E34 + turbo
E34 + turbo
Niisiis, mõtlesin, et võiks mingi aeg Turbo 525i R6 125kW'le panna!
Küsimused siis, et kui palju kütusekulu suureneb?
Märgatavalt või natukene?
Ja, et kas vahet pole mis auto turbo panen?
Näiteks mul seisab golf 1 või 2, millel turbo peal, mõtlesin selle peale panna ja 525'te keevitada.
Äitäh!
Küsimused siis, et kui palju kütusekulu suureneb?
Märgatavalt või natukene?
Ja, et kas vahet pole mis auto turbo panen?
Näiteks mul seisab golf 1 või 2, millel turbo peal, mõtlesin selle peale panna ja 525'te keevitada.
Äitäh!
BMW E28 524td
Seguprobleemi saad lahendada "chippimisega", sitemal juhul tuleks panna suurema tootlikusega pihustid. Ja chippiminegi nii lihtne ole, sul oleks sel juhul vaja "segu kella" ja kedagi, kes seda chippi vastavalt seadistada oskab. Peab tunnistama, et ma ei tea BMW vanematest mootoritest suurt midagi, seega olen pigem selle koha pealt vait
Surveastet saaksid vähendada plokikaane tõstmisega. ES-tuuningus teevad sulle metallist paksema tihendi, maksab ca 3500.-
Igal juhul suht kallis teema, aga kui siiski otsustad midagi teha ja autost kahju pole, siis anna teada kuidas läheb

Surveastet saaksid vähendada plokikaane tõstmisega. ES-tuuningus teevad sulle metallist paksema tihendi, maksab ca 3500.-
Igal juhul suht kallis teema, aga kui siiski otsustad midagi teha ja autost kahju pole, siis anna teada kuidas läheb

Soovitan soojalt alustada siit http://foorum.turboclub.ee/index.php sealt leiad alates turbo teooriast kuni turbo abc minu autole välja+ kohustuslik kirjandus, millega tasuks enne ennast kurssi viia, kui auto ehitamisega alustada.
Eriti rumal küsimus ja suhteliselt asjatundmatud vastused. Esiteks ei ole vaja surveastet mingil määral alandada. Teiseks on normaalse turbotamise eelarve u. 100 tuh eek. Kolmandaks peaks seda teostama inimene kellel on vähemalt mingisugunegi aimdus asjast.
Aga alustuseks soovitan lugeda Patricku 325i turbo cabrio teemat - sama mootor, turbo peale pandud, 350hj ja 500nm ning see kõik on saavutatud mootorit avamata.
Aga alustuseks soovitan lugeda Patricku 325i turbo cabrio teemat - sama mootor, turbo peale pandud, 350hj ja 500nm ning see kõik on saavutatud mootorit avamata.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
odavam on m5 osta 

http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma ei tea milliste tehaste insenere sa silmas pead aga tänapäeval ei ole vaja ülelaadimiseks küll surveastet alandada. Vanasti tehti seda põhiliselt selle pärast et mootorite juhtimine ei olnud küllalt arenenud tasemel ja kütused olid viletsad. Ka 11 surveaste sobib ülelaadimiseks - siis tuleks lihtsalt e85 kütust kasutada.
Antud teemas toodud mootori 8.8 surveaste on isegi madal ülelaadimiseks. Näiteks Audi S4 2,2T on originaalis surveaste 9,3 ja sõidab standardis 1,2 bar ülerõhuga. Ilma mootori sisu kallale minemata kasutavad tuunijad ka 1,6-2,0 bar ülerõhkusid selle mootoriga.
Antud teemas toodud mootori 8.8 surveaste on isegi madal ülelaadimiseks. Näiteks Audi S4 2,2T on originaalis surveaste 9,3 ja sõidab standardis 1,2 bar ülerõhuga. Ilma mootori sisu kallale minemata kasutavad tuunijad ka 1,6-2,0 bar ülerõhkusid selle mootoriga.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Auto turbotamine ja lihtsalt rõhu juurde keramine on 2 jumala erinevat asja. Olen omanud S2 millel sama mootor millest siin räägiti ja ma võin kinnitada, et kui sa lihtsalt rõhu 2bari peale keerad on see sul varsti laiali! Sai ka alguses niisama rõhku juurde keeratud (u 1,7bar) ja tulemuseks see, et ühe kolvi sisse põles mu väikse näpu suurune auk ja pahandust kui palju.
Minu omale sai peale pandud hulga träni, enne kui uuesti julgesin rõhku keerama hakata:
Sepistatud kolvid
Garret GT2860RS .86ar Turbo
450cc pihustid
FSE kütuserõhuregulaator
Segukell(atoyst, tootjat ei mäleta)
HKS SSQV replica blow-off
MTM Chip
2.5'' Otseläbi summuti
Torukollektor (ES-Tuning)
Polished&Ported plokikaas
Koonus õhufilter
NGK küünlajuhtmed
NGK Iridium küünlad
Boostcontroller (Inglismaal tehti)
Walbro 260lph kütusepump
Minu omale sai peale pandud hulga träni, enne kui uuesti julgesin rõhku keerama hakata:
Sepistatud kolvid
Garret GT2860RS .86ar Turbo
450cc pihustid
FSE kütuserõhuregulaator
Segukell(atoyst, tootjat ei mäleta)
HKS SSQV replica blow-off
MTM Chip
2.5'' Otseläbi summuti
Torukollektor (ES-Tuning)
Polished&Ported plokikaas
Koonus õhufilter
NGK küünlajuhtmed
NGK Iridium küünlad
Boostcontroller (Inglismaal tehti)
Walbro 260lph kütusepump
chulo: Audi 2,2T hingeelu tean ma vägagi hästi. Olen ühe sellise võimsama isendiga suht pikalt liigelnud ja kui kasutajal on mõistus oma koha peal siis ei lähe need kolvid katki ega ka kepsud kõveraks. Juhtimine peab rauale vastav olema.
diislijoodik: Noh E85 ei ole veel mingi eriline kütus. Mõnes tanklas täitsa müügil ja hind isegi odavam kui bensiinil. Selge on see et turbomootor peab olema knock sensoriga varustatud, kõik normaalsed mootorijuhtimissüsteemid seda ka võimaldavad kasutada. Ja surveaste üksi ei näita veel midagi, kõik oleneb ikka ka nukast mida kasutatakse. Kui mul kunagi tekib aega ja viistimist siis teen ühe 318is turboprojekti. Sealset 10,5 surveastet ma alandada küll ei plaani.
diislijoodik: Noh E85 ei ole veel mingi eriline kütus. Mõnes tanklas täitsa müügil ja hind isegi odavam kui bensiinil. Selge on see et turbomootor peab olema knock sensoriga varustatud, kõik normaalsed mootorijuhtimissüsteemid seda ka võimaldavad kasutada. Ja surveaste üksi ei näita veel midagi, kõik oleneb ikka ka nukast mida kasutatakse. Kui mul kunagi tekib aega ja viistimist siis teen ühe 318is turboprojekti. Sealset 10,5 surveastet ma alandada küll ei plaani.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kui kasutajal on mõistus omal kohal, siis ta ei keera lampi rõhku 2 baari peale, see peaks siililegi selge olema. Olen seda mootorit korra pulkadeks lammutnud ja enam isu ei ole. tahad korralikku relva, tee korralikku tööd, niisama rõhku võib sul iga vaasja juurde kruttida. Kepsud kannatavad ja kolvid ka, aga viimased ainult niikaua, kuni segu õige. One mile challengile sa 1,7 baarise rõhuga ei lähe, selle sain selgeks väga kalli hinnaga!
No mida sa diislijoodik jonnid. Tutvu palun uuemate turboautode surveastmetega:
BMW 335i, surveaste 10,2: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 5&cache=no
Volkswagen Golf 1.4 16V TSI, surveaste 10,0: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 5&cache=no
Volkswagen Golf 2.0 16V FSI Turbo, surveaste 10,3: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 7&cache=no
jne.
Ja seda kõike selle tavalise solgiga mida bensiinijaamades pakutakse. Seega ei ole võtmeküsimus mitte surveastmes vaid selles kui täiuslik on mootori juhtimine. Ja endiselt olen veendunud et M20B25 8,8 surveaste on vägagi normaalne ülelaadimiseks ja hea juhtimise korral julgeks kasutada ka suuremat surveastet. Madal surveaste on sõidumõnu rikkuja.
BMW 335i, surveaste 10,2: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 5&cache=no
Volkswagen Golf 1.4 16V TSI, surveaste 10,0: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 5&cache=no
Volkswagen Golf 2.0 16V FSI Turbo, surveaste 10,3: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 7&cache=no
jne.
Ja seda kõike selle tavalise solgiga mida bensiinijaamades pakutakse. Seega ei ole võtmeküsimus mitte surveastmes vaid selles kui täiuslik on mootori juhtimine. Ja endiselt olen veendunud et M20B25 8,8 surveaste on vägagi normaalne ülelaadimiseks ja hea juhtimise korral julgeks kasutada ka suuremat surveastet. Madal surveaste on sõidumõnu rikkuja.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
335i ülelaaderõhk on (vähemalt tehaseseades) ka väga vaoshoitud, maks ~0.6bar:

Allikas: http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=117669

Allikas: http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=117669
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
Re: E34 + turbo
H4ck kirjutas:Niisiis, mõtlesin, et võiks mingi aeg Turbo 525i R6 125kW'le panna!
1)Küsimused siis, et kui palju kütusekulu suureneb?
Märgatavalt või natukene?
2)Ja, et kas vahet pole mis auto turbo panen?
3)Näiteks mul seisab golf 1 või 2, millel turbo peal, mõtlesin selle peale panna ja 525'te keevitada.
Äitäh!
Bemarite turbotamine on eestis jube popiks muutunud.

1. Sa soovid oma liikurile turbot peale panna .. Asi oleneb selles, kuidas sa pedaali vajutad. Kui G on sinu sõber, siis loomulikult on paak 'hetkega' tühi.

2. Üldiselt vahet ei ole. Võid ju Holset HX80 ka peale panna aga kas sa kujutad ette kui kõrgetel pööretel turbo spoolima hakkab?

*Tegelikult ei saa seda vabalthingava mootori turbotamist nii lihtsalt võtta. Midagi peab ju ikkagi teadma. Vastasel juhul otsid uut mootorit või müüd kere varuosadeks..
Kui sa valid suure turbo, mis hakkab ~5000 rpm taha, siis läheb sul tunduvalt rohkem uusi ja kallimaid "aftermarket" osi kui turbole, mis viliseb juba 2000+ rpm-ilt. Esimese tegevusena turbo otsimisel, soovitan leida turbo, mis hakkaks spoolima (hakkaks taha..) võimalikult madalalt ning kestaks võimalikult kaua.
3. Võrrile sa ju ei pane rekka turbot.. Vaata vastust nr 2.
ps. Ise turbotan m50b25 mootorit. Surveastme langetavad teised kolvid, mis on pärit vanosega mootorilt. (madalamad). Uued saaled, kolvirõngad kolbenschmidt'ilt. Porditud kaas. jne jne..
Ajan ka sõna sekka
Endal mul on 2,5 vanos 141kw 95a, et nigu tahaks ka asja natza erksamaks ehk saada, oskab keegi nõu anda?

Endal mul on 2,5 vanos 141kw 95a, et nigu tahaks ka asja natza erksamaks ehk saada, oskab keegi nõu anda?
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
palju võivad maksma minna kogu see teema et ära turbotada 125kw mootor.kui eraldi kõik asjad välja tuua:
sepistatud kolvid?
chip/progretav aju?
turbo?
cooler?
BOV?
suurema täituvusega pihtustid?
kaane tjuning turbotamiseks?
saaled,kepsud?
metalltihend kaane vahele ? ? ?
torustikud ja kollede ehitus?
kütuserõhuregulaator?
võimsam bensiini pump?
jäi veel puudu midagi?
nagu ma aru saan peaks leiduma sellele mootorile ka madalamad kolvid et langetada surveastet?
Patriku sõnul pidi stock mootorist koos turboga 350heppa suht vabalt kätte saama?
turbo tavamootorile:
turbo ( KKK K26 vesi/õli) umbes 5000.-
cooler 1000.-
torustikud ?
kollektorid?
bov alates 550.-
chip ?
aga räägime kaua see vastu ka peaks?
sepistatud kolvid?
chip/progretav aju?
turbo?
cooler?
BOV?
suurema täituvusega pihtustid?
kaane tjuning turbotamiseks?
saaled,kepsud?
metalltihend kaane vahele ? ? ?
torustikud ja kollede ehitus?
kütuserõhuregulaator?
võimsam bensiini pump?
jäi veel puudu midagi?
nagu ma aru saan peaks leiduma sellele mootorile ka madalamad kolvid et langetada surveastet?
Patriku sõnul pidi stock mootorist koos turboga 350heppa suht vabalt kätte saama?
turbo tavamootorile:
turbo ( KKK K26 vesi/õli) umbes 5000.-
cooler 1000.-
torustikud ?
kollektorid?
bov alates 550.-
chip ?
aga räägime kaua see vastu ka peaks?