K: FM Transmitter vs adapter-kassett
K: FM Transmitter vs adapter-kassett
Autos on tavaline kassettmakk, kuid oleks soov aegajalt ka midagi muud kuulata. Siit ka teema arendus, et kumb oleks kvaliteetsem ja mõttekam, kas:
1) FM Transmitter ( http://www.digi.pri.ee/index.php/1/51/90/214 )
2) Adapter-kassett koos audio sisendiga, mille külge on võimalik ühendada väline CD/MP3 mängija
( http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=CLP-003 )
1) FM Transmitter ( http://www.digi.pri.ee/index.php/1/51/90/214 )
2) Adapter-kassett koos audio sisendiga, mille külge on võimalik ühendada väline CD/MP3 mängija
( http://www.oomipood.ee/index.php?t=k_ki&i=CLP-003 )
Minul endal on selline fm-transmitter. Kasutanud olen seda juba pool aastat ja siiamaani pole pidanud pettuma. Hea on seda kasutada, sest see on juhtme vaba. Kassetil jääb sul juhe rippuma. Helikvaliteediga jään ma igati rahule. Fm-transmitteri ainus miinus on selle hind võrreldes kassetiga 

Jõudu annab 2.5 TDS
Rõõm kuulda, et helikvaliteediga rahul oled. Kas tõesti ei tule mingeid häireid või erinevaid segajaid sisse?Olari525 kirjutas:Minul endal on selline fm-transmitter. Kasutanud olen seda juba pool aastat ja siiamaani pole pidanud pettuma. Hea on seda kasutada, sest see on juhtme vaba. Kassetil jääb sul juhe rippuma. Helikvaliteediga jään ma igati rahule. Fm-transmitteri ainus miinus on selle hind võrreldes kassetiga
Kuna see fm-transmitter on Hiinas toodetud ja ei vasta EU nõuetele siis levib selle signaal väga hästi. Kui sõbraga kahekesti linnas sõidame ja autode vahe kuskil üle 20 meetri ei lähe, siis saab ta minu mussi kuulata
Rohkema, kui 20 pealt hakkab signaal vaikselt sumbuma. Ta ise ostis endale Sony-Ericssoni fm-transmitteri, mis vastab EU nõuetele ja sellel on halb levi linnas.
PS. Kui Tallinnast oled siis võta järgmine nädal ühendust siis võin seda fm-transmitterit lähemalt näidata ja kuulda kah. Eks oma kõrv ole kuningas

PS. Kui Tallinnast oled siis võta järgmine nädal ühendust siis võin seda fm-transmitterit lähemalt näidata ja kuulda kah. Eks oma kõrv ole kuningas

Jõudu annab 2.5 TDS
Olen proovinud erinevaid FM transmittereid. Kõigil üks probleem, lõikavad ära alumised ja ülemised sagedused. Kui autos tehase kõlarid, ei saa võibolla arugi aga korralikus helisüsteemis on sound ikka kohutav võrreldes otse CD-lt mängituga.
Teine probleem on vabade sageduste leidmine. Pikemat maad sõites hakkavad kindlasti teeäärsed kohalikud raadiojaamad häireid andma. Eeter on ikka üsna täis ja sellist lollikindlat sagedust võimatu leida.
Teine probleem on vabade sageduste leidmine. Pikemat maad sõites hakkavad kindlasti teeäärsed kohalikud raadiojaamad häireid andma. Eeter on ikka üsna täis ja sellist lollikindlat sagedust võimatu leida.
Tänud hea ülevaate eest! Tahaks veel enda kõrvaga ka kuulata, siis on asi selge.reku007 kirjutas:Olen proovinud erinevaid FM transmittereid. Kõigil üks probleem, lõikavad ära alumised ja ülemised sagedused. Kui autos tehase kõlarid, ei saa võibolla arugi aga korralikus helisüsteemis on sound ikka kohutav võrreldes otse CD-lt mängituga.
Teine probleem on vabade sageduste leidmine. Pikemat maad sõites hakkavad kindlasti teeäärsed kohalikud raadiojaamad häireid andma. Eeter on ikka üsna täis ja sellist lollikindlat sagedust võimatu leida.
Võimalikreku007 kirjutas:Olen proovinud erinevaid FM transmittereid. Kõigil üks probleem, lõikavad ära alumised ja ülemised sagedused. Kui autos tehase kõlarid, ei saa võibolla arugi aga korralikus helisüsteemis on sound ikka kohutav võrreldes otse CD-lt mängituga.
Teine probleem on vabade sageduste leidmine. Pikemat maad sõites hakkavad kindlasti teeäärsed kohalikud raadiojaamad häireid andma. Eeter on ikka üsna täis ja sellist lollikindlat sagedust võimatu leida.


Jõudu annab 2.5 TDS
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kuula raadiot- seal sama jama- osa heli kadunud!RainerT kirjutas:Tänud hea ülevaate eest! Tahaks veel enda kõrvaga ka kuulata, siis on asi selge.reku007 kirjutas:Olen proovinud erinevaid FM transmittereid. Kõigil üks probleem, lõikavad ära alumised ja ülemised sagedused. Kui autos tehase kõlarid, ei saa võibolla arugi aga korralikus helisüsteemis on sound ikka kohutav võrreldes otse CD-lt mängituga.
Teine probleem on vabade sageduste leidmine. Pikemat maad sõites hakkavad kindlasti teeäärsed kohalikud raadiojaamad häireid andma. Eeter on ikka üsna täis ja sellist lollikindlat sagedust võimatu leida.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Olari525 kirjutas:Võimalikreku007 kirjutas:Olen proovinud erinevaid FM transmittereid. Kõigil üks probleem, lõikavad ära alumised ja ülemised sagedused. Kui autos tehase kõlarid, ei saa võibolla arugi aga korralikus helisüsteemis on sound ikka kohutav võrreldes otse CD-lt mängituga.
Teine probleem on vabade sageduste leidmine. Pikemat maad sõites hakkavad kindlasti teeäärsed kohalikud raadiojaamad häireid andma. Eeter on ikka üsna täis ja sellist lollikindlat sagedust võimatu leida.Minul on auto tehase helisüsteem ja mina jään küll heli kvaliteediga rahule. Ma panin fm-transmitterile sageduseks 107.9, see välistab vähemalt eestis teiste raadio sagedustega kattumise. Huvi pärast panin ükskord fm-transmitteri sageduseks 95.4 ja autos oli fm-transmitteri signaal Sky plussi signaalist tugevam ja heli oli häireteta
See Netaci A210 paistab olema tõesti vähe korralikum riist, hind ka vastav.
http://www.digi.pri.ee/index.php/1/51/91/329
Vähemalt sellel lehel öeldakse et helikvaliteet peaaegu CD kvaliteediga.
http://www.advancedmp3players.co.uk/sho ... .2175.html
Minu käes olnud transmitterid olid hinnalt ikka poole odavamad ja sound CD-kvaliteedist kaugel. Lahendus oli lõpuks ikkagi juhtmega raadio külge, sellega sain ka roolilt juhtimise ja lugude nimed raadio ekraanile. No aga eks oma kõrv on kuningas, peaasi et ise rahul ollakse.
Kas nendele transmitteritele on võimalik lisamälu ka juurde panna (micro sd vms, mälupulk)? 2GB tiba väheks jääma. Või on olemas ka suurema mälumahuga digipleier-fm-transmittereid?
Digipleiereid olen näinud isegi 80GB mäluga (mulle isiklikult piisaks 6-10 GB) aga nendel pole saatjat peal, seega tuleks autosse üks lisavidin ja juhtmeid juurde, seda ka ei tahaks.
Digipleiereid olen näinud isegi 80GB mäluga (mulle isiklikult piisaks 6-10 GB) aga nendel pole saatjat peal, seega tuleks autosse üks lisavidin ja juhtmeid juurde, seda ka ei tahaks.
Näiteks selle fm-trasmitteri mälu on võimalik MicroSD mälukaardiga laiendadaifff kirjutas:Kas nendele transmitteritele on võimalik lisamälu ka juurde panna (micro sd vms, mälupulk)? 2GB tiba väheks jääma. Või on olemas ka suurema mälumahuga digipleier-fm-transmittereid?
Digipleiereid olen näinud isegi 80GB mäluga (mulle isiklikult piisaks 6-10 GB) aga nendel pole saatjat peal, seega tuleks autosse üks lisavidin ja juhtmeid juurde, seda ka ei tahaks.

Jõudu annab 2.5 TDS
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
FM'il on sagedusvahemik ülevalt ja alt ära piiratud... ülevalt mingi 14kHz tuuris, alt.. ei tule meelde praegu.. enivei - FM-transmitteriga ei ole võimalik saavutada CD-kvaliteeti kuskilt otsast.. madal bass ja korralikud kõrged jäävad saamata 
kui saundisüsteem on kehvapoolne nagunii, siis pole muidugi vahet... korraliku süsteemiga on kuuldav kvaliteedivahe..
võibolla kohatu võrdlus, aga.. lauatelefonides on samamoodi sagedusriba piiratud 300-3400Hz , tulemusena on telefonis üsna plekine hääl

kui saundisüsteem on kehvapoolne nagunii, siis pole muidugi vahet... korraliku süsteemiga on kuuldav kvaliteedivahe..
võibolla kohatu võrdlus, aga.. lauatelefonides on samamoodi sagedusriba piiratud 300-3400Hz , tulemusena on telefonis üsna plekine hääl

V8
Olari525 kirjutas:Näiteks selle fm-trasmitteri mälu on võimalik MicroSD mälukaardiga laiendadaifff kirjutas:Kas nendele transmitteritele on võimalik lisamälu ka juurde panna (micro sd vms, mälupulk)? 2GB tiba väheks jääma. Või on olemas ka suurema mälumahuga digipleier-fm-transmittereid?
Digipleiereid olen näinud isegi 80GB mäluga (mulle isiklikult piisaks 6-10 GB) aga nendel pole saatjat peal, seega tuleks autosse üks lisavidin ja juhtmeid juurde, seda ka ei tahaks.
See oli seal suurelt kirjutatud. Ei tea kuidas see märkamatuks jäi. Nüüd nägin ise ka:P Tänud, et tähelepanu juhtisite!
Olen ka nuputanud kuidas MP3 pleieri/USB mälupulgaga salvestisi autosse saada. E46 Navi Prof+kassetikas. Ostes oli CD box ka välja võetud. Sai kunagi selline asi soetatud: http://www.trekstor.de/en/products/deta ... id=4&cat=1 Tundus nagu lahendus aga heli kvaliteet ei kannata kriitikat. Kuna samad salvestised muudel helikandjatel väga head, kirjutasin selle lihtsalt FM sageduseks muundamise arvele. Kas keegi on äkki uurinud - on mingeid vahendeid et juhtme kaudu heli orig.makki saada? Äkki annab seda niisama tolknevat CD boxi juhet ära kasutada? Või sellele orig. makile midagi lisaks külge ühendada kasvõi taganpoolt. See juhtmega kasseti variant jääb küll ära. Vähemalt eestpoolt ühendades. Isegi kui selle heli oleks parem.
Tundub, et mind huvitab ka rohkem juba selline võimalus, et saaks ühendada mp3 mängija juhtmega otse maki taha. Kuid minu makil pole isegi CD juhtimise funktsiooni... Kui keegi mõne juhendi või skeemi annaks, siis juhtme jootmine kuskile skeemi probleemiks pole. Kuid sel juhul on ainus võimalus see Tape funktsiooni alla panna. Kas see on mõeldav?
Ütlen selgituseks kohe et üldiselt pole elektroonikas just eriti kodus. Nii et ärge näkku pekske
Selline mõte käis peast läbi - kui see eelpool mainitud Trekstori riistapuu oskab MP3 faili lugeda ka mälupulgalt, miks ei võiks mingi valemiga seda FM sageduseks muundamist vahelt ära jätta ja ühendada otse makki. Oleksin hea meelega nõus ohverdama selle julla laiali võtmiseks ja ainult USB pordi kuskile nähtavale paigaldama
Kõik ülejäänu mis sealt kasutada kõlbaks peaks silma alt ära mahtuma küll. Arvestades seadme väiksust.


Siit mõni idee äkki?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=49100
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=49100
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Siin mõned lingid juhtmega ühendamisest:
www.dension.com
http://www.dension4u.de/shop/index.php? ... b36df6f901
ja elektroonika huvilistele
http://www.kaiser-media.de/bmw/AUX-Adap ... nessCD.pdf
www.dension.com
http://www.dension4u.de/shop/index.php? ... b36df6f901
ja elektroonika huvilistele
http://www.kaiser-media.de/bmw/AUX-Adap ... nessCD.pdf
See viimane õpetus on sisuliselt sama, millele minagi viitasin.
Müstiliseks jääb vaid, et kutt kirjutab (õigesti) et Aux-In olemas raadiotel alates 09/2002. Samas ei saa sellisel raadiol enam vana tüübi pistikut olla (17 ümmargust pinni + 2x10-pin lisakambrit).
NB! Aux-In-i kasutamine on sellises olukorras isegi kõige mõistlikum viis, sest nagu selgub, annab ka selle Aux-sisendi level'it reguleerida!
Seda saab teha nii, et Mode-ga lülitad AUX peale ja siis jaamaklahvidega 1-6 saab seada nivood. 1=vaikne ... 6=vali.
Müstiliseks jääb vaid, et kutt kirjutab (õigesti) et Aux-In olemas raadiotel alates 09/2002. Samas ei saa sellisel raadiol enam vana tüübi pistikut olla (17 ümmargust pinni + 2x10-pin lisakambrit).
NB! Aux-In-i kasutamine on sellises olukorras isegi kõige mõistlikum viis, sest nagu selgub, annab ka selle Aux-sisendi level'it reguleerida!
Seda saab teha nii, et Mode-ga lülitad AUX peale ja siis jaamaklahvidega 1-6 saab seada nivood. 1=vaikne ... 6=vali.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!