BMW videomoodulist
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
vidomoodulis paned lihtsalt maaks soome näiteks ja asi ongi pal, kui on auto tulnud näiteks kas voi luxemburgist siis on olnud secam, muud maa ja asi töötab, olnud erinevaid autosid 3 tk millel tv ja koigis töötand.hybriid boxi pole jah bmw millel oleks mpeg 4 tugi, saksas ja soomes näiteks digi ainult mpeg 2 ja mpeg 4 boxi minuteda originaalis pole olemaski, sama kehtib ka et pole olemas originaali millel oleks cam mooduli kohta et kasutada mönd vaataja kaarti.Ise teinud av in sisse tuleku ja jäänud selle mono hääle juurde , on olemas vist tehnilisi variante ja häält stereoks muuta kuid vist suhteliselt kulukas.
Need jäävad siis vastavalt ka kõik videomoodulist väljapoole (nt. kassetika või CD-boksi sisendi kaudu).mulk2 kirjutas:on olemas vist tehnilisi variante ja häält stereoks muuta kuid vist suhteliselt kulukas.
KUID! BM54 raadiol on videosisendil stereo-audiosisend, aga kui see eelnevalt läbi VM lasta, siis sel on monoväljund ja see ots tõmmatakse siis BM45 mõlemasse sisendisse. See võiks olla 1 lahendus stereoheli saamiseks videosisendist (hääl VM.st mööda kommuteerida). Jama vaid selles, et sama sisendi kaudu käib ka VM telekaheli.
Stereoheli puudumise kohta tekkis veel selline mõte, et kas mitte NICAM-il signaali kvaliteedile kõrgemad nõuded ei ole selleks, et dekodeeruda? Kodus kaabeltelevisiooni vaadates läheb ka esimesena heli monoks, kui mingi jama leviga on. Ehk nad lihtsalt arvasid, et auto on liiga kehv keskkond stereoheli vastuvõtuks. See puhtalt minu fantaasia praegu.
Videomooduli seadistus "Finland" annabki Tallinnas selle tagasilöögi, et ei ETV-d ega Kanal2 ei näe.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mis sa siis lootsid? Küsimused olid juba püstitatud sellises "miks?" vormis, millele tõenäoliselt edasimüüja tõepoolest vastuseid ei tea (inseneride pärusmaa) ning kogu kiri on sellises virisevas/vinguvas stiilis. Kui küsida "kas on võimalik?", siis oleks tõenäoliselt ka paremad vastused/lahendused saanud.Kuno kirjutas:Eesti esinduselt tuli järgmine vastus:Seega saadeti puu taha.teie poolt esitatud küsimused on kõik tehniliselt väga detailsed ja
huvitavad. Kahjuks, aga ei oska meie neile vastata kuna meie olema BMW AG
toodete importöör ja edasimüüja, ega tegele toote arenduse või
väljatöötamisega.Seega puuduvad meil toodete detailne arendamise, muutmise
ja projekteerimisega seotud informatsioon.
Ka küsida peab oskama.
Indrek
Tegelikult tuleks 1-ne punkt adresseerida EV transpordi- ja kommunikatsiooniministeeriumile. Sest üleminek euroopa standarditele oleks pidanud aset leidma ka eetriruumis. Üleminekul OIRT-lt CCITT standarditele oleks pidanud ju ka välja lülitatama need kaks vana vene saatjat, millelt tänaseni ETV-d ja Kanal2 eetrisse antakse (R2 ja R12 kanalid).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei ole ju selles stiilis - viisakalt vastatud, et nemad ei tegele tootearendusega ja nad ei tea miks asjad nii tehtud on. Müüja ei ole insener. Insenerid/disainerid/tootearendajad on niimoodi välja mõelnud.Kuno kirjutas:Vastus on ju stiilis:"Meil on pohhui!"
Samamoodi võid sa kuskilt Maksimarketist küsida, et miks on jäätisepulk puust, miks jäätis sulab või miks ei saa poes tanklakaardiga maksta.
Müüja ei tea miks - müüja ei ole seda toodet (autot) disaininud vaid müüb, hooldab, remondib, pakub tuge. Aga ei oska vastata küsimusele "miks see nii tehtud on".
Tahad teada, miks, küsi tootearendajatelt ... tehasest inseneridelt ...
Indrek
No jeerum. Probleemide all mõeldakse siiski defekte. Mitte disaini iseärasusi. Selle videomooduli juures pole ju midagi katki. See lihtsalt on sellisena välja mõeldud.Kuno kirjutas:Ma ei tahaks siin teemas rohkem vaielda, kuid Tarbijakaitseseadus ütleb otse, et toote probleemidega PEAB tegelema kohalik tootja esindus ja / või kauba müüja
Minu meelest oli see esinduse vastus sellistele küsimustele ainuõige ja absoluutselt korrektne. Mida sa siis ootasid? Insenertehnilisi põhjendusi miks see täpselt nii tehtud on ja mitte teisiti?
Kokkuvõttes ... soovides vastuseid, tuleb küsida õigeid küsimusi ja õigetelt inimestelt. Tahtes vinguda, võib jah küsida selliseid küsimusi müüjalt, kes on ilmselgelt ebapädev neile vastama.
Indrek
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_prod/e ... /home.html
vali sealt kontakt ja muudkui aga kriba!
Küsimus veel, et kas ostsid United Motorsist omale uue BMW ja nad väitsid eelnevalt sulle, et TV töötab just nii nagu sa ootasid ja et on stereoheli? Kui ei ole nendega kliendisuhtes siis pole sul ka tarbijakaitse lehel midagi teha!
Isiklikult keelduks ma sulle üldse vastamast sellise noriva stiiliga suheldes aga kuna sa oled jonnakas siis ehk BMW AG -s insenerid võtavad su märkusi kuulda ja juhtub ime- kõik vanemad BMW-d kutsutakse tagasi ja paigaldatakse neile uued seadmed
vali sealt kontakt ja muudkui aga kriba!
Küsimus veel, et kas ostsid United Motorsist omale uue BMW ja nad väitsid eelnevalt sulle, et TV töötab just nii nagu sa ootasid ja et on stereoheli? Kui ei ole nendega kliendisuhtes siis pole sul ka tarbijakaitse lehel midagi teha!
Isiklikult keelduks ma sulle üldse vastamast sellise noriva stiiliga suheldes aga kuna sa oled jonnakas siis ehk BMW AG -s insenerid võtavad su märkusi kuulda ja juhtub ime- kõik vanemad BMW-d kutsutakse tagasi ja paigaldatakse neile uued seadmed

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Mulle tundub, et antud olukorras ostja teadis juba telekat ostes, et see eestit ei näita...Kuno kirjutas:Kui ostaksid poest teleka, mis eestit korralikult ei näita, kas oleksid rahul?!
Mis puudutab UM-i vastust, siis alati saab viisakamalt. Samas on vastus minu arust asjakohane ning tõene - nad lihtsalt ei tea. Ka leian ma, et klientide seisukohast on parem teenindada neid paar tükki tunnis rohkem, kui kulutada oluline osa tööajast vastates küsimustele nagu - 6. Miks BMW videomoodul peab olema nii suur ja õhku täis? Tõenäoliselt ei ole see parim viis ennast huvitavatele küsimustele tõsiseid vastuseid saada.
Tarbijakaitse osas on Sul täielik õigus nende poole pöörduda, ehk aitavad. Mina olen seda paaril korral teinud (küll mitte autofirmadega seoses) ja peale riigiametipoolse positiivse seisukoha mingit resultaati saavutanud pole.
Klubile etteheidete tegemine liikmelisuse kriteeriumite osas ei ole asjakohane ja põhjendatud. Antud olukorras oli tegemist Indreku isikliku arvamuse, mitte klubi ametliku seisukohaga. Nagu muuseas ka minu postituse puhul.
Edu soovides
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kena päeva sulle ka Kuno
lihtsalt sulle ei sobi kirjateel suhtlemine- reageerid üle küsimusi esitades ja vastuseid lugedes- võta elu lihtsamalt- miski pole ideaalne
Olen varemgi täheldanud, et foorumi postidest võib iga inimene väljalugeda seda mida tahab. Kahjuks lõpkokkuvõttes arvatakse veel, et tegemist on EBK seisukohaga!
mina ootaks küll tagasisidet põnevusega sellel teemal seiklusi õigusruumis ja BMW AG-ga

lihtsalt sulle ei sobi kirjateel suhtlemine- reageerid üle küsimusi esitades ja vastuseid lugedes- võta elu lihtsamalt- miski pole ideaalne

mina ootaks küll tagasisidet põnevusega sellel teemal seiklusi õigusruumis ja BMW AG-ga
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw