E39 V8 vs R6
E39 V8 vs R6
Tahaks teada kas mootori hooldus kulud ja remondi kulud on tõesti 2 kordsed suuremad V8-al või jutt vale. Nii et V8 omanikud rääkige suud puhtaks.Plaanis soetada 540i 98 aasta.
Jälle annan sellise habemega soovituse, et vaata foorumis ringi ja kasuta otsingut!
Aga paari sõnaga: Jah, V8 hooldus on kallim. Silindreid rohkem, õli rohkem, küünlaid rohkem. Plus veel oht, et nt 4.4 mootor keerab käigukasti kringliks.
Aga kõik sõltub suuresti konkreetsetest autodest - kui nad on täpselt samas heas korras, siis nagu väga hullu vahet ei ole. Kui aga nt V8 kipub rääbis olema, siis seal on palju rohkem kohtasid kuhu raha matta.
Aga paari sõnaga: Jah, V8 hooldus on kallim. Silindreid rohkem, õli rohkem, küünlaid rohkem. Plus veel oht, et nt 4.4 mootor keerab käigukasti kringliks.
Aga kõik sõltub suuresti konkreetsetest autodest - kui nad on täpselt samas heas korras, siis nagu väga hullu vahet ei ole. Kui aga nt V8 kipub rääbis olema, siis seal on palju rohkem kohtasid kuhu raha matta.
GS
4.4 l on veermiku detailid kallimad, aga need on samas hinnas nt diisliga(rattalaagrid, pidurikettad on samad) Mis mootorisse puutub, siis see suht eluaegne, kui vahetad korralikult õli, nii, et ma hoolduse pärast ei muretseks üldse, diislil samas hinnas, aga muretsema paneb küttekulu ja kui vaadata,et aastavahetusest kallineb see veelgi, siis minu soovitus, et osta 142kw diisel, millel on KÕIK lisad ja käi läbi sellisest kohast nagu es-tuuning. V8l on sõidumõnu tublisti, aga see mõnu on jube kallis, saad diisliga pea sama dünaamikat, aga tunduvalt odavamalt jääb ära aint V8 jõhkralt tore mootori hääl ja teadmine, et sul on kapoteall tohutult hobusid.
Kummast kastist nüüd jutt?diislijoodik kirjutas:4-llitrisel on suurem kast kui 3-liitrisel. Kuigi ka 4-liitrise kastil on tüüpvigu, on ta siiski tiba kobedam. Minu tagasihoidlik arvamus.Raivo kirjutas: Plus veel oht, et nt 4.4 mootor keerab käigukasti kringliks.
Manuaaliga 540-l on E39-l s**tt sidur. Õnneks saab selle küll M5 oma vastu vahetada. Arusaadavalt on see veel kallim, kui 540 oma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
leho57, vot sellest ma küll aru ei saa, miks peaks V8 jõudsamalt kuluma, minu loogika järgi just aeglasemalt.
Mul on see beebi-V8 olnud kuu üle kolme aasta ja selle aja jooksul olen vahetanud õli (8 liitrit mootoris), küünlaid (a la 80 eek/tk), karteripõhja tihendi (alla 400EEKUMis) ja karterituuutusklapi (UMis 500.-). Lähiajal lähevad ka klapikambrikaane tihendid vahetusse (UMis vist ca 400EEK/tk).
Ongi kogu muusika, mis kapoti alla on läinud.
4liitrisel peaks hinnad enam-vähem või täpselt samad olema.
Mul on see beebi-V8 olnud kuu üle kolme aasta ja selle aja jooksul olen vahetanud õli (8 liitrit mootoris), küünlaid (a la 80 eek/tk), karteripõhja tihendi (alla 400EEKUMis) ja karterituuutusklapi (UMis 500.-). Lähiajal lähevad ka klapikambrikaane tihendid vahetusse (UMis vist ca 400EEK/tk).
Ongi kogu muusika, mis kapoti alla on läinud.
4liitrisel peaks hinnad enam-vähem või täpselt samad olema.
Sa vist ajad E34-ga segamini. E39 540i 6-käigulist on oluliselt lihtsam leida, kui E34-ja (neid toodeti mingi 700 ringis).diislijoodik kirjutas:Tavaliselt (osakaal suht väike) 4-sel enam manuaali ei ole, seega sry- võrdlesin automaate.
Mul omalgi on üks.
Aga kui E34-l oli lisaks 6-sele kastile ka 265 sidur, siis E39-l ratsiti see tagasi 240mm peale ja lisandus veel SAC. Ning on LUK.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Siin see vahe ongi. Ja Tallinna jaoks ei ole see liialdatud. 16-ga leppis mu 530. Praegune näitab linnas keskmiseks 17. Arvestades, et töömahtu on +1.4 liitrit, pole ju paha.kollerimees kirjutas:no 16l 100-le on ikka liialdatud kah. Mina saan 12l küll hakkama. Muidugi ei ela ma Tallinnas, kus pead koguaeg linnas kulgema.
PS Tallinn-Riia otsa teen ma samas nt 8.5-ga!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
Mõned on vist teema ära unustanud???
Selleks oli: E39 V8 vs R6
Jube on vaadata kuidas inimesed lähevad iga sõna peale põlema ja kukuvad ennast õigustama ja seega vahest s*tta suusta välja pritsima.
Küsimus polnud ju selles kes kust kütust ostab, vaid paluti võrrelda V8 ja R6 hoolduskulusi. Üle poolte postitustest on täielik jama, kus pole juttugi R6 ja V8 võrdlusest.
Omast kogemusest oskan öelda, et V8 hooldus on pisut kallim kui R6 oma. Kuid ei nuta selle üle, sest vastasel juhul poleks endale V8't ostnud.
Kütusekulu kohapealt nii palju, mu eelmine auto e39 528 ja praegune e38 730 võtvad täpselt samapalju kütust.
Selleks oli: E39 V8 vs R6
Jube on vaadata kuidas inimesed lähevad iga sõna peale põlema ja kukuvad ennast õigustama ja seega vahest s*tta suusta välja pritsima.
Küsimus polnud ju selles kes kust kütust ostab, vaid paluti võrrelda V8 ja R6 hoolduskulusi. Üle poolte postitustest on täielik jama, kus pole juttugi R6 ja V8 võrdlusest.
Omast kogemusest oskan öelda, et V8 hooldus on pisut kallim kui R6 oma. Kuid ei nuta selle üle, sest vastasel juhul poleks endale V8't ostnud.
Kütusekulu kohapealt nii palju, mu eelmine auto e39 528 ja praegune e38 730 võtvad täpselt samapalju kütust.
...
Jutt ju linnakulust puhtalt, mitte linnakulu+maantee kulu ja 20 sajale pole keegi siin välja hõisanud!Rando535 kirjutas:Kuidas te V8 mootoriga keskmiseks 20 sajale saate? Koguaeg pedaal põhjas??? Ma ise ka kohati suure jalanubriga aga keskmine koguaeg alla 14. Nullin näidikut korra kvartalis
Aga jah, V8 hooldus on kallim!