E32 kardaani tugilaager
E32 kardaani tugilaager
Tere,
küsimus selles, et enda autol (E32 750 90a) vahetasin teist korda kardaani tugilaagrit, siit 1-2, mitte küll konkreetselt originaali. Alguses oli tugilaager täitsa kutu ja lõi vibra sisse, peale vahetust töötas mõniaeg (vahetatud said veel käigukasti padijad ja tagumised suured puksid), nüüd läks asi jälle suht hulluks, et koguaeg vibras kui gaasi vajutada, sai alt ära katkutud ja tuli välja et "korpusel" pragu sees, ok mis teha jälle uus alla, asi küll parem aga umbestäpselt 3000rpm juures põhjagaasiga minnes lööb korraks tugeva vibra sisse.
Nüüd siis küsimus, kas tõesti B osa on siis nii kehva, et peaks originaal osaga proovima? Või kuidas kardaani sirgust kontrollida? Sest kõik muu on tihe ja korras
küsimus selles, et enda autol (E32 750 90a) vahetasin teist korda kardaani tugilaagrit, siit 1-2, mitte küll konkreetselt originaali. Alguses oli tugilaager täitsa kutu ja lõi vibra sisse, peale vahetust töötas mõniaeg (vahetatud said veel käigukasti padijad ja tagumised suured puksid), nüüd läks asi jälle suht hulluks, et koguaeg vibras kui gaasi vajutada, sai alt ära katkutud ja tuli välja et "korpusel" pragu sees, ok mis teha jälle uus alla, asi küll parem aga umbestäpselt 3000rpm juures põhjagaasiga minnes lööb korraks tugeva vibra sisse.
Nüüd siis küsimus, kas tõesti B osa on siis nii kehva, et peaks originaal osaga proovima? Või kuidas kardaani sirgust kontrollida? Sest kõik muu on tihe ja korras
Ei eelpingestanud, kuidas see käib?priitv8 kirjutas:Kandelaagri eelpingestasid?
Kardaani kokku pannes balansist välja ei võinud minna?
Kas balansist võib välja minna siis kui nt. siit näidatud nr 11) kohapealt läheb teise-valesse asendisse peale tagasi?
Laagri metallraam tuleb 4 mm ettepoole pingutada, selleks on tal ovaalsed poldiaugud.Andres kirjutas:Ei eelpingestanud, kuidas see käib?priitv8 kirjutas:Kandelaagri eelpingestasid?
Kardaani kokku pannes balansist välja ei võinud minna?
Kas balansist võib välja minna siis kui nt. siit näidatud nr 11) kohapealt läheb teise-valesse asendisse peale tagasi?
Laagri vahetamiseks pidid kardaani keskelt pooleks võtma, kui täpselt samasse soonde tagasi ei pannud, ongi disbalansis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Aga kui läkski valesse soonde, siis on ainus võimalus katse-eksitus meetodil õigesse soonde tagasi saada?priitv8 kirjutas:Laagri metallraam tuleb 4 mm ettepoole pingutada, selleks on tal ovaalsed poldiaugud.Andres kirjutas:Ei eelpingestanud, kuidas see käib?priitv8 kirjutas:Kandelaagri eelpingestasid?
Kardaani kokku pannes balansist välja ei võinud minna?
Kas balansist võib välja minna siis kui nt. siit näidatud nr 11) kohapealt läheb teise-valesse asendisse peale tagasi?
Laagri vahetamiseks pidid kardaani keskelt pooleks võtma, kui täpselt samasse soonde tagasi ei pannud, ongi disbalansis.
Mul algas ka kogu saaga sellest, et pukk oli ribadeks. Ristid on korras mul veel ja nüüd sain kardaani peaegu vibravabaks ka aga lähiajal peaks siiskit laskma ära tasakaalustada, et ideaalne oleks.Metsavaht kirjutas:mul oli terve see pukk ribadeks. Viisin pärnusse kardaani tasakaalu ning sellega vahetati ka ristid ära ning nüüd ei ole mingit problat. kas sul yldse ristid korras? kui vahelaager ära on siis see võb ristid ka ära rikkuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
e32 750 omanikud, kui olete vahetanud tugilaagrit, kas olete ostnud originaali? Kas see on olnud kaheltpoolt tugevndatud?
Enda omaga käisin balanseerimas, kardaan oli ideaalselt tasakaalus. Kardaani ja diffri ühendusel oli õrn loks sees, kas sellest võib just kiirendammise hetkel ainult momendiks ca 3000rpm juures kerge vibra sisse lüüa? Või on siis tõesti vahepukk vale..
Enda omaga käisin balanseerimas, kardaan oli ideaalselt tasakaalus. Kardaani ja diffri ühendusel oli õrn loks sees, kas sellest võib just kiirendammise hetkel ainult momendiks ca 3000rpm juures kerge vibra sisse lüüa? Või on siis tõesti vahepukk vale..
Minul mõnda aega tagasi tekkis Samuti vibra kiirendamisel. Vibratsioon tekib umbes pööretel 1400 kuni 2100, ei ole vahet kas kiirendan aeglaselt või kiiresti, lihtsalt kui kiiresti siis on vibra tunduvalt suurem kui aeglaselt kiirendamisel. Vibratsiooni all mõtlen ma seda, et auto põhjast on kosta vastikut ühtlast ragistamist ja auto keskelt salongis väristab plastikut. Ma ei tea kas mulle tundub või on tegelikult ka niimodi, et ristmikult kiirendades ja pöörates kas siis paremale või vasakule vibreerib rohkem kui otse kiirendades
Kas peaksin Samuti otsima viga tugilaagris?
Ise vahepeal kahtlustasin reduktorit, kas on ka see võimalus olemas?
Kas peaksin Samuti otsima viga tugilaagris?
Ise vahepeal kahtlustasin reduktorit, kas on ka see võimalus olemas?
V8
http://bmwe32.masscom.net/sean750/drive ... eshaft.htm seda võib ka veel lugeda...
Asi jätkub:
Kuna väga kerge vibra-"nurrumine" kohalt minnes ja väikestel kiirustel kiirendades siiskit veel sees on (eriti külmalt), siis otsustasin lasta Tartu UM's vahepukk õieti eelpingutada ja ka igaks petteks muud asjad kardaani juures üle vaadata. Kuna Bentley manuaalis ja paljudes välismaistes foorumites rõhutatakse eelpingutamise tähtsust, ning vea kirjeldus vastab täpselt minu omale. Minu suureks üllatuseks teatati mulle UM's, et kardaan on valesti kokku pandud (kuigi kardaan on Pärnus balanseeritud) ja vahepukis ei saa kindlasti viga olla, kuna see pannakse lihtsalt alla ja ei oma absoluutselt vahet mis asendis ta seal on ja nad ei hakka üldse lahtigi võtma kuna, nad kardaani balanseerida niikuinii ei saa.
Ega muud ei jäägi üle kui tuleb ise garaaz rentida ja ise asi korda teha, sest paistab, et nii vanasid autosid spetsialisti härrad korda teha ei oska ega viitsi
Kuna väga kerge vibra-"nurrumine" kohalt minnes ja väikestel kiirustel kiirendades siiskit veel sees on (eriti külmalt), siis otsustasin lasta Tartu UM's vahepukk õieti eelpingutada ja ka igaks petteks muud asjad kardaani juures üle vaadata. Kuna Bentley manuaalis ja paljudes välismaistes foorumites rõhutatakse eelpingutamise tähtsust, ning vea kirjeldus vastab täpselt minu omale. Minu suureks üllatuseks teatati mulle UM's, et kardaan on valesti kokku pandud (kuigi kardaan on Pärnus balanseeritud) ja vahepukis ei saa kindlasti viga olla, kuna see pannakse lihtsalt alla ja ei oma absoluutselt vahet mis asendis ta seal on ja nad ei hakka üldse lahtigi võtma kuna, nad kardaani balanseerida niikuinii ei saa.
Ega muud ei jäägi üle kui tuleb ise garaaz rentida ja ise asi korda teha, sest paistab, et nii vanasid autosid spetsialisti härrad korda teha ei oska ega viitsi
Tehas ei näe kardaani remontimist ette, järelikult ei saa ka UM seda Sulle pakkuda. Kahjuks.Andres kirjutas:Ega muud ei jäägi üle kui tuleb ise garaaz rentida ja ise asi korda teha, sest paistab, et nii vanasid autosid spetsialisti härrad korda teha ei oska ega viitsi
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
OT: müügis, kuna jäi auto24 erakuulutus üle ja mõtlesin, et viskan kirvega müüki aga ega keegi huvi ikka ei tunneTarvo kirjutas:Ja auto juba müügis sellepärast?
Ega see värin ei ole üldse eriti tuntav, kui ei tea. See asi on mul endal rohkem peas kinni, kuna olen selle jamaga juba pikalt maadelnud, siis nüüd enam alla ideaalse tulemuse ei lepi