Niih, plaan e36 kupee soetada, hetkel 2 masinat välja vaadatud.. Äkki keegi oskab lähemalt pajatada.. Eks vaatama lähen neid kah, kuid ajaprobleemid jällegi ning Tartu ots kah suht pikk minu jaoks...
Aga jah siin nad siis on , mõlemad 1,8is-d .
1. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Plussiks minu silmes, et auto stock ning pole mõne rulli alt läbikäinud (eeldatavalt), kes autost viimast võtnud.
2. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Välimus ok, aga seest kisuks need punased kotid maha kll...
Äkki keegi vaatamas käinud ning oskab rohkem rääkida... Veidi imelik kah , et hinnad neil üpris head, kuid autod mõlemad juba suht pikka aega myygis seisnud..
Terw, L.
K: Konkreetsed e36 kupeed...
Auto number 2 -punane siis. Esitiivad on kõvasti kannatada saanud, kenake rooste juba peal, kindlasti ka all. Värvi järgi näha, et ka küljekarbid on palju vigastada saanud ning enne värvimist on seed hädapärast kokku klopsitud. Mootori all põhjakatted puudu - jällegi näha, et masinat pole korralikult komplekteeritud ja ilmselt ka mootoriruum on väga must. Piltidelt autod alati ilusamad, seega tundub, et seal seda autot küll selle raha eest pole, mida tahetakse saada.
Auto number 1 - silma hakkavad ebamäärases asendis kojamehed ning mootoriruumis oksüdeerunud alumiiniumdetailid ning roostes rihmarattad. Siiski kindlasti korralikum masin kui too punane.
Auto number 1 - silma hakkavad ebamäärases asendis kojamehed ning mootoriruumis oksüdeerunud alumiiniumdetailid ning roostes rihmarattad. Siiski kindlasti korralikum masin kui too punane.
Roostes rihmaratas jah rsk, seda ma ise ei märganudki..
Enamus tähelepanu läks välistele detailidele...
Tänud Teile, arvan, et seda rohelist ma mingi nv siiski vaatama, äkki annab hinda kangutada kuidagi..
Kuid jah , kui keegi äkki toda rohelist on vaatamas käinud, siis ootaks kommentaare!
Parimatega, L.

Tänud Teile, arvan, et seda rohelist ma mingi nv siiski vaatama, äkki annab hinda kangutada kuidagi..

Kuid jah , kui keegi äkki toda rohelist on vaatamas käinud, siis ootaks kommentaare!
Parimatega, L.
Roostes rihmaratas ei oma erilist tähtsust, midagi hullu sellest ei juhtu. Parem vaata, mis häält mootor külmalt käima pannes teeb ja kas kett läbi pole. Samuti hüdrotõukurid. Õlilekkeid ei tohiks olla. Hea kui saaks ära mõõta kompressioonid erinevates silidrites. Max. näit sellel mootoril peaks olema 15atm, mida sa nagunii ei saa. Tähtis on, et näidud oleks võimalikult ühesugused, mis näitab et silindrid on võrdselt kulunud. Kui näidud erinevad üle 1atm või on alla 14atm võiks mõnda teist autot vaadata. Rihmad peaks olema pragudeta, kuid need on kõige odavam kogu selle asja juures.
Roolilatt peaks olema kuiv. Kindlasti ürita teha proovisõit, saad üldise pildi veermiku olukorrast ja kas roolilatis loksu pole. Pidurdamisel vibreeriv rool tähendab üldjuhul kõveraid pidurikettaid. Samuti võib vibratsioon rooli lüüa roolilati lõtkust, aga seda suuremalt kiiruselt pidurdades. Käigu vahetumisel kostuv kolks viitab peatselt tagasillas töölepingut lõpetavale diferentsiaalile. Kui esimesega peenestades lööb vibratsioon sisse, võib läbi olla kas gardaani vahepukk (koos laagriga) või gardaanimuhv.
Eriti hea oleks kui saaks ülevaatuspunktis tehnilise kontrolli teha. Kui see ei õnnestu siis platsi peal on võimalik tagumise püti seisukorrast mingi aimdus saada.
Kõik need vead on iS`del suht sagedased ja nende kõrvaldamine läheb kulukaks- umbes täpselt selle auto hinna. Juhul muidugi kui need vead korraga avalduvad.
Roolilatt peaks olema kuiv. Kindlasti ürita teha proovisõit, saad üldise pildi veermiku olukorrast ja kas roolilatis loksu pole. Pidurdamisel vibreeriv rool tähendab üldjuhul kõveraid pidurikettaid. Samuti võib vibratsioon rooli lüüa roolilati lõtkust, aga seda suuremalt kiiruselt pidurdades. Käigu vahetumisel kostuv kolks viitab peatselt tagasillas töölepingut lõpetavale diferentsiaalile. Kui esimesega peenestades lööb vibratsioon sisse, võib läbi olla kas gardaani vahepukk (koos laagriga) või gardaanimuhv.
Eriti hea oleks kui saaks ülevaatuspunktis tehnilise kontrolli teha. Kui see ei õnnestu siis platsi peal on võimalik tagumise püti seisukorrast mingi aimdus saada.
Kõik need vead on iS`del suht sagedased ja nende kõrvaldamine läheb kulukaks- umbes täpselt selle auto hinna. Juhul muidugi kui need vead korraga avalduvad.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces