E34 kõrgsurve pump, must suits taga
E34 kõrgsurve pump, must suits taga
Auto 525tdsA 95'. Peale diisli kõrgsurvepumba tihendite vahetust viskab tagant musta suitsu, kui rohkem gaasi anda ja minek on olematu. Küttekulu on ka suurenenud näidikute järgi. Öeldi, et kett on veninud, aga ma arvan, et ega kett üleöö ei veni. Enne tihendite vahetust oli minek normaalne. Milles võib asi olla?
Re: 525 tds kõrgsurve pump, must suits taga
Pumba kaan paigast ära, süüde vale või MAP-klapi voolik puruks.veebmaaster kirjutas:Auto 525tdsA 95'. Peale diisli kõrgsurvepumba tihendite vahetust viskab tagant musta suitsu, kui rohkem gaasi anda ja minek on olematu. Küttekulu on ka suurenenud näidikute järgi. Öeldi, et kett on veninud, aga ma arvan, et ega kett üleöö ei veni. Enne tihendite vahetust oli minek normaalne. Milles võib asi olla?
Testsõit
Käisin siis täna autot testimas. Panin külma mootori käima - paugupill. Külma mootoriga ei suitsenud enam ja liikus ilusti edasi, aga nii kui mootor oli soe, hakkas jubedalt musta tagant välja ajama ja jõud kadus täielikult. Jäin siis seisma ja eemaldasin huvipärast ERG klapi küljest vaakumvooliku. Ja kus tuli jõudu juurde ja suits kadus. Küttekulu seier langes märgatavalt. Ühtlasel kiirusel 50km/h püsikiirusehoidjaga näitas 5-6L/100km. Siis panin selle ERG vaakumvooliku külge tagasi ja hakkas uuesti tossama. Seejärel eemaldasin MAP andurilt vooliku, see ei mõjutanud mootori tööd üldse, nii tühikäigul, kui ka kiirendades. Kuidas kommenteerite?
- tagor
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 02.09.2007 14:24 21
- Peamine sõiduk: bmw 523i e60
- Asukoht: loo
Karla teenindusest nii palju et muidu üsna rahul ainult 1 kord peale pumba remonti jäeti mul mingid kütuse voolikud lahti nii et pool paaki jooksis maha lihtsalt .Samas kui helistasin neile et selline mure on siis võeti ilma järjekorrata ette ja viga parandati ning raha selle eest ei küsitud,-tegemist pold küll bemariga . Muidu üsna rahul kuid hinnad on soolased,aga eks ole see diisli monopol nende käes ka ju.