X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
ma arvan, et see 25-30K on mingi kalamehe (või bemarimehe:) jutt
samas- vanu ronte X5 ei tasu väikese rahakotiga mehel jah osta... ise sõidan isendiga, millel läbisõitu praeguseks 23 tuh. Kulud kokku, sh liising, kindlustused, bensiin, hooldus jagatuna kuude peale on ca 15K. Kui oleks 30K siis võtaks kindlasti uue:) tuleks soodsam
samas- vanu ronte X5 ei tasu väikese rahakotiga mehel jah osta... ise sõidan isendiga, millel läbisõitu praeguseks 23 tuh. Kulud kokku, sh liising, kindlustused, bensiin, hooldus jagatuna kuude peale on ca 15K. Kui oleks 30K siis võtaks kindlasti uue:) tuleks soodsam
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mhm...
No minu esimesed 2 kuud olid sellised, et 25 k oleks lausa lust olnud ainult hooldusele või parandamisele või krt teab milleks.Mõtlesin,et müün saani kohe maha.Sedasi ei saa ju üks auto laguneda.Õnneks see ahelreaktsioon peatus.
diisel 3.0 , '02
käigukast vahekast,roolilatt,klotsid,rooliotsad,puksid,õõtsad,õlid,tagatuled,ukselingid (2 tk),immod,alarm,aknatõstuk,salongifiltrid,termokas,jooks 20" rehve jne.Ai nüüd vist pooltelg minemas.
Selline üllatus 2 kuu jooksul...Keegi veel mainib,et üle 25 k. kuu hooldusele ei saa, siis saab selle vana roolilatiga vasta pead
Nüüd on muidugi masin enam vähem.Praegu vaid liss ja küte.Tagantjärgi muidugi hea targutada,et oleks võinud võtta tiba värskema isendi või hoopis uus.Järgmise ostan uue...kui mitte x5 , siis vectra voi clio kindlasti
Btw.Ei taha siin kireda, aga vw touareg v10 on päris sümpaatne.Ja kui tuleb...tuleb uus.
Kuid teemasse tagasi.Kes see rääkis siin,et 25-30 k hooldus IGA KUU ???
diisel 3.0 , '02
käigukast vahekast,roolilatt,klotsid,rooliotsad,puksid,õõtsad,õlid,tagatuled,ukselingid (2 tk),immod,alarm,aknatõstuk,salongifiltrid,termokas,jooks 20" rehve jne.Ai nüüd vist pooltelg minemas.
Selline üllatus 2 kuu jooksul...Keegi veel mainib,et üle 25 k. kuu hooldusele ei saa, siis saab selle vana roolilatiga vasta pead



Kuid teemasse tagasi.Kes see rääkis siin,et 25-30 k hooldus IGA KUU ???
30K läheb X5 hooldusele siis kui põrandamatid iga kuu välja vahetada. uued tulevad loomulikult ehtsatest pääsukestega rahatähtedest ja kuldse paelaga...
ostke korralik auto 1-2K keskmiselt kuus kulutada on norm. Üle selle on liiast, järelikult ostsite odava ja rääbise või kalli ja rääbise. Mõlemat pidi petta saanud...
ostke korralik auto 1-2K keskmiselt kuus kulutada on norm. Üle selle on liiast, järelikult ostsite odava ja rääbise või kalli ja rääbise. Mõlemat pidi petta saanud...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Mhm...
Kerisin ka üles tagasi ja vaatasin üle kust see jutt tulirenxxx kirjutas:Kuid teemasse tagasi.Kes see rääkis siin,et 25-30 k hooldus IGA KUU ???

Hr. AlBundi ütles nii. Tegin ka sama arvutuse võttes arvesse kõike alates kuumaksest, kaskost ja lõpetades hoolduse-bensiiniga. Sain 15 K kuus.
Aga jah, puhtalt hooldusele on mul 20 kuuga ca 2-3000 kuus läinud. Võib-olla vähem, mälu järgi arvestan.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Aa
on jah...No qrt seda teab.Äkki mees mõtles liisi,kütet,kindlustust kokku ? Ikka tips liiga.No oletame et, 10 k liis, küte 10 .Oleneb palju sõita.
Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.
Ise ple diiseljokki alla 5 k kuu kütte peale saanud.Korralikel tramburaitamis kuudel pea 10 k.Arvestame, et paagitäis on 800-900 km.Ühesõnaga masin vurab korralikult kilomeetreid.

Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.
Ise ple diiseljokki alla 5 k kuu kütte peale saanud.Korralikel tramburaitamis kuudel pea 10 k.Arvestame, et paagitäis on 800-900 km.Ühesõnaga masin vurab korralikult kilomeetreid.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ma isegi teeks nii, et kasko on ka eraldi rida!Valdek kirjutas:kasko + liising on ikka üks pada ja hooldus teine rida. Kütusele kulutatav summa kolmas rida...
aga jah- liisingut ei saa nö. hoolduskuludesse liita- see ikka teine teema!
ma siin oma "putuka" X3-ga hoolduse osas võin öelda, et siiani olnud kulu ainult õli ja filtrid. Paar ehmatust on esinenud aga siiani õnneks ehmatustega see piirdunud

Kütusekulu sama mida siin 3.0d mootoriga X5 omanikud räägivad. (kui kedagi väga huvitab siis kasko jm. ka sama)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Olete kuidagi väga ilusad nr. oma küttekulule saanud (jutt siis 3,0d)
Kasutan aeg-ajalt tööautot X5 3,0d 10/2006 a. ja linn (Tartu kusjuures) 12..13 L, trass (püsikaga 100..110) Trt.- Tln.- 9,1..9,3 L. Kui osteti, siis võttis veel rohkem...et äkki mida aeg edasi, hakkab ka vähem tarbima?
P.S kasko aastas 36000.-


Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kusjuures LS. antud autol ca. 55000 km. ja juba hakkab ka vähem õli tarbimaAARE530 kirjutas:Kusjuures ongi nii, et uuel autol kipub see kulu väheke kõrgem olema kui juba nö. sissesõitnud autol. Samamoodi on uuel ka dünaamika tiba kehvem.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
OK, hoolduskulud hoolduskuludeks, eks selliste autode peale kulub ikka keskmisest suuremaid summasid. Mind huvitaks pigem tõenäoliste probleemide kaardistamine ajateljel, õigemini kilometraažiteljel. Et millise hulga kilomeetrite läbimise järel (keskmiselt) võib mingeid vigu oodata. Loomulikult sõltub kõik eelmise omaniku hoolest, aga mingi keskmine tulemus on ju ikka kasutajate lõikes teada.
Nt arvatakse, et diislite turbo hakkab otsi andma 130k-160k juures, samas mul isiklik kogemus juba 90k peal. Millise läbisõidu peal on teistel erinevate probleemidega kogemusi (eelnevalt mainitud vahekastid, roolilatid jms)? Kellelgi veel turbo otsad andnud? Ehk on kellelgi isegi mootor pisiremonti vajanud?
Ja mootori suitsemine - kui 3.0d (160kW) suitseb iga tugevama gaasivajutuse peale üsna mustalt, siis kas see on ohu märk ja mida täpsemalt kartma peaks?
Nt arvatakse, et diislite turbo hakkab otsi andma 130k-160k juures, samas mul isiklik kogemus juba 90k peal. Millise läbisõidu peal on teistel erinevate probleemidega kogemusi (eelnevalt mainitud vahekastid, roolilatid jms)? Kellelgi veel turbo otsad andnud? Ehk on kellelgi isegi mootor pisiremonti vajanud?
Ja mootori suitsemine - kui 3.0d (160kW) suitseb iga tugevama gaasivajutuse peale üsna mustalt, siis kas see on ohu märk ja mida täpsemalt kartma peaks?
TiitR kirjutas:Olete kuidagi väga ilusad nr. oma küttekulule saanud (jutt siis 3,0d)Kasutan aeg-ajalt tööautot X5 3,0d 10/2006 a. ja linn (Tartu kusjuures) 12..13 L, trass (püsikaga 100..110) Trt.- Tln.- 9,1..9,3 L. Kui osteti, siis võttis veel rohkem...et äkki mida aeg edasi, hakkab ka vähem tarbima?
P.S kasko aastas 36000.-
Vanatüübi mootoril enamvähem sama. Kui nüüd uskuda arvutit, siis need kaks näitu on koguaeg 10 olnud. Vahel kukub 9, kopika peale kah. Kui kehvem päev, nädal või kuu olnud, siis masuudipressi piinates on ta kindlasti rohkem võtnud.
Sõidan palju järelkäru sabas ning kui ca 1300 kg järel lohisemas on arvuti nr tõusunud 11 kopikaga. Nt. üks ots ca 900 km. Kiirus max. 100 km/h
Kui saan sai ostetud, siis proovisin seda kütuselugejat. Kui püsikaga 73 km/h sõita tasasel sirgel teel oli kulu 7,6


Krt küsimus tekkis. Aastaga olen ise kärutanud tibake alla 62 000 km. ja järgmine aasta ca sinna kanti. Diisli hind on kerkinud bensu hinnast ülespoole ja kerkib edasi vast. Kas on üldse nüüd vahet enam D voi B ?
Re:
Nii ,nüüd aeg edasi läinud ja äkki oskate õelda midagi X5 3.0 bensiini kohta?Käisin täna üht proovimas mis oli eesti ajalooga ja korralikkult hooldatud.Sõitis vaikselt ja muretult aga välja keerates tuli väike ragin, see peaks vast olema pooltelg? Aga auto oli 2003a..on sellel ka probleemid käigukastiga või vahekastiga? Autol ls 131 000km.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
See esimese poolteljeotsa ragin on kõige väiksem mure. See makasb vähem kui üks neist 10st õõtsast, mis selle auto vedrustuses on.
Muidugi on 2003.a. X5-l käigu- ja vahekasti kollaps õhus. Pealegi on see ls ülemõistuse väike
Jälle meenutan enda oma, mis oli täpselt sama aasta ja täpselt sama palju 2006. (vist oli) aasta alguses ostes. Ja vahekast lendas ls 160K pealt paar aastat hiljem. Arve ca 40-45K. Ja roolilatte 'a 20K+ läks 30tkm jooksul 3tk kuigi enamus garantiikorras.
See ei ole mingi poisteauto. Vahendeid peab olema. Üle ka. Muidu normaalselt pidada ei saa.
Aga kui on, siis on väga super sõita.
Muidugi on 2003.a. X5-l käigu- ja vahekasti kollaps õhus. Pealegi on see ls ülemõistuse väike

Jälle meenutan enda oma, mis oli täpselt sama aasta ja täpselt sama palju 2006. (vist oli) aasta alguses ostes. Ja vahekast lendas ls 160K pealt paar aastat hiljem. Arve ca 40-45K. Ja roolilatte 'a 20K+ läks 30tkm jooksul 3tk kuigi enamus garantiikorras.
See ei ole mingi poisteauto. Vahendeid peab olema. Üle ka. Muidu normaalselt pidada ei saa.
Aga kui on, siis on väga super sõita.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
Mis mõttes see ls on ülemõistuse väike? See eesti ajalooga ja kontrollitav.Hetkel kasutas seda ainult naine tal mõnikord sõitmiseks ja lasid ka teha just esisillas kõikide õõtsade/pukside vahetuse mis oli vaja.UM oli vist arve teinud u. 20k peale seal. Aga kas seda kuidagi kontrollida ei saa kas käigukast/vahekast minema hakkavad,mõtlen ,et kas nad ennem kuidagi märku ei anna oma väsimisest?eero kirjutas:See esimese poolteljeotsa ragin on kõige väiksem mure. See makasb vähem kui üks neist 10st õõtsast, mis selle auto vedrustuses on.
Muidugi on 2003.a. X5-l käigu- ja vahekasti kollaps õhus. Pealegi on see ls ülemõistuse väike![]()
Jälle meenutan enda oma, mis oli täpselt sama aasta ja täpselt sama palju 2006. (vist oli) aasta alguses ostes. Ja vahekast lendas ls 160K pealt paar aastat hiljem. Arve ca 40-45K. Ja roolilatte 'a 20K+ läks 30tkm jooksul 3tk kuigi enamus garantiikorras.
See ei ole mingi poisteauto. Vahendeid peab olema. Üle ka. Muidu normaalselt pidada ei saa.
Aga kui on, siis on väga super sõita.
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
Aga kas seda kuidagi kontrollida ei saa kas käigukast/vahekast minema hakkavad,mõtlen ,et kas nad ennem kuidagi märku ei anna oma väsimisest?
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
Esitasin UMi meistrile sama küsimuse - vastuseks oli, et reeglina läheb asi äkki katki. Soovitati kasti mootori kõva väändega mitte koormata, st näiteks enne mäge tuleks kast sportreziimi lükata selle asemel , et ülimadalatel pööretel mäest end üles lohistada.
Üldiselt kestab X5 kenasti. Mul tänaseks 160 000 ees ja vahepeal (peale oma viimast postitust siin teemas) on läinud vaid paar õõtsapuksi, eelsüüteküünlad, aku, posu parkimisandureid jms väiksem kulumaterjal. Väga ei kurda. Auto on mõnusalt vaikne ja sõidab kenasti.
Üldiselt kestab X5 kenasti. Mul tänaseks 160 000 ees ja vahepeal (peale oma viimast postitust siin teemas) on läinud vaid paar õõtsapuksi, eelsüüteküünlad, aku, posu parkimisandureid jms väiksem kulumaterjal. Väga ei kurda. Auto on mõnusalt vaikne ja sõidab kenasti.
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
Ma isegi usun ,et nii hull see asi pole nagu siin räägitakse,nende juttude järgi mis siin loed peab su palk olema miinimum 60k.-Muhv kirjutas:Esitasin UMi meistrile sama küsimuse - vastuseks oli, et reeglina läheb asi äkki katki. Soovitati kasti mootori kõva väändega mitte koormata, st näiteks enne mäge tuleks kast sportreziimi lükata selle asemel , et ülimadalatel pööretel mäest end üles lohistada.
Üldiselt kestab X5 kenasti. Mul tänaseks 160 000 ees ja vahepeal (peale oma viimast postitust siin teemas) on läinud vaid paar õõtsapuksi, eelsüüteküünlad, aku, posu parkimisandureid jms väiksem kulumaterjal. Väga ei kurda. Auto on mõnusalt vaikne ja sõidab kenasti.

Automaatkäigukast peaks näitama märke mineku kohta kui kolksudega sisse käigud lähevad aga see automaat oli nii vaikne ,et ei saanudki aru kui käike vahetas aga vot vahekasti ei oska mõelda ,et kuidas kontrollida.
Re: Re:
minul on vist siiamaani väga vedanud, 3a jooksul on tulnud vahetada stabika kondid, paisupaak ja termostaat...väga rahul masinaga aga gaasi vajutades on tunne, et raha lendab sumpsist välja.....ristokru kirjutas:Nii ,nüüd aeg edasi läinud ja äkki oskate õelda midagi X5 3.0 bensiini kohta?Käisin täna üht proovimas mis oli eesti ajalooga ja korralikkult hooldatud.Sõitis vaikselt ja muretult aga välja keerates tuli väike ragin, see peaks vast olema pooltelg? Aga auto oli 2003a..on sellel ka probleemid käigukastiga või vahekastiga? Autol ls 131 000km.
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
Nii siis endalgi plaanis x5 soetada,nüüd ei teagi kas bensukat või diislit,kuna siin juttude põhjal loen välja,e bensuka hooldus odavam? ja aastas km ei tule ka üle 30 000km kohe kindlasti. et ehks siis oskab keegi täpselt tuua need kütuse kulud või hoolduse kulud. muidugi oleneb kõik autost ja selle taustast hoolsuse poolest aga just kütuse pool pakub huvi?
3.0d 100km?
4.4 100km?
4.6 100km?
kõige äkilisem neist vist siiski 4.6?
3.0d 100km?
4.4 100km?
4.6 100km?
kõige äkilisem neist vist siiski 4.6?
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
Siiski on olemas ka 4,8is
Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin
mis hinnaga otsid?mul heas korras tank müüa....3ne bensukaskarl91 kirjutas:Nii siis endalgi plaanis x5 soetada,nüüd ei teagi kas bensukat või diislit,kuna siin juttude põhjal loen välja,e bensuka hooldus odavam? ja aastas km ei tule ka üle 30 000km kohe kindlasti. et ehks siis oskab keegi täpselt tuua need kütuse kulud või hoolduse kulud. muidugi oleneb kõik autost ja selle taustast hoolsuse poolest aga just kütuse pool pakub huvi?
3.0d 100km?
4.4 100km?
4.6 100km?
kõige äkilisem neist vist siiski 4.6?