BMW 1. seeria kabriolett - ametlik info
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
- Asukoht: Tartu - 56305508
- Kontakt:
BMW 1. seeria kabriolett - ametlik info
BMW 1. seeria kabriolett - ametlik info
1. oktoober 2007, lenta.ru
BMW avaldas esimese ametliku informatsiooni uue esimese seeria kabrioleti kohta, millele traditsiooniliselt pandi nimeks Convertible. Auto komplekteeritakse pehme katusega, mida elektri abil on ühest surnud seisust teise võimalik viia 22 sekundi jooksul. Masina kiirus seejuures võib olla kuni 40 km/h.
Uus BMW ehitatakse kupeekerega 1. seeria masina põhjale. Mootorivalik on sel samuti lai, hõlmates tervet rida nelja- ja kuuesilindrilisi jõuallikaid. Ottomootorite töömahud jäävad vahemikku 1,8 kuni 3 liitrit ning võimsused 143. ja 300. hobujõu vahele. Lisaks pakutakse ka 177-hobujõulist kaheliitrist turbodiislit.
Tasub märkimist, et võimsaimal versioonil paigaldatakse kolmeliitrise reaskuuesele kaks turboajamit. Sellise jõuallikaga on väike kabriolett võimeline paigalt sajani sprintima 5,6 sekundiga, mis on 0,3 sekundit kupeekerega 1. seeria BMW-st aeglasem. Tippkiirus jääb elektrooniliselt märgil 248 km/h piiratuks.
Esimese seeria kabrioletile pakutakse ka „M” sport-paketti, millesse kuuluvad uus aeokit, sportlikum vedrustus, veidi erinev sõitjateruumi disain ning 17- või 18-tollised eridisainiga kergsulamist valuveljed.
1. oktoober 2007, lenta.ru
BMW avaldas esimese ametliku informatsiooni uue esimese seeria kabrioleti kohta, millele traditsiooniliselt pandi nimeks Convertible. Auto komplekteeritakse pehme katusega, mida elektri abil on ühest surnud seisust teise võimalik viia 22 sekundi jooksul. Masina kiirus seejuures võib olla kuni 40 km/h.
Uus BMW ehitatakse kupeekerega 1. seeria masina põhjale. Mootorivalik on sel samuti lai, hõlmates tervet rida nelja- ja kuuesilindrilisi jõuallikaid. Ottomootorite töömahud jäävad vahemikku 1,8 kuni 3 liitrit ning võimsused 143. ja 300. hobujõu vahele. Lisaks pakutakse ka 177-hobujõulist kaheliitrist turbodiislit.
Tasub märkimist, et võimsaimal versioonil paigaldatakse kolmeliitrise reaskuuesele kaks turboajamit. Sellise jõuallikaga on väike kabriolett võimeline paigalt sajani sprintima 5,6 sekundiga, mis on 0,3 sekundit kupeekerega 1. seeria BMW-st aeglasem. Tippkiirus jääb elektrooniliselt märgil 248 km/h piiratuks.
Esimese seeria kabrioletile pakutakse ka „M” sport-paketti, millesse kuuluvad uus aeokit, sportlikum vedrustus, veidi erinev sõitjateruumi disain ning 17- või 18-tollised eridisainiga kergsulamist valuveljed.
BMW E36 ja E39 kasutatud varuosad - Nimekiri ja pildid: http://bmw.planet.ee/lopp
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kabrio nägu pääseb esile siis kui katus maas.
Mida te materdate? Täiesti sex auto on ju. + 300hj
Hinda tahaks aint teada. 1 seeria on minu meelest seni ebaproportsionaalselt kallis
Mida te materdate? Täiesti sex auto on ju. + 300hj
Hinda tahaks aint teada. 1 seeria on minu meelest seni ebaproportsionaalselt kallis
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Ja cabrio seda kindlasti taskukohasemaks ei tee..
Aga jah, 1-seeria on kindlalt juurtele kõige lähemal.
Aga jah, 1-seeria on kindlalt juurtele kõige lähemal.
Viimati muutis Tarvo, 02.10.2007 20:40 02, muudetud 1 kord kokku.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
ugly as sh it...the front of the car looks like a funny joke...lol coupe, cabrio...same sh it...looks small but its heavy and big...
135 is faster than the 335 by sh it...not worth the buy at all when you can have a 335 and at least it looks like a mans car not a pokemon girl face of the 1 series.
On the 8th day, God created boost.
Lombitaguste düsgraafikute möla jätab mind suhteliselt ükskõikseks. 135 on selles mõttes tegija, et on julgetud tagasi minna vähemalt ideetasandil E30 jahimaadele.Zipp kirjutas:ugly as sh it...the front of the car looks like a funny joke...lol coupe, cabrio...same sh it...looks small but its heavy and big...
135 is faster than the 335 by sh it...not worth the buy at all when you can have a 335 and at least it looks like a mans car not a pokemon girl face of the 1 series.
Kas alati peab auto praktiline olema?
Ma arvan, et ei pea, alguses ei meeldinud mulle see esimene seeria üldse, kuid mida rohkem ma seda autot vaatasin, seda rohkem ta mulle meeldima hakkas, eriti 3 uksega versioon.
BMW 1. seeriaga on sama teema, mis Audi A3 ning Volvo C30 ga, nad pole praktilised, kuid samas väga kvaliteetsed ning erinevad hallist massist .
Ma arvan, et ei pea, alguses ei meeldinud mulle see esimene seeria üldse, kuid mida rohkem ma seda autot vaatasin, seda rohkem ta mulle meeldima hakkas, eriti 3 uksega versioon.
BMW 1. seeriaga on sama teema, mis Audi A3 ning Volvo C30 ga, nad pole praktilised, kuid samas väga kvaliteetsed ning erinevad hallist massist .
Powerd by 118 3dr [2.0@105kw] | Võin aidata VT ga
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Tänaseks on ka AC Schnitzer oma abistava käe alla pannud:
Veel mõned circa 1300*900 formaadis pildid:
http://carscoop.blogspot.com/2008/05/ac ... eries.html
Veel mõned circa 1300*900 formaadis pildid:
http://carscoop.blogspot.com/2008/05/ac ... eries.html
vot see on üks vägagi kuri ja kena putukas
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Kulmud leevendavad seda veidi, aga mitte eriti:Zipp kirjutas:Nüüd päris elus uudistatud ja kõik peale liiga leebete esitulede on nagu pandav
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1821