Monroe amortikad
Monroe amortikad
Ei leidnud topicut üles, aga panen kirja oma kogemused seoses eilse tehnoülevaatusega.
Auto E28 520i 86
läbisõit amortide panemise ajal 210 000 km
Monroe Sensatrac, taha uued vedrud, uued tolmukaitsed
Eile ülevaatusel läbisõit 298 000 km.
Esimesed mõlemad 77%
Tagumised 78%
88 000 km mööda Eesti teid on kirutud B-osa amortide seisund lähedane tutikatele.
Auto E28 520i 86
läbisõit amortide panemise ajal 210 000 km
Monroe Sensatrac, taha uued vedrud, uued tolmukaitsed
Eile ülevaatusel läbisõit 298 000 km.
Esimesed mõlemad 77%
Tagumised 78%
88 000 km mööda Eesti teid on kirutud B-osa amortide seisund lähedane tutikatele.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Siis tundub viga paigaldajas/tihendis rooli vahel
Minul tekkis küll küsimus, kuidas on õigustatud originaalamortide kolm korda kallim hind? 100 000 ga obn mõlemad niikuinii käsnad.
Ise ootasin tulemusi kuskile 50-60 vahele, kuna kindla teadmisega, et "teadjameeste" jutu järgi ei kesta need üle 20 000. Tulemus oli lausa ideaalne ning mis oluline - esi ja tagapaaridel võrdne - mis räägib küll väga selgelt kvaliteedist. Kusjuures see läbisõit on minu käes enamikus ja valu on ka antud. Kuigi mõistusega - mööda auke ja äärekive ei sõida, muu esisild on korras, rattad sirged/kaalus jne...
Esivanema MB-l läksid Sachsi omad 40 000 vett vedama, ühest õli välja.
Enda nahal tunda saanud nüüd, et see amordijutt on lihtsalt mingi 90ndate aastate jamadest tulnud linnalegend.

Minul tekkis küll küsimus, kuidas on õigustatud originaalamortide kolm korda kallim hind? 100 000 ga obn mõlemad niikuinii käsnad.
Ise ootasin tulemusi kuskile 50-60 vahele, kuna kindla teadmisega, et "teadjameeste" jutu järgi ei kesta need üle 20 000. Tulemus oli lausa ideaalne ning mis oluline - esi ja tagapaaridel võrdne - mis räägib küll väga selgelt kvaliteedist. Kusjuures see läbisõit on minu käes enamikus ja valu on ka antud. Kuigi mõistusega - mööda auke ja äärekive ei sõida, muu esisild on korras, rattad sirged/kaalus jne...
Esivanema MB-l läksid Sachsi omad 40 000 vett vedama, ühest õli välja.
Enda nahal tunda saanud nüüd, et see amordijutt on lihtsalt mingi 90ndate aastate jamadest tulnud linnalegend.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
E28le sealt ei pakutud gaase isegi 1998, mil ma need ostsin, vaevalt et praegugiCardo kirjutas:Kas tegu oli õli või gaasi amortidega ?
Minu käsutuses olnud gaasikad ei pidanud kuurt üle 40-50 vastu

Ringrada ma sõitnud pole, aga lennukal sai nendega drifitud omajagu ning ülevaatusel seisin ise selle stendi ekraani ees. Üle 70% vastab hindele "väga hea" - ja tänavaamort üle 80 ei löögi kunagi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mul on Monroe Reflex E30 all ja praegu olen rahul. Septembris on tehnoülevaatus - siis vaatame millises seisukorras nad on.
Mina ei taha öelda et need (Monroe) amordid on parem kui Boge, Sachs voi Bilstein aga mitu korda parem ja turvalisem kui vanad kulunud amordid. Ja veel kui vahetate amordid, vaadake et koik teised asjad sillas on korras ja siis amordi elu on pikem.
Mina ei taha öelda et need (Monroe) amordid on parem kui Boge, Sachs voi Bilstein aga mitu korda parem ja turvalisem kui vanad kulunud amordid. Ja veel kui vahetate amordid, vaadake et koik teised asjad sillas on korras ja siis amordi elu on pikem.
Igal firmal on kindlasti erineva kvaliteedi ja hinnaklassiga tooteid.
Monroe tavalised gaasamordid kestsid ees tõesti vähe, nii 35000 km, tagumised kauem. Ülevaatuspunkti vanad mainisid ka, et kui Monroed osta siis kalleimaid st paremaid mudeleid.
Igastahes järgmisena sama raha eest ostetud Boged tunduvad omadustelt paremad.
Monroe tavalised gaasamordid kestsid ees tõesti vähe, nii 35000 km, tagumised kauem. Ülevaatuspunkti vanad mainisid ka, et kui Monroed osta siis kalleimaid st paremaid mudeleid.
Igastahes järgmisena sama raha eest ostetud Boged tunduvad omadustelt paremad.