547ARH BMW 540 Hartge 4.7 272 kW
547ARH BMW 540 Hartge 4.7 272 kW
Et mis arvata sellest autost? Kuidas ta oleks igapäeva sõiduvahendina ja mida kujutab endast üldse selle masina hooldus esinduses. Kas silla osad on M5-e omad? Kas keegi ka proovinud ja vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=408735
Tänud!
Cert85
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=408735
Tänud!
Cert85
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: BMW 540 hartge 4.7 272 kW
Vaata seda: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=18294Cert85 kirjutas:Et mis arvata sellest autost? Kuidas ta oleks igapäeva sõiduvahendina ja mida kujutab endast üldse selle masina hooldus esinduses. Kas silla osad on M5-e omad? Kas keegi ka proovinud ja vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=408735
Tänud!
Cert85
E32 750i 220kW
See loetud juba, aga midagi otseselt seal pole. Umbkaudne jutt.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
See auto on ka lõppkiiruse võistlusel varem osalenud: http://www.tqhq.ee/omc/?lang=eng&page=res
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Aga on keegi natuke lähemalt sellise automargi hingeeluga kursis? Huvitab ikka, et ka sillad stock E39 või M5 või veel midagi muud. Rääkige, kes aga teab sellest autost midagi.
Tänud!
Tänud!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Nägid seda Hartge oma paar päeva tagasi Tartus mööda sõitmas...oli teisel natuke kuidagi paha hääl? .. Või peabki see moto natuke plödisema, mitte nagu 4,7, vaid..., nagu vahele jätaks?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
bmw
ja tyyp kes sellega viljandis sõidab ei paista küll liiklusest midagi teadvat . aga eks igal ole oma aju maht ja tuld on auto saanud tugevalt....
See auto oli Eestis juba 1997-98 aasta paiku, number oli SUNMAN ja seda peediti juba siis omajagu. Hiljem liikus see auto Viljandi kandis.
Kujuta nüüd ette, E39 - 10 aastat trööpamist....?
Pildil pole ju salongil suurt midagi häda - enamik Eestis müüdavaid E39-d on selliste räsitud salongidega.
Ainuke näitlik detail - gaasipedaal on vist pooleks vajutatud
Kujuta nüüd ette, E39 - 10 aastat trööpamist....?
Pildil pole ju salongil suurt midagi häda - enamik Eestis müüdavaid E39-d on selliste räsitud salongidega.
Ainuke näitlik detail - gaasipedaal on vist pooleks vajutatud
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mis aasta masinaga siis üldse tegu on? kui nii vara juba Eestis, või ongi uuena Eestist? Aga pedaal paistab siiski terve olevat, pigem on roolialune sahtel puruks löödud.Aare kirjutas:See auto oli Eestis juba 1997-98 aasta paiku, number oli SUNMAN ja seda peediti juba siis omajagu. Hiljem liikus see auto Viljandi kandis.
Kujuta nüüd ette, E39 - 10 aastat trööpamist....?
Pildil pole ju salongil suurt midagi häda - enamik Eestis müüdavaid E39-d on selliste räsitud salongidega.
Ainuke näitlik detail - gaasipedaal on vist pooleks vajutatud
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Konkreetne Hartge mudel oli M5 aseaine, mis ehitati 540i baasil. Hakati kohe tegema, kui E39 tulema hakkas. Sedaan hakkas tulema 1996.
Igal juhul on see auto käinud mitu korda käest kätte - valdavalt liisingu korras ja eks kui remondiarved liiga tegema hakkasid või lagunema hakkas, siis läks platsile. Kuskil 2002 aasta paiku oli see igatahes Unistari müügiplatsil Viljandis.
Igal juhul on see auto käinud mitu korda käest kätte - valdavalt liisingu korras ja eks kui remondiarved liiga tegema hakkasid või lagunema hakkas, siis läks platsile. Kuskil 2002 aasta paiku oli see igatahes Unistari müügiplatsil Viljandis.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990