiilus kinni?! kas see võimalik yldse, peaks ju elekrtooniline olema:S
Mul oli sama probleem kuu aega tagasi 525 99 a. et paagis oli 15l kütet ja järsku oli null!!
Peale täitmist kõrini oli ikka null
Võtsin siis mõlemad ujukid välja paagist ja proovisin käega ujukite taset siia- sinna, kõik töötas ja näitas kütuse taset ilusti.
Kui paaki lasin ujukid, jälle ei näidanud midagi. Liigutasin pistikuid jne, ei miskit.
Kordasin uuesti eelnevaid toiminguid, et võtsin ujukid välja ja peale teist korda tagasi panemist hakkas näitama ja nüüd näitab paremini kui ennem
Milles oli probleem ei tea siiani.
Peale täitmist kõrini oli ikka null
Võtsin siis mõlemad ujukid välja paagist ja proovisin käega ujukite taset siia- sinna, kõik töötas ja näitas kütuse taset ilusti.
Kui paaki lasin ujukid, jälle ei näidanud midagi. Liigutasin pistikuid jne, ei miskit.
Kordasin uuesti eelnevaid toiminguid, et võtsin ujukid välja ja peale teist korda tagasi panemist hakkas näitama ja nüüd näitab paremini kui ennem

Milles oli probleem ei tea siiani.
Diisel maamehe lemmik
5044107

Re: E39 Kütuse näidik
Enne lammutamist võid varjatud menüüst andureid kontrollida, kas näitavad midagi või on nullis.seppa kirjutas:nuh probleem selles et paak sa tyhjaks, lasin paagi kuruni täis a näitab ikka nulli. krt kas mingi andur läbi või ujuki kiilus kinni?! kas see võimalik yldse, peaks ju elekrtooniline olema:S
noh kuigi see teema siin oli mingi kena aastake tagasi.........kuid lõpetuseks siia võika öelda et varjatud menüü näitab ikkagi kütuse näitu kui talle tuleb korrektne signaal ujukilt, mis on paagis....mina tõmbasin paagi lahti..ujuk välja......ning parempoolse paagi ujuk on sellise lollaka koha peal et kui tangid siis kogu surve käheb otse ujukile ning võib seal kontaktide juhtme lahti lüüa...nii oli ka minul.....seega ujuk välja........juhe kinni joota.....ujuk tagasi.....ja korras ta oligi 

Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Ei, ta näitab ka seda, kas üldse näit tuleb ujukitelt (s.t. signaal korras, või on arvutuslik või puudub üldse).seppa kirjutas:noh kuigi see teema siin oli mingi kena aastake tagasi.........kuid lõpetuseks siia võika öelda et varjatud menüü näitab ikkagi kütuse näitu kui talle tuleb korrektne signaal ujukilt, mis on paagis....
Vt. Test No 6 - lk. 47:
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kas selle sama probleemi (anduri juhtmed kehvasti ühendatud) tunnuseks võib olla ka see, et näidik natuke kõigub üles-alla?
Teistel on probleem see, et täispaagi korral seier nullis, minul aga sõidu ajal natuke kõigub - kui panna kompuutrilt Range näidu peale, siis number käib nagu Michael Knighti spidomeeter - tuleb 50 kilomeetrit juurde, siis jälle 30 kilomeetrit kaob imekiiresti.
Teistel on probleem see, et täispaagi korral seier nullis, minul aga sõidu ajal natuke kõigub - kui panna kompuutrilt Range näidu peale, siis number käib nagu Michael Knighti spidomeeter - tuleb 50 kilomeetrit juurde, siis jälle 30 kilomeetrit kaob imekiiresti.
Sinu auto ei ole ainuke taolise probleemiga, ehk siis ootan ka huviga mida vastatakse.hanno kirjutas:Kas selle sama probleemi (anduri juhtmed kehvasti ühendatud) tunnuseks võib olla ka see, et näidik natuke kõigub üles-alla?
Teistel on probleem see, et täispaagi korral seier nullis, minul aga sõidu ajal natuke kõigub - kui panna kompuutrilt Range näidu peale, siis number käib nagu Michael Knighti spidomeeter - tuleb 50 kilomeetrit juurde, siis jälle 30 kilomeetrit kaob imekiiresti.
'84 kondimootor
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 Kütusenäidik
Teema on küll vana aga probleem sama mis Hanno'l. Täna jälgisin pingsalt range'i ja tulemus oli see, lõpetasin sõidu kuskil 3e paiku ja range oli 170, alustasin uuesti sõitu kell 9 (mootor külm) ja range langes 120ni, sõitsin 16 kilti maha ja range on ikka 120. Ta küll tõuseb vaikselt kui mootor soojaks saab ja 16st kilomeetriga peaks ju mootor soojaks küll saama, ka range peaks siis sõidu lõpuks ju 154 olema aga võta näpust. Paaril eelneval päeval olen ka jälginud range'i ja see kihutab ka nagu "Michael Night'i spidomeeter" nagu mainitud, ka sooja mootoriga tiksub vahest 2-3 sekundiga kilomeetri alla ja nii kuskil paar minutit (range langenud 60) ja siis hakkab lambist tõusma. kellelgi kogemusi? 

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 Kütusenäidik
sama teema oli minu e39;) ai ma mässasin mis mässasin aga viga kadus siis kui vahetasin vigase abs anduri:) juhipoolne tagumine täpsemalt, ja kõik probleemid kadusid:)v6ss kirjutas:Teema on küll vana aga probleem sama mis Hanno'l. Täna jälgisin pingsalt range'i ja tulemus oli see, lõpetasin sõidu kuskil 3e paiku ja range oli 170, alustasin uuesti sõitu kell 9 (mootor külm) ja range langes 120ni, sõitsin 16 kilti maha ja range on ikka 120. Ta küll tõuseb vaikselt kui mootor soojaks saab ja 16st kilomeetriga peaks ju mootor soojaks küll saama, ka range peaks siis sõidu lõpuks ju 154 olema aga võta näpust. Paaril eelneval päeval olen ka jälginud range'i ja see kihutab ka nagu "Michael Night'i spidomeeter" nagu mainitud, ka sooja mootoriga tiksub vahest 2-3 sekundiga kilomeetri alla ja nii kuskil paar minutit (range langenud 60) ja siis hakkab lambist tõusma. kellelgi kogemusi?
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 Kütusenäidik
Sul oli ka range ainuke näit, mis hüppas? Mõtlesin ise ka anduri peale, aga siis peaks ehk midagi muud ka jupsima, või ei? Küttekulu näit on normis, kõik ülejäänud on nagu korras, ainult range :S Lähen proovin varjatud menüüst asju uurida, ehk saab targemaks kuidagipidi. 

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 Kütusenäidik
Näidud nägin ära aga targemaks ei saanud
Liitreid paagis näitas kenasti ja suht õige tundub olevat (oma arvutuste kohaselt), kesmist küttekulu näitas ka suht enamvähem ( 7.0, kompu näitab vähe rohkem ja olen tavaliselt esimese näidu alati ära nullind, kui tankinud olen ja teine näitab siis pikemalt, siit ka üks küsimus, et paar nädalat tagasi käis aku maas, seega kulud ja kõik läksid kompust nulli ja arvatavasti ka varjatud menüüst eks?
) range näitas aga 45 kilti mööda (võrreldes siis kompu näiduga, mis koguaeg ees). Siit ka küsimus, et kas kompu näitu saab kuidagi ühtlustada varjatud menüü omaga või pean ise arvestama range'st 40-50 kilti maha edasipidi? Tänud, kes viitsivad kaasa mõelda 



E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 Kütusenäidik
Mul sama mure, et kütusenäidik külma mootoriga näitab vähem ja soojalt näitab rohkem. Varjatud menüü näit on enda arvutustega võrreldes õige ja loogiline.
See teema on ikkagi kuidagi poolik ja lahendust asjale pole leidnud. Kellelgi nüüd rohkem ideid äkki?
See teema on ikkagi kuidagi poolik ja lahendust asjale pole leidnud. Kellelgi nüüd rohkem ideid äkki?