E36 sarniirid
-
- Huviline
- Postitusi: 505
- Liitunud: 31.10.2007 09:26 54
- Peamine sõiduk: BMW e39 530d
- Asukoht: Tartu
E36 sarniirid
Ülevaatuselt ei lastud siis läbi siis liialt kulunud eesmiste sarniiride tõttu. Küsimus siis oleks, et kas pean vahetama terved sarniirid ära? Või vahetatakse ainult mingid puksid? Tahaks seda teha United Motorsis aga kui kalliks see võib umbes minna? Ja kas on vaja ka sild reguleerida peale seda? Auto on 318IS coupe `92.
Just. Alumiiniumõõtsa seest vana sarniiri välja pressides ja uut sisse pressides kipub see õõtsa auk ise veidi välja venima ning vahetatud sarniir pole seal enam nii kõvasti kinni kui esialgne. Oht, et äkkpidurdusel vms suuremal koormusel sarniir õõtsast eraldub, on päris suur. Edasi mõtle ise.diislijoodik kirjutas:Lisaks võiks uue šarniiri ja augu vahele panna laagriliimi. Seega, kui tahad liigseid riske maandada, osta uued õõtsad koos šarniiridega.
Indrek
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
- Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
- Asukoht: Harjumaa
Loen ja naeran siin omaette, kõik seletavad kuidas teha, aga mis auto kohta käib seda ei ole ju öeldud. Ühed räägivad kolmanda seeria kohta, teised jälle viienda kohta.
3 seeria - mõlemad šarniirid on vahetatavad, st. saab vahetada ilma õõtsa vahetamata (kusjuures, välimised vahetatakse ilma õõtsa alt ära võtmata)
5 seeria - minuteada on viiestel mõlemad šarniirid vahetatavad vaid koos õõtsaga, (neid küll taastatakse, aga mina eelistan iga kell uut šarniiri vanale mis on taastatud)
3 seeria - mõlemad šarniirid on vahetatavad, st. saab vahetada ilma õõtsa vahetamata (kusjuures, välimised vahetatakse ilma õõtsa alt ära võtmata)
5 seeria - minuteada on viiestel mõlemad šarniirid vahetatavad vaid koos õõtsaga, (neid küll taastatakse, aga mina eelistan iga kell uut šarniiri vanale mis on taastatud)
Auto on 318IS coupe `92.rasmus23 kirjutas:Loen ja naeran siin omaette, kõik seletavad kuidas teha, aga mis auto kohta käib seda ei ole ju öeldud. Ühed räägivad kolmanda seeria kohta, teised jälle viienda kohta.
3 seeria - mõlemad šarniirid on vahetatavad, st. saab vahetada ilma õõtsa vahetamata (kusjuures, välimised vahetatakse ilma õõtsa alt ära võtmata)
5 seeria - minuteada on viiestel mõlemad šarniirid vahetatavad vaid koos õõtsaga, (neid küll taastatakse, aga mina eelistan iga kell uut šarniiri vanale mis on taastatud)
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
-
- Huviline
- Postitusi: 505
- Liitunud: 31.10.2007 09:26 54
- Peamine sõiduk: BMW e39 530d
- Asukoht: Tartu
Kirjutasin ilusti, et esimesed sarniirid ja kirjutasin ka auto, aga see selleks.
Ma ei jaga eriti seda auto värki. Küsisin meili teel ka UM-ist aga pole veel vastust saanud. Ja kui saan, siis tahavad ka VIN koodi raudselt veel
Mingi koht on ju netis www.autoosad.ee Möllasin seal ning sarniiride kohta järgmised hinnad: SARNIIR, ALUMINE, kinnitus õlg teljele - 299.-
SARNIIR, ALUMINE, kinnitus esitalale - 259.-
Seal vist on B-osad, tootjamaaks Saksamaa. Aga mis tähendab kinnitus esitalale ja õlg teljele. Ja mis välimistest ja sisemistest chulo rääkis? Kui UM-is originaal on 385.- siis pole eriti nagu hull.
ehh
Andke andeks mu juhmusele 
Ma ei jaga eriti seda auto värki. Küsisin meili teel ka UM-ist aga pole veel vastust saanud. Ja kui saan, siis tahavad ka VIN koodi raudselt veel

Mingi koht on ju netis www.autoosad.ee Möllasin seal ning sarniiride kohta järgmised hinnad: SARNIIR, ALUMINE, kinnitus õlg teljele - 299.-
SARNIIR, ALUMINE, kinnitus esitalale - 259.-
Seal vist on B-osad, tootjamaaks Saksamaa. Aga mis tähendab kinnitus esitalale ja õlg teljele. Ja mis välimistest ja sisemistest chulo rääkis? Kui UM-is originaal on 385.- siis pole eriti nagu hull.
ehh


-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 16.06.2006 14:47 47
- Peamine sõiduk: Volvo FH12/ODIN
- Asukoht: Harjumaa
UM ei anna sulle välimist šarniiri originaali. kasutab samamoodi "Lemförderit"
Samahästi võid selle osta kolmandiku võrra odavamalt mujalt poest ja lasta siis UM-s vahetada. Neil seal spets. tõmmitsad ja asjad ning läheb päris kähku, mul vahetati umbes poole tunniga mõlemad välimised ära (ja hind on tükitöö alusel)
Samahästi võid selle osta kolmandiku võrra odavamalt mujalt poest ja lasta siis UM-s vahetada. Neil seal spets. tõmmitsad ja asjad ning läheb päris kähku, mul vahetati umbes poole tunniga mõlemad välimised ära (ja hind on tükitöö alusel)
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
on sul selle väite tõestuseks ka midagi ette näidata või lahmid huupi?rasmus23 kirjutas:Pärnu UM võtab need šarniirid kõrval asuvast salomest, teiste kohta ma ei tea.chulo kirjutas:to rasmus 23
Annab jah tehase originaali! Kontrolli järgi kui ei usu! Varuosa kood 31 12 6 758 510. Neil need pidevalt laos sees.
Räägime natuke hindadest:
Saksa kvaliteet ning A osa:
Lemförder sarniir sisemine (pikk) 290,00 Tootekood 10533
Lemförder sarniir välimine (lühike) 390,00 Tootekood 10536
Itaali B osa:
RTS sarniir sisemine (pikk) 204,00 Tootekood 93-09563
RTS sarniir välimine (lühike) 336,00 Tootekood 93-09564
Soovitav vahetada õõtsa puksid ning kondid kõik korraga.
Lemförder õõtsa puksikomplekt 310,00 Tootekood 10559
Lemförder kondid 310,00 tk Tootekoood 10575
Ise paigaldasin lemförder e30 õõtsad ja M3 puksid - soovitan!
Vahetusega aitas Carmasters.
Saksa kvaliteet ning A osa:
Lemförder sarniir sisemine (pikk) 290,00 Tootekood 10533
Lemförder sarniir välimine (lühike) 390,00 Tootekood 10536
Itaali B osa:
RTS sarniir sisemine (pikk) 204,00 Tootekood 93-09563
RTS sarniir välimine (lühike) 336,00 Tootekood 93-09564
Soovitav vahetada õõtsa puksid ning kondid kõik korraga.
Lemförder õõtsa puksikomplekt 310,00 Tootekood 10559
Lemförder kondid 310,00 tk Tootekoood 10575
Ise paigaldasin lemförder e30 õõtsad ja M3 puksid - soovitan!
Vahetusega aitas Carmasters.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 17.12.2007 17:43 00
Miks seda liimi sinna vahele vaja on kui see pressistuga on ?diislijoodik kirjutas:Kui kobad pressivad, siis teevad uuel šarniiril tolmukatte katki- see on lihtne juhtuma, kui toetusrakis puutub pressimise ajal vastu šarniiri. Seega võiks tegijale vennale enne peale vaadata, kas ta on üldse suuteline seda tööd tegema ja enne õõtsa paikapanekut tolmukastted piinlikult üle kontrollida. Lisaks võiks uue šarniiri ja augu vahele panna laagriliimi. Seega, kui tahad liigseid riske maandada, osta uued õõtsad koos šarniiridega.
õõtsapuksid (nt.e39 Ü)ka liimid õõtsa sisse ????????