E39 528 mitu probleemi
E39 528 mitu probleemi
Tere!
Küsimusi millele tahaksin vastuseid saada on mitu, alustan otsast..
1. Panin täna alla talverehvid ja mingi aeg sõites avastasin, et kiirusel ~75-105 hakkab rool jõhkralt vibrama, nahu hoiaks mootorsaagi käes. Enne oli all 17 toll nüüd 15..
2.Kompuuter ütleb "check coolant level" keerasin radika korgi maha, valasin õiget mahla talle sisse, aga jahutusvedelik ei ole otsas.. miks ta pikalt sõites mulle seda ikka ütleb?
3.Peale sõidu alustamist umbes 10min. põleb airbagi tuli, siis kustub. Mis teema sellega on? Vähe hirmutab, et kas ikka kõik korras.
4.xenon lähituledega selline probleem, et nad ei jää põlema, ainult vilksatavad mõlemad. Pika klõpsutamise peale jääb üks põlema, aga teine ikka ainult vigutab korraks. Samas vahepeal lähevad mõlemad korralikult põlema. Jällegi sooviks nõu, et milles pobleem võiks olla.. ainult rõngaste ja udukatega on nagu vähe jama.
Aitäh!
Küsimusi millele tahaksin vastuseid saada on mitu, alustan otsast..
1. Panin täna alla talverehvid ja mingi aeg sõites avastasin, et kiirusel ~75-105 hakkab rool jõhkralt vibrama, nahu hoiaks mootorsaagi käes. Enne oli all 17 toll nüüd 15..
2.Kompuuter ütleb "check coolant level" keerasin radika korgi maha, valasin õiget mahla talle sisse, aga jahutusvedelik ei ole otsas.. miks ta pikalt sõites mulle seda ikka ütleb?
3.Peale sõidu alustamist umbes 10min. põleb airbagi tuli, siis kustub. Mis teema sellega on? Vähe hirmutab, et kas ikka kõik korras.
4.xenon lähituledega selline probleem, et nad ei jää põlema, ainult vilksatavad mõlemad. Pika klõpsutamise peale jääb üks põlema, aga teine ikka ainult vigutab korraks. Samas vahepeal lähevad mõlemad korralikult põlema. Jällegi sooviks nõu, et milles pobleem võiks olla.. ainult rõngaste ja udukatega on nagu vähe jama.
Aitäh!
UM-is.
nr 13.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Minul ta kirjutas seda coolant level-it nii süüte sisselülitamisel kui väljalülitamisel.
nr 13.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Minul ta kirjutas seda coolant level-it nii süüte sisselülitamisel kui väljalülitamisel.
'90 E34 M50B25
.xenon lähituledega selline probleem, et nad ei jää põlema, ainult vilksatavad mõlemad. Pika klõpsutamise peale jääb üks põlema, aga teine ikka ainult vigutab korraks. Samas vahepeal lähevad mõlemad korralikult põlema. Jällegi sooviks nõu, et milles pobleem võiks olla.. ainult rõngaste ja udukatega on nagu vähe jama.
Mul kusjuures sama asi,kuid mitte väga tihti
Mul kusjuures sama asi,kuid mitte väga tihti

Ma ennem lükkan enda BMW d,kui sõidan Fordiga!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: K:E39 528 mitu probleemi
4.xenon lähituledega selline probleem, et nad ei jää põlema, ainult vilksatavad mõlemad. Pika klõpsutamise peale jääb üks põlema, aga teine ikka ainult vigutab korraks. Samas vahepeal lähevad mõlemad korralikult põlema. Jällegi sooviks nõu, et milles pobleem võiks olla.. ainult rõngaste ja udukatega on nagu vähe jama.
Aitäh![/quote]
Suure tõenäosesega xenon plokk minemas. Oleks, et ainult vilksatab, kuid põlema ei jäägi, siis teinekord ka pirnid saba andnud.
Aitäh![/quote]
Suure tõenäosesega xenon plokk minemas. Oleks, et ainult vilksatab, kuid põlema ei jäägi, siis teinekord ka pirnid saba andnud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
See tekst tundub kõige kohasem sellele probleemile, kui oleks ketas kõver, tekib vibra pidurdamisel mitte sirgel sõidul, samuti hakkab kõvera kettaga enne peatumist pedaal jala all veidi tõukama.rax1 kirjutas:Selle rooli vibramise kohta,et vahest on veljed tasakaalust väljas(mingi pori või rämps velje sees,eelmisest tavest kõver :)jne..)lase kummipostis ülevaadata.Ülejäänud tundub mingi elektroonika kala olevat.
Normaalsed mehedSiilV12 kirjutas:kas xenoni pirnid annavad roosakat valgust ? kui jah, siis pirnid hakkavad vanadussurma surema.. ja lõpuks ei lähe enam põlema normaalselt. teine levinud viga on jah starterplokk..
vaheta kõigepealt pirnid ära.. kui viga alles, siis starterplokid.


Õnneks tean, et mõlemal tulel pirnid just vahetatud ja roosakat valgust ka pole näinud.. Küll kui mõlemad tuled olen põlema saanud, siis on neil toonivahe.
Raha või Kelvinit?aise kirjutas:mitu k on e39 orignaal xenon pirn (facelift)?
D2S on D2S, sama standardne, kui H1 või H7! Siin pole vahet, kas FL või -eelne.
Kood: Vali kõik
Artikkel Nimetus Laoseis Hind DC Müügihind
63217160806 Xenon pirn 20 1752.03 E 2067.4
Selle lehe andmetel on Philips ka BMW jaoks tootnud spetsiaalpirni koodiga 85123, millel on samuti E-märgistus (legaalne!) ja 4800K.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kelvin huvitas, UM´st ostab vist tõesti ainult loll 2 pirni 4k eestpriitv8 kirjutas:Raha või Kelvinit?aise kirjutas:mitu k on e39 orignaal xenon pirn (facelift)?
D2S on D2S, sama standardne, kui H1 või H7! Siin pole vahet, kas FL või -eelne.Ja värvustemp. on standardsel D2S-l (Philips 85122) 4100K.Kood: Vali kõik
Artikkel Nimetus Laoseis Hind DC Müügihind 63217160806 Xenon pirn 20 1752.03 E 2067.4
Selle lehe andmetel on Philips ka BMW jaoks tootnud spetsiaalpirni koodiga 85123, millel on samuti E-märgistus (legaalne!) ja 4800K.

