
Kuulutuse mõte selles, et keegi teine ei hakkaks klubist seda vaatama.
Aja saamiseks selgitasin, et olen Tallinnast (ja meie maksameRixy kirjutas:Mul sulle selline küsimus, et nt. Tartu UM-is on järjekord 3 nädalat, kas müüja oli nõus niikaua siis ootama, kuniks sina aja saad ja masina ülevaatamisele viid?
Või on sul tutvusi?
R.
Küsisime, et kas peab mootori ja kasti diagnostika eraldi võtma. Öeldi, et see on juba ostueelse kontrolli sees.puruvana kirjutas:Kas UM-s automaatkasti seisukorra kohta ka midagi õeldakse ? Ja kui tahad ikka väga korralikku autot ,siis kas peaks mootoridiagnostika ka eraldi veel tegema ,või sisaldab um test seda ka ?
2-3 aastat vanad autod on niipalju sõitnud.Kaido325i kirjutas:läbisõitu ei ole võimalik 100% õiget saadapuruvana kirjutas:Kas läbisõit osutus õigeks ?
sellist väidet küll ära esitama hakka. üks tuttav sõidab aastas 200 000 maha. samas teine ei sõida 30 000 -ki.valuvelg kirjutas:2-3 aastat vanad autod on niipalju sõitnud.Kaido325i kirjutas:läbisõitu ei ole võimalik 100% õiget saadapuruvana kirjutas:Kas läbisõit osutus õigeks ?
25000- 35000 on keskpärane aasta läbisõit eestis! Saksamaal vastavalt piirkonnale tavaliselt suurem! 180000 on 3-5 aastat vana auto normaalne läbisõit! Selle kilometraazi ja ajajooksul ei ole auto veel raipeks sõidetud!Kaido325i kirjutas:sellist väidet küll ära esitama hakka. üks tuttav sõidab aastas 200 000 maha. samas teine ei sõida 30 000 -ki.valuvelg kirjutas:2-3 aastat vanad autod on niipalju sõitnud.Kaido325i kirjutas: läbisõitu ei ole võimalik 100% õiget saada
Statistika jaoks kena aga tegelikkuses ei ütle see keskmine mitte midagiTauri kirjutas:25000- 35000 on keskpärane aasta läbisõit eestis!
Ma sain aru hoopis nii, et teema oli püstitatud, et "Ära osta seda autot" taolisi masinaid müüvaid autoaedade/kaupluste eest hoiatada?kimmo kirjutas:Püsigem teemas - konkreetne müügisolev auto.
Jah, võiks teha midagi sellist...skiev kirjutas:Teeks ettepaneku teha kleeps kahtlastest müüjatest nii teaks kust ostes tasub eriti hoolikas olla. Tean selliseid kohti veel, mis pole küll 100% saastamüüjad kuid tihti viskab ikka väga hullu masina sisse. nagu te kõik teate mida teeb tilk tõrva meepotis. Lihtsalt oleks hea ülevaade enne autoostu.
Ja lõpuks oleksid kõik müüjad seal nimekirjas kuna kellelegi tundub alati mingil hetkel iga müüja puhul, et teda on petetud.FiLV kirjutas:Jah, võiks teha midagi sellist...skiev kirjutas:Teeks ettepaneku teha kleeps kahtlastest müüjatest nii teaks kust ostes tasub eriti hoolikas olla. Tean selliseid kohti veel, mis pole küll 100% saastamüüjad kuid tihti viskab ikka väga hullu masina sisse. nagu te kõik teate mida teeb tilk tõrva meepotis. Lihtsalt oleks hea ülevaade enne autoostu.
Või lihtsalt SEDA kleepsuks!
10 aastat vana autot on ju jube mõte ka remontida esinduses. Odavam on sinna juba ju siis mõnelt avariiliselt uus mootor osta. Sama hästi võiks siis küsida, miks foorumikasutajad siin Patriku ja Valdeku juures käivad. Võiks ju siis ka õelda, et ainult esindus on koht kus käia. Kindlasti on selliseid nurgataguseid, kus töökvaliteet isegi parem. Minul näiteks üks tuttav vanapapi, kel aastaid juba üle 70 turjal ja enamus oma elust mootorispordi ja mootorite remondiga kokku puutunud. Igal juhul viin enne talle teha kui esindusse 10neid tuhandeid loobin.Jaanus_P kirjutas:Minu jaoks oli teema püstituse mõte selles, et rahvas ei läheks seda ostma. Minu poolt lastud teha kontroll ja tulemused rahvale teada antud (teema on ostuabi). Omanik küll ütles, et teeb nädalaga masina korda (mitte UM-is), aga selline otsus ei ajendanud seda autot ikkagi ostma. Kui laseb teha kusagil nurgataga mingi kerge remondi ei tähenda seda, et masin oleks korras. Peale seda oleks vaja jälle kontrollida. Samas arvan, et tal lihtsam otsida keegi kes ei lase kontrolli teha ja müüakse heausksele ostjale ära.
Ja mis sellest siis halba oleks, kui BMW huvilised informeerivad üksteist kahtlastest müügikohtadest või sõidukitest kleepsuga teema all?Indrek_M kirjutas:
Ja lõpuks oleksid kõik müüjad seal nimekirjas kuna kellelegi tundub alati mingil hetkel iga müüja puhul, et teda on petetud.
Mina isiklikult ei näe sellisel mustal nimekirjal mõtet - igaühe isiklik otsus kust ja kellelt ta oma auto ostab.
Just nimelt - sõidukid aga mitte müüjad.ryan kirjutas:Ja mis sellest siis halba oleks, kui BMW huvilised informeerivad üksteist kahtlastest müügikohtadest või sõidukitest kleepsuga teema all?Indrek_M kirjutas:
Ja lõpuks oleksid kõik müüjad seal nimekirjas kuna kellelegi tundub alati mingil hetkel iga müüja puhul, et teda on petetud.
Mina isiklikult ei näe sellisel mustal nimekirjal mõtet - igaühe isiklik otsus kust ja kellelt ta oma auto ostab.
Kas selle jaoks on vaja igakord uus teema püstitada, et see koht ja see sõiduk on nii ja...Kirjuks läheb nii.
Hea ja mugav lugeda, kui sellised kahtlased sõidukid on koondund kleepsuga alateema alla.
Täitsa õige jutt. Eestis bmw-d on üldse raske müüja.Ajavad oma 24 punkti testi taga. Endal sai aasta tagasi ostetud e39 teha proovisõitu 1m edasi ja 2m tagasi,tuled põlesid,raadio mängis ja ostetud ta saigi.Kahetseda pole midagi. Aga eks ta ole nii et bmw on kõrge hinnaga ja paljudel jagub raha hiljem kütte ostmiseks. Tänu sellele tahetaksegi 7a vanust bemmi 40tuhande läbisõiduga.dellu kirjutas:10 aastat vana autot on ju jube mõte ka remontida esinduses. Odavam on sinna juba ju siis mõnelt avariiliselt uus mootor osta. Sama hästi võiks siis küsida, miks foorumikasutajad siin Patriku ja Valdeku juures käivad. Võiks ju siis ka õelda, et ainult esindus on koht kus käia. Kindlasti on selliseid nurgataguseid, kus töökvaliteet isegi parem. Minul näiteks üks tuttav vanapapi, kel aastaid juba üle 70 turjal ja enamus oma elust mootorispordi ja mootorite remondiga kokku puutunud. Igal juhul viin enne talle teha kui esindusse 10neid tuhandeid loobin.Jaanus_P kirjutas:Minu jaoks oli teema püstituse mõte selles, et rahvas ei läheks seda ostma. Minu poolt lastud teha kontroll ja tulemused rahvale teada antud (teema on ostuabi). Omanik küll ütles, et teeb nädalaga masina korda (mitte UM-is), aga selline otsus ei ajendanud seda autot ikkagi ostma. Kui laseb teha kusagil nurgataga mingi kerge remondi ei tähenda seda, et masin oleks korras. Peale seda oleks vaja jälle kontrollida. Samas arvan, et tal lihtsam otsida keegi kes ei lase kontrolli teha ja müüakse heausksele ostjale ära.
Samas on ka iga koha hinnang vägagi erinev remondivajaduse osas. Hiljuti sai ühte Golf 3e müüdud ja käis Soo tänaval diagnostikas ja kontrollis. Peale seda läks ostja sellega kohe Tulika tänava ülevaatuspunkti ja silladetailide osas räägiti mõlemas kohas täiesti erinevate detailide välja vahetamise vajadusest. Võtta siis kinni kus tõde või äkki mõlemas.
Analoogset juttu rääkis mulle üks inimene, kes saksast autosid toob. Oli ka ühte BMW-d müünud, mis esindusse ostueelsesse kontrolli viidi. Seal öeldi, et aasta jooksul võiks teha tõid nii 25 000 eest (a la amordid ja midagi sellist vist). Kusjuures rõhk oli sõnal aasta jooksul. Ostja loomulikult nõudis kohe müüjalt, et see nüüd autost sellevõrra hinda alla laseks. Samas on ju selge, et siis võiks aga ka seda autot turul kallimalt müüa. Samas oli selle auto hinnaklass vist kuskile 100 000 ringi, seega oleks hinna alla laskmine olnud ikka tõsine häving.
Endal on samuti olnud juhus, kus autot vaatamas käinud vend hakkas ajama juttu stiilis, et saksast pole midagi head tulnud. Käigukasti läheb kindlasti 5000, mootorisse ka sama palju. Muid töid ka kindlasti veel, et umbes 15000 läheb sisse küll. Kusjuures auto müügihind oli peale tingimisi 25 000 peale juba kokku lepitud. Milleks selline etendus veel vajalik oli ei mõista siiani. Kas tõesti arvasid et annan auto 10 000ga ära.
Ehk siis mida ma selle kõigega öelda tahtsin, et igasuguste tehniliste kontrollidega võiks ka siiski normaalsuse piiridesse jääda ja igasugu väidetavate kulude summas ei pea ju kohe nii palju hinda alla saama.
10 aastat vanal autol ei ole ju ka alati mõttekas arvestada kohe esinduse hindadega.