E39 530d 99a kas on turbo peal
E39 530d 99a kas on turbo peal
Tervist.
Autoks 530d 120 kw 99a. kas tal on vabalthingav või turboga mootor? Tahan teada, kas pärast pikemat sõitu võib mootori välja suretada või peab tühikäigul paar minti ootama.
Tänud.
Autoks 530d 120 kw 99a. kas tal on vabalthingav või turboga mootor? Tahan teada, kas pärast pikemat sõitu võib mootori välja suretada või peab tühikäigul paar minti ootama.
Tänud.
530
peaks ikka olema 135 kw ja on ka turbo olemas ,kui enne seisma jätmist eriti ei kiirenda ega väga kiiresti ei sõida siis ei pea laskma kohapeal tõõdades turbol jahtuda muidu on soovitav
Re: 530
Ei kohe kindlalt 120 kw ja elektroonilised sissepritse avad. Mootor on uuemat tüüpi, kuid kahjuks ei tea täpselt missugune (rappu kirjutas:peaks ikka olema 135 kw ja on ka turbo olemas ,kui enne seisma jätmist eriti ei kiirenda ega väga kiiresti ei sõida siis ei pea laskma kohapeal tõõdades turbol jahtuda muidu on soovitav
Re: 530
E39 keres pole enam vabalthingavat diislit nähtud. Viimane selline oli vist 324d (E30).Zimbo kirjutas:Ei kohe kindlalt 120 kw ja elektroonilised sissepritse avad. Mootor on uuemat tüüpi, kuid kahjuks ei tea täpselt missugune (
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Turbokas igal juhul. Ma kahtlen ka veidi selles 120 kW-s. Tegelik on vast ikkagi 135 kW.
E30 324d '87 > E34 524td '90 > E39 530d '99
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
No aga vaata, mis seal mootori kubatuuriks siis märgitud on!Zimbo kirjutas:Teh.passis on kirjas 120 kw kuidas, siis see võimalik on?Black kirjutas:Turbokas igal juhul. Ma kahtlen ka veidi selles 120 kW-s. Tegelik on vast ikkagi 135 kW.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
RealOEM andmetel järgmine tulemus: P E39 Lim 530d M57 ECE 19990700 L M
http://www.realoem.com/bmw/select.do?vi ... d=P&arch=0
http://www.realoem.com/bmw/select.do?vi ... d=P&arch=0
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Minu teada näiteks 2,5d 120KW veel `99a. polnudki!Pihelgas kirjutas:kui 120kw siis saab see olla ainult 2,5 tdi

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
ARK onu/tädi arvutas kiirelt palju 7 aastaga 135KW-st veel tänaseks järgi on jäänud, seejärel korrutas läbi mingi koefitsendiga ja sai tulemuseks 120KWZimbo kirjutas:Pöördusin sama murega UMi... sain sealt vastuse.
Tere,
Turboga mootor.
Tervitades
United Motors AS
Nüüd tekib küsimus, palju KW siis ikkagi on??
Kuidas seda saab kindlaks teha?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Üks variantidest võib olla ju, et sissetoodud riigis on mootor eelnevalt vahetatud ja passis KW parandatud (meil seda parandust eriti ei harrastata), seejuures jääb ju WIN samaks (ega realoem seda sul tea, kas moto vahetatud või ei).
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
525d 120KW:Raas kirjutas:1) Uuri auto24 autode kapotialuseid: millisega sul ühtib, kas 525d või 530dZimbo kirjutas:Nüüd tekib küsimus, palju KW siis ikkagi on??
Kuidas seda saab kindlaks teha?
2) Uuri youtubest 525d/530d tahhoka videosi. Uurid, vaatad ja siis maanteele, stopper käpas.

530d 135KW:

Leia erinevused

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Müüja mainis küll, et uut tüüpi mootor peal. Selle pärast 120 kw.TiitR kirjutas:Üks variantidest võib olla ju, et sissetoodud riigis on mootor eelnevalt vahetatud ja passis KW parandatud (meil seda parandust eriti ei harrastata), seejuures jääb ju WIN samaks (ega realoem seda sul tea, kas moto vahetatud või ei).
Viimati muutis Zimbo, 13.06.2011 23:21 08, muudetud 1 kord kokku.