E36 hoiatustuli armatuuris
E36 hoiatustuli armatuuris
Tere!Mure siis järgmine.Armatuuri allosas hakkas järsku sõidu ajal põlema üks tuli.Näeb välja nagu keskel on ring ja kahel pool ääres on katkendlik joon.Millega võiks olla tegu?Autoks on 320 automaatkastiga.1995 aasta.Tänud juba ette.
universaalne
Sama siin.
Täna sõites avastasin et piduri märguandetuli põleb (punane ring ja punased katkendjooned ümber)
Enne seda juba ammu hakkas ABS põlema.
Niiet nüüd põlevad nii kollane ABS kui ka punane piduri märguandetuli.
Pidurid niipalju töötavad, et auto saab pidama, aga ikkagi hirmutab see tuli.
Midagi hakkab tuksi minema nagu aru saan?
Samas see tagumine vasak ratas on imelik. Kui käsipiduri kohapeal ära võtan, siis nagu vasak tagumine ots langeks vms. Selline tunne, et vasaku tagumise klotsid/kolb kinni jäävad kuskile.
Samas kui käsipidur peal ja üritada kohalt liikuda, siis tahab auto üks külg teisest rohkem kuskile keerata.
Kas peaks rattad maha võtma ja kõiki pidureid kontrollima?
Täna sõites avastasin et piduri märguandetuli põleb (punane ring ja punased katkendjooned ümber)
Enne seda juba ammu hakkas ABS põlema.
Niiet nüüd põlevad nii kollane ABS kui ka punane piduri märguandetuli.
Pidurid niipalju töötavad, et auto saab pidama, aga ikkagi hirmutab see tuli.
Midagi hakkab tuksi minema nagu aru saan?
Samas see tagumine vasak ratas on imelik. Kui käsipiduri kohapeal ära võtan, siis nagu vasak tagumine ots langeks vms. Selline tunne, et vasaku tagumise klotsid/kolb kinni jäävad kuskile.
Samas kui käsipidur peal ja üritada kohalt liikuda, siis tahab auto üks külg teisest rohkem kuskile keerata.
Kas peaks rattad maha võtma ja kõiki pidureid kontrollima?
Klotse ei peagi kohe vahetama. Tuleb ratas alt ära võtta ja siis näeb silmaga juba, et kas klotsi on veel või mitte. Auto langemine käsipidurit lahti lastes on normaalne nähtus. See kui üks külg liigub, näitab, et pidurid ei võta võrdselt. Loomulikult tuleb võimalikult kiiresti järgi uurida mis viga, kuna pidurid on ikkagi auto peatamiseks. Kui pidureid mingil hetkel enam pole siis oi oi oi.
E36 325i
Proovisin tagumist vasakut ratast alt võtta aga ei õnnestunud.
Poldid sain kõik lahti, aga ratas ära ei tule.
Ta on rummu külge kinni roostetanud mingil määral.
Kõigutamine jms ei aidanud.
On veel mingeid nippe?
näiteks poldid õrnal sisse ja siis autoga veidi liikuda poollahtise rattaga?
Või tõmbab poldid kõveraks?
Töökotta ärge veel saatke.
Edit:
leidsin sobiva teema (märksõnaks olid: rattapoldid)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... attapoldid
Poldid sain kõik lahti, aga ratas ära ei tule.
Ta on rummu külge kinni roostetanud mingil määral.
Kõigutamine jms ei aidanud.
On veel mingeid nippe?
näiteks poldid õrnal sisse ja siis autoga veidi liikuda poollahtise rattaga?
Või tõmbab poldid kõveraks?
Töökotta ärge veel saatke.
Edit:
leidsin sobiva teema (märksõnaks olid: rattapoldid)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... attapoldid
Kas andureid ka müüakse koos piduri varuosadega?
Näiteks koos uute piduriklotsidega.
http://5832293.la01.neti.ee/varuosad/?c ... _cat_name=
Või peab esindusse minema andurite järgi?
Näiteks koos uute piduriklotsidega.
http://5832293.la01.neti.ee/varuosad/?c ... _cat_name=
Või peab esindusse minema andurite järgi?
minul B varuosa klotsidel seda andurit küljes polnud, aga see ei häiri. panen vanadelt klotsidelt pistiku mille ära ühendan uuesti et armatuuri tuli põlema ei jää ja korras. Ise peab veits hoolsam olema jälgima olukorda rohkem, sügis ja kevad hea aeg kui rattaid vahetad. Hea pilk ka muule peale visata mis auto all toimub nii klotsid kaitsekummid kui muud asjad 

tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
[Veidi OT]Täna hakkasid pidurdustuled jamama. Sõitsin Audru poole ja peeti kinni.
Muidugi peeti kinni sellepärast, et udukad põlesid ees.
Siis kutsus autost välja ja küsis mis valesti on ees. Ütlesin, et udukad põlevad. Küsis: miks. Ütlesin, et valgem oleks.
Siis ütles, et Sul vist pidurdustuled ei põlenud, vajuta piduripedaali.
Lasin siis tüdrukul vajutada ja vaatasime. Ei põlenud jah rsk. Enne linnas põlesid. Siis ta ütles, noh ehk kaitse on läbi. Pole hullu. Politseionu oli suht lahe sell, väga mõnusa jutuga. Udukatest läks teema üle mingu töö ja palga peale ja selle peale, et miks keegi sel töökohal püsida ei taha jne.
Läksin mendi autosse ja ta siis täitis protokolli ja ütles, et pane seletusse siis mingi loll põhjendus: et unustasin udukad põlema.
Sain siis ainult -3 trahviühikut ehk 180.-. Maksan 15 päeva jooksul.[/OT]
Siis nagu kui Audrusse sain hakkasin jamama tagatuledega pimedas.
Liigutasin pirnipesa taga ja siis äkki hakkas parem tuli põlema aga vasak mitte. Jõudsin Pärnu tagasi pärast, pagassi lõin kinni kui asjad võtsin ja proovisin uuesti. Jälle liigutasin midagi, parempoolne hakkas põlema. Selline tunne, et see juhtmepundar mis pagassi luugi ja auto kere vahel.. on katki sealt murdekohast.
Mu autol on vist kogu see süsteem suht pees. Pidurid võtavad päev päevalt ühe halvemini ja vilistavad kah kui pidurdada.
Ei tahagi sõita enam sellega. Peaks UMi diagnosti viima ja las teevad hinnapakkumise. Mootor on kapremonditud pmst, niiet ainult veermik oleks vaja hädasti korda saada.
Ärge arvake, et kõik see pikk jutt väga teemast mööda on. Lihtsalt ütlen, et niimoodi sain teada, et järjekordselt on piduritega seotud jama mul.
Muidugi peeti kinni sellepärast, et udukad põlesid ees.
Siis kutsus autost välja ja küsis mis valesti on ees. Ütlesin, et udukad põlevad. Küsis: miks. Ütlesin, et valgem oleks.
Siis ütles, et Sul vist pidurdustuled ei põlenud, vajuta piduripedaali.
Lasin siis tüdrukul vajutada ja vaatasime. Ei põlenud jah rsk. Enne linnas põlesid. Siis ta ütles, noh ehk kaitse on läbi. Pole hullu. Politseionu oli suht lahe sell, väga mõnusa jutuga. Udukatest läks teema üle mingu töö ja palga peale ja selle peale, et miks keegi sel töökohal püsida ei taha jne.

Läksin mendi autosse ja ta siis täitis protokolli ja ütles, et pane seletusse siis mingi loll põhjendus: et unustasin udukad põlema.
Sain siis ainult -3 trahviühikut ehk 180.-. Maksan 15 päeva jooksul.[/OT]
Siis nagu kui Audrusse sain hakkasin jamama tagatuledega pimedas.
Liigutasin pirnipesa taga ja siis äkki hakkas parem tuli põlema aga vasak mitte. Jõudsin Pärnu tagasi pärast, pagassi lõin kinni kui asjad võtsin ja proovisin uuesti. Jälle liigutasin midagi, parempoolne hakkas põlema. Selline tunne, et see juhtmepundar mis pagassi luugi ja auto kere vahel.. on katki sealt murdekohast.
Mu autol on vist kogu see süsteem suht pees. Pidurid võtavad päev päevalt ühe halvemini ja vilistavad kah kui pidurdada.
Ei tahagi sõita enam sellega. Peaks UMi diagnosti viima ja las teevad hinnapakkumise. Mootor on kapremonditud pmst, niiet ainult veermik oleks vaja hädasti korda saada.
Ärge arvake, et kõik see pikk jutt väga teemast mööda on. Lihtsalt ütlen, et niimoodi sain teada, et järjekordselt on piduritega seotud jama mul.
Kui juba lisaks viletsale pidurdamisele ka vilistavad siis on sul pidurikatted lahkunud ja pidurdamine käib metall metalliga. Tee endale teene ja mine suvalisse remonditöökotta ning lase klotsid vahetada. Või mine poodi ja osta klotsid. Töö ise on DIY. Poole tunniga peaks hakkama saama, kui asi pole väga kinni roostetanud.VeikoA kirjutas:Pidurid võtavad päev päevalt ühe halvemini ja vilistavad kah kui pidurdada.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kusjuures täna siis uurisin milles jama. Vaatasin, et üks pirn läbi. Vahetasin ära ja tuled töötavad OK.
Samas katkise hõõgniit on kuidagi jäänud nii nagu on tervel pirnil, aga väike vahe sees ja seeõttu vbolla ka jamas, et raputamisega läksid otsad kokku ja siis põles, kui jälle ära raputas ei põlenud.
Sain ühe sõbraga kokku eile öösel, ja siis sattus jutt auto peale ja ta rääkis, et lasi piduriklotsid taga ära vahetada CarStop'is . Nii vasak kui parem.
Kokku läks mingi 500.-
Mõtlesin, et viin kah auto sinna ja teevad korda ja rahu majas.
Samas katkise hõõgniit on kuidagi jäänud nii nagu on tervel pirnil, aga väike vahe sees ja seeõttu vbolla ka jamas, et raputamisega läksid otsad kokku ja siis põles, kui jälle ära raputas ei põlenud.
Sain ühe sõbraga kokku eile öösel, ja siis sattus jutt auto peale ja ta rääkis, et lasi piduriklotsid taga ära vahetada CarStop'is . Nii vasak kui parem.
Kokku läks mingi 500.-
Mõtlesin, et viin kah auto sinna ja teevad korda ja rahu majas.
Vaevalt, et see raputamisega sul põlema läks. Pigem on viga selles, et pirnipesad on keeratavad ja nad liiguvad. See on e36 nõrk koht. Ma ise panin natuke silikooni vahele, et nad paigast ei liiguks. Kas tulede juhtmed mitte läbi salongi ei tule? Neil pole minu teada kuskilt murduda. Klotsid on sul jah otsas juba ja sõita ei tohiks, muidu pead kettaid ka ostma hakkama.
E36 325i
tere, mul selline mure et ka klotsi tuli põleb aga andurid on korras! Testeriga proovisin, toimivad.... kahtlustan, et kuskilt võib juhe pooleks olla! kas keegi oskab öelda kuhu need juhtmed kokku jooksevad? autoks siis e36 318is, tagumise anduri juhe tuleb istme alt ja kaob põranda mati alla, esimese oma kaitsmekarbi alt salongi, aga kus kokku saavad?
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Võiksid igaks juhuks pidurivedeliku taseme ka üle kontrollida.tere, mul selline mure et ka klotsi tuli põleb aga andurid on korras! Testeriga proovisin, toimivad.... kahtlustan, et kuskilt võib juhe pooleks olla! kas keegi oskab öelda kuhu need juhtmed kokku jooksevad? autoks siis e36 318is, tagumise anduri juhe tuleb istme alt ja kaob põranda mati alla, esimese oma kaitsmekarbi alt salongi, aga kus kokku saavad?