E36 325 automaatkast
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
E36 325 automaatkast
Autoks on e36 325 automaat 1991a ja järsku tekkis selline jama: sõidu pealt läks äkki see hammasratta märk põlema ja kast läks avarireziimi ehk siis ainult 3. käik on sees. Varem umbes poole aasta jooksul on ka nii mingi 3-4 korda teinud aga peale väljasuretamist on ilusti tööle hakanud aga nüüd jäigi põlema. Kui seisma jätta ja uuesti käivitada, siis kustub ära, sõitma hakates töötavas 1. ja 2. käik ilusti ja nii kui 3. sisse läheb, süttib ka kohe tuli ja on avariireziim. Proovisin mitu korda ja ikka sama jama ning kolmandat läiku ei taha ka nii hästi sisse panna, kui varem. Eelnevalt toimisid kõik käigud ilusti. Päev enne, kui see jama juhtus, tundsin mingite käikude vahetamise ajal ka kerget jõnksu paar korda linnas sõites, kuid muidu toimis ilusti! Ise ei jaga aut. kastidest eriti mitte mõhkugi ja oleks hea, kui keegi tarkem oskaks midagi tarka õelda asja kohta (äkki elektroonika, vana õli, või hullem asi) siis oskan edasi toimetada!
Ette tänades!
Roland
Ette tänades!
Roland
diagnostis käisin, kast andis 4 veateadet- üks oli nr. 8- sport/economy/helbeke lüliti, 43 oli ka vist- mingid solenoidid(probleemid seotud juhtmestikuga/kontaktidega. nii palju lugesin autodatast, mis põhjustavad neid probleeme, aga kindel ei ole.) kahte viimast ei mäleta, jõudis ennem veateated ära kustutada. et saaks peale uut avariireziimi koodid välja lugeda ning täpsema hinnangu anda probleemile. avariireziim on toimunud peale seda, aga diagnosti lugema ei ole veel jõudnud. nii palju kui mina aru sain oli probleem elektrooniline. ahjaa... ainuke erinevus sinu probleemiga on see, et ma saan peale süüte väljakeeramist avariireziimist lahti ja mingi maa edasi ka sõita (kasulik ta ei ole, aga midagi teha ka ei ole- liigelda on vaja). viimasest jamast juba möödas üle 500 km. ennem lendas iga 20 tagant avariisse ja nii oma 4x.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Sai nüüd käidud diagnostikas ja seal näitas 5 veakoodi, kustutasime ära, siis tegin tiiru ja ikka sama jama. Lükkas uuesti juhtme järgi ja näitas ainult ühte veakoodi, selle tõlkisime lahti ja see andis mitme vea võimalust, kuid peale mõningat arutamist jäid sõelale ainult 2 varianti: mingid pistikud mis lähevad kasti külge võivad olla oksüdeerunud või siis kast sees tuksis. Pistikutega ei tundunud mingit probleemi olevat ja jääbki vist üle, et kast ise on tuksis. Et siis otsin uut kasti. Kasti küljel oli kiri ZF, et ei tea, kas see on mingi eraldi kast? olen kuulnud ka midagi Getrag-ist, kas on neid automaate ja kui on siis kas need zf ja getrag ühilduvad? Või äkki keegi üldse oskab õelda mis kastitüüp sellel autol on või mis kastid sinna veel istuvad?(5 seeria kast vist ei sobi?) Auto on 91 a. e36 325 ja kast on 5-käiguline. Ise suht loll automaatkastide kohapealt 

Pole elus midagi Getragi automaatkastist kuulnud. Veel vähem BMW küljes. Pmst kasutab BMW kolme tootja kaste, erinevatel turgudel erinevalt:
1) Zahnradfabrik Friedrichshafen (ZF)
2) GM Powertrains - http://www.theautochannel.com/news/date ... 01960.html
3) Jatco
PS SMG on tõesti Getragi kast.
1) Zahnradfabrik Friedrichshafen (ZF)
2) GM Powertrains - http://www.theautochannel.com/news/date ... 01960.html
3) Jatco
PS SMG on tõesti Getragi kast.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
5HP30 pandi ainult 4-liitristele ja suurematele.
Aga midagi saad teada siit:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... info#83753
Aga midagi saad teada siit:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... info#83753
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Lasin mõni aeg tagasi remondimehel asja vaadata(lootsin, et asi piirdub õlivahetusega) ning selgus, et käigukasti filter oli jumala umbes ja ei olnud õiget õlitust ja tulemuseks: õli oli olnud paksult metallipuru täis ehk siis mingid kettad kulunud. Ütles veel, et mingi splint või mingi taoline asi oli ka lahti tulnud niiet ühesõnaga kast tuksis. Peab hakkama uut kasti otsima hoopis. Võib ka selle teema lukku panna.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Üks kohalik remondimees, kes juba aastaid bmw-dega tegelenud, ütles, et niipalju, kui tema neid teinud on, pidid diislil automaatkasti ülekanded erinevad olema. Ise arvasin, et diisli kiirem ülekanne tuleb tagadiffrist aga ta ütles, et nendel, mida tema teinud on, ei ole difrid erineńud pensukaga, vaid vahe olevat kastis(aga pead ei andnud). Ei oskagi ise midagi arvata 

- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Otsin veel kasti ja enda kast sai maha võetud ja koodid kirja pandud. Kõige tähtsam on vist see Model 1056 000 068. sain ka ühe pakkumise ja seal on see kood selline: Model 1056 000 082. Siis küsimus, et kas see lõpu erinevus mängib suurt rolli ja kas see kast hakkaks tööle minu auto peal? Või peab saama täpselt sama koodiga?