E39 Niiskusega elektroonika juksib
E39 Niiskusega elektroonika juksib
Niiskusega elektroonika juksib vahel.
Enne on olnud ainult nii et maki display viskab pildi eest vahel ja aasta tagasi aken ei töötanud - alati on aidanud välja suretamine ja uuesti käivitamine.
Aga eile siis selline juhus. Käisin hesburgeris drive-in, aken pärani lahti mingi 5 min. Asi käes, sõidan ära et mingi 50m kaugusel parkida ja äkki sõiduajal murdosa sekundiks viskas kõik nulli aga jäi käima ja sõitis edasi. Pargitud, keerasin süüte välja maki asendisse aga kõik totaalselt null. Makk ei tööta, ühtegi lampi ei tööta, isegi käigukasti väike tuluke mis koguaeg töötab muidu oli pime. Süüdet pannes ka näidik pime. Sõin ja istusin veidi, süüdet pannes umbes 5min pärast hakkas vaikselt koguma. Süüdet nagu polnud aga näidikule tuli paar lampi - aku näidik jne. Läksin autost välja, tegin tobi, tulin sisse tagasi ja proovisin uuesti ja asi toimis. Sõidu ajal nagu nagu oleks olnud veel paar korda käiguvahetust raskemalt tunda. Aga ei tea kas oli käiguvahetus - pöörded nagu ei muutund. Täna jälle nagu korras kõik.
Millest tuleneb see niiskuse jama teab keegi?
Diagnosti minek nagunii igaksjuhuks aga paar päeva vaja järjekorras oodata.
Enne on olnud ainult nii et maki display viskab pildi eest vahel ja aasta tagasi aken ei töötanud - alati on aidanud välja suretamine ja uuesti käivitamine.
Aga eile siis selline juhus. Käisin hesburgeris drive-in, aken pärani lahti mingi 5 min. Asi käes, sõidan ära et mingi 50m kaugusel parkida ja äkki sõiduajal murdosa sekundiks viskas kõik nulli aga jäi käima ja sõitis edasi. Pargitud, keerasin süüte välja maki asendisse aga kõik totaalselt null. Makk ei tööta, ühtegi lampi ei tööta, isegi käigukasti väike tuluke mis koguaeg töötab muidu oli pime. Süüdet pannes ka näidik pime. Sõin ja istusin veidi, süüdet pannes umbes 5min pärast hakkas vaikselt koguma. Süüdet nagu polnud aga näidikule tuli paar lampi - aku näidik jne. Läksin autost välja, tegin tobi, tulin sisse tagasi ja proovisin uuesti ja asi toimis. Sõidu ajal nagu nagu oleks olnud veel paar korda käiguvahetust raskemalt tunda. Aga ei tea kas oli käiguvahetus - pöörded nagu ei muutund. Täna jälle nagu korras kõik.
Millest tuleneb see niiskuse jama teab keegi?
Diagnosti minek nagunii igaksjuhuks aga paar päeva vaja järjekorras oodata.
Viimati muutis Rando535, 04.10.2007 21:06 13, muudetud 1 kord kokku.
Mul endal sarnane mure.
Pühapäeval lakkasid armatuuris seierid töötamast, kõik on nullis. Põlevad ainult kontroll tuled (õli, aku, kässar, airbag, abs,... jne.) Odomeetri näit on ees, edasi ei tiksu ja ära ka ei kustu.
Lisaks kui vajutada BC (nii kangin kui raadio peal) ei toimi midagi. Raadiol on kell kadunud ja kui auto valve alla panna siis suunatulesid ka ei vilguta
Järgmine reede, 12.10 läheb UM-i, ex näis mis saab.
Huvitav kas võib olla süütelukus mingi kala... siin osadel ka auto mingeid pulle teinud
Pühapäeval lakkasid armatuuris seierid töötamast, kõik on nullis. Põlevad ainult kontroll tuled (õli, aku, kässar, airbag, abs,... jne.) Odomeetri näit on ees, edasi ei tiksu ja ära ka ei kustu.
Lisaks kui vajutada BC (nii kangin kui raadio peal) ei toimi midagi. Raadiol on kell kadunud ja kui auto valve alla panna siis suunatulesid ka ei vilguta

Järgmine reede, 12.10 läheb UM-i, ex näis mis saab.
Huvitav kas võib olla süütelukus mingi kala... siin osadel ka auto mingeid pulle teinud

BMW E39 528i Shadowline 98' -˃ Volvo V70 Move 05' -˃ Toyota LC120 05' -˃
Honda CR-V 16'
Honda CR-V 16'
Sul on error pidevalt? Ja kas auto liigub?
Õnneks suri parklas ära eile-tipptunnil keset linna oleks vist väga äge olnud
Ise mõtlen seda et kui miski oleks konkreetselt pees siis peaks ju asi lihtsalt mitte toimima. Aga mul senini ainult mega vihmaste ja niiskete ilmadega ja sedagi korra-kaks kvartalis.
Õnneks suri parklas ära eile-tipptunnil keset linna oleks vist väga äge olnud

Ise mõtlen seda et kui miski oleks konkreetselt pees siis peaks ju asi lihtsalt mitte toimima. Aga mul senini ainult mega vihmaste ja niiskete ilmadega ja sedagi korra-kaks kvartalis.
Kle tööle pole vahepeal läinud (ega ma temaga eriti sõitnud ka pole kuna pole vajadust olnud)... seega pidev jah. Auto töötab ja sõidab... õnneks 
Aga kevadel (sombused ilmad olid) oli nii et ükspäev enam käima ei läinud. Ei andnud mingit lootusti... piiksu ka ei teinud, kui siis järsku läks. Paarkoda nõnda õnnestus käivitada kuni ükskord enam ei läinud. Siis oli ka kõik
Sa Patriku juurde lohistatud, ta puhastas mingid kontaktid ära ja töötas ta jälle

Aga kevadel (sombused ilmad olid) oli nii et ükspäev enam käima ei läinud. Ei andnud mingit lootusti... piiksu ka ei teinud, kui siis järsku läks. Paarkoda nõnda õnnestus käivitada kuni ükskord enam ei läinud. Siis oli ka kõik

Sa Patriku juurde lohistatud, ta puhastas mingid kontaktid ära ja töötas ta jälle

BMW E39 528i Shadowline 98' -˃ Volvo V70 Move 05' -˃ Toyota LC120 05' -˃
Honda CR-V 16'
Honda CR-V 16'
Mul on nii et hakkab kõikuma, kuulen et makk jõnksub vaatan armatuuri ja kollased tuled vilguvad nagu maki rütmis. Aga on tunda kuidas kogu jõud kaob ära - siis vajutan gaasi ja sõidab edasi.
Linnas eile vihmaga tipptunnil hakkas ka pihta, õnneks sain kohe paremale tanklasse keerata. Jäin seisma ja auto mootor töötas. ca 15min pärast kui liiklus korra hõredam oli panin kodu poole minema ja linnast mustamäele pold jälle midagi viga
Oskab keegi tark midagi arvata?
Linnas eile vihmaga tipptunnil hakkas ka pihta, õnneks sain kohe paremale tanklasse keerata. Jäin seisma ja auto mootor töötas. ca 15min pärast kui liiklus korra hõredam oli panin kodu poole minema ja linnast mustamäele pold jälle midagi viga

Oskab keegi tark midagi arvata?
Mis minu jamasse puutub (eespool kirjas) siis lõpuks tõmbas aku nii tühjaks et ükski tuluke autos enam ei põlenud.
Ei aidanud täkk ja ei aidanud käima tõmbamine. Juhi ukse sai lahti aga enam lukku ei saanud. Isegi see meister UM-is üllatus kui nägi et lukku ei lähe (alguses väitis et peab minema ja hakkasin mõtlema et olen tõesti loll - lihtsalt pool aastat auto omanud. Aga no sõber nägi ju pealt).
Alguses kui avastasin et aku tühi, siis veel aku indikaator armatuuris kumas aga lõpuks isegi mitte see ei kumanud.
Nüüd seisab ta UM-is ja loodan et lähipäevil saab kätte ja kuuleb mis seal siis oli
Panin veel tähele ühte asja et asi algas ju sellega et armatuuris kõik seierid jäid nulli kui käima panin. Nüüd kui aku tühi ja täkku andsin hakkasid need liikuma.
Tegi vist mingi restardi endale 
Äkki teilgi aitab kui aku juhe korraks maha visata
Ei aidanud täkk ja ei aidanud käima tõmbamine. Juhi ukse sai lahti aga enam lukku ei saanud. Isegi see meister UM-is üllatus kui nägi et lukku ei lähe (alguses väitis et peab minema ja hakkasin mõtlema et olen tõesti loll - lihtsalt pool aastat auto omanud. Aga no sõber nägi ju pealt).
Alguses kui avastasin et aku tühi, siis veel aku indikaator armatuuris kumas aga lõpuks isegi mitte see ei kumanud.
Nüüd seisab ta UM-is ja loodan et lähipäevil saab kätte ja kuuleb mis seal siis oli

Panin veel tähele ühte asja et asi algas ju sellega et armatuuris kõik seierid jäid nulli kui käima panin. Nüüd kui aku tühi ja täkku andsin hakkasid need liikuma.


Äkki teilgi aitab kui aku juhe korraks maha visata

BMW E39 528i Shadowline 98' -˃ Volvo V70 Move 05' -˃ Toyota LC120 05' -˃
Honda CR-V 16'
Honda CR-V 16'
mul kord oli umbes sellist laadi jama> ei saand autot käima- mingi asi tarbis voolu vahel palju vahel vähem... Lõppuks läks üldse segamini kõik- kuu aega lappasin diislipumpa ja kõiki andureid, ühesõnaga kõik bemmi foorumid läbiloetud...
Signa-immo ploki (mingi suvaline autoalarm) kiskusin maha ja panin kõik otse: kohaselt käivitus poolest pöördest... kõik minu sõbrad ja tuttavad ei uskund et ;nüüd saan igal pool autot kinni panna ja käivitada võtmest mõne aja pärast
. (kuuaega unistasin kuidas saaks käima võtmest ja mis võiks jamada)
veel aitas omalajal leida vigasid(e32,e28 ja teised loomad) http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
Veel olen leidnud enda e34 istme alt mingi 220v võrgu juhtmeid ja muid aretisi- ehk keegi eelmine omanik oli ELEKTROONIK aretas mingi immo mis teeb sellise jama. Kui kunagi oli aega siis aretasin e28 peale igasuguseid vidinaid- autopiloodi- immosid, igasuguseid suretusnuppe.(kuid kui autot müüsin siis rääkisin ära mis mingi suvaline lüliti teeb)
Signa-immo ploki (mingi suvaline autoalarm) kiskusin maha ja panin kõik otse: kohaselt käivitus poolest pöördest... kõik minu sõbrad ja tuttavad ei uskund et ;nüüd saan igal pool autot kinni panna ja käivitada võtmest mõne aja pärast

veel aitas omalajal leida vigasid(e32,e28 ja teised loomad) http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
Veel olen leidnud enda e34 istme alt mingi 220v võrgu juhtmeid ja muid aretisi- ehk keegi eelmine omanik oli ELEKTROONIK aretas mingi immo mis teeb sellise jama. Kui kunagi oli aega siis aretasin e28 peale igasuguseid vidinaid- autopiloodi- immosid, igasuguseid suretusnuppe.(kuid kui autot müüsin siis rääkisin ära mis mingi suvaline lüliti teeb)
Unustasin lisada et kas ikka massi kontrollisid mootorikäpa ja kere vahel, akuklemmid puhastasid?Rando535 kirjutas:Auto ju sõidab ja käivitub![]()
![]()
![]()
Küsimus oli `millest` juhtub et just vihmaga vool täiega kotti tahab minna.
Kas läheb vesi kuhugile vahele või ...? Aga äkki kokkusattumus et error ja vihm
kui näiteks mingi elektroonika kustus siis võid kohaselt minna http://www.madi-auto.ru/wds/ru/ ja kui vähegi elektri liikumisest saad aru siis sellest on suur kasu.... Just selle lehega sain ma enda enamus elektrikalasid põhjustanud elemendid teada.
Oma möödunud talvistest kogemustest võin öelda, et seierid jäävad nulli siis, kui voolu liiga vähe on. Mul oli aku vana ja väsinud, läks veel vaevaliselt käima hommikul aga kellad olid järelt ära kõik. Peale väljasuretust ja taaskäivitust toimis mul kõik endist viisi.Panin veel tähele ühte asja et asi algas ju sellega et armatuuris kõik seierid jäid nulli kui käima panin. Nüüd kui aku tühi ja täkku andsin hakkasid need liikuma. Tegi vist mingi restardi endale