E34 540 kiirendusega jama!
E34 540 kiirendusega jama!
540 mootor kuidagi lahja!
ei astu edasi nii nagu peaks!
kohapealt nagu läheb mõnuga ja mingi 50nst hakkab uimama vaikselt!
kust viga otsida!
näitab ka veakoodi! esd regelt
kuhu diagonssi viia?
ei astu edasi nii nagu peaks!
kohapealt nagu läheb mõnuga ja mingi 50nst hakkab uimama vaikselt!
kust viga otsida!
näitab ka veakoodi! esd regelt
kuhu diagonssi viia?
Re: e34 540 kiirendusega jama!
See on täiesti vuffel veateade ja ei ole mootoriga kuidagi seotud.kivimugi kirjutas:näitab ka veakoodi! esd regelt
Ühelgi E34-l pole ESD-d ka kunagi peal olnud. Peaaegu. iX-l tegelikult on aga sai juba teise nime.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Sarnaselt käitus ka minu auto. Viga ei näidanud üldse testis. Lõpuks kõik võimalikud mootori tööd mõjutavad osad juba vahetanud otsustasin osta uue õhukulumõõdiku. Nüüd käib kui kell. Eelnevalt sa proovitud kasutatuid. Miskil põhjusel teistel masinatel töötav mõõdik ei parandanud minu auto tööd, aga uus mõjus.
Kui see juba ventikasse käis siis on sul viimane aeg mootoripatju vahetama hakata!Tanel_P kirjutas:Tubli, mitte et see kõige püsivam lahendus oleks.kivimugi kirjutas:avastasin et õhulugena suur lõdvik on mõnuga ventikas ära käinud ja seal mägiaivari teibiga ca 4cm auk kinni pandud!
Aga kipub ikka nii olema, et need ajutised lahendused on kuidagi kahtlaselt püsivad...
ononTanel_P kirjutas:Heh, tegu ongi vist selle Sakova autoplatsi V8ga. Räägi siis, mis seisus auto oli? Hinda sa ka eriti langetanud pole.

auto seisukord- õli ei jookse, ei söö, kast korras, kerel esineb veidi roostet , tagumised amordipadjad läbi aga vahetan arvatavasti koos amortidega, eesmise õõtsapuksid tahavad vahetust! ja see lõdvik tuleks kah vahetada!
keegi tark ei pannud lihtsalt õhufiltri kopsikut kinni ja see lendas pidurdusel arvatavasti ventikasse! teibitud on ta ennem mind aga seegi kahtlane ja saab õhku 100% vahelt! pean veel küünlad läbi vaatama!
peale paar korda sooja mootoriga piirajasse lastes hakkas mootor lõpuks korralikult käivituma töötas paremini!
jutujärgi pidi mingi penskari auto olema olnud!
Teeb iga endast lugu pidav elektroonik. On kaks lahendust: kas võtta teiselt autolt kasutatud või siis külmjooted likvideerida. Uut ei ole mõtet tema kalliduse tõttu osta.kivimugi kirjutas:kiirendusega korras!
ccmi leidsin kah üle aga pole nii peeneid riistu tinutamiseks ja küsimus et kes teeb`? ja palju tutikas maksab UMis