Veateadet ei näe, aga live datas on ju näha, et ebaloogilist väärtust näidatakse.hansu kirjutas:Viga on suhteline mõiste, kui andur ütleb mootori tembi kõrgemaks kui see on siis seda ei saa ju veana näha sest ega diagnostika arvuti ju ei te mis õige oleks. Ja kui seal üldse probleemi see moment pole ega siis ei saagi ju näha, vea teadet ju kompus pole.truumu kirjutas:Tembika viga oleks diagnostika näidanudRain530 kirjutas:Küsiks igaks juhuks kumba temp. andurit sellelt jooniselt peaks siis välja vahetama või vigaseks pidama, kui probleem selles anduris peaks olema? Nr. 8 või nr. 10?
Pakun ikkagi vända andurit
Selle viga aju harilikult ei registreeri
E34 V8 käivitusprobeem
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
vv
Nii, nüüd esineb see viga, millest ma siin terve teema olen kirjeldanud, ka hommikul külmalt käivitades. Ka on see sama käivitusprobleem tekkinud, kui vaja õhtul töölt koju sõita, mil mootor on juba maha jahtunud. Igaljuhul täna hommikul oli juba selline tunne, et mine või bussiga tööle
Samas kui süüte sisse keerasin, ei olnud kuulda ka seda "urinat", mille järgi võib aru saada, et bensupump on tööle hakanud. Kuid sõidu ajal ei näidanud pump mingit väljasuremise märki.
Seega targemad, kas see temp. andur ikka mängib vingerpussi? Ja milline andur siit jooniselt siis ikkagi ajule seda infi annab - kas nr. 8 või nr. 10? Kindluse mõttes vahetaks selle ka ära, lisaks uuele väntvõlli andurile.

Samas kui süüte sisse keerasin, ei olnud kuulda ka seda "urinat", mille järgi võib aru saada, et bensupump on tööle hakanud. Kuid sõidu ajal ei näidanud pump mingit väljasuremise märki.
Seega targemad, kas see temp. andur ikka mängib vingerpussi? Ja milline andur siit jooniselt siis ikkagi ajule seda infi annab - kas nr. 8 või nr. 10? Kindluse mõttes vahetaks selle ka ära, lisaks uuele väntvõlli andurile.
Mul olid sarnased probleemid - ehk on abi.
Täpsemad sümptomid:
- külmast peast ei käivitunud (isegi mitte ei lubanud)
- kapoti alt ei kostnud süüte sissekeeramisel pininat
- kui natuke (ca 1min) oodata, süüde sees, hakkas mingi hetk pinisema ja siis läks ka auto kohe käima, kui proovida
Patriku juures selgus, et mingisugune relee oli läbi (asus vist aju karbis), selle vahetus lahendas probleemi.
Täpsemad sümptomid:
- külmast peast ei käivitunud (isegi mitte ei lubanud)
- kapoti alt ei kostnud süüte sissekeeramisel pininat
- kui natuke (ca 1min) oodata, süüde sees, hakkas mingi hetk pinisema ja siis läks ka auto kohe käima, kui proovida
Patriku juures selgus, et mingisugune relee oli läbi (asus vist aju karbis), selle vahetus lahendas probleemi.
BMW 549i/6
K6300 - DME pearelee - valge
K6301 - bensupumba relee (oli vist oranž)
K6303 - Lambda küte (oli vist sinine)
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/10.jpg
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/01.jpg
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/05.jpg
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/06.jpg
K6301 - bensupumba relee (oli vist oranž)
K6303 - Lambda küte (oli vist sinine)
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/10.jpg
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/01.jpg
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/05.jpg
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 468/06.jpg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tõstaks vana teema
mure külmalt käivitamisega (hommikul), lubab ja läheb kuidagi moodi puterdades käima ja sureb välja. Teise-kolmanda korraga läheb käima ja siis käib ilusti. Päeva jooksul lõunaajal ja õhtul käivitub ilusti.
Umbes kuu tagasi kui auto ostsin sai ka Truumu juures käidud ja oli korras kõik, peale lambda mis sai ka kohe vahetatud. Siiamaani auto põhimõteliselt seisnud. Veermiku ja muu remondi tõttu.
mure külmalt käivitamisega (hommikul), lubab ja läheb kuidagi moodi puterdades käima ja sureb välja. Teise-kolmanda korraga läheb käima ja siis käib ilusti. Päeva jooksul lõunaajal ja õhtul käivitub ilusti.
Umbes kuu tagasi kui auto ostsin sai ka Truumu juures käidud ja oli korras kõik, peale lambda mis sai ka kohe vahetatud. Siiamaani auto põhimõteliselt seisnud. Veermiku ja muu remondi tõttu.
Viimati muutis hansu, 04.06.2008 23:29 50, muudetud 1 kord kokku.
Tundub, et minul on see probleem lahenenud juba!
Selle käigus sai ära vahetatud päris palju kuluosasid nii, et mis seal täpsemalt seda probleemi põhjustas ei oska öelda.
Väike lista kah, mis vahetatud on:
- Aku
- mootori ja õhulugeja vaheline lõdvik
. klapikambrikaane tihendid
- küünlad
- karterituulutus klapp ja tihend
- sisselaske kollektori tihendid
- väntvõlli asendi andur
ja kõige lõpuks tuli välja veel, et drosselklapp oli täiesti kinni kiilunud juba, ime et see auto mul veel üldse käivitus. Kõik vahetatud jupid olid omadega juba väga läbi. Näiteks sisselaske kollektori tihendid pudenesid töömehel käes täiesti ära.
Sinu probleem aga lõhnab karterituulultus klapi järgi. Samas võiksid üle kontrollida ka 4-nda ja 8-nda küünla, sest kui need õlisemad kui eesmised küünlad (2,3-s ning 6,7), siis see klapp imlselt õhtal omadega.
Samas nagu ma juba mainisin, siis minu auto sisselaske kollektori tihendid pudenesid töömehel käes ära. Seega tasuks nii kindluse mõttes ka need ära vahetada, sest minul muutus mootori töö palju ühtlasemaks pärast nende tihendite vahetust.
Selle käigus sai ära vahetatud päris palju kuluosasid nii, et mis seal täpsemalt seda probleemi põhjustas ei oska öelda.
Väike lista kah, mis vahetatud on:
- Aku
- mootori ja õhulugeja vaheline lõdvik
. klapikambrikaane tihendid
- küünlad
- karterituulutus klapp ja tihend
- sisselaske kollektori tihendid
- väntvõlli asendi andur
ja kõige lõpuks tuli välja veel, et drosselklapp oli täiesti kinni kiilunud juba, ime et see auto mul veel üldse käivitus. Kõik vahetatud jupid olid omadega juba väga läbi. Näiteks sisselaske kollektori tihendid pudenesid töömehel käes täiesti ära.
Sinu probleem aga lõhnab karterituulultus klapi järgi. Samas võiksid üle kontrollida ka 4-nda ja 8-nda küünla, sest kui need õlisemad kui eesmised küünlad (2,3-s ning 6,7), siis see klapp imlselt õhtal omadega.
Samas nagu ma juba mainisin, siis minu auto sisselaske kollektori tihendid pudenesid töömehel käes ära. Seega tasuks nii kindluse mõttes ka need ära vahetada, sest minul muutus mootori töö palju ühtlasemaks pärast nende tihendite vahetust.
kui ma nüüd väga segast ei pane, siis peaks see drosselklapp see olema http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15hansu kirjutas:Mis asi see drosselklapp on? Kas tühikäigu klapp?
Re: E34 V8 käivitusprobeem
Tõstan vana teema ülesse .
Mis sa seal drosselklapiga tegid ,kas puhastasid lihtsalt või midagi veel .
Kuna esineb ka mingit kinni kiilumist enda e32-l vahest.
Mis sa seal drosselklapiga tegid ,kas puhastasid lihtsalt või midagi veel .
Kuna esineb ka mingit kinni kiilumist enda e32-l vahest.
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: E34 V8 käivitusprobeem
Ise seda drosselklappi ei puudutanud, aga usun, et seda ikka puhastati. Samas vaata kindlasti üle tühikäigumootor, ka see oli mul täiesti must seeest, peab olema aga ilus, sile ja läikiv ikkaseppa kirjutas:Tõstan vana teema ülesse .
Mis sa seal drosselklapiga tegid ,kas puhastasid lihtsalt või midagi veel .
Kuna esineb ka mingit kinni kiilumist enda e32-l vahest.

Re: E34 V8 käivitusprobeem
Auto omandamisel paistis see uus olema ja olen isegi 1 korra puhastanud.
Räägin siis tühikäigumootorist.Ega ta nii ilus puhas ja sile ,isegi läikiv polnud.
Proovin siis need mõlemad veel kord puhastada.
Räägin siis tühikäigumootorist.Ega ta nii ilus puhas ja sile ,isegi läikiv polnud.
Proovin siis need mõlemad veel kord puhastada.

Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy