E30 Tagarattad vajaks abi lukku
E30 Tagarattad vajaks abi lukku
Tere, mul on selline probleem et rattad hakkavad lääpa vajuma ja kummi sisemised servad kuluma aga piix nagu väga madalal ei ole. Rehvi ja poridiiva kaare vahe on paar ~4 või pisut rohkem cm.. Rattad on vaid pisut lääpas ja huvitaks mind selline asi kas oleks mingi teine variant veel peale vedrude vahetuse et see probleem ilma mingise pornota kõrvaldada
Viimati muutis BUUMER123, 11.10.2008 19:05 13, muudetud 1 kord kokku.
jargo kirjutas:äkki siis vahetaks mõned puksid ära
Pole kogumusi sellise tööga et äkki räägid täpsemalt
Viimati muutis BUUMER123, 11.10.2008 19:04 21, muudetud 1 kord kokku.
Tagavedrustuse külgkallet saab E30-l reguleerida üsna mitme kraadi ulatuses õõtshoova ekstsentrikpuksi pöörates. Aga seda tuleks teha siis, kui on sillamõõtmise aparaadid küljes, silma järgi neid asju ei tehta. Probleemiks võib osutuda see, et polt on puksi sisse kinni oksüdeerunud ja lahti keerates läheb polt katki (selle võimalusega tuleks arvestada lihtsalt).
Madis kirjutas:Tagavedrustuse külgkallet saab E30-l reguleerida üsna mitme kraadi ulatuses õõtshoova ekstsentrikpuksi pöörates. Aga seda tuleks teha siis, kui on sillamõõtmise aparaadid küljes, silma järgi neid asju ei tehta. Probleemiks võib osutuda see, et polt on puksi sisse kinni oksüdeerunud ja lahti keerates läheb polt katki (selle võimalusega tuleks arvestada lihtsalt).
Ok tänud proovin seda asja..
Ongi kohe nii ?Madis kirjutas:Tagavedrustuse külgkallet saab E30-l reguleerida üsna mitme kraadi ulatuses õõtshoova ekstsentrikpuksi pöörates. Aga seda tuleks teha siis, kui on sillamõõtmise aparaadid küljes, silma järgi neid asju ei tehta. Probleemiks võib osutuda see, et polt on puksi sisse kinni oksüdeerunud ja lahti keerates läheb polt katki (selle võimalusega tuleks arvestada lihtsalt).
Juhul kui on ekstsentrikud, siis neid reguleeritakse nii, et vanad välja ja uued teises asendis sisse !
Ma ei teagi kas seda ikka iga mees suudab teha.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
ega sellest reguleerimisest ikka päris sirgeks ei saa kui juba kummi ka kulutab on ikka arvatavasti mingid puksid või vedrud läbi.ega neid pukse eriti keegi vahetada ei taha sama lugu selle silla reguleerimisega enamus töökojad ütlevad ei ja kui um-i minna siis vahetavad nad ka arvatavasti pool tagusillast ära!miks sa siis vedrusi vahetada ei taha see mu meelest üks odavamaid lahendusi!kui reguleerimispoldi puruks keerad maksab üks polt um-is üle saja krooni ja mujalt pole neid saada ka
,või on sul sportvedrustus ja tahad selle alles jätta?iseenesest vedru vahetamine on ju väga lihtne ja kasutatud korralik ei maksa ka eriti palju!!! 


Panin sellega veidi möödaJuhul kui on ekstsentrikud, siis neid reguleeritakse nii, et vanad välja ja uued teises asendis sisse !


jargo kirjutas:ega sellest reguleerimisest ikka päris sirgeks ei saa kui juba kummi ka kulutab on ikka arvatavasti mingid puksid või vedrud läbi.ega neid pukse eriti keegi vahetada ei taha sama lugu selle silla reguleerimisega enamus töökojad ütlevad ei ja kui um-i minna siis vahetavad nad ka arvatavasti pool tagusillast ära!miks sa siis vedrusi vahetada ei taha see mu meelest üks odavamaid lahendusi!kui reguleerimispoldi puruks keerad maksab üks polt um-is üle saja krooni ja mujalt pole neid saada ka,või on sul sportvedrustus ja tahad selle alles jätta?iseenesest vedru vahetamine on ju väga lihtne ja kasutatud korralik ei maksa ka eriti palju!!!
Vedrustus on täiesti tavaline.. Aga kui osta kasutatud vedrud kuidas ma saan kindel olla et need pole samas seisus või veel hullemad.. Äkki keegi oskab õelda.. Ostaks ära ja võtaks selle töö ette..
Ja ma ei hakka uut teemat tegema paar asja on veel..
1. Autol on väga kõrge tühikäik 1400-1500 pööret kuidas seda reguleerida saaks. Ja see kõigub ka vahest käib kuskil 1100 pööret minutis jne.. tahaks stabiilseks saada kuskil 1000 pöörde peale või nõks alla selle
2.Mõnikord kui auti käima panna põleb aku tuli kui korra varbaotsaga kaasi anda siis see kaob ja enam seda ei teki.. Ei ole iga käivituse ajal sedasi.
3. Vahest käivituse ajal jääb õlituli põlema, mitte iga käivituse ajal. Lasen autol mingi 10sek rahulikult käiia ja see kustub. Autol on alles vahetatud oli ja filter. Kas viga võib olla anduris või hakkab midagi nahka minema?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
mis mootoriga tegu?
kui 10 sek mootoriõlituli põleb pole küll hea-varsti nukvöll kutu-piilu!kui autoks on veel 318(m40 mootor)siis ma ei imesta ka et juba pöörded kõiguvad!aga muidu puhasta tühikäigu pöörete hoidja ära ja vaata kas läheb paremaks!genekat peaks siiski möni elektrik vaatama!vedrude kohta niipalju et mul peaks olema kaks paari e30 vedrusi kui soovid ,nad veel auto all ka võin teha pilti ja sulle auto kõrgust näidata!
kui 10 sek mootoriõlituli põleb pole küll hea-varsti nukvöll kutu-piilu!kui autoks on veel 318(m40 mootor)siis ma ei imesta ka et juba pöörded kõiguvad!aga muidu puhasta tühikäigu pöörete hoidja ära ja vaata kas läheb paremaks!genekat peaks siiski möni elektrik vaatama!vedrude kohta niipalju et mul peaks olema kaks paari e30 vedrusi kui soovid ,nad veel auto all ka võin teha pilti ja sulle auto kõrgust näidata!
jargo kirjutas:mis mootoriga tegu?
kui 10 sek mootoriõlituli põleb pole küll hea-varsti nukvöll kutu-piilu!kui autoks on veel 318(m40 mootor)siis ma ei imesta ka et juba pöörded kõiguvad!aga muidu puhasta tühikäigu pöörete hoidja ära ja vaata kas läheb paremaks!genekat peaks siiski möni elektrik vaatama!vedrude kohta niipalju et mul peaks olema kaks paari e30 vedrusi kui soovid ,nad veel auto all ka võin teha pilti ja sulle auto kõrgust näidata!
Iga käivitusega ei põle. põleva tulega poe liikumist alustanud ka.. genekas laeb igastahes. Kas on võimalik selline asi et mingi andur või asi valetab. Vedrude kohta saada mulle hinnasoov ja kas oleks mõttekas vahetada siis juba kõik 4 või ainult tagumised. Tagumised vedrud on igastahes mul jumalast süldid kui ma veokonksu peal hüppan siis vahepeal on selline tunne et autol käib taguots mööda maad ja siis ki üles tõeseb tahaks nagu rattad ka maast lahti tõusta.. Aga amordid peaks korras olema sest kui konksu paelt maha tulen on auto kohe paigal ka
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
hetkel veel vedrude hinda ei ütle kuna üks inimene just helistas ja tahtis terve auto ära osta homme kui sobib, aga kui ta ei taha tervet autot siis tömban ribadeks ja siis ka hinnad!
õlirõhku saab ka nii mööta kui anduri auku keerata mingi vedeliku manomeeter ja vaadata mis ta näitab!
kas niikaua kui õlituli põleb klõbisevad ka klapid ,siis siiski surve puudulik!
ikka ei tea mis mootoriga tegu on-erinevatel motodel erinevad vead!!
õlirõhku saab ka nii mööta kui anduri auku keerata mingi vedeliku manomeeter ja vaadata mis ta näitab!
kas niikaua kui õlituli põleb klõbisevad ka klapid ,siis siiski surve puudulik!
ikka ei tea mis mootoriga tegu on-erinevatel motodel erinevad vead!!
jargo kirjutas:hetkel veel vedrude hinda ei ütle kuna üks inimene just helistas ja tahtis terve auto ära osta homme kui sobib, aga kui ta ei taha tervet autot siis tömban ribadeks ja siis ka hinnad!
õlirõhku saab ka nii mööta kui anduri auku keerata mingi vedeliku manomeeter ja vaadata mis ta näitab!
kas niikaua kui õlituli põleb klõbisevad ka klapid ,siis siiski surve puudulik!
ikka ei tea mis mootoriga tegu on-erinevatel motodel erinevad vead!!
Ei klapid ei kolise mootor on 318 75KW seda M... ei oska õelda.. Aga ma proovisin sellist asja et panin auto käima ja keerasin olikorgi maha ja tõmbasin seda natuke seda ta imes küll päris kõvasti.. Ma ei tea kas antud katse teemaga kokku läheb aga see peaks hea märk olema
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
see vanema tüübi moto sellel ei hakkagi klapid klõbisema kuna pole hüdrotõukureid!kas pärast suuremat sõitu kohapeal tuksudes ei hakka õlituli vilkuma?proovi veel nii ka et pane mootor tööle ,las töötab natuke ,jäta mootor seisma ja keera süüde kohe sisse ja vaata kas õlituli hakkab kohe pölema või mõne aja pärast!kui hakkab kohe pölema võib mingi osa motost olla juba hõre ja laseb surve kähku maha!mul oli kunagi sama jama 530-ga sellel oli õlipump kulunud panin uue ja sai korda!!mul on tutvusringkonnas mingi 15 bmw-ga pidevat sõitjat ja kellelgi pole veel selle õlirõhuanduriga mingit probleemi olnud(kuigi see oleks asja kõige odavam lahendus) 

jargo kirjutas:see vanema tüübi moto sellel ei hakkagi klapid klõbisema kuna pole hüdrotõukureid!kas pärast suuremat sõitu kohapeal tuksudes ei hakka õlituli vilkuma?proovi veel nii ka et pane mootor tööle ,las töötab natuke ,jäta mootor seisma ja keera süüde kohe sisse ja vaata kas õlituli hakkab kohe pölema või mõne aja pärast!kui hakkab kohe pölema võib mingi osa motost olla juba hõre ja laseb surve kähku maha!mul oli kunagi sama jama 530-ga sellel oli õlipump kulunud panin uue ja sai korda!!mul on tutvusringkonnas mingi 15 bmw-ga pidevat sõitjat ja kellelgi pole veel selle õlirõhuanduriga mingit probleemi olnud(kuigi see oleks asja kõige odavam lahendus)
Ei tohiks hakata siis põlema. Ta on hakanud tavaliselt ´hommikul põlema kuid mitte igal hommikul.. Vb mingi selline asi ka temaga et kui mootor natuke käib läheb oli soojemaks ja siis vedelamaks ja kui seisma jätan ja uuesti käivitan on õli vedelam ja enam ei põle see tuli.. Aga ometigi uus õli sees pole vist 1000km-gi sõitnud.. Aga mootor käivitub ilusti ei tõrgu liigub ilusti mingit probleemis elles suhtes nagu ei ole