Mul on pigem oma e34 suhtes olnud vastupidine üllatus varuosade saadavuse suhtes, et poleks oodanudki, et kohapeal olemas. Salongiradikas, ukseliistud, termosidur ja igast muid mitte väga igapäevaseid asju kohe küsimise peale tagantruumist letti toodud. Kuid tellitud asjadel on samas küll mõnikord ka kahe nädalane lubatud aeg üle läinud.guido500 kirjutas:remondis ei käi seal asutuses enam ammu. nüüd tuleb ilmselt varuosad ka kuskilt mujalt välja ajada, sest minu arust pole see normaalne kui margiesinduses puuduvad kohapeal levinumad varuosad. (lõdvikud, kütusevoolikud jne). Lisaks on nende tarneajad ka ülemõistuse pikad. Teeninduse ajad enam õnneks ei huvitagi...
klienditeeninduse kvaliteet on siiani ok olnud.
Mida arvate United Motors-i teenindusest
Ole õnnelik , et sa pole volvo omanik ja selle üle veel õnnelikum , et sa pole Rootsis !guido500 kirjutas:remondis ei käi seal asutuses enam ammu. nüüd tuleb ilmselt varuosad ka kuskilt mujalt välja ajada, sest minu arust pole see normaalne kui margiesinduses puuduvad kohapeal levinumad varuosad. (lõdvikud, kütusevoolikud jne). Lisaks on nende tarneajad ka ülemõistuse pikad. Teeninduse ajad enam õnneks ei huvitagi...
klienditeeninduse kvaliteet on siiani ok olnud.
Hoiatus
Räägin siinkohal loo oma esimesest ja tõenäolislt ka viimasest Tartu UM-i külastusest. Niisiis, pöördusin UM-i murega, et sidurikoja alumisest avast tilgub õli. Väike loik kogu aeg all. Sealt tuli kohe kiire diagnoos, et väntvõlli kaela simmer vaja vahetada ja ajaks mingi 4tundi minevat. Asi tore ja kena, võiks ise ka teha aga vähe pelgasin ette võtta. Hind tuli normaalne ca 3000.- ja mõtlesin, et lasen ikka spetsialistidel teha.
Auto teenindusse ja ise linnapeale. Oh üllatust, kui nelja tunni pärast tagasi läksin selgus, et polegi veel valmis. Tuli välja, et mingi polt ära murtud või olid peal kandid maas. Ei saanudki täpselt aru, sest räägiti erinevat juttu. OK! Tuli bussiga koju sõita.
Ohh seda õnne kui järgmine päev sain auto kätte.
Aga siis läks alles põnevaks. Summuti hääl ei kannatanud mingit kriitikat. Lisaks kolises midagi põhja all. Hoovipeale seisma jäädes oli selline õliloik maas, et "tule taevas appi", suurem veel kui enne. Tegin kohe kiire pretensiooni kirjalikult.
Kutsuti uuesti tagasi ja lubati asi korda teha. Aga koju tuli see päev siiski bussiga sõita.
Uus hommik, uued lootused:) Siis helistati, et aku tühjaks läinud ja immo ei tunne enam võtit ära. Õhtuks sai immo korda aga tuli välja, et peaks hoopis karteripõhjatihendi ära vahetama. Jälle mingi 3t tööraha.Tihendi pealt, mis maksab 300 eeku pakuti soodustust.Naeruväärne ju. Tekkis juba selline tunne, et keegi harjutab kätt minu auto peal. Valesti pandud diagnoosi eest tuleb ikka vastutada. Lõpuks saime hinnas kokkuleppele.
Kui karteripõhja tihend vahetatud selgus, et ikka õli tilgub. Kontrolliti siis muidki asju veel üle aga kohta kust õli tuleb ei leitudki. Vot siis "spetsialistid". Pidasin hinge kinni, et auto veel ühes tükis kätte saaks.
Lõpuks kui auto kätte sain oli jumala õnn, et kapoti üles tõstsin,sest sealt vaatas vastu mingi ripendama jäetud tihend.
Kokkuvõtteks: õli ikka tilgub,bensiini kulu on paari liitrijagu 100km tõusnud ja mootor jätab vahele ka veel.
Põhiline muidugi, et kokku sain mingist 9t eekust lihtsalt lahti.
Järgmine kord viin mingi entusiasti kätte, kes midagi korda ka teeb.
Auto teenindusse ja ise linnapeale. Oh üllatust, kui nelja tunni pärast tagasi läksin selgus, et polegi veel valmis. Tuli välja, et mingi polt ära murtud või olid peal kandid maas. Ei saanudki täpselt aru, sest räägiti erinevat juttu. OK! Tuli bussiga koju sõita.
Ohh seda õnne kui järgmine päev sain auto kätte.
Aga siis läks alles põnevaks. Summuti hääl ei kannatanud mingit kriitikat. Lisaks kolises midagi põhja all. Hoovipeale seisma jäädes oli selline õliloik maas, et "tule taevas appi", suurem veel kui enne. Tegin kohe kiire pretensiooni kirjalikult.
Kutsuti uuesti tagasi ja lubati asi korda teha. Aga koju tuli see päev siiski bussiga sõita.
Uus hommik, uued lootused:) Siis helistati, et aku tühjaks läinud ja immo ei tunne enam võtit ära. Õhtuks sai immo korda aga tuli välja, et peaks hoopis karteripõhjatihendi ära vahetama. Jälle mingi 3t tööraha.Tihendi pealt, mis maksab 300 eeku pakuti soodustust.Naeruväärne ju. Tekkis juba selline tunne, et keegi harjutab kätt minu auto peal. Valesti pandud diagnoosi eest tuleb ikka vastutada. Lõpuks saime hinnas kokkuleppele.
Kui karteripõhja tihend vahetatud selgus, et ikka õli tilgub. Kontrolliti siis muidki asju veel üle aga kohta kust õli tuleb ei leitudki. Vot siis "spetsialistid". Pidasin hinge kinni, et auto veel ühes tükis kätte saaks.
Lõpuks kui auto kätte sain oli jumala õnn, et kapoti üles tõstsin,sest sealt vaatas vastu mingi ripendama jäetud tihend.
Kokkuvõtteks: õli ikka tilgub,bensiini kulu on paari liitrijagu 100km tõusnud ja mootor jätab vahele ka veel.
Põhiline muidugi, et kokku sain mingist 9t eekust lihtsalt lahti.
Järgmine kord viin mingi entusiasti kätte, kes midagi korda ka teeb.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
minu paari kuu kogemused:
müügieelne ettevalmistus:
uus auto anti kätte 4bar rehvirõhkudega. mõtlesin et runflat peabki nii jäik olema, ei tabanud kohe ära.
softi upgrade tegemata.
4000km:
roolivõim teeb häält-potsik tühi. saatsin eelnevalt naise kohale et enne teeninduse aega juurde valada et pumpa mitte lõhkuda. keelduti juurde valamast ja autot üle vaatamast, aeg anti 10 päeva pärast(väga ohtlik viga- kui roolivõimendi näiteks üles ütleb kuskil kurvis
) minu telefonikõnede peale tuttavate kaudu lõpuks õnnestus saada õli peale.
mangusin endale normaalse töödejuhataja.
käis garantiis kuna esisillas kolin, roolivõimu õli lekib ja otsib jubedalt teed. eelnevalt selgitasin välja et torud tehases lahti unustatud. endal kinni keerata ei lubatud.
pingutati poldid,
tehti esisilla regull. oli täitsa paigast ära. läks veidi paremaks kuid kolinat ei leidnud.asjaga seotud inimeste käest kuulsin et roolikardaan pidi häält tegema, seda letist ei öeldud. ajasin auto tõstukile, diagnoosisin kolina roolilatis (4300km!!!! sellest 3800 käisin tripil saksa ja rootsi teedel) ja lekke summutis.
rehvirõhku ei tabanud mõõta. kahjuks sillastendis rehvirõhke ei kontrollitud, rehvid ikka 4baarise rõhuga.
alla läksid talverehvid, unitedist ostetud.
käisin unitedis roolilatti vahetamas ja uuesti sillastendis. mingil põhjusel mõlemal korral lähteandmed erinevad
lubati uurida mis saab
rehvirõhud ikka paigast ära, ei osanud arvata et nii elementaarsed asjad tegemata-uus auto ju.
nüüd maanteel ka kuuenda käiguga veojõu kontrolli tuli vilgub. auto üldse edasi ei käi.
hakkasin uurima- jõudsin lõpuks rehvirõhkudeni. vaatasin ka suvekad üle ja pesin puhtaks, avastasin ka seal valed rõhud. wtf, auto käib neli korda teeninduses, sellest esimene kord ostueelses ja kolm korda sillas ja rehvirõhke ei kontrollita?
tagumistel suvekatel välimised servad lainelised ja kulunud, jumal teab kuhupoole neid rattaid on kiskunud. kuna naine 95% sõidab, ei saa nagu sõidustiili kah süüdistada.pole veel jõudnud rehviga sinna minna.
vaatasin rehvide hindasid-7500.- tükk-tänan väga.
käis ükspäev summuti ja vasaku stabikaotsa vahetuses.krt ikka koliseb. keegi viga ei leia. kilomeetreid ees umbes 8000.
pärast pesu avastasin et kõrvalistuja ukse serv on vastu tõstukit mölki avatud.helistasin. loomulikult enam midagi ei tõesta.
õnneks leidsin kontakti inimesega kes tuli ja lõi mölgi välja nii et aru ka ei saa, ilma värvi kahjustamata.
muidu olen saanud teeninduses normaalse vastuvõtja juurde kes viitsib minuga tegelda kuid mehhaanikud on ikka erilised fruktid.
kahjuks enam ilma üleandmise-vastuvõtu aktita ma sinna autot ei vii
müügieelne ettevalmistus:
uus auto anti kätte 4bar rehvirõhkudega. mõtlesin et runflat peabki nii jäik olema, ei tabanud kohe ära.
softi upgrade tegemata.
4000km:
roolivõim teeb häält-potsik tühi. saatsin eelnevalt naise kohale et enne teeninduse aega juurde valada et pumpa mitte lõhkuda. keelduti juurde valamast ja autot üle vaatamast, aeg anti 10 päeva pärast(väga ohtlik viga- kui roolivõimendi näiteks üles ütleb kuskil kurvis

mangusin endale normaalse töödejuhataja.
käis garantiis kuna esisillas kolin, roolivõimu õli lekib ja otsib jubedalt teed. eelnevalt selgitasin välja et torud tehases lahti unustatud. endal kinni keerata ei lubatud.
pingutati poldid,
tehti esisilla regull. oli täitsa paigast ära. läks veidi paremaks kuid kolinat ei leidnud.asjaga seotud inimeste käest kuulsin et roolikardaan pidi häält tegema, seda letist ei öeldud. ajasin auto tõstukile, diagnoosisin kolina roolilatis (4300km!!!! sellest 3800 käisin tripil saksa ja rootsi teedel) ja lekke summutis.
rehvirõhku ei tabanud mõõta. kahjuks sillastendis rehvirõhke ei kontrollitud, rehvid ikka 4baarise rõhuga.
alla läksid talverehvid, unitedist ostetud.
käisin unitedis roolilatti vahetamas ja uuesti sillastendis. mingil põhjusel mõlemal korral lähteandmed erinevad

lubati uurida mis saab
rehvirõhud ikka paigast ära, ei osanud arvata et nii elementaarsed asjad tegemata-uus auto ju.
nüüd maanteel ka kuuenda käiguga veojõu kontrolli tuli vilgub. auto üldse edasi ei käi.
hakkasin uurima- jõudsin lõpuks rehvirõhkudeni. vaatasin ka suvekad üle ja pesin puhtaks, avastasin ka seal valed rõhud. wtf, auto käib neli korda teeninduses, sellest esimene kord ostueelses ja kolm korda sillas ja rehvirõhke ei kontrollita?
tagumistel suvekatel välimised servad lainelised ja kulunud, jumal teab kuhupoole neid rattaid on kiskunud. kuna naine 95% sõidab, ei saa nagu sõidustiili kah süüdistada.pole veel jõudnud rehviga sinna minna.
vaatasin rehvide hindasid-7500.- tükk-tänan väga.
käis ükspäev summuti ja vasaku stabikaotsa vahetuses.krt ikka koliseb. keegi viga ei leia. kilomeetreid ees umbes 8000.
pärast pesu avastasin et kõrvalistuja ukse serv on vastu tõstukit mölki avatud.helistasin. loomulikult enam midagi ei tõesta.
õnneks leidsin kontakti inimesega kes tuli ja lõi mölgi välja nii et aru ka ei saa, ilma värvi kahjustamata.
muidu olen saanud teeninduses normaalse vastuvõtja juurde kes viitsib minuga tegelda kuid mehhaanikud on ikka erilised fruktid.
kahjuks enam ilma üleandmise-vastuvõtu aktita ma sinna autot ei vii
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
335i e92 kerel
kõik standard jupid. standard veljed ja rehvid. suvekad taga laiemad kui ees. talvekad kõik 225-45-17
suvekad 225-45-17 ja 255-40-17
millegipärast arvan et kitsam rehv talvekana taga on ka süüdi selles et veojõukontroll rakendub kogu aeg. suve mõõt oli tehasest all ja ümbermõõdud on erinevad neil ( talveka ümbermõõt on väiksem)
kõik standard jupid. standard veljed ja rehvid. suvekad taga laiemad kui ees. talvekad kõik 225-45-17
suvekad 225-45-17 ja 255-40-17
millegipärast arvan et kitsam rehv talvekana taga on ka süüdi selles et veojõukontroll rakendub kogu aeg. suve mõõt oli tehasest all ja ümbermõõdud on erinevad neil ( talveka ümbermõõt on väiksem)
Viimati muutis patrik, 02.01.2008 18:55 45, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Sellised asjad, millest Patrik kirjutas, on ka minu meelest üsna lubamatud.
Esindusest peaks ka kõige nõudlikum klient oma probleemidele lahendused leidma ju, eriti veel uue autoga, kuigi tegelikult ei tohiks üldse vahetegemist olla, kui vana auto on.
Esindusest peaks ka kõige nõudlikum klient oma probleemidele lahendused leidma ju, eriti veel uue autoga, kuigi tegelikult ei tohiks üldse vahetegemist olla, kui vana auto on.
Viimati muutis AARE540, 02.01.2008 18:22 41, muudetud 1 kord kokku.
ma tean, et uus auto. kui tal oleks see kasutatud ja ilma garantiita... sellepärast ongi ilma garantiita suht nutune see asi, kuna nagu te kõik kuulete ja näete lagunevad need uued BMW´d suht jõhkralt, nagu hiina masstoodangkimmo kirjutas:Patriku puhul tegemist ju uue, esindusest ostetud masinaga... kas siis mõnevõrra kergema diagnoosiga, kui suitsiid?aise kirjutas:kasutatud, ilma garantiita BMW ost Eestis on umbes nagu suitsiid... masendav lugeda kohe sellist asja...
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Pean aisega suures osas nõustuma..kahjuks.aise kirjutas:ma tean, et uus auto. kui tal oleks see kasutatud ja ilma garantiita... sellepärast ongi ilma garantiita suht nutune see asi, kuna nagu te kõik kuulete ja näete lagunevad need uued BMW´d suht jõhkralt, nagu hiina masstoodangkimmo kirjutas:Patriku puhul tegemist ju uue, esindusest ostetud masinaga... kas siis mõnevõrra kergema diagnoosiga, kui suitsiid?aise kirjutas:kasutatud, ilma garantiita BMW ost Eestis on umbes nagu suitsiid... masendav lugeda kohe sellist asja...
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Njaa, mul siin just üks tuttav võttis Lexuse kuna hakkas juba ära tüütama see pull mis uute BMW-de (ja ka Mersudega) toimub. Viimasel ajal saavad ka päris teise või kolmanda järgu autode esindused oma tööga paremini hakkama kui "kvaliteetsete saksa autode" müüjad ja need odavad autot hiilgavad ka oma vastupidavusega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Ostsin firma juhatajale UMist uue 500-se. Isegi naisterahvas sai lõpuks aru, et vastav Lexus on ebapraktiline ja armatuur nagises ka proovisõidu autol kohutavalt. Igatahes, nüüd on nii, et kui mina oma pere masinaparki UMis hooldamas käin, helistatakse kliendi rahulolu uuringu raames firma juhatajale ja küsitakse, kuidas oli.
Viimane ei tea muidugi ööd ega mütsi, kas mu auto pesti puhtaks või kas kruvid kinni keerati. Seega väike soovitus - helistage ikka inimesele, kelle nimi auto numbriga seondub ja tuginege vähem äriregistri andmetele.

IMHO see rahulolu uuring on mõttetu sellisel kujul. Mulle on ka viimastel kordadel helistatud ja kõrvad hakkavad ****vett jooksma selle ei ole rahul, natukene rahul, pigem rahul jne peale. Nad võiks konkreetselt küsida, et kas on pretensioone ja kui, siis millised need on/olid. Ma üritasin küll talle öelda, et oli selline jama ja kõik muu oli ok, et pane ise oma linnukesed paika, aga noh, nii ei sobinud. Praeguse uuringu põhjal saavad ehk mingi laheda kõvera joonistada, et näe oktoobris oli teenindus ***** kui novembris, aga näe detsembris juba parem :SMuhv kirjutas:Ostsin firma juhatajale UMist uue 500-se. Isegi naisterahvas sai lõpuks aru, et vastav Lexus on ebapraktiline ja armatuur nagises ka proovisõidu autol kohutavalt. Igatahes, nüüd on nii, et kui mina oma pere masinaparki UMis hooldamas käin, helistatakse kliendi rahulolu uuringu raames firma juhatajale ja küsitakse, kuidas oli.Viimane ei tea muidugi ööd ega mütsi, kas mu auto pesti puhtaks või kas kruvid kinni keerati. Seega väike soovitus - helistage ikka inimesele, kelle nimi auto numbriga seondub ja tuginege vähem äriregistri andmetele.
Real cars don't spin the front tires, they lift them!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ka mulle helistati vist mingi novembrikuus sellesama rahulolu-uuringu raames. Kuigi ütlesin küll, et näiteks Tallinna UMi koha pealt ma ei ole kõige adekvaatsem inimene vastama, kuna olen vähest aega UMis töötanud ja seega kõik Tallinna UMis tuttavad. Seoses sellega ei saa ma ka öelda, kas ma olen teeninduse, suhtumise ja muu säärasega rahul... Tõsi küll, olen rahul, aga samas see on umbes samasse auku asi kui küsida näiteks Chris Bangle'ilt, kas ta on uute BMWde disainiga rahul:P
Just jah seesamawax kirjutas:http://www.osta.ee/2571961Margus_ kirjutas:Lõpuks sooviti head uut ja pisteti bmw shokolaad pihku.

Sul veel vedas, mulle tehti 60 kilone hinnapakkumine ja samamoodi roolilatt eesotsas. irwsiim .j kirjutas:enam vähem sama stoori mis mulvelvo6 kirjutas:Ma sain alles bemmi omanikuks ja otsustasin peale ostu minna kohe UM kontrolli!
Esiteks, ei teadnud nad viisakusest midagi!
Teiseks, ütlesid et esisild on nii läbi et ei tohiks sõitagi, kaasa arvatud roolilatt.
Nende hinnapakkumine oli 32 000.-
Aga mulle ei andnud rahu ja läksin teise kohta kontrolli ja sealne hinnapakkumine oli 500.-
Ei tea kas nad üldse midagi teavad või tahavad lihtsalt raha tasku ajada?![]()
Tõsiselt jama koht!?!nimelt siis käisin eile õlivahetusel, nii tehti ära kõik mis vaja 2kilo läks maksma, nii siis tüübid olid otsustanud ka veermikule kontrolli teha! Nii siis prinditi mulle seal terve leht välja vidinatega mis vahetamist"vajavad" ja ütlesid ,et saadavad hinnapakkumise meilile,nii siis hinnapakkumist vaadates jäi suu totaalselt lahti!
vajamistvahetavid osasi oli ikka ropult(puksid õõtsad jnejne. ) eesotsas roolilatiga! All naeratas ilus nr vastu mulle 30990.-
![]()
nii siis mõistus täitsa läinud ,eelmine aasta kampaania aeg sai amordid välja vahetada,siis tehti ka veermiku kontroll,mis näitsas siis ainult vigaseid amorteei oska kohe nagu nüüd midagi edasi teha ega mõelda, nende hinnangul peaks auto praegu kolisema ragisema vibreerima nii et jube! Kuid midagi ei ole tunda ega kuulda ka mitte!?
Seal vist ongi nii, et asi kuulub vahetamisele ennem, kui see kapitaalselt kolisema/logisema hakkab. Sain isegi hinnapakkumise ~30 000.- ( igasugu vidinai tagasillas, mille üle nagu ise ei osanud kurtagi).
Aga eks neid olegi mõttekas ennem vahetada, kui need täiesti läbi. Eesti teedel ei kesta miski kaua. Aga samas, kes nüüd oskab täpset hinnagut asjale anda, kui ta ikka kapitaalselt läbi pole.
Ei oska miskit arvata. Aga eks see olegi esinduste teema. Miski paistab natukese teistmoodi, kui ta olema peaks- vahetusse. Nii nad elavad!
Aga eks neid olegi mõttekas ennem vahetada, kui need täiesti läbi. Eesti teedel ei kesta miski kaua. Aga samas, kes nüüd oskab täpset hinnagut asjale anda, kui ta ikka kapitaalselt läbi pole.
Ei oska miskit arvata. Aga eks see olegi esinduste teema. Miski paistab natukese teistmoodi, kui ta olema peaks- vahetusse. Nii nad elavad!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
mulle helistati kah, et uurida, kui ma siis lugesin talle pika nimekirja ette mis halvasti oli siis ehmatas tädi niii ära et ei osanud midagi öelda,Arne_P kirjutas:IMHO see rahulolu uuring on mõttetu sellisel kujul. Mulle on ka viimastel kordadel helistatud ja kõrvad hakkavad ****vett jooksma selle ei ole rahul, natukene rahul, pigem rahul jne peale. Nad võiks konkreetselt küsida, et kas on pretensioone ja kui, siis millised need on/olid. Ma üritasin küll talle öelda, et oli selline jama ja kõik muu oli ok, et pane ise oma linnukesed paika, aga noh, nii ei sobinud. Praeguse uuringu põhjal saavad ehk mingi laheda kõvera joonistada, et näe oktoobris oli teenindus ***** kui novembris, aga näe detsembris juba parem :SMuhv kirjutas:Ostsin firma juhatajale UMist uue 500-se. Isegi naisterahvas sai lõpuks aru, et vastav Lexus on ebapraktiline ja armatuur nagises ka proovisõidu autol kohutavalt. Igatahes, nüüd on nii, et kui mina oma pere masinaparki UMis hooldamas käin, helistatakse kliendi rahulolu uuringu raames firma juhatajale ja küsitakse, kuidas oli.Viimane ei tea muidugi ööd ega mütsi, kas mu auto pesti puhtaks või kas kruvid kinni keerati. Seega väike soovitus - helistage ikka inimesele, kelle nimi auto numbriga seondub ja tuginege vähem äriregistri andmetele.
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Eesti teed pole sugugi nii kehvad kui te räägite , sõidan pidevalt Rootsis ringi ja ütleksin , et teed on siin kehvemadki veel (pole kruusateid küll niipalju ) . Teed on küll paremini märgistatud ja peale -mahasõidud on inimlikud. Põhimaanteedel esimene rida rööbastesse sõidetud , nagu Poolas juba . Kõrvalteed löökauke täis ja kitsad , nagu kitserajad . Linnades on küll olukord tunduvalt parem , kui meil . Sorry OT.
Mul oli ka et lähen autole esi silla stendi tegema ei läinud poolt tundigi kui juba helistadi et ei saa teha ja selle eest veel küsiti 150 eeku..
Ja kui ma käisin ja tellisin omale rootori talla alust siis seda ma pole veel siiamaani kätte saanud kuigi tellisin selle juba poolteist kuud tagasi ja pole kõllatud ka et ei või mis iganes, aga ise nad ütlesid et helistavad iga tahes kas saavad või mitte aga pole keegi veel helistanud...
Nii et minu arust on sealne teenindus pole küll kiita...

Ja kui ma käisin ja tellisin omale rootori talla alust siis seda ma pole veel siiamaani kätte saanud kuigi tellisin selle juba poolteist kuud tagasi ja pole kõllatud ka et ei või mis iganes, aga ise nad ütlesid et helistavad iga tahes kas saavad või mitte aga pole keegi veel helistanud...

Nii et minu arust on sealne teenindus pole küll kiita...

- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Käisin ka autoga oktoobris veermikukontrollis, sellega kaasnes 30K hinnapakkumine. Mina naeratasin onule ja viisin auto hoopis Valdeku juurde. UMi pakkumises olnud 8 eri nimetusest remontis Valdek ühe: esimese õõtshoova. UMi 30K asemel pidin välja käima ca 2K
Mida aga UM polnud üldse märganud, olid ammu siitilmast lahkunud esiamordid
Ka need tegi Valdek korda. Lisage nende maksumus ja UMi 30K saab rõõmsalt 40+K... Nii et selliste kontrollide osas ma UMi kahjuks ei usalda...
Aga eile käisin Tartu UMis EGR-termostaati ostmas, vuristasin osavalt oma soovi onule ette, jupp oli täitsa olemas ja arvet kätte andes ütles ta: "tegin väikese allahindluse ka." Mul
Ok, 5% kõigest, aga ilma küsimata meeldiv üllatus 
Seega teenindus leti taga 5+, aga nende tööpõhimõtted ei ole küll vähemalt minule vastuvõetavad.

Mida aga UM polnud üldse märganud, olid ammu siitilmast lahkunud esiamordid

Aga eile käisin Tartu UMis EGR-termostaati ostmas, vuristasin osavalt oma soovi onule ette, jupp oli täitsa olemas ja arvet kätte andes ütles ta: "tegin väikese allahindluse ka." Mul


Seega teenindus leti taga 5+, aga nende tööpõhimõtted ei ole küll vähemalt minule vastuvõetavad.
Kui sinn Valdek vs. UM võrdluseks läks, siis lisan endagi saaga.
Sai Valdeku juude tagumiste amortide vahetus kirja pandud. Päev enne nende vahetust käisin UM-is tasuta veermiku kontrollis (aeg ~kuu varem kirja pandud).
Leidsid nad ka mõningaid vigu, kuid tagaamortide kohta ei midagi. Kui küsisin, et kas amordid korras, siis sellepeale vastati, et neil see amordistend hetkel ei töötagi.
Kui poleks küsinud amortide kontrolli kohta, oleks võinult vabalt arvata, et Valdek hakkab korras amorte vahetama. Kuid selles, et üks amort omadega pärsis õhtal oli teadsin ma isegi.
Sai Valdeku juude tagumiste amortide vahetus kirja pandud. Päev enne nende vahetust käisin UM-is tasuta veermiku kontrollis (aeg ~kuu varem kirja pandud).
Leidsid nad ka mõningaid vigu, kuid tagaamortide kohta ei midagi. Kui küsisin, et kas amordid korras, siis sellepeale vastati, et neil see amordistend hetkel ei töötagi.
Kui poleks küsinud amortide kontrolli kohta, oleks võinult vabalt arvata, et Valdek hakkab korras amorte vahetama. Kuid selles, et üks amort omadega pärsis õhtal oli teadsin ma isegi.