
E36, 320 94a ei käivitu
E36, 320 94a ei käivitu
Hommikul käivitasin auto, peale 3min töötamist suri välja, käivitasin uuesti, töötas 1min ja suri uuesti välja, nüüd enam käima ei lähe. Otsingust abi ei saanud, AIDAKE! 

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Pealkirjas ju kirjas, et tegu on 94. aasta 320ga 
Ise kahtlustan ka bensupumpa, samuti võid bensufiltri ära vahetada, see ei tee ka paha, samuti viska pilk peale, kas aju on kuivas.
Kui mul omal bensupump läks, siis Patriku soovituse peale panin litaka vastu paagi põhja ja asi läks laksust käima, seda muidugi seni, kuni lõplikult otsad andis. Mida ka Patrik ennustas, et see kaua nii ei kesta.

Ise kahtlustan ka bensupumpa, samuti võid bensufiltri ära vahetada, see ei tee ka paha, samuti viska pilk peale, kas aju on kuivas.
Kui mul omal bensupump läks, siis Patriku soovituse peale panin litaka vastu paagi põhja ja asi läks laksust käima, seda muidugi seni, kuni lõplikult otsad andis. Mida ka Patrik ennustas, et see kaua nii ei kesta.
tolle mootor vist ketiga? mul endal 1.6 rihmaga mootoriga oli sarnane probleem, et vahel käivitus, vahel mitte, vahel turtsus ja ajas kärsakat kuni rihm puruks läks. siis selguski et osad hambad läind rihmal ja ju ta siis kuidagi niimoodi mängiski selle süüte ja klappide asendiga et vahel käis ja vahel mitte. Peale remonti töötab nagu kellavärk. (ärge nüüd spetsialistid riidlema hakake kui oma oletustega mööda panin
)

Vaata testriga bensupumba juurest juhtmete otstel pinget. Kui 12v siis on relee korras. Aga bmw on asi nii ehitatud, et kui keerad süüte sisse siis lükkab korraks voolu järgi ja siis kui käiad siis pideval vool taga.
Bensupumpa saad nii kontrollida et võta kuskilt pealevoolu vooliku lahti ja vaatad kas hakkab lööma. Kui midagi tuleb siis näpp ette kas survet lööb.
Nii vast kõige lihtsam kodustel tingimustel aru saada milles viga.
Bensupumpa saad nii kontrollida et võta kuskilt pealevoolu vooliku lahti ja vaatad kas hakkab lööma. Kui midagi tuleb siis näpp ette kas survet lööb.
Nii vast kõige lihtsam kodustel tingimustel aru saada milles viga.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
325 aastast 94. Pumbale voolu peale ei tule, aga releest välja läheb. Kuhu kaob?? 
Kas läheb releest pumbani välja sirge juhe või on mingeid pistikuid vahel?
EDIT: relee ja pumba vahel pole muud kui kaitse. See tasuks hoolega üle vaadata. Nii hoolega, et imeväike katkestus ka märkamata ei jääks
Korras ühesõnaga.

Kas läheb releest pumbani välja sirge juhe või on mingeid pistikuid vahel?
EDIT: relee ja pumba vahel pole muud kui kaitse. See tasuks hoolega üle vaadata. Nii hoolega, et imeväike katkestus ka märkamata ei jääks

Korras ühesõnaga.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT