Infot külglibisemis vastase seadme kohta
Infot külglibisemis vastase seadme kohta
ASC -veojõukontroll ei lase ka külge ette tõmmata.(blokeerib libedal veo) Kuidas see külglibisemise vastase seadme töö toimib? ASC-Toimetab minu arust nagu mõlema eest ,et siis vedu ja külglibisemine. Loll küsimus aga seletage ühele lollile see lahti.
4x6=1x nädalas
Sa räägid nagu mu kunagine matemaatika ja füüsika õpetaja(nende jutust ei saanud suurt midagi aru)
ASC-olen proovinud ka külge ette saada aga võimatu üritus.

ASC-olen proovinud ka külge ette saada aga võimatu üritus.
Viimati muutis tanel25, 25.11.2007 13:39 25, muudetud 2 korda kokku.
4x6=1x nädalas
Aitümadiislijoodik kirjutas:Liigne enesekriitika pole voorus, kui tahad natukene selgemaks saada, siis otsing traction circle järgi või http://www.dur.ac.uk/r.g.bower/PoM/index.html alates pealkirjast: The Racing Line
4x6=1x nädalas
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kusjuures panin oma auto juures tähele, et kui lülitades DSC välja (armatuuris süttib ka vastav märgutuli), siis libedaga proovides hakkab sellegipoolest hoolimata väljalülitatud asendist, veojõukontroll toimetama? 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mingi teema oli sellega neil uutel autodel, et tuleb nagu 2x maha võtta. Et on kaheastmeline vms. Tuli nuppu kauem all hoida, et kõik kontrollid maha tuleksid või midagi.TiitR kirjutas:Kusjuures panin oma auto juures tähele, et kui lülitades DSC välja (armatuuris süttib ka vastav märgutuli), siis libedaga proovides hakkab sellegipoolest hoolimata väljalülitatud asendist, veojõukontroll toimetama?
Ei pruugi olla absoluutne tõde, aga mingi värk selline oli. Kunagi käisin UMi rajapäeval igasuguseid uusi männikul jääpeal proovimas ja siis oli teemaks.
Aga seda et jää peal paksus lumes oli DSCga slaalomit ikka way kergem sõita kui ilma. Eriti näiteks tagaveolise E60 530i-ga, millega muidu uljalt lastes ilma jututa piruett tuli, aga koos abilisega võis suht suvalt lasta.
Viimati muutis eero, 25.11.2007 15:47 23, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ei ikka "tavalisel" E60, E90/92 jne ka nagu.
Ainsana oli tookord meil seal E65 750, millel ei saavatki kõike maha ja ka osaliselt maha võtmine oli piisavalt keeruline läbi igasugu menüüde, et soovitati mitte näppima hakata
Ainsana oli tookord meil seal E65 750, millel ei saavatki kõike maha ja ka osaliselt maha võtmine oli piisavalt keeruline läbi igasugu menüüde, et soovitati mitte näppima hakata

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Ma ju ütlesin, et NSR, s.t. et neid ei saa uskudaeero kirjutas:Ei ikka "tavalisel" E60, E90/92 jne ka nagu.
Ainsana oli tookord meil seal E65 750, millel ei saavatki kõike maha ja ka osaliselt maha võtmine oli piisavalt keeruline läbi igasugu menüüde, et soovitati mitte näppima hakata

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Eelkõneleja jutt täitsa õige. Ei teadnud ise ka seda. Proovisin ja toimis. Hoidsin pikemalt peal ja süttis käsipidurituli kollasena. (e46)
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: Infot külglibisemis vastase seadme kohta
Juhuks kui jutt jõuvektoritest ja resultaatvektoritest jäi arusaamatuks siis Vastus algsele küsimusele:tanel25 kirjutas:ASC -veojõukontroll ei lase ka külge ette tõmmata.(blokeerib libedal veo) Kuidas see külglibisemise vastase seadme töö toimib? ASC-Toimetab minu arust nagu mõlema eest ,et siis vedu ja külglibisemine. Loll küsimus aga seletage ühele lollile see lahti.
ESC (bmw puhul DSC) compares the driver's intended direction in steering and braking inputs, to the vehicle's response, via lateral acceleration, rotation (yaw) and individual wheel speeds. ESC then brakes individual front or rear wheels and/or reduces excess engine power as needed to help correct understeer (plowing) or oversteer (fishtailing). ESC also integrates all-speed traction control, which senses drive-wheel slip under acceleration and individually brakes the slipping wheel or wheels, and/or reduces excess engine power, until control is regained. ESC cannot override a car's physical limits. If a driver pushes the possibilities of the car's chassis and ESC too far, ESC cannot prevent a crash. It is a tool to help the driver maintain control.
ehk siis lühidalt ka eesti keeles.
Dsc piirab libisemise korral rataste vedu ja/või pidurdab erinevaid rattaid vastavalt vajadusele, et juht säilitaks/saavutaks kontrolli auto üle.
Nagu kõik teised abilised ei ole ka dsc üle füüsika seadustest,
kui oled liiga uljaks läinud ei suuda ka dsc enam kontrolli taastada.
ASC piirab ainult tagarataste läbilibisemist.
BMW 530d -01 142kw 

Oluline vahe ASC ja DSC korral on selles, et ASC saab signaali ainult rataste anduritelt. S.t. ta suudab ära tunda vedavate rataste läbilibisemist ja sellele vastu töötamiseks vähendab mootori veojõudu. ASC+T lisab sellele veel sama vedava telje parema ja vasaku ratta võrdluse. Kui erinevus liiga suur, pidurdatakse sõidupiduriga kiiremat (libisevat) ratast. See tekitab LSD efekti.
DSC-l on lisaandurid, millega ta tunneb ära ka auto külgkiirenduse ja juhi poolt ette antud rooli asendi. Selle põhjal püüab ta ka kompenseerida külglibisemist, vajadusel ka esimesi rattaid pidurdades.
DSC-l on lisaandurid, millega ta tunneb ära ka auto külgkiirenduse ja juhi poolt ette antud rooli asendi. Selle põhjal püüab ta ka kompenseerida külglibisemist, vajadusel ka esimesi rattaid pidurdades.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
LSD vs. ASC+T
Kumma süsteemi - LSD või ASC+T-ga - on aeglaselt paksus lumes ronimine või kiilasjääl tõusu võtmine edukam?
aitüma mehed!
tükk aega murdsin pead küsimuse kallal, et kuidas saada DSC´st lahti. käisin just proovisin ja tõepoolest, kauem all hoides läheb kollane kässari tuli põlema, muidugi kohe testima ei jõua minna aga loodan, et siiski kõikvõimalikud kontrollid, mis segaks külglibisemist tulid 100% maha.
varsti jäärajale minek

varsti jäärajale minek

- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Saan aru, et külglibisemisel saab DSC info rooliasendist ja kui mul aktiivrool viga annab (rooliasendiandur), siis puudub ka külglibisemise kontroll?priitv8 kirjutas:Oluline vahe ASC ja DSC korral on selles, et ASC saab signaali ainult rataste anduritelt. S.t. ta suudab ära tunda vedavate rataste läbilibisemist ja sellele vastu töötamiseks vähendab mootori veojõudu. ASC+T lisab sellele veel sama vedava telje parema ja vasaku ratta võrdluse. Kui erinevus liiga suur, pidurdatakse sõidupiduriga kiiremat (libisevat) ratast. See tekitab LSD efekti.
DSC-l on lisaandurid, millega ta tunneb ära ka auto külgkiirenduse ja juhi poolt ette antud rooli asendi. Selle põhjal püüab ta ka kompenseerida külglibisemist, vajadusel ka esimesi rattaid pidurdades.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Mul selline küsimus, et kas DSC rakendudes püsikiirushoidja maha ei peaks minema? 
Mul nagu viimati oli päris fun Jüri ringtee peal libedaga püsikiirushoidjaga lasta, DSC muudkui toimetas, nii kui auto otseks sai, nii andis aga jälle gaasi, et varasem kiirus taastada, ja läks aga jälle käest ära pepu ning hakkas jälle DSC toimetama

Mul nagu viimati oli päris fun Jüri ringtee peal libedaga püsikiirushoidjaga lasta, DSC muudkui toimetas, nii kui auto otseks sai, nii andis aga jälle gaasi, et varasem kiirus taastada, ja läks aga jälle käest ära pepu ning hakkas jälle DSC toimetama

Indrek
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mida sa mõtled "terve süsteemi all"...ABS, DSC? Need mul igatahes toimetasid. Praegu nimelt ootangi kõnet UM-st, et autole järgi minna. Vahetati siis roolinurga andur, kuid mingi plokk tuli ûmber progeda, kuna airbagi tuli hakkas pôlema. P.S asendusautoks anti 118idiislijoodik kirjutas:Vigase roolianduriga peaks terve süsteem maas olema.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Krdi hea närvikava peab olema autojuhil, et seda kogedaIndrek_M kirjutas:Mul selline küsimus, et kas DSC rakendudes püsikiirushoidja maha ei peaks minema?
Mul nagu viimati oli päris fun Jüri ringtee peal libedaga püsikiirushoidjaga lasta, DSC muudkui toimetas, nii kui auto otseks sai, nii andis aga jälle gaasi, et varasem kiirus taastada, ja läks aga jälle käest ära pepu ning hakkas jälle DSC toimetama

E 39 535 1997.a.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Peale anduri vahetust tuli kõik uuesti üle progeda, muidu andis jah airbagi vea. Nii mulle UM-st vähemalt öeldi (krt. ma ise pole ju insener). Nüüdseks on andur vahetatud, üle progetud ja ka soft uuendatud. Softi uuendusega kaasnes näiteks tulede automaatikadiislijoodik kirjutas:Eks nad siis toimetavad nii palju, kui ilma korras andurita võimalik. Samas sa nüüd väidad ju midagi uut (et uus andur siiski küljes, aga Airbagi süsteem hoopis tõrgub). Seega su jutt on ka selline, mitte tõsiseltvõetav. Sry, kui ma kiirelt lugedes su mõtteid hästi ei tabanud- väljendu selgemalt.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
tulede automaatika... hmmm täitsa kahe otsaga asi..
ennast näiteks häirib ja pole autole peale lasknud progreda. Küll aga on sattunud kätte autosid millel see peal. Pimedal ajal kui tahad rahulikult töötava mootoriga kuskil pimedas seista ilma tuledeta, siis kohe mittekuidagi ei saa. Siinkohal oleks abiks üks lisalüliti vahele panna.
ennast näiteks häirib ja pole autole peale lasknud progreda. Küll aga on sattunud kätte autosid millel see peal. Pimedal ajal kui tahad rahulikult töötava mootoriga kuskil pimedas seista ilma tuledeta, siis kohe mittekuidagi ei saa. Siinkohal oleks abiks üks lisalüliti vahele panna.
Eee ... ma saan aru, et tulede automaatika tähendab pigem ikka seda, et tuled võivad olla kogu aeg lülitist peale keeratud. Keerates tuled lülitist maha, on ikka pimedus, gabariitide peal on gabariidid ... lihtsalt süüde väljas = tuled maas.Pets24 kirjutas:tulede automaatika... hmmm täitsa kahe otsaga asi..
ennast näiteks häirib ja pole autole peale lasknud progreda. Küll aga on sattunud kätte autosid millel see peal. Pimedal ajal kui tahad rahulikult töötava mootoriga kuskil pimedas seista ilma tuledeta, siis kohe mittekuidagi ei saa. Siinkohal oleks abiks üks lisalüliti vahele panna.
Indrek