E39 530 diislit lekib.
E39 530 diislit lekib.
Auto aastast 99 aasta lõpp ja universaal kerega. Ja diislit lekib töötava mootoriga, et siis esi otsa alla tekib väike loik. äkki keegi oskab aidata kust viga otsida ja äkki keegi on kokku puutund sama murega.
Meil alles hiljuti toodi üks E39 525tds remonti ja sama viga oli, veaks siis nimelt oli pumbavahelised tihendid, meie saatsime edasi selle, kuna meie diisel mootoreid eriti ei tee.
Remont oleks läinud kliendile maksma 16000.- aga kuna klient hea tuttav siis sai 12500.- kuni 13000.-
No pumbas sai vahetatud ka kõik mis kulund.
Tõsta kapott üles ja vaata pumpa, kui see märg siis saad rahakoti kergendada umbkaudu selliste summadega
Remont oleks läinud kliendile maksma 16000.- aga kuna klient hea tuttav siis sai 12500.- kuni 13000.-

Tõsta kapott üles ja vaata pumpa, kui see märg siis saad rahakoti kergendada umbkaudu selliste summadega

- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
loll klient kes maksis selle eest niipalju. 525tds-i pumba saab remonditud juba 8000 eest. Ja veelgiodavam variant on 5900. kõik vahetatakse ära..MairoG kirjutas:Meil alles hiljuti toodi üks E39 525tds remonti ja sama viga oli, veaks siis nimelt oli pumbavahelised tihendid, meie saatsime edasi selle, kuna meie diisel mootoreid eriti ei tee.
Remont oleks läinud kliendile maksma 16000.- aga kuna klient hea tuttav siis sai 12500.- kuni 13000.-No pumbas sai vahetatud ka kõik mis kulund.
Tõsta kapott üles ja vaata pumpa, kui see märg siis saad rahakoti kergendada umbkaudu selliste summadega
Seega su nn firma võttis su sõbralt 4-5 kilo tõõraha pumba monteerimise eest või lihtsalt käis kallis kohas remondis.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Mul suht savi, üks asi on remontida pump, teine asi on kõik pärast seadistada õigeks nii nagu peab, aga seda juttu ma ei usu elusseeski, et nii odavalt saab disla pumba korda nii et asi kestab ja masina toimima nii, et selle pumba remonti ei ole vaja järgmise 10 aasta jooksul eesti kütusega
kõik võibolla vahetatakse tõesti ära, kuid kas varuosad on ikka kvaliteetsed ? kas antakse garantii ? kas koht oli kvaliteetne ? kas remondimehed olid kogenud selles valdkonnas ?
Auto ei käinud meil remondis, sest meie sellise tööga ei tegele, kuid käis kohas kus tehakse diisleid ülimalt hästi, ( firma nime ei maini, nagunii disla mehed teavad seda kohta )
Aga ole hea näita mulle selle remondi arvet, kus nii odavalt tehti ja tahan näha ka nende varuosade tootja nime, mis kasutati remontimisel.
Ma lihtsalt ei usu ennem, et nii odavalt saab disla pumba remonditud perfektselt.

kõik võibolla vahetatakse tõesti ära, kuid kas varuosad on ikka kvaliteetsed ? kas antakse garantii ? kas koht oli kvaliteetne ? kas remondimehed olid kogenud selles valdkonnas ?
Auto ei käinud meil remondis, sest meie sellise tööga ei tegele, kuid käis kohas kus tehakse diisleid ülimalt hästi, ( firma nime ei maini, nagunii disla mehed teavad seda kohta )

Aga ole hea näita mulle selle remondi arvet, kus nii odavalt tehti ja tahan näha ka nende varuosade tootja nime, mis kasutati remontimisel.
Ma lihtsalt ei usu ennem, et nii odavalt saab disla pumba remonditud perfektselt.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
marko_s parandas oma autot tes-trem`is. tõõmaksumus oli 8000 jaoturi pea vahetati ka ära.
Samas kohas käis ka kasutaja Veljo_v.
Diislikeskus teeb kaane remonti, kõik tihendid ja jaoturipea 6000 umbes, seda koos seadistusega.
Miks sa häbened õelda selle firma nime mis küsib kallist raha .
ma tahaksin küll teada saada , mis firmaga tegu on , et nii räiget raha küsib.
Samas kohas käis ka kasutaja Veljo_v.
Diislikeskus teeb kaane remonti, kõik tihendid ja jaoturipea 6000 umbes, seda koos seadistusega.
Miks sa häbened õelda selle firma nime mis küsib kallist raha .
ma tahaksin küll teada saada , mis firmaga tegu on , et nii räiget raha küsib.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
mida te inimesed jahute oma m51 mootori õnnetutest pumpadest??? Pealkirjas ju selgelt öeldud, et tegemist M57 mootoriga. Terve teema ära lagastanud ja midagi asjalikku järjekordselt ei leia kui seda teemat lugeda.
Teema algatajale:
Kas kütust lekib kapoti alt või mujalt piirkonnast?
Indreku pakutud versioon on üks võimalik. (seda leket silmaksid kohe kui kapoti avad)
Kütusetagasivoolikute komplekt on teine.
Kolmas on kõrgsurvepumba peale saabuv kütusevoolik ja ka tagasivooluvoolik.
Neljandaks pihusti jne...
Tee parem kindlaks kus täpsemalt lekib, kui ise ei saa hakkama näita inimestele kes saavad aru. Kõrgsurvepumbaga on 99% tõenäosusega kõik OK, jätke see rahule.
Teema algatajale:
Kas kütust lekib kapoti alt või mujalt piirkonnast?
Indreku pakutud versioon on üks võimalik. (seda leket silmaksid kohe kui kapoti avad)
Kütusetagasivoolikute komplekt on teine.
Kolmas on kõrgsurvepumba peale saabuv kütusevoolik ja ka tagasivooluvoolik.
Neljandaks pihusti jne...
Tee parem kindlaks kus täpsemalt lekib, kui ise ei saa hakkama näita inimestele kes saavad aru. Kõrgsurvepumbaga on 99% tõenäosusega kõik OK, jätke see rahule.
Ise eriline spets ei ole sellel alal aga kapoti alt vaadates ja piiludes on kuiv igalt poolt kuid põhja alt vaadates on mootori põhi märg ja töötava mootoriga hakkab enam vähem keskele tilkuma kütust. Filtri juurest on kindlalt kuiv viga kuskil all pool, kuna autot tõsta pole võimalik ei oska ka öelda kust kohast tilgub täpsemalt. ootan endiselt asjalikke ettepanekuid.
ega masinal järelpaigaldatud webastot või eberspächerit pole? minul põhjustas väikesed diisliloigud auto all väsinud kütusevoolikud (kütusepaagist mootorisse), õigemini üks "ratsitud" koht, kus võeti webastole kütet. visuaalseks nägemiseks tuli aga põhjakate maha katkuda. hea et põhjakate just selle ratsi kohapel praguline oli, muidu poleks leket niipea veel tuvastanud.
bemar, bemar, über alles! 

-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
oligi nii ,nagu arvasin ja pakkusin 7 minutit peale teema tegemist.E39 pärnu kirjutas:Nüüd asi korras hoopis tagasi vool ja sisse tulev voolik lekkisid. UM-s voolikud 1000.- ja vahetus 500.- sõbra pool.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re:
kus kohas sul tehti?Ammy69 kirjutas:ot see teema hakkas ka mulle meeldima, nimelt 97 aasta ka 525 disla ja
sama jama, et pump lekkis, tihendid olid 250 eeku kogu pumba komplekt
ja tegemine mingi 2000 oli see arve mis oli aga mul vahetati ka eelsüüte küünlad, et kuidas see nii kallis oli.ikka kirves seljas ju
Re:
KAs diisli 530d - pumba pealevool ja tagasivoolu voolikud lekivad või seibid-ühenduskohad kas saab parandada või kohe ainult uued voolikud peab muretsemaE39 pärnu kirjutas:Nüüd asi korras hoopis tagasi vool ja sisse tulev voolik lekkisid. UM-s voolikud 1000.- ja vahetus 500.- sõbra pool.