Oskab keegi öelda palju nm ja hj kannatab ära 750-i käimar ja tagasild?
Kas M5 tagasild on võimekam?
E38 750 automaatkasti suutlikus
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
E38 750 automaatkasti suutlikus
BMW M5 V10
Tagasillaga vaevalt probleeme tekib sul. Pigem väsib käigukast ära - see 5-käigune on nõrgavõitu mehhaanilise osaga.
Tõsisemalt modida sellega ei saa, sest muhvi stallspeed on liiga madal.
M5-l pole mingit imereduktorit taga, seal on tavaliselt sobiva (kõrgema) ülekandega tugevamat tüüpi tüüpreduktor.
Tõsisemalt modida sellega ei saa, sest muhvi stallspeed on liiga madal.
M5-l pole mingit imereduktorit taga, seal on tavaliselt sobiva (kõrgema) ülekandega tugevamat tüüpi tüüpreduktor.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
http://www.zf-group.com/pdf/5HP30.pdf
Leidsin netist sellise PDF-i
560nm pole just eriti palju, arvestades seda, et stock on 490nm ja mul moditud ka, suht piiri peal peaks juba olema
Meele teeb rõõmsamaks see, et nii Aston Martini Vantage, Bently Arnage, kui ka Rolls Royce Silver Seraph kasutavad sama kasti, et siis 750-s on osake nendest võib ka vastupidi mõelda
Leidsin netist sellise PDF-i
560nm pole just eriti palju, arvestades seda, et stock on 490nm ja mul moditud ka, suht piiri peal peaks juba olema
Meele teeb rõõmsamaks see, et nii Aston Martini Vantage, Bently Arnage, kui ka Rolls Royce Silver Seraph kasutavad sama kasti, et siis 750-s on osake nendest võib ka vastupidi mõelda
BMW M5 V10