Ma ei olegi väitnud, ega arvanud, et see kampaania midagi oluliselt paremaks muudab. Aga Imre Kaas, või kes iganes selle välja mõtles, üritab vähemalt olukorrale mingit lahendust pakkuda. See, kas sellega kaasa minnakse või mitte, sõltub juba liiklejatest. Ise ma pole veel ühtegi teist sellise kleepsuga autot näinud. Liitujaid on küll üle 100 lk. juba. http://www.krimi.ee/kat/healiikleja/SiilV12 kirjutas:oma jutuga üritasin sihtida tõsiasjale, et kõike tehakse kampaania korras ning individuaalset lähenemist praktiliselt pole.. võibolla väljendasin ennast valesti - ega ma ei olegi veendunud, et kampaaniad täiesti kasutud on, aga ainult nendega ei lahenda midagi..
eri nuhtlus on muidugi meie küündimatu lapsekingades ajakirjandus, mis ei oska muust pasundada, kui halvast liiklusest ja pritni speersist. selle asemel et midagi asjalikku kirjutada..
Liitusin krimi.ee hea liikleja kampaaniaga!
ELEKTRITÖÖD! 56 794 497
Ma ei olegi lootnud medaleid, ega preemia rahasi saada. Kui neid jahiks, siis valiks küll mõne teise valdkonna. Mis kleepsu puututab, siis las ta olla, mind ta ei sega. Ja kui teengi mõne pisi-rikkumise, mis sinna teha. Rikkumisel ja rikkumisel on vahe ka. Minu jaoks on pisi-rikkumine see, kui näiteks kiirus läheb korraks kogemata vähe üle. Selle eest ei ole ju keegi kaitstud. Oleks püsikiiruse hoidja, oleks lihtsam. Ja eksimine on inimlik, kui ei eksita sihilikult.Ergo750 kirjutas:Kleepsu paigaldamise eest teile diplomit, ega medalit ei anta! Mõne inimese pahameele võite küll välja teenida, kui väiksemagi rikkumisega hakkama saate !
Kui inimene on täiemõistuse juures,sõidab ta niisamagi normaalselt, kui ei siis ei ...kleepekas ei anna midagi !
NB! Üks mõttetuim kleepsutamine oli ka "teed korda", sõidan vastavalt teeoludele 10km/h jms.![]()
Kas keegi sõitis nii ja kas keegi tegi kleepekate tõttu rohkem teid korda ?
ELEKTRITÖÖD! 56 794 497
See kleeps on rohkem selle jaoks, et teised liiklejad ka vähe mõtleksid ning võtaks vb ka kiirust vähemaks. Kui see kleepekas oleks mõeldud konkreetse auto (millel see kleeps on) juhile meeldetuletuseks, siis tuleks see rooli külge kleepida. Kleeps ongi selle jaoks, et kui mõni sõidab selle auto taga, millel see kleeps on, siis ehk tal on niipalju aega, et korra mõelda, kas on ikka mõtet kiirust ületada...
Samas olen arvamusel, et Klubi, kui selline peaks propageerima korralikku sõitmist, ning oleks tore, kui Eesti BMW Klubi liikmete autol see kleeps ilutseks. Paljud autoklubid arutavad seda teemat suuremal või vähemal määral. Klubi peaks olema ikkagi eeskujuks.
Kui mõni foorumikasutaja arvab, et linnas 70km/h tunnis sõitmine on normaalne, siis edu talle. Tänu teile see kampaania välja mõeldigi!
Teine asi on liikluses sõelumine. Iga esmaspäev, kui ma mööda vabakat linna poole liigun leidub mõni BMW (tavaliselt kolmeks) kes sõelub nagu segane autode vahel. Ja alati oleme järvel uuesti kokku saanud. Siit järeldus.. Kas on ikka mõtet?
Ning viimasel ajal on ikka näha, et maanteedel vähemalt pole enam nii palju kihutajaid.
Mina isiklikult pooldan seda kampaaniat.
Tehke nüüd maha mind!
Samas olen arvamusel, et Klubi, kui selline peaks propageerima korralikku sõitmist, ning oleks tore, kui Eesti BMW Klubi liikmete autol see kleeps ilutseks. Paljud autoklubid arutavad seda teemat suuremal või vähemal määral. Klubi peaks olema ikkagi eeskujuks.
Kui mõni foorumikasutaja arvab, et linnas 70km/h tunnis sõitmine on normaalne, siis edu talle. Tänu teile see kampaania välja mõeldigi!
Teine asi on liikluses sõelumine. Iga esmaspäev, kui ma mööda vabakat linna poole liigun leidub mõni BMW (tavaliselt kolmeks) kes sõelub nagu segane autode vahel. Ja alati oleme järvel uuesti kokku saanud. Siit järeldus.. Kas on ikka mõtet?
Ning viimasel ajal on ikka näha, et maanteedel vähemalt pole enam nii palju kihutajaid.
Mina isiklikult pooldan seda kampaaniat.
Tehke nüüd maha mind!
Milleks maha teha?
Praegu on vaja hädasti liiklusesse LE`d tundvaid liiklejaid ja kui neid ka BMW rooli satub, siis see teeb ainult rõõmu. Iseenesest kampaania vastu ei ole mul midagi, aga...
Ma ütlen teile mõned nipid, kuidas ise sõidan (muidugi, te võite seda juba ka teada) ja mille pärast ma ei peagi vajalikuks seda kleepsu enda auto külge- niimoodi sõitvat BMW`d märgatakse ning see mõjub samamoodi
1. Kui sõidad, siis mõtle kuidas vajadusel pidama saada- uskuge, igasugused 70km/h spurdid linnavahel jäävad ära;
2. Andestage kaassõitjatele nende vead, ka siis kui nad LE vastu rämedalt eksivad. Tagasi tegema minnes pole te ju nendest sugugi paremad;
3. Osake liigeldes mõelda ja olukordi ette näha- näiteks jäävad sellistel puhkudel ära tipptunnil ristmike "kinni sõitmised".
4. Arvestage jalakäijatega- laske nad üle tee ja ärge pritsige neid poriveega. Kui juhtub, siis vabandust palumine sel puhul on ka juba suur asi;
4. Kasutage ennast kaitsvat sõidustiili- tekitage vajadusel maanteel kolmas rida jne. Keegi ju ootab teid kodus
Mehed, mis krdi kleebis... muidugi, kes tahab pangu külge. Kahju ainult, et tänapäeval tuleb elementaarsetena näivaid asju eraldi rõhutada.

Ma ütlen teile mõned nipid, kuidas ise sõidan (muidugi, te võite seda juba ka teada) ja mille pärast ma ei peagi vajalikuks seda kleepsu enda auto külge- niimoodi sõitvat BMW`d märgatakse ning see mõjub samamoodi

1. Kui sõidad, siis mõtle kuidas vajadusel pidama saada- uskuge, igasugused 70km/h spurdid linnavahel jäävad ära;
2. Andestage kaassõitjatele nende vead, ka siis kui nad LE vastu rämedalt eksivad. Tagasi tegema minnes pole te ju nendest sugugi paremad;
3. Osake liigeldes mõelda ja olukordi ette näha- näiteks jäävad sellistel puhkudel ära tipptunnil ristmike "kinni sõitmised".
4. Arvestage jalakäijatega- laske nad üle tee ja ärge pritsige neid poriveega. Kui juhtub, siis vabandust palumine sel puhul on ka juba suur asi;
4. Kasutage ennast kaitsvat sõidustiili- tekitage vajadusel maanteel kolmas rida jne. Keegi ju ootab teid kodus

Mehed, mis krdi kleebis... muidugi, kes tahab pangu külge. Kahju ainult, et tänapäeval tuleb elementaarsetena näivaid asju eraldi rõhutada.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Ka mina liitusin kampaaniaga ja alguses tõsimeeli oli plaan kleeps külge panna., kuid...ei pannud. Sest...
Mäletate, suvel olid müügil need sinimustvalged lipud
Idee tore, tekkis natuke uhke, ütleks isegi et isamaalik ülev tunne, nähes jaaniõhtul toredaid ja täiest võõraid inimesi lehvitamas linnavahel, vastusõitvad autod vilgutasid tuledega jne. ( mul oli ka lipp küljes). Kuid paar päeva hiljem nägin, kuidas ühe vana ja koledal O**lil oli ka lipp, aknad all, tümps käis, purjus noorukid sees..
Ilus ja õilis üritus oli minu silmis täis tehtud.
Ja arvan, et ka praegu on selle kleepsu kandvata autode seas selliseid, kellest eelnev kuri jutt käis.
Ja mina ei taha, et vaadatakse sellise alatooniga mind ja mu autot.
Mäletate, suvel olid müügil need sinimustvalged lipud


Ja arvan, et ka praegu on selle kleepsu kandvata autode seas selliseid, kellest eelnev kuri jutt käis.
Ja mina ei taha, et vaadatakse sellise alatooniga mind ja mu autot.

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
BMW-d vaadatakse ju nii kui nii teatud alatooniga. Osa kodanike peavad sind kindlasti rullnokaks, maantemõrtsukaks ja ma ei tea kelleks veel. Nii, et see märk midagi hullemaks teha ei saa. Kui sõidad reeglite järgi, siis pigem paremaks. See on ka üks põhjus, miks ma peale 5 päevast mõtlemist selle märgi kasuks otsustasin.Genne kirjutas:Ka mina liitusin kampaaniaga ja alguses tõsimeeli oli plaan kleeps külge panna., kuid...ei pannud. Sest...
Mäletate, suvel olid müügil need sinimustvalged lipudIdee tore, tekkis natuke uhke, ütleks isegi et isamaalik ülev tunne, nähes jaaniõhtul toredaid ja täiest võõraid inimesi lehvitamas linnavahel, vastusõitvad autod vilgutasid tuledega jne. ( mul oli ka lipp küljes). Kuid paar päeva hiljem nägin, kuidas ühe vana ja koledal O**lil oli ka lipp, aknad all, tümps käis, purjus noorukid sees..
Ilus ja õilis üritus oli minu silmis täis tehtud.
Ja arvan, et ka praegu on selle kleepsu kandvata autode seas selliseid, kellest eelnev kuri jutt käis.
Ja mina ei taha, et vaadatakse sellise alatooniga mind ja mu autot.
ELEKTRITÖÖD! 56 794 497
Vaata ka http://www.krimi.ee/kat/healiikleja/,
ja ka rubriigist liiklushuligaan mõned näited, kus juures minu suureks üllatuseks oli bemme seal väga vähe.
http://www.krimi.ee/?fbc&id=6333
http://www.krimi.ee/?fbc&id=6331
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4252
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4294
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4433
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4583
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4664
ja ka rubriigist liiklushuligaan mõned näited, kus juures minu suureks üllatuseks oli bemme seal väga vähe.
http://www.krimi.ee/?fbc&id=6333
http://www.krimi.ee/?fbc&id=6331
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4252
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4294
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4433
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4583
http://www.krimi.ee/?fbc&id=4664
ELEKTRITÖÖD! 56 794 497
Tunnen end ka vahel puudutatuna, kui räägitakse nn. rulludest.Eks ikka auto margi pärast.Kõik me oleme noored olnud ja vahel võib-olla ka mõne lollusega liikluses hakkama saanud.Või siis midagi jubedat on juhtunud ning pisut kiiremas korras vaja sihtpunkti jõuda.ERAND KINNITAB REEGLIT.Toetan muidugi "eeskujulik liikleja" ettevõtmist väga.Kleepekas on jah pigem teistele meeldetuletuseks,et mõtle topskin! Noh..mõned kahjuks ei valda seda keelt.Äkki peaks ka mõnes teises keeles selle kleepsu veel tegema!Krt seda teab.
Igatahes täna tabakast piritale sõites lugesin huvi pärast autosi ning marke,mis iseäralikke võtteid tegid või siis niisama "vägeva vuhinaga" sõeludes 5 autot ettepoole said.Uskuge või mitte kallid kaasmaalased...seal polnud mitte ühtegi bmw roolikeerajat.Mitte,et üritaksin siin midagi vabandada! Domineerisid golf,renault,mazda ja igast kaubikud.Suunatule näitamine käib päris paljudele veel ikka üle jõu.Aga noh..loodame,et jäetakse see kuu uue nokia ost ära ning paigaldatakse autole selline kang,mis antud operatsiooni võimaldaks.Paganama pihta...ei ole ise teab,mis muster liikleja, aga suunda näitan isegi metsavahel.Tore oleks ju teada,kuhu teine liikleja nüüd kavatseb keerata või minna.Noh mine sa tea tegelt.Mõnda võib-olla mitte.
Süüdi ikka see tihend ,mis rooli ja istme vahel on ning sõidavad nad kõik igasugu markide ja vahenditega.Vaadake ise pulli pärast ringi ja eks otsustage,kas on tõesti nii,et vaid bmw tüüpi sõiduautod huligaanitsevad.
Ai ja point oli selles,et kui allan4 tõesti omale selle kleepsu pani,siis annab ta kindlasti oma panuse,et mõni noorsant end ribadeks ei sõida.Vähemalt üritas.
Igatahes täna tabakast piritale sõites lugesin huvi pärast autosi ning marke,mis iseäralikke võtteid tegid või siis niisama "vägeva vuhinaga" sõeludes 5 autot ettepoole said.Uskuge või mitte kallid kaasmaalased...seal polnud mitte ühtegi bmw roolikeerajat.Mitte,et üritaksin siin midagi vabandada! Domineerisid golf,renault,mazda ja igast kaubikud.Suunatule näitamine käib päris paljudele veel ikka üle jõu.Aga noh..loodame,et jäetakse see kuu uue nokia ost ära ning paigaldatakse autole selline kang,mis antud operatsiooni võimaldaks.Paganama pihta...ei ole ise teab,mis muster liikleja, aga suunda näitan isegi metsavahel.Tore oleks ju teada,kuhu teine liikleja nüüd kavatseb keerata või minna.Noh mine sa tea tegelt.Mõnda võib-olla mitte.
Süüdi ikka see tihend ,mis rooli ja istme vahel on ning sõidavad nad kõik igasugu markide ja vahenditega.Vaadake ise pulli pärast ringi ja eks otsustage,kas on tõesti nii,et vaid bmw tüüpi sõiduautod huligaanitsevad.
Ai ja point oli selles,et kui allan4 tõesti omale selle kleepsu pani,siis annab ta kindlasti oma panuse,et mõni noorsant end ribadeks ei sõida.Vähemalt üritas.
to allan4
Eks see, kes tahab liituda healiikleja kampaaniaga see liitub ja see kes ei taha see ei liitu. Lihtne
Mina ise ei liituks, sest ma leian, et minule küll sellist märki juurde pole vaja. Mul pole vaja seda, et pisima rikkumise korral mingi tont vaatab seda kleepsu minu autol ja teeb sealt omad järeldused 
http://www.krimi.ee/kat/liiklushuligaan/ on minumeelest pealekaebamis koht, kus mõned inimesed oma kaebamis vajadusi rahuldavad
Otsest kasu sellest rubriigist ei tule, ega hakkagi tulema. Piltidena topitakse sinne igasugust rämpsu ülesse ja siis pannakse sinna mingi suvaline tekst alla, kontrollimata selle õigsust
Niikaua kuni sinna saab anonüümselt pilte lisada puudub ka kontroll sinna lisatavate piltide ja muu sellise üle. Samuti pildistatkse maanteel enda autost kiiremini sõitjaid, kirudes veel, et see on ohtlik, aga samas saamata ise aru, et ka kõrvaliste asjadega roolitaga tegelemine on (pildistamine) ohtlik.
Tule taevas appi, inimesed on ikka lolliks läinud


http://www.krimi.ee/kat/liiklushuligaan/ on minumeelest pealekaebamis koht, kus mõned inimesed oma kaebamis vajadusi rahuldavad


Tule taevas appi, inimesed on ikka lolliks läinud

Jõudu annab 2.5 TDS
Anna teada, kui kleebitud on. Siis mul ei olegi ainuke BMW sellise kleepsuga. Ausalt öeldes ei ole siiani ka ühelgi teisel autol veel kleepsu näinud.Viljar kirjutas:Eks see asi olegi nii, et kas tahab ja kes ei taha.
Mina olin üks liituja ja ma ei tunne, et midagi oleksin valesti teinud.
Kleeps on hetkel kleepimata, kuna plaanis natuke valget äärt eemaldada ja siis juba sobib kleebis paremini autoaknale.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48252
ELEKTRITÖÖD! 56 794 497
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Arvamusi on sadu, keegi ei sunni seda kleepsu kleepima kui tundub perverssus. Minule tundub perverssus näiteks BMW-le kulmud ette sättida, aga pole keegi mulle ultimaatumit esitanud, et osta kulmud ja ei ole ma ise läinud ka kellegi autolt neid kulme ära kiskuma. Äkki arvab keegi, et BMW Klubi kleeps autol on ka rõve perverssus? Võib-olla teeks kõigepealt endale selgeks mida sõna "perverssus" tähendab?
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Maitse asi, kuigi jah, ole tubli tüdruk ja vaata leksikonist, mida see sõna perversus üldse tähendab, enne kui seda kasutama hakkad.kaspar kirjutas:Täiesti debiilne kampaani minu silmis.
Kas on vaja panna mingi rõve kleepekas auto peale, et näidata, et liiklen korralikult?EI!
Täielik perverssus
ELEKTRITÖÖD! 56 794 497
Tere
Pikalt mõtlesin, kas kirjutan siia üldse...
On ka minul need kleepsud autos olemas. Alguses võtsin suure hurraaga, et näete nüüd kõik miks ma nii sõidan ja teile jalgu jään. Paraku olid need kleepekad ebamugavalt suured ning mu autol lihtsalt ei olnud nii suurt vaba pinda, kuhu neid kleepida. Esimesel nädalal jälgisin väga pingsalt enese sõidustiili ning avastasin, et ma ei julge enese autole sellist kleepsu peale panna. Ma küll väga üritan, aga vahest ikka tuleb apsakaid sisse. Peaks selle kleepeka hoopis enesele rooli peale kleepima. Siinsed vanemad foorumikasutajad teavad ilmselt milline rullnokk ma olen ;)
Küll aga ei taha ma nõustuda nende inimestega kes väidavad, et Tallinnas on võimatu sõita LE'd järgides. Kasvõi seesama kiirus 50 km/h. Et kui kõik sõidavad 65'ga ning üks "loll" julgeb siis 50'ga sõita siis ta tekitab hoopis liikluses ohtu. Julgeks vastu vaielda olles nüüd juba terve selle kampaania üritanud väheke viisakamalt sõita. Kui 1 juht hakkab sellele tänavatel valitsevale korralagedusele vastu, siis jugevad ka teised jalga gaasipedaalilt tõsta ning 50'ga sõita. Lolliks muutuvad liikluses siis hoopis need, kes kangekaelselt üritavad 65'ga edasi uhada. Lisaboonusena saab selgeks ka "roheliste lainete" süsteem.
Sama lugu on ka igasuguste reavahetamiste ning "tõmbluku" süsteemidega. Lase ise ja teised lasevad Sind vahele.
Proovige. See toimib. Vahet pole, kas liituda selle kampaaniaga ametlikult või ainult enese jaoks.
jJanno
Pikalt mõtlesin, kas kirjutan siia üldse...
On ka minul need kleepsud autos olemas. Alguses võtsin suure hurraaga, et näete nüüd kõik miks ma nii sõidan ja teile jalgu jään. Paraku olid need kleepekad ebamugavalt suured ning mu autol lihtsalt ei olnud nii suurt vaba pinda, kuhu neid kleepida. Esimesel nädalal jälgisin väga pingsalt enese sõidustiili ning avastasin, et ma ei julge enese autole sellist kleepsu peale panna. Ma küll väga üritan, aga vahest ikka tuleb apsakaid sisse. Peaks selle kleepeka hoopis enesele rooli peale kleepima. Siinsed vanemad foorumikasutajad teavad ilmselt milline rullnokk ma olen ;)
Küll aga ei taha ma nõustuda nende inimestega kes väidavad, et Tallinnas on võimatu sõita LE'd järgides. Kasvõi seesama kiirus 50 km/h. Et kui kõik sõidavad 65'ga ning üks "loll" julgeb siis 50'ga sõita siis ta tekitab hoopis liikluses ohtu. Julgeks vastu vaielda olles nüüd juba terve selle kampaania üritanud väheke viisakamalt sõita. Kui 1 juht hakkab sellele tänavatel valitsevale korralagedusele vastu, siis jugevad ka teised jalga gaasipedaalilt tõsta ning 50'ga sõita. Lolliks muutuvad liikluses siis hoopis need, kes kangekaelselt üritavad 65'ga edasi uhada. Lisaboonusena saab selgeks ka "roheliste lainete" süsteem.
Sama lugu on ka igasuguste reavahetamiste ning "tõmbluku" süsteemidega. Lase ise ja teised lasevad Sind vahele.
Proovige. See toimib. Vahet pole, kas liituda selle kampaaniaga ametlikult või ainult enese jaoks.
jJanno
exTouring
See, et sa allan pidasid vajalikuks mind solvata põhjusel, et sinu arvamus ei ühti minu omaga muidugi näitab suurepäraselt sinu arengutaset. Sinu avataris kirjutatu ütleb selle kohta muidugi kõik, kuid õnneks on ka normaalseid ja haritud inimesi, kes töötavad selle ala peal (nagu näit. truumu).
Perversne (ladina keeles perversus - pahupidi pööratud) tähendab lihtsalt rikutust ja loomuvastasust. Tõepoolest see kehtib ka tunde- ja suguelu kohta, kuid kindlasti mitte ainult selle kohta. Ilukirjanduse lugemine tuleb kasuks, kuigi sul ilmselgelt võib seda raske mõista olla!
Antud juhul on see kleepekas ja sageli sellega kaasas käiv topeltmoraal lihtsalt minu jaoks mõttetu. 5.4l 240kw/500nm ja piiranguteks 50/90? -
Kas varsti tuleb siia ka mõni 540 (6k manuaal) või m5 omanik, kes väidab, et hoopis tema on kõige viisakam liikleja?
See on teada värk et võltsmoraal on autofoorumites väga kõvasti levinud, kuid kui linnas 60'nega sõitjaid hakatakse juba halvustama, siis see on minu jaoks tõesti perversne!
Perversne (ladina keeles perversus - pahupidi pööratud) tähendab lihtsalt rikutust ja loomuvastasust. Tõepoolest see kehtib ka tunde- ja suguelu kohta, kuid kindlasti mitte ainult selle kohta. Ilukirjanduse lugemine tuleb kasuks, kuigi sul ilmselgelt võib seda raske mõista olla!
Antud juhul on see kleepekas ja sageli sellega kaasas käiv topeltmoraal lihtsalt minu jaoks mõttetu. 5.4l 240kw/500nm ja piiranguteks 50/90? -

Kas varsti tuleb siia ka mõni 540 (6k manuaal) või m5 omanik, kes väidab, et hoopis tema on kõige viisakam liikleja?
See on teada värk et võltsmoraal on autofoorumites väga kõvasti levinud, kuid kui linnas 60'nega sõitjaid hakatakse juba halvustama, siis see on minu jaoks tõesti perversne!
Näe rekkamehed ja bussijuhid saavad hakkama ... kuigi nende masinad lüpsavad su auto liitreid, kilovatte ja njuutonmeetreid igast poosist. Ei pikene nende peenis miskipärast niipalju, et nad arvaksid, et võimsa masinaga LE enam ei kehti.kaspar kirjutas:Antud juhul on see kleepekas ja sageli sellega kaasas käiv topeltmoraal lihtsalt minu jaoks mõttetu. 5.4l 240kw/500nm ja piiranguteks 50/90? -
Indrek
Bussijuhtide kohta ei tea midagi, IRW, sõitsin üle pika aja marsaga, no see juht oli tõsine närvihaige. Keilast Tallinna 2x signaalitas nagu pöörane ja tulesid vilgutas oma 7-8x. Minu arvates pikenes juhi peenis küll, millega muidu seda seletadaIndrek_M kirjutas:Näe rekkamehed ja bussijuhid saavad hakkama ... kuigi nende masinad lüpsavad su auto liitreid, kilovatte ja njuutonmeetreid igast poosist. Ei pikene nende peenis miskipärast niipalju, et nad arvaksid, et võimsa masinaga LE enam ei kehti.kaspar kirjutas:Antud juhul on see kleepekas ja sageli sellega kaasas käiv topeltmoraal lihtsalt minu jaoks mõttetu. 5.4l 240kw/500nm ja piiranguteks 50/90? -

So, where's the Cannes Film Festival being held this year?
Tore, et sa postituse pointi ära tabasid ja 5-liitriste mootorite kontekstis marsast rääkima hakkasid.Kidd kirjutas:Bussijuhtide kohta ei tea midagi, IRW, sõitsin üle pika aja marsaga, no see juht oli tõsine närvihaige. Keilast Tallinna 2x signaalitas nagu pöörane ja tulesid vilgutas oma 7-8x. Minu arvates pikenes juhi peenis küll, millega muidu seda seletadaIndrek_M kirjutas:Näe rekkamehed ja bussijuhid saavad hakkama ... kuigi nende masinad lüpsavad su auto liitreid, kilovatte ja njuutonmeetreid igast poosist. Ei pikene nende peenis miskipärast niipalju, et nad arvaksid, et võimsa masinaga LE enam ei kehti.kaspar kirjutas:Antud juhul on see kleepekas ja sageli sellega kaasas käiv topeltmoraal lihtsalt minu jaoks mõttetu. 5.4l 240kw/500nm ja piiranguteks 50/90? -
Indrek
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Indrekuga nõus- krt võtame kasvõi Rootsi ja Soome, lähimad näited, arvan, et seal ei ole mingi 240kw kaugeltki mingi näitaja,usun, et seal on ka 300-400kw SÕIDUAUTOSID ja keegi ei nurise, seal samamoodi kiiruspiirangud samad. Ja sa kirjutasid, 50/90, krt mul ka töömasinal 460HP/ 2200Nm, kas ma peaks siis näiteks Pärnu kesklinna sisse uhama, ja seda piloodiga 90 peal?Indrek_M kirjutas:Näe rekkamehed ja bussijuhid saavad hakkama ... kuigi nende masinad lüpsavad su auto liitreid, kilovatte ja njuutonmeetreid igast poosist. Ei pikene nende peenis miskipärast niipalju, et nad arvaksid, et võimsa masinaga LE enam ei kehti.kaspar kirjutas:Antud juhul on see kleepekas ja sageli sellega kaasas käiv topeltmoraal lihtsalt minu jaoks mõttetu. 5.4l 240kw/500nm ja piiranguteks 50/90? -
Mis näitaja see kw/Nm LE kontekstis nüüd veel on?
Kummalised mõttekäigud küll ikka mõnel

- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Minu arust jaksavad ka pisemad mootorid kui 5,4l 240kw üle 90 km/h sõita, ei ole küll märganud, et kiirteel hinge kinni võtaks kuigi vaid 141kw, kuidas see võimsus siis piirangutega seotud on?
edit:nägin paar kuud tagasi Saksas Lamborginit, kulges 80-ne alas 78-79 km/h, vaevalt tal vähem kui 240 kw oli...
edit:nägin paar kuud tagasi Saksas Lamborginit, kulges 80-ne alas 78-79 km/h, vaevalt tal vähem kui 240 kw oli...
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Ma liiklen niimoodi ilma kleepsutagi ... on sul sellega probleem?Wilson kirjutas:aga loodame et siis kõik kes kleepsu autole panid ka sõidavad järvevanal 70ga olenemata kellaajast,linnas kiirus üle 50km/h ei tõuse ega ka maanteel üle 90km/h .Paljud teist kleepsuomanikest panevad käe südamele ja ütlevad et nii see on?
Indrek
Üldiselt ... kokkuvõtteks ... probleem pole ju tegelikult kihutamises vaid vajadusel pidama saamises.
Gaasipedaali põhja lüüa oskab iga loll - selleks ei pea eriti mõistust olema. Enamasti ei ole ka. Kahjuks on vaja vahepeal ka pidama saada - sellega iga loll hakkama ei saa. Ja ongi laibad taga, avariid, postid maha sõidetud, palju mõlgitud plekki ja verist asfalti.
Gaasipedaali põhja lüüa oskab iga loll - selleks ei pea eriti mõistust olema. Enamasti ei ole ka. Kahjuks on vaja vahepeal ka pidama saada - sellega iga loll hakkama ei saa. Ja ongi laibad taga, avariid, postid maha sõidetud, palju mõlgitud plekki ja verist asfalti.
Indrek
Selgitaks siis oma arusaamatut mõttekäiku natuke. Näiteks tõin selle seetõttu, et inimesed, kes ostavad omale võimsa auto (mida 750 iseenesest ju on) tahavad seda ka aeg-ajalt sihtotstarbeliselt kasutada ehk siis kiireks sõiduks
Leian, et busside ja veoautode võrdlus antud kontekstis on kohatu, kuna neil on see võimsus selleks, et nad üldse edasi liiguksid, mitte et vajadusel kiiresti sõita. Massivahe või mis?!
Solvav alatoon on muidugi jälle tore aga üldiselt on mul hetkel A8 4.2Q ja vahel liigun ka Toyota Yarisega. Indrek_M'i teooria järgi on mul siis kas kohutavalt väike peenis või väga suur peenis. Või äkki on lihtsalt tegemist tavaliste sõiduautodega ja ei pea täiesti iganenud peenisepikenduse juttu pidevalt ajama?

Leian, et busside ja veoautode võrdlus antud kontekstis on kohatu, kuna neil on see võimsus selleks, et nad üldse edasi liiguksid, mitte et vajadusel kiiresti sõita. Massivahe või mis?!
Solvav alatoon on muidugi jälle tore aga üldiselt on mul hetkel A8 4.2Q ja vahel liigun ka Toyota Yarisega. Indrek_M'i teooria järgi on mul siis kas kohutavalt väike peenis või väga suur peenis. Või äkki on lihtsalt tegemist tavaliste sõiduautodega ja ei pea täiesti iganenud peenisepikenduse juttu pidevalt ajama?