E34 süütelukuga jama.
E34 süütelukuga jama.
Uurisin siit ka teisi postitusi kuid päris selgust oma probleemile ei leidnudki. Nimelt autot seisma jättes klõpsas roolilukk kinni ja uuesti käivitamisel käib võti süütelukus vabalt edasi-tagasi. Starterit enam taha ei tõmma. Ja ka roolilukk on kindlalt peal. Kui võtit logistan siis ka armatuuri tuled vahepeal töötavad. Mis osa seal nüüd siis tuksis võib olla ja mis see jama ka maksta võiks...?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
luku südamik/põhi puruks, vanake kah teine ikka juhtub, lihtsaim lahendus uus osta, kui loto meeldib siis võid otsida romulast "uue". Kui hästi läheb saad muugid ringi tõstetud ja ei pea mitme võtmega jändama.
Kui õigesti mäletan siis mul läks kogu kompott koos paigaldusega makska kuskil 4k, võin ka eksida.
Varuosade hinna saad teada kui vaatad realoem'ist koodi ja toksid selle UM'i kodulehel varuosade laoseisu lehele.
EDIT: töö oli imeodav sest läks törts alla tunni, kui mitte arvestada seda 3 tundi mida nurgatagused vennad seda lahti harutasid et rooli lukust lahti saada.
terv
erich
Kui õigesti mäletan siis mul läks kogu kompott koos paigaldusega makska kuskil 4k, võin ka eksida.
Varuosade hinna saad teada kui vaatad realoem'ist koodi ja toksid selle UM'i kodulehel varuosade laoseisu lehele.
EDIT: töö oli imeodav sest läks törts alla tunni, kui mitte arvestada seda 3 tundi mida nurgatagused vennad seda lahti harutasid et rooli lukust lahti saada.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
to lavrenti: Kodustes tingimustes saab hakkama kl, aga kõik sõltub autost, endal E34 520i 89a. Lammutusest tasub ikka otsida, mul terve süütelukk maksis 500k, aga arvesta, et siis on ka risk 50/50 kas saad korras lukku või läheb kehvemini. Lammutuses kauple välja kindlasti ka tagastamisvõimalus. EDU!!!;)
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
vaadates probleemi kirjeldust siis vaevalt viga elektriline. Endalgi käis võti ringi, lukk oli peal, tulesid vilutas mingi hetk kui võti x asendis oli.
Roolilukk oli katki, lukusüdamikuga oli kah mingi kamm
Vaatasin üle, arve oli gramm alla 3000,-
terv
erich
Roolilukk oli katki, lukusüdamikuga oli kah mingi kamm
Vaatasin üle, arve oli gramm alla 3000,-
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
lukk maha keel välja, ja kogu kupatus külge tagasi sest süüteluku korpus tsentreerib rooli "varrast". süüteluku põhi rippuma ja edaspidi käib kruvikeerajast käima, ise sõitsin kuu aega niimodi kuna järjekord oli pikk
terv
erich
edit: võtme pead ikka süütelukku toppima et immot maha saada
terv
erich
edit: võtme pead ikka süütelukku toppima et immot maha saada

'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Selle http://evansweb.info/articles/2003/01/1 ... ock-barrel õpetuse järgi ei toiminud küll miskit...
Äkki keegi oskab täpsemalt õpetada?
Äkki keegi oskab täpsemalt õpetada?
Toimib küll. Ise nägin ka algul hirmsat vaeva, tuleb suht täpselt õige asen võtmele saaada ja siis tugev peene varras sisse lükata. Mina kasutasin selleks hästi peenet puuri.lavrenti kirjutas:Selle http://evansweb.info/articles/2003/01/1 ... ock-barrel õpetuse järgi ei toiminud küll miskit...
Äkki keegi oskab täpsemalt õpetada?
Tegu 1996 E34. Selleks et süütelukk maha saada, peab rooli maha võtma.
Aga sel kuraskil air-padi sees. Kuidas rool, (keskmine osa lahti, et saaks mutrile ligi), maha käib? Kas luku peal olevad kaks neeti tuleb maha retsida ja kuidas uue kinnitamine käib. Suht segane tekst sai, aga ehk saite küsimustele pihta.
Tänud ette, Tõnu.
Aga sel kuraskil air-padi sees. Kuidas rool, (keskmine osa lahti, et saaks mutrile ligi), maha käib? Kas luku peal olevad kaks neeti tuleb maha retsida ja kuidas uue kinnitamine käib. Suht segane tekst sai, aga ehk saite küsimustele pihta.
Tänud ette, Tõnu.
Tere! Võta rool maha, siis parem meisliga lahti togida need lollakad poldid. Mina panin sisekuuskandiga poldid asemele. Tavalise poldi pea on liiga suur- võti ei mahu otsa kuna pleki serv lähedal. AGA ENNE võta aku klemm maha, oota ca15 minutit ja siis võid võtta padja klemmid lahti. Kui ei oota, siis jääb airbagi tuli põlema ja UM-i minek. Teine tore asi on see rooli keskel oleva mutri all on rõngassplint, mis ei lase rooli ära tulla varda otsast ning mida ei pruugi kohe märgata. Ära kurask tuleb lupsti, aga katsu sindrit üksi tagasi panna... Hea kui keegi oleks abikäena juures, muidu võib juhtuda, et vandesõnad saavad ennem otsa kui splint tagasi.
Tõnu, kas Sul on lukupõhi või on see võtme poolne osa puruks? Lukupõhja vahetuseks piisab plastkatete eemaldamisest + tarvis läheb kitsa otsaga lapikut kruvikat (laius ca3 mm-t). Allpoolt vaadates on kaks peenikest junni mis vaja lahti keerata (pealt kaetud mingi punase möginaga ja pole algul nähagi)
Kui siiski luku poolne osa, siis lingil antud õpetus toimib südamiku koha pealt. Kui luku poolt vaadata lambiga ning keerata võtit, siis on sealt pealmisest august näha kui sisemine auk ette tuleb, sinna saad panna peenema kuuskandi sisse, nagu õpetuse pildil - jääb varras veidi viltu. Suru, on tunda väike nõks kui lükkab selle nii öelda tihvti alla ja loksuta kergelt varrast ning lukk hüppab ise välja mõned millimeetrid. Saad kasutada oma vana lukku ei pea võtmeid vahetama. Oleks pidanud oma protseduurist pildid tegema, oleks lihtsam seletada olnud.
Tõnu, kas Sul on lukupõhi või on see võtme poolne osa puruks? Lukupõhja vahetuseks piisab plastkatete eemaldamisest + tarvis läheb kitsa otsaga lapikut kruvikat (laius ca3 mm-t). Allpoolt vaadates on kaks peenikest junni mis vaja lahti keerata (pealt kaetud mingi punase möginaga ja pole algul nähagi)
Kui siiski luku poolne osa, siis lingil antud õpetus toimib südamiku koha pealt. Kui luku poolt vaadata lambiga ning keerata võtit, siis on sealt pealmisest august näha kui sisemine auk ette tuleb, sinna saad panna peenema kuuskandi sisse, nagu õpetuse pildil - jääb varras veidi viltu. Suru, on tunda väike nõks kui lükkab selle nii öelda tihvti alla ja loksuta kergelt varrast ning lukk hüppab ise välja mõned millimeetrid. Saad kasutada oma vana lukku ei pea võtmeid vahetama. Oleks pidanud oma protseduurist pildid tegema, oleks lihtsam seletada olnud.
Et siis asi lahti ja polnudki nii keeruline. Luku poltidele saelehega pilud sisse ja kruvikaga lahti. Viga hoopis lukusüdamiku ja lukupõhja vahelises alumiinium purast virblis (asi mis keerab lukupõhja), keskelt pooleks. Splindiga oli tükk tegu et tagasi saada. Kõvasti vandesõnu ja paar katkist nukki. Luku südamik tuli päris kenasti ära. Praegu sõidab-käivitab kruvika meetodil ja rooliluku sistem välja installitud.