E36 325i coupe rool raske
E36 325i coupe rool raske
Kasutasin ka otsingut kuid leidsin vaid ühe sarnase probleemi.
Nimelt kohapeal keerats rool raske ja sõites ok. Kui kohapeal pöördeid anda siis läheb roole kergemaks.
Ps. Kuidas teada saada kas sellel isendil on võimendiga roolilatt või on eraldi?! auto siis 1992.a. väljalase.
Vabandan selliste küsimuste pärast kuna see meil esimene BMW peres!
Nimelt kohapeal keerats rool raske ja sõites ok. Kui kohapeal pöördeid anda siis läheb roole kergemaks.
Ps. Kuidas teada saada kas sellel isendil on võimendiga roolilatt või on eraldi?! auto siis 1992.a. väljalase.
Vabandan selliste küsimuste pärast kuna see meil esimene BMW peres!
Kas on mõni E36, millel pole roolivõimu? 325l peaks küll kindlasti olema. Otsi roolivõimu õli pott üles ja vaata, kas seal ikka piisavalt õli sees. Kui kapoti alla vaatad, siis jääb mootorist paremale.
See potska:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=20
See potska:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=20
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Esinduses maksab 5538.86
ja kohapeal hetkel pole, tuleks Saksast tellida...
Mõne kasutatud masina pealt saaksid tõenäoliselt 10korda odavama hinnaga
A kui laiad rehvid sul all on? Kohapeal ongi rattaid raske keerata ju. Kas undab ka roolivõim või lekib? Äkki polegi midagi viga...

Mõne kasutatud masina pealt saaksid tõenäoliselt 10korda odavama hinnaga

A kui laiad rehvid sul all on? Kohapeal ongi rattaid raske keerata ju. Kas undab ka roolivõim või lekib? Äkki polegi midagi viga...
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
- Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
- Asukoht: Harjumaa
Kas sa ise tulid selle peale et võim pole taga kui auto seisab, ja siis hakkab võim tööle kui liikuma hakkad vevull kirjutas:ma arvan, et rool peabki kohapeal seistes veidi raskem olema ja muretsemiseks pole põhjust - kui auto seisab, pole võim üldse taga ju. iseasi kuidas naisterahvas sellega lepib


võim on kohe taga kui mootori tööle paned.
hetkel vist probleem küll pumbas, mille tootlikkus on vähenenud kulumise tõttu.
tegin teksti vähe rasvasemaks ja siin veel veidi seletust:rasmus23 kirjutas:Kas sa ise tulid selle peale et võim pole taga kui auto seisab, ja siis hakkab võim tööle kui liikuma hakkad vevull kirjutas:ma arvan, et rool peabki kohapeal seistes veidi raskem olema ja muretsemiseks pole põhjust - kui auto seisab, pole võim üldse taga ju. iseasi kuidas naisterahvas sellega lepib![]()
![]()
võim on kohe taga kui mootori tööle paned.
hetkel vist probleem küll pumbas, mille tootlikkus on vähenenud kulumise tõttu.
roolivõim ei tööta siis kui auto ei ole käima pandud - see on võimu iseärasus. kohapeal raskemini käiv rool samuti?
iseasi kui raske see rool muidugi sultan-il on. mul siuke pisike sportrool ja isegi sellega ei kurda.
Fred22 mainis rehve ka.
Kuidas sinuga kontakti saab ja kuhu tuleks tellima tulla?chulo kirjutas:Kui pump õhtal, siis võta ühendust, tutika saad mult 2800ga. Paar nädalat läheb tellimisega aega ja vana pumba tahan vastu saada. Pump peab väliselt terve olema.
Äkki oskad kogenud bmw omanikuna pilgu peale ka visata et ikka õige asja tellime!
Ega seda niimodi peale vaatamisega ei diagnoosigi. Üldjuhul on Neil nõrgad roolilatid, sama viga ka e46-el, millel on sisuliselt sama latt. Kui Pump mingeid imelikke hääli teeb ja kägiseb, siis võid kindel olla, et see varsti õhtal on. Nagu siin ennist just juttu oli, siis selle pumba tootlikus tõepoolest aastatega väheneb, loomuliku kulumise teel.
Kas roolilatis loksu pole sees? Juhul kui seal suur loks sees on ja tast õli välja tilgub võib ka karu seal maetud olla.
Mina viiks selle auto pigem kuskile teenindusse defekteerimisele, et kindel olla, mis tal raisal viga on.
Põhimõtselt kui tellida tahad, siis helista ja lepime midagi kokku.
Ühendust saab 58366390
Kas roolilatis loksu pole sees? Juhul kui seal suur loks sees on ja tast õli välja tilgub võib ka karu seal maetud olla.
Mina viiks selle auto pigem kuskile teenindusse defekteerimisele, et kindel olla, mis tal raisal viga on.
Põhimõtselt kui tellida tahad, siis helista ja lepime midagi kokku.
Ühendust saab 58366390
Reeglina raske rooli põhjuseks ei ole latt ise. Kui seal ikka õige latt küljes, ei tilgu ja on loksuvaba, siis peaks viga peituma pumbas. Muuseas on on roolivõimu süsteemis peidus ka mingi filtri taoline asi, mis peaks peituma õli potsiku sees. Kunagi oli foorumis sellest ka juttu. Aga ei tea täpselt, kas see võib rasket rooli põhjustada.
Roolivõimu uue pumba hinda soovitaks küsida ka foorumikasutaja Janek käest. Aga ise soovitaks kõigepealt proovida kasvõi teist kasutatud pumpa, et veenduda seal vea peitumises.
Samas võiks muidugi ise katsuda proovida, kui raske see rool on.... pärast lähen proovin.
Roolivõimu uue pumba hinda soovitaks küsida ka foorumikasutaja Janek käest. Aga ise soovitaks kõigepealt proovida kasvõi teist kasutatud pumpa, et veenduda seal vea peitumises.
Samas võiks muidugi ise katsuda proovida, kui raske see rool on.... pärast lähen proovin.
Mul on kogemus e46 latiga olemas(pm sama mis e36, kasutatakse mõlemal mudelil), loks sees ja rool laske plus veel tilgub vasakult otsast. Lasnamäel mingid vennad tegelevad roolilattidega (kui huvi, loe mu teisi postitusi) ja tegid asja 3 korda odavamalt ära, kui UM-is paljas latt maksab. Lisaks tasuks kaaluda ka B-kategooria latti, mis on põhimõtselt sama kellegi vana kuid taastatud sai, mis UM-iski. Aga selle juures on veel see nüanss, et latt peab väliselt korras olema, sest see tuleb vastu anda + ca 6000 eek.-
Ega jah... Paras keberniit on see töö, isegi korra tädipoja auto roolilatti taastanud. Edaspidi lasen seda spetsialistil teha:D
Samas see 6000.- pole väga hull, kui auto muidu ideaalses seisukorras on. Kõik oleneb autost ja omanikust. Kui õiges kohas käsi sees, siis saad ka odavamalt kui 6 kilo selle lati.
Samas see 6000.- pole väga hull, kui auto muidu ideaalses seisukorras on. Kõik oleneb autost ja omanikust. Kui õiges kohas käsi sees, siis saad ka odavamalt kui 6 kilo selle lati.
diislijoodik kirjutas:Kõvad pumbadiagnoosijad siin, ma ütlen siis ka sekka, et sul on tagumine purihammas katki ja esimesel ka kild vahelt väljas,. Roolivõimendi on pumbast, latist. töösilindrist, torudest, hüdrojagajast jms-t junnidest koosnev süteem, kus igaühes võib olla viga (näit tüüpiline on kolb lahti, kolvitihend katki, jagaja rõngastihendite kohas korpus erodeerunud jne). Seega lahmida siin nagu pagaoid kooris: pump, pump, pump, mina küll ei tihkaks.
UM pani ka diagnoosiks et pump ise!