M20 torukollektori paigaldamine M30ele
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
M20 torukollektori paigaldamine M30ele
Tere
Kuna eestis tunduvalt rohkem liigub m20 tüübile torukollekoreid siis on plaan paigaldada just selle tüübi oma M30-le. Teine põhjus on see et M30 torukollektor on ka sellise kujuga et e30 paigaldatud M30 mootorile teda päris Bolt on paigaldada ei saa kuna kollektor keerab ennest tellise nurga all et kollektori ots mis peaks jooksma põhja alla jookseb täpselt E30 salongi sisse, nii et ringi tulek teha nii üks kui teine Anyway. Küsimus veel kes selle kolle ringi tegemise ette võtab. Tõenäolielt tuleb kinnitused ringi teha, ja ka kollektor katki lõigata(või kuumaks ajades väänata) kuna M30 mootor on pikem.
Max
Kuna eestis tunduvalt rohkem liigub m20 tüübile torukollekoreid siis on plaan paigaldada just selle tüübi oma M30-le. Teine põhjus on see et M30 torukollektor on ka sellise kujuga et e30 paigaldatud M30 mootorile teda päris Bolt on paigaldada ei saa kuna kollektor keerab ennest tellise nurga all et kollektori ots mis peaks jooksma põhja alla jookseb täpselt E30 salongi sisse, nii et ringi tulek teha nii üks kui teine Anyway. Küsimus veel kes selle kolle ringi tegemise ette võtab. Tõenäolielt tuleb kinnitused ringi teha, ja ka kollektor katki lõigata(või kuumaks ajades väänata) kuna M30 mootor on pikem.
Max
[quote][i]Algselt postitas Audiophile[/i]
Tere
Kuna eestis tunduvalt rohkem liigub m20 tüübile torukollekoreid siis on plaan paigaldada just selle tüübi oma M30-le. Teine põhjus on see et M30 torukollektor on ka sellise kujuga et e30 paigaldatud M30 mootorile teda päris Bolt on paigaldada ei saa kuna kollektor keerab ennest tellise nurga all et kollektori ots mis peaks jooksma põhja alla jookseb täpselt E30 salongi sisse, nii et ringi tulek teha nii üks kui teine Anyway. Küsimus veel kes selle kolle ringi tegemise ette võtab. Tõenäolielt tuleb kinnitused ringi teha, ja ka kollektor katki lõigata(või kuumaks ajades väänata) kuna M30 mootor on pikem.
Max [/quote]
Mis nad selle M20 oma eest küsivad? Mul varsti
mingi hunnik tulemas, sh nähtavasti ka M30
header endale, , siis võiks ju rääkida?
Tere
Kuna eestis tunduvalt rohkem liigub m20 tüübile torukollekoreid siis on plaan paigaldada just selle tüübi oma M30-le. Teine põhjus on see et M30 torukollektor on ka sellise kujuga et e30 paigaldatud M30 mootorile teda päris Bolt on paigaldada ei saa kuna kollektor keerab ennest tellise nurga all et kollektori ots mis peaks jooksma põhja alla jookseb täpselt E30 salongi sisse, nii et ringi tulek teha nii üks kui teine Anyway. Küsimus veel kes selle kolle ringi tegemise ette võtab. Tõenäolielt tuleb kinnitused ringi teha, ja ka kollektor katki lõigata(või kuumaks ajades väänata) kuna M30 mootor on pikem.
Max [/quote]
Mis nad selle M20 oma eest küsivad? Mul varsti
mingi hunnik tulemas, sh nähtavasti ka M30
header endale, , siis võiks ju rääkida?
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
Kui plaanid 15 000 torukollekori peale kulutada siis minu soovitus oleks pane 10 000 juurde ja saad mootori koos kollektoriga http://www.geocities.com/melber_98/Hartge/
see mootor 25000.- saadaval
Max
see mootor 25000.- saadaval
Max
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote]...saad mootori koos kollektoriga http://www.geocities.com/melber_98/Hartge/
see mootor 25000.- saadaval
[/quote]
OT: kas kuskil vanematest hartge mootoritest andmeid ka leiab? tahaks kontrollida seda 200kw juttu....
see mootor 25000.- saadaval
[/quote]
OT: kas kuskil vanematest hartge mootoritest andmeid ka leiab? tahaks kontrollida seda 200kw juttu....
[quote][i]Algselt postitas Audiophile[/i]
Kui plaanid 15 000 torukollekori peale kulutada siis minu soovitus oleks pane 10 000 juurde ja saad mootori koos kollektoriga http://www.geocities.com/melber_98/Hartge/
see mootor 25000.- saadaval
Max [/quote]
Eks ole see vana tõde, et romula pasast korralikku asja
ei ehita. Igori juurest saaks kindlasti lõpphead 100 000
sõitnud Mahle kolvid ja 20 a vana "vinge" nuka ka:D
Auto tõmbab niiet silme eest must:D
Neid internerikuulutusi ei maksa vaadata. Sinna Hartge
mootorile lisa juurde teist samapalju transpordi eest
ning elektrijuhtmestik, aju jms. Auto peal tuleb 100 000
kindlasti kokku ka:D
Kui plaanid 15 000 torukollekori peale kulutada siis minu soovitus oleks pane 10 000 juurde ja saad mootori koos kollektoriga http://www.geocities.com/melber_98/Hartge/
see mootor 25000.- saadaval
Max [/quote]
Eks ole see vana tõde, et romula pasast korralikku asja
ei ehita. Igori juurest saaks kindlasti lõpphead 100 000
sõitnud Mahle kolvid ja 20 a vana "vinge" nuka ka:D
Auto tõmbab niiet silme eest must:D
Neid internerikuulutusi ei maksa vaadata. Sinna Hartge
mootorile lisa juurde teist samapalju transpordi eest
ning elektrijuhtmestik, aju jms. Auto peal tuleb 100 000
kindlasti kokku ka:D
Neid internerikuulutusi ei maksa vaadata. Sinna Hartge
mootorile lisa juurde teist samapalju transpordi eest
ning elektrijuhtmestik, aju jms. Auto peal tuleb 100 000
kindlasti kokku ka:D
[/quote]
Lisaks veel et ilmselt on ka sellel nn. internetimootoril pisike hooldusremont vaja teha väitku müüja mis tahes
mootorile lisa juurde teist samapalju transpordi eest
ning elektrijuhtmestik, aju jms. Auto peal tuleb 100 000
kindlasti kokku ka:D
[/quote]
Lisaks veel et ilmselt on ka sellel nn. internetimootoril pisike hooldusremont vaja teha väitku müüja mis tahes
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote]OT: kas kuskil vanematest hartge mootoritest andmeid ka leiab? tahaks kontrollida seda 200kw juttu.... [/quote]
nii, leidsin hartge mootorite kohta inffi...
3.5seid mootoreid tehti r6-na 2 varianti:
178kW ja 187kW.
[quote]Neid internerikuulutusi ei maksa vaadata. Sinna Hartge
mootorile lisa juurde teist samapalju transpordi eest
ning elektrijuhtmestik, aju jms. Auto peal tuleb 100 000
kindlasti kokku ka:D [/quote]
mul jäi arusaam, et mootor eestis ning müüakse koos ajuga: http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=6892
ja piltidel paistab juhtmestik kah veel küljes rippuvat.
nii, leidsin hartge mootorite kohta inffi...
3.5seid mootoreid tehti r6-na 2 varianti:
178kW ja 187kW.
[quote]Neid internerikuulutusi ei maksa vaadata. Sinna Hartge
mootorile lisa juurde teist samapalju transpordi eest
ning elektrijuhtmestik, aju jms. Auto peal tuleb 100 000
kindlasti kokku ka:D [/quote]
mul jäi arusaam, et mootor eestis ning müüakse koos ajuga: http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=6892
ja piltidel paistab juhtmestik kah veel küljes rippuvat.
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
ma kusagilt lugesin et m30 mootorile pole mõtet headerit panna kuna paremaks kui tehase kollektor eriti ei saa. muide kui kollektor on poleeritud pole mõtet osta kuna see teeb ainult kahju ja maksab üli kirvest hinda.
Mina ostaks parem nuka ja klapid ja kerge hooratta ja võibolla laseks pea ära portida (a selleks peab vist soome minema
) ja mingi chipi paneks. ma pakun et kui portimine ära jätta läheks see mingi alla 30 kilo maksama ja nalja kui palju kui bena hinda mitte arvestada 
Mina ostaks parem nuka ja klapid ja kerge hooratta ja võibolla laseks pea ära portida (a selleks peab vist soome minema


[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
ma kusagilt lugesin et m30 mootorile pole mõtet headerit panna kuna paremaks kui tehase kollektor eriti ei saa. muide kui kollektor on poleeritud pole mõtet osta kuna see teeb ainult kahju ja maksab üli kirvest hinda.
Mina ostaks parem nuka ja klapid ja kerge hooratta ja võibolla laseks pea ära portida (a selleks peab vist soome minema
) ja mingi chipi paneks. ma pakun et kui portimine ära jätta läheks see mingi alla 30 kilo maksama ja nalja kui palju kui bena hinda mitte arvestada
[/quote]
See on selline kellele ema-kellele tütar-teema:) Samal ajal pole ükski
tehase tuunija ilma headerita hakkama saanud. Efekt võib olla väike
ning bmw mootorite üleüldine "probleem" on hoopis väga kõrge tuunitus
juba seerias ning hea kvaliteet, mistõttu mingeid megahobuseid 2000
krooni eest ei saagi. VW Golfi malmkollektori "tuuning" hakkab Kavoris
nende jutu järgi meisli ja suure viiliga, millega kõrvaldatakse valujäägid.
Kahtlemata on header üks halvima hj/eek suhtega jupp. Samal ajal - kui
palju annavad juurde viilitud tehaseoMadis Kega võrreldes Alpin 1 mm suureMadis K
sisselaskeklapid (2300 kr/tk)?
ma kusagilt lugesin et m30 mootorile pole mõtet headerit panna kuna paremaks kui tehase kollektor eriti ei saa. muide kui kollektor on poleeritud pole mõtet osta kuna see teeb ainult kahju ja maksab üli kirvest hinda.
Mina ostaks parem nuka ja klapid ja kerge hooratta ja võibolla laseks pea ära portida (a selleks peab vist soome minema


See on selline kellele ema-kellele tütar-teema:) Samal ajal pole ükski
tehase tuunija ilma headerita hakkama saanud. Efekt võib olla väike
ning bmw mootorite üleüldine "probleem" on hoopis väga kõrge tuunitus
juba seerias ning hea kvaliteet, mistõttu mingeid megahobuseid 2000
krooni eest ei saagi. VW Golfi malmkollektori "tuuning" hakkab Kavoris
nende jutu järgi meisli ja suure viiliga, millega kõrvaldatakse valujäägid.
Kahtlemata on header üks halvima hj/eek suhtega jupp. Samal ajal - kui
palju annavad juurde viilitud tehaseoMadis Kega võrreldes Alpin 1 mm suureMadis K
sisselaskeklapid (2300 kr/tk)?
Alpina on Alpina e siis nimi maksab ja minu arust nagu eriti performancit neil pole kah minu teade on BMW enda S30 (ma loodan et ma tähistusega puuse ei pand, see on see vana 3.5l Motorsport mootor mis on M5´l ja M635´l) parem kui Alpina M30 baasil ehitatud mootorid.
Kui raha ikka veits armas on tuleks kalduda väiksemate tegijate toodete poole ja need ei pruugi just väga sittad ollagi ja Saksas BMW vidinate tegijaid leidub.
Kui raha ikka veits armas on tuleks kalduda väiksemate tegijate toodete poole ja need ei pruugi just väga sittad ollagi ja Saksas BMW vidinate tegijaid leidub.