Topspeed Raadil 17.07
Topspeed Raadil 17.07
Puhas sõidurõõm
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kas osa võtma või vaatama???
Mina siis seekord osa ei hakka võtma.
Aga vaataja rollis oleks küll
Mina siis seekord osa ei hakka võtma.
Aga vaataja rollis oleks küll
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Diisel lippab endal nagu 3.0 bensukas
Pane end kirja muidugi sest kõiki bensiini mootori omanikke huvitab palju su suksu kiirust arendab.Kui hea tulemuse saad siis müüme bensiini mootorid vahelt ära ja ostame traktorid vahele
sõidaks ka kuid mootor ei kannata veel selliseid nippe teha
Vaatama lähen kindlasti kui traktor peale võtab .
Pane end kirja muidugi sest kõiki bensiini mootori omanikke huvitab palju su suksu kiirust arendab.Kui hea tulemuse saad siis müüme bensiini mootorid vahelt ära ja ostame traktorid vahele
sõidaks ka kuid mootor ei kannata veel selliseid nippe teha
Vaatama lähen kindlasti kui traktor peale võtab .
Puhas sõidurõõm
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kesse minu eest selle stardimaksu ära maksab???
Muidu ju võiks lausa osa võtta.
enne seda muidugi tuleb rihm ja üks amort siis kiirelt ära vahetada.
me@võistleks küll
Muidu ju võiks lausa osa võtta.
enne seda muidugi tuleb rihm ja üks amort siis kiirelt ära vahetada.
me@võistleks küll
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Diisli mehed kus te nüüd olete ?
Üks uus tahab toetust
Kui klubist iga mees paneks mingi kümneka siis näeksime kuidas torudest ja rehvidest mustad jutid maha jäävad
Kah kolme triibu mees ta ju nüüd.
Aga siis peab olema väga väga hea tulemus sest ma juba uurisin endale ka teistliiki autosi nats
Ja kui ma pettuma pean diisli võimetes siis jään igavesti bensiini mootorit jootma
Üks uus tahab toetust
Kui klubist iga mees paneks mingi kümneka siis näeksime kuidas torudest ja rehvidest mustad jutid maha jäävad
Kah kolme triibu mees ta ju nüüd.
Aga siis peab olema väga väga hea tulemus sest ma juba uurisin endale ka teistliiki autosi nats
Ja kui ma pettuma pean diisli võimetes siis jään igavesti bensiini mootorit jootma
Puhas sõidurõõm
Osavõtjate tabelit lugedes naera või puruks - bmw omanikud on jälle natuke oma margi mainet täis teinud:
igor latvija bmw 525 2.5 (200 hj) 260
Andres Selts Eesti BMW 318 1.8 N (195 hj) 240
võrdluseks:
Kaido Krum Eesti BMW 540 4,0T (492 hj) 200
muid pärle:
Vladimir Est vaz 2101 1.2 (160 hj) 180
Ime et John Force või Michael Schumacher pole veel reganud
igor latvija bmw 525 2.5 (200 hj) 260
Andres Selts Eesti BMW 318 1.8 N (195 hj) 240
võrdluseks:
Kaido Krum Eesti BMW 540 4,0T (492 hj) 200
muid pärle:
Vladimir Est vaz 2101 1.2 (160 hj) 180
Ime et John Force või Michael Schumacher pole veel reganud
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Helistasin täna ja pumba saabumisest ei teatud veel midagi Ilma uue bensupumbata pole kiirendamisel kõõksuva autoga mõtet lolli mängida. Niiet tuleku otsustamine jääb tegelikult viimase nädala peale.
Mõtlesin vahepeal, et peaks Karmeni tiitlit kõigutama ja naise rooli panema seekord. Ainuke häda on selles, et vähese juhtimiskogemuse tõttu on edu kahtlane ja ise nagu sõita ei julge - korra tegi linnas pöördel vihmaga pirueti ära ja rohkem ei julge
Mõtlesin vahepeal, et peaks Karmeni tiitlit kõigutama ja naise rooli panema seekord. Ainuke häda on selles, et vähese juhtimiskogemuse tõttu on edu kahtlane ja ise nagu sõita ei julge - korra tegi linnas pöördel vihmaga pirueti ära ja rohkem ei julge
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
pole midagi teha, koolipoisid ei tea rohkem automarke ju ja bemm on ikka tõelin rullnokatsi masin, kindlasti kirjutaks mõni lamorghini, aga noh BMW plaju lihtsam kirjutada ju...irw ma ei tea, kas ma isegi õieti kirjutasin lamorghiniAare kirjutas:Osavõtjate tabelit lugedes naera või puruks - bmw omanikud on jälle natuke oma margi mainet täis teinud:
igor latvija bmw 525 2.5 (200 hj) 260
Andres Selts Eesti BMW 318 1.8 N (195 hj) 240
võrdluseks:
Kaido Krum Eesti BMW 540 4,0T (492 hj) 200
muid pärle:
Vladimir Est vaz 2101 1.2 (160 hj) 180
Ime et John Force või Michael Schumacher pole veel reganud
aga see siks, ei pruugi väga vale olla, saaremal olevat ka liikunud, mingi rallikas on
aga kas kellelgi teisel on ka kiivrit pakkuda sellist väiksemat?
BMW M5 V10
Panin juba kaks pumpa. Tapal sõitsingi sedasi. See kompunn ei tööta, sest pumbad peavad olema samasugused, muidu kärssab nõrgem läbi.
Minul kärssas see 300 km pärast läbi. Teine asi kahe pumbaga on see, et filtrid tuleb siis panna teise kohta, ainuke sobiv koht on vasaku pooltelje kohal põhja küljes. See tähendab pikki voolikuid, millega tekib järgmine jama. Nimelt on filter survepoolel ja kui survepoolde lisada 1+1 meetrit voolikut (toru sinna ei saa panna), siis gaasi andmisel survetõusu ei tule, sest see läheb voolikute elastsuse ja torustiku pikendamise nahka. Mina kasutasin 325i 3.0 bar pumpa lisapumbana. Originaalpump on nii võimas, et see uputab ka väiksema pumba ära. Too hakkab kuumenema kui tekivad aurukorgid ja lõpuks kärssab maha. Kiirendamisel hakkab kergesti kakkuma ning faktilist kasu sellest polnudki. Tellisin lõpuks ikka uue pumba.
Minul kärssas see 300 km pärast läbi. Teine asi kahe pumbaga on see, et filtrid tuleb siis panna teise kohta, ainuke sobiv koht on vasaku pooltelje kohal põhja küljes. See tähendab pikki voolikuid, millega tekib järgmine jama. Nimelt on filter survepoolel ja kui survepoolde lisada 1+1 meetrit voolikut (toru sinna ei saa panna), siis gaasi andmisel survetõusu ei tule, sest see läheb voolikute elastsuse ja torustiku pikendamise nahka. Mina kasutasin 325i 3.0 bar pumpa lisapumbana. Originaalpump on nii võimas, et see uputab ka väiksema pumba ära. Too hakkab kuumenema kui tekivad aurukorgid ja lõpuks kärssab maha. Kiirendamisel hakkab kergesti kakkuma ning faktilist kasu sellest polnudki. Tellisin lõpuks ikka uue pumba.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990