e36 2.0i kõrin mootoris
e36 2.0i kõrin mootoris
mootor töötades ligikaudu 1500 pöörde juures teeb kõrisevat häält klappkambri kaane all mootori ees otsas. KUI PÖÖRDEID TÕSTA KAOB SEE
mis võiks olla põhjuseks ega kett läbi pole
mis võiks olla põhjuseks ega kett läbi pole
Viimati muutis -devil, 29.11.2007 18:32 08, muudetud 1 kord kokku.
Kas vanosega mootor 

Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA
Kui keelest aru saad siis: http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS
ja http://www.usautoparts.net/bmw/technology/vanos.htm
+ muidugi www.google.com (kasuli igast küljest)
Muudab siis nukkvõlli nurka. Et väände graafikut nn siluda.
ja http://www.usautoparts.net/bmw/technology/vanos.htm
+ muidugi www.google.com (kasuli igast küljest)

Muudab siis nukkvõlli nurka. Et väände graafikut nn siluda.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
endalgi oli jama kuigi mootor 1,8 103 kw käisin uurimas siinkandis bemme remontiva mehe juures tema vastus oli kohe et hydrotõukurid v6tsime lahti teatsin et kett natsa enne sirises ja vajab vahetus. nüüd sai keti tallad jne kõik vahetatud ja mootor käib nagu miska aint väike tik tik sees aga need pihustist nagu öeldi.
Ei hakka uut teemat tegema kuna sarnane probleem.
Mootoriks 2.0 m50 ilma vanoseta.
Nimelt kui siis hiljuti -10 oli siis hommikul käivitades klõbises kuskil 10 s miski asi kapoti all. Siis kaob ära. Päeva peale rohkem sellist asja ei ole. Niikui auto öö otsa seisnud siis järgmine hommik käivitades sama jama. Soojema ilmaga klõbiseb vaid korraks. Ise arvan et keti leevendi või miski selline asi. Kas liigun õiges suunas. Õli sai eelmine nädalavahetus vahetatud. Castrol 10w40.
Mootoriks 2.0 m50 ilma vanoseta.
Nimelt kui siis hiljuti -10 oli siis hommikul käivitades klõbises kuskil 10 s miski asi kapoti all. Siis kaob ära. Päeva peale rohkem sellist asja ei ole. Niikui auto öö otsa seisnud siis järgmine hommik käivitades sama jama. Soojema ilmaga klõbiseb vaid korraks. Ise arvan et keti leevendi või miski selline asi. Kas liigun õiges suunas. Õli sai eelmine nädalavahetus vahetatud. Castrol 10w40.
sander k kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema kuna sarnane probleem.
Mootoriks 2.0 m50 ilma vanoseta.
Nimelt kui siis hiljuti -10 oli siis hommikul käivitades klõbises kuskil 10 s miski asi kapoti all. Siis kaob ära. Päeva peale rohkem sellist asja ei ole. Niikui auto öö otsa seisnud siis järgmine hommik käivitades sama jama. Soojema ilmaga klõbiseb vaid korraks. Ise arvan et keti leevendi või miski selline asi. Kas liigun õiges suunas. Õli sai eelmine nädalavahetus vahetatud. Castrol 10w40.
Hüdrotõukurid jooksevad õlist tühjaks öö jooksul. See on normaalne nähtus.
E36 325i
Teemaalgataja kirjeldus ei vasta kulunud hüdrotõukurite käitumisele, pigem meenutab mõnda keti kulumisest tulnud häda.
Ma sain oma ketiga Nissani mootorist nii lahti kuna keegi ei osanud õiget diagnoosi panna, kuniks kett ükskord purunes ja siis sai mootoriremonti teha
Mootoris oli siis ka kerge metalne tiks sees mootori otsa juures, palja kõrvaga on nende tiksude asukoha määramine suht lootusetu, üks septs kuulas mu eelmisel auto lausa kuuldetoruga aga ikka pani vale diagnoosi.
Soovitaks vähemalt mootoril kaane maha võtta ja lasta keti seisukord üle vaadata.
Ma sain oma ketiga Nissani mootorist nii lahti kuna keegi ei osanud õiget diagnoosi panna, kuniks kett ükskord purunes ja siis sai mootoriremonti teha

Soovitaks vähemalt mootoril kaane maha võtta ja lasta keti seisukord üle vaadata.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)