kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on
kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on
kuda 320d (100kw) kiirendus võrreldes 320 bensuga (110kw) on?? jääb palju alla v peale?
Jep,oma väändemomendi maksimumini kiirendab ta nobedalt, aga kahjuks on see madalal ja redline tuleb vara kätte.Exz kirjutas:loogika et diisel 2 meetri peal sent ees aga edasi nagu ei sõidaks
Uuematel diislitel on mõlemat asjaolu muidugi parandatud. Aga 200kW diisel kiirendab ikkagi samakiiresti, nagu 200kW bensukas.
Ja siiani on veel nii, et võrdsete töömahtudega mootoritest on bensukal kW ikka rohkem. Peamiselt tänu kiiremale käigule.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
mitte palju aega tagasi joonele pandud E36 320i 110 KW ja minu E46 320D 110KW
distants umbes 300 m ja põhimõtteliselt olid autod võrdsed, see kes stardist paremini minema sai, see võitis, kiirendusel liikusid autod võrdselt. 4 katsest 2 diisli kasuks ja 2 bensuka kasuks.
Aga märkima peab seda, et E46 on pea 300 kilo raskem
distants umbes 300 m ja põhimõtteliselt olid autod võrdsed, see kes stardist paremini minema sai, see võitis, kiirendusel liikusid autod võrdselt. 4 katsest 2 diisli kasuks ja 2 bensuka kasuks.
Aga märkima peab seda, et E46 on pea 300 kilo raskem

E39 530i, E61 530d
Seda kiirendusnumbrit ei saa nii üks-ühele kW ja Nm järgi ümber tõlkida. Lisaks mängivad rolli käigukast, peaülekanne (mis on neil erinev tõenäoliselt) jne.
Sama kiirendusnumbri juures on disla ja bensu vahe minumeelest igapäevaelus just see, et (automaatkastiga vähemalt) on diisliga suht raske järsult paigalt vahele torgata kuskil. Kui turbo pole rõhku üles saanud, siis on minek nagu traktoril. Turbo tuleb taha, siis lööb jalaga selga, aga selleks ajaks oled juba poole tänava peale aeglaselt ette kökerdanud. Lahenduseks olen leidnud ainult selle, et vasakuga hoiad pidurit ja paremaga ajad pöördeid natuke üles - kui on näha et pole aega kökerdada. Eks manuaaliga annab muidugi enne siduri ühendamist lihtsalt tuure ülespoole ajada.
Aga üldjoontes tagab bensumootor ikka sujuvama sõidu.
Sama kiirendusnumbri juures on disla ja bensu vahe minumeelest igapäevaelus just see, et (automaatkastiga vähemalt) on diisliga suht raske järsult paigalt vahele torgata kuskil. Kui turbo pole rõhku üles saanud, siis on minek nagu traktoril. Turbo tuleb taha, siis lööb jalaga selga, aga selleks ajaks oled juba poole tänava peale aeglaselt ette kökerdanud. Lahenduseks olen leidnud ainult selle, et vasakuga hoiad pidurit ja paremaga ajad pöördeid natuke üles - kui on näha et pole aega kökerdada. Eks manuaaliga annab muidugi enne siduri ühendamist lihtsalt tuure ülespoole ajada.
Aga üldjoontes tagab bensumootor ikka sujuvama sõidu.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe



kas 325 juht oli vanamees, kes on klotsi pedaali alla pannud, et kütet ei võta? 325 bensiin vs. 320d - siin pole midagi võrrelda, juba 1. käiguga jääb diisel haledalt maha ja ei saa see ka kuidagi 320 bensiinist kiirem olla. Kui 320d oleks nii kiire, et püsiks pea sajani 325-l kannul, siis peaks 330d päris kiirenduse pill olema, aga ei saa ka see 325 bensiinile vastu. Endal on 525 ja raadil sai proovitud 400m ühe 330 diisel automaadiga ja see jäi lõpuks vähemalt 2 autopikkusega maha.
saja juures läheb alles kolmas käik sisse....Roland325 kirjutas:Minu 320d püsib 325 bensukal kuni 90 järel ja 320 saab 100-ni pähe![]()
![]()
![]()
kas 325 juht oli vanamees, kes on klotsi pedaali alla pannud, et kütet ei võta? 325 bensiin vs. 320d - siin pole midagi võrrelda, juba 1. käiguga jääb diisel haledalt maha ja ei saa see ka kuidagi 320 bensiinist kiirem olla. Kui 320d oleks nii kiire, et püsiks pea sajani 325-l kannul, siis peaks 330d päris kiirenduse pill olema, aga ei saa ka see 325 bensiinile vastu. Endal on 525 ja raadil sai proovitud 400m ühe 330 diisel automaadiga ja see jäi lõpuks vähemalt 2 autopikkusega maha.




...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Kas veidi tobe teema ei ole? Te võrdlete täiesti erineva tühimassiga autosid. Kuna juba veidi OT-ks kiskus.
Võtke töömahult ja tühimassilt sarnased (loomulikult diisli mass veidi suurem) masinad ja võrrelge uuesti. Uuema aja common rail diislid (eriti peab see paika väikesemahuliste mootorite puhul) on oma võimetelt kahtlemata bensukast üle, sest pidevalt suurenevat tühimassi jõuab paremini vedada suurema pöördemomendiga mootor. Näide: 320i ja 320d
Kiirendused 0-100 km/h vastavalt 8,1 ja 7,8 s. Seda kõike muidugi hea juhi korral, sest diislil esimene käik saab ikka väga väga kiiresti otsa. Mis te arvate kumb möödasõidu teeb kiiremini?
Kokkuvõttes tahan seda öelda, et visates kõrvale diisli kapriissuse ja väikese lollikindluse, on tänapäeval väikese kubatuuriga diisel dünaamika poolest ammu üle.
EDIT: Suuremahulise mootori puhul on eelised väiksemad.
Võtke töömahult ja tühimassilt sarnased (loomulikult diisli mass veidi suurem) masinad ja võrrelge uuesti. Uuema aja common rail diislid (eriti peab see paika väikesemahuliste mootorite puhul) on oma võimetelt kahtlemata bensukast üle, sest pidevalt suurenevat tühimassi jõuab paremini vedada suurema pöördemomendiga mootor. Näide: 320i ja 320d
Kiirendused 0-100 km/h vastavalt 8,1 ja 7,8 s. Seda kõike muidugi hea juhi korral, sest diislil esimene käik saab ikka väga väga kiiresti otsa. Mis te arvate kumb möödasõidu teeb kiiremini?
Kokkuvõttes tahan seda öelda, et visates kõrvale diisli kapriissuse ja väikese lollikindluse, on tänapäeval väikese kubatuuriga diisel dünaamika poolest ammu üle.
EDIT: Suuremahulise mootori puhul on eelised väiksemad.
Suhteliselt loll teema tõesti.Roland325 kirjutas:Sa tõid näite päris uutest diislitest aga teema on e46 mudelitest, kus bensukas on kiirem(mida osad püüdsid vastupidi väita), uued diislid on muidugi üpris hästi arenenud juba.
Aga kui faktidest rääkida, siis E46 2l diisel (110kw) on sama kubatuuriga bensukast (ehk siis 318i, 105kw) kiirem. Disla läheb sajani 8.9 sek, bensukas 9.3 sek. Andmete aluseks carfolio.com.
M.O.T.T.
320i on tegelikult 2.2l rida 6 (125kw), mis läheb sajani 8.3 sek.
330dX'ga on Imprezale kott pähe tõmmatud
bemm oli küll chipiga
320d ja 320i on e46 peal ilmselt üsna võrdse minekuga.
Turbo lag on bemmidel peaaegu olematu. Keegi kommenteeris siin, et diisliga ei saa kuhugi vahele torgata või süstida. No saab ikka küll, ise olen Vabaduse väljaku parklast keskmisest veidi kiiremini väljudes (kristiine poole) järgnevas kurvis külje ette saanud


320d ja 320i on e46 peal ilmselt üsna võrdse minekuga.
Turbo lag on bemmidel peaaegu olematu. Keegi kommenteeris siin, et diisliga ei saa kuhugi vahele torgata või süstida. No saab ikka küll, ise olen Vabaduse väljaku parklast keskmisest veidi kiiremini väljudes (kristiine poole) järgnevas kurvis külje ette saanud

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
aga manuaal. OT= sry copysin ühest kohast selle....Ilves kirjutas:Oli ta manual või auto?Kaido325i kirjutas:raadil e46 330d minu 325 bensiini oma vastu ei saanud.
BTW, inglise keeles pole sõna "vains". "Vain" on küll, aga see tähendab tühist, edevat. Sa ilmselt otsid sõna "veins" - veenid, sooned jne.

...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...