
e32 tsingitud kere?
e32 tsingitud kere?
Sai ostetud e32 730 v8 ,aasta on 10/1994. Ja tekkis küsimus ,et kas on sellel tsingitud kere või mitte .Eelmisel 1990 aasta mudelil oli kere mäda... 

BMW E38 730I
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Küsimusele ei oska küll vastata, aga mõttetu targutamisena pean mainima, et 10/1994 ei saa su e32 730 toodetud olla. Vähemalt RealOem'i järgi lõpetati selle mudeli tootmine 04/1994. Ilmselt lähtusid esmaregistreerimise kuupäevast, kuid see võib mõnikord erineda aastate võrra tootmisajast. Minu oma on samuti toodetud 1992 kuid dokumentides 1993.
Aga teemasse - teatav huvi oleks endal ka, kas ja kui siis millal parandati e32 roostekindlust. Enda omal on ukse servades ja esitiivakaarel rooste väljas, aga näiteks pakiruumipõhjal ei paista jälgegi. RealOemi järgi toodeti isend 12/1992
Aga teemasse - teatav huvi oleks endal ka, kas ja kui siis millal parandati e32 roostekindlust. Enda omal on ukse servades ja esitiivakaarel rooste väljas, aga näiteks pakiruumipõhjal ei paista jälgegi. RealOemi järgi toodeti isend 12/1992
730iA e32 138kW 12/1992
Juba E28 on osaliselt tsingitud, E32 peaks olema üleni tsingitud. Roosteviga ikka rohkem kolmestel küljes, E30 tõepoolest ei ole tsingitud.
Ise ei viitsi otsida, aga vast aastake tagasi oli sel teemal siin foorumis põhjalikult juttu.
PS. 20 aastat tagasi oli Audi siiski keskmine rahvaauto, millel peale neliveo eriti millegagi silma polnud paista. BMW viimane seda kliendigruppi püüdev mudel oli vist Isetta.
Ise ei viitsi otsida, aga vast aastake tagasi oli sel teemal siin foorumis põhjalikult juttu.
PS. 20 aastat tagasi oli Audi siiski keskmine rahvaauto, millel peale neliveo eriti millegagi silma polnud paista. BMW viimane seda kliendigruppi püüdev mudel oli vist Isetta.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... =tsingitudpriitv8 kirjutas:Minu teada on E32 kere osaliselt tsingitud.
Uskumuste jõud on imetabane.
Tegelikult on E32/34 kere vaid u. 50% tsingitud.
Kuna E32 kohta sellist pilti mul pole, siis panen siia E34 oma. E32 kohta võin vaid seda lisada, et kui E34 tsingitud detailide arv on 180, siis E32-l oli see 157.

PS pole küll viitsinud otsida, aga on see ikka kindel, et ka Audi oma katuseid tsingib? Peaks huvi pärast kohe järgi uurima.
Tegelikult on E32/34 kere vaid u. 50% tsingitud.
Kuna E32 kohta sellist pilti mul pole, siis panen siia E34 oma. E32 kohta võin vaid seda lisada, et kui E34 tsingitud detailide arv on 180, siis E32-l oli see 157.

PS pole küll viitsinud otsida, aga on see ikka kindel, et ka Audi oma katuseid tsingib? Peaks huvi pärast kohe järgi uurima.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
VIN koodis sellist infot ei ole, küll aga võib kuskilt välistest allikatest teada saada, millise VIN-ga (s.t. siis tegelikult tootmisaega ja partiid) auto mis moel vormistati.TD kirjutas:"Pead ei anna" kuid minu teada audidel peaks vin koodist selle välja lugema kui palju tsingitud on. vb ainult vanematel. Vähemalt ühte audi200 sai kõpitsetud siis sai uuritud. täpselt ei mäleta mis kombinatsioon vin koodis olema peab.
Esimene küsimus: kas Audi katus on tsingitud?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Audi C4 peaks olema tervinisti galvaniseeritud ja nii seest kui ka väljast.
C4 = 1991 Audi 100 + Audi A6 kuni 1997
C3 kohta ei tea kas katus oli ikka tsingitud või mitte.
Rohkem infot:
Audi produces 100% galvanized vehicles to prevent corrosion, and was the first mass-market vehicle to do so, following introduction of the process by Porsche, c.1978. Along with other precautionary measures, the thus achieved full-body zinc coating has proved to be very effective in preventing rust and corrosion perforation.
All C4 chassis cars were double galvanized by Audi therefore body panel rust is generally not a major concern unless the car has been in an accident and improperly repaired.
Third generation Audi 80 B3 , as known as Type 89 is successor of the second in 1986. This was the first mid-sized car to feature a fully zinc-coated body, giving it longevity and durability against corrosion perforation. The protective layer is so resistable that Audi continued the corrosion guaranty from 8 to 10 and after that to 20 years.
Ja A8 mida toodetakse alates 1994 on üldse alumiinumist.
C4 = 1991 Audi 100 + Audi A6 kuni 1997
C3 kohta ei tea kas katus oli ikka tsingitud või mitte.
Rohkem infot:
Audi produces 100% galvanized vehicles to prevent corrosion, and was the first mass-market vehicle to do so, following introduction of the process by Porsche, c.1978. Along with other precautionary measures, the thus achieved full-body zinc coating has proved to be very effective in preventing rust and corrosion perforation.
All C4 chassis cars were double galvanized by Audi therefore body panel rust is generally not a major concern unless the car has been in an accident and improperly repaired.
Third generation Audi 80 B3 , as known as Type 89 is successor of the second in 1986. This was the first mid-sized car to feature a fully zinc-coated body, giving it longevity and durability against corrosion perforation. The protective layer is so resistable that Audi continued the corrosion guaranty from 8 to 10 and after that to 20 years.
Ja A8 mida toodetakse alates 1994 on üldse alumiinumist.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Minu 740 sai Eesti teid ligemale 10 aastat ja roosteuss jõudis purema hakata. Minu hinnangul olid kõige rohkem roostes küljekarbid, mis jäävad plastikute alla ja seega ei saa tõenäoliselt piisavalt pesu. Plastidesse oli kogunenud sodi. Teine halb koht kuhu sodi oli kogunenud oli bensiinipaagi luugi tagune ruum. Sodi kogunemist ja kinnitumist soodustavad seal mitmed voolikud. Sealt õnnestus tõesti suurtes kogustes muda välja kolkida. Roostet oli ka auto põhjal, paagi kohal (pindmine), ja paagi ülaosal. Üks koht, mis roostetas oli veel tulemüüri serv salongiventilaatori juures. Ventilaatorile ligipääsemiseks mõeldud kate ära võtta, siis näha. Roostetas ka pagasnik seestpoolt (ära võtta tulede kate).
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
Kusjuures üleeile avastasin, et ka enda E32-l on veits roostene tulemüüri sein sealt ventika ruumi seest. Kuid näiteks 6 aastat uuema Omega B sama detail oli olematuks roostetanud (isegi mingi pilt peaks olema kuskil plaadil alles). Nii et E32-l suht normaalne roostekindlus 

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
siin vist oli mingi film kere tsinkimisest,ei viitsi otsida kus täpselt http://www.bmw-welt.com/web/bmw-welt/de ... ghend.html
http://www.bmw-werk-muenchen.de/lowband ... index.html <siin
http://www.bmw-werk-muenchen.de/lowband ... index.html <siin

-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 08.01.2008 19:09 09
- Peamine sõiduk: BMW 530D AT
- Telefon: 53034685
- Asukoht: Tallinn
Siin siis link kus kirjas mida vin kood näitab
http://www.autohausaz.com/audi-auto-par ... mbers.html

530 2002... saab hakkama!!!
Ja milline osa sellest VIN-ist näitaks, kas kere on tsingitud või mitte?Antikristus kirjutas:Siin siis link kus kirjas mida vin kood näitabhttp://www.autohausaz.com/audi-auto-par ... mbers.html
Mudeli tüübi tähis (4th - 8th Character: The 4th through 8th characters in your Audi's VIN reveals its features/attributes, such as body style, engine type, model, series, etc. Again, this varies widely among car makes, models and equipment.)??
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!