Probleem selline: kui autoga sõita sis mingi hetk hakkab kõrval istuja poole pealt külma tulema, kuigi juhi poolt tuleb täiesti tulist, ning mootori temperatuur hakkab tõusma ning kui pöördesse lasta sis hakkab kõrvalistuja poolt korralikult sooja tulema ja mootori temp läheb normi. ja kui natuke aega jälle sõita normaalsete pööretega sis hakkab jälle sama jama otsast peale?? olen vahetanud termostaadi, veepumba, paisupaagi korgi, plokikaane tihendi ning plokk ka lihvitud ja ikka sama jama? Oskab äkki keegi öelda milles võib probleem olla? Õhutanud olen ka igat moodi küll mäe peal et auto nina hästi üleval ja ka kõiki teisi variante olen proovinud aga ikka ei midagi.
E39 Probleem soojaga!
E39 Probleem soojaga!
Autoks sis E39 523i 96a
Probleem selline: kui autoga sõita sis mingi hetk hakkab kõrval istuja poole pealt külma tulema, kuigi juhi poolt tuleb täiesti tulist, ning mootori temperatuur hakkab tõusma ning kui pöördesse lasta sis hakkab kõrvalistuja poolt korralikult sooja tulema ja mootori temp läheb normi. ja kui natuke aega jälle sõita normaalsete pööretega sis hakkab jälle sama jama otsast peale?? olen vahetanud termostaadi, veepumba, paisupaagi korgi, plokikaane tihendi ning plokk ka lihvitud ja ikka sama jama? Oskab äkki keegi öelda milles võib probleem olla? Õhutanud olen ka igat moodi küll mäe peal et auto nina hästi üleval ja ka kõiki teisi variante olen proovinud aga ikka ei midagi.
Probleem selline: kui autoga sõita sis mingi hetk hakkab kõrval istuja poole pealt külma tulema, kuigi juhi poolt tuleb täiesti tulist, ning mootori temperatuur hakkab tõusma ning kui pöördesse lasta sis hakkab kõrvalistuja poolt korralikult sooja tulema ja mootori temp läheb normi. ja kui natuke aega jälle sõita normaalsete pööretega sis hakkab jälle sama jama otsast peale?? olen vahetanud termostaadi, veepumba, paisupaagi korgi, plokikaane tihendi ning plokk ka lihvitud ja ikka sama jama? Oskab äkki keegi öelda milles võib probleem olla? Õhutanud olen ka igat moodi küll mäe peal et auto nina hästi üleval ja ka kõiki teisi variante olen proovinud aga ikka ei midagi.
Re: Probleem soojaga!
heikko21 kirjutas: olen vahetanud termostaadi, veepumba, paisupaagi korgi, plokikaane tihendi ning plokk ka lihvitud ja ikka sama jama? Oskab äkki keegi öelda milles võib probleem olla?
potentsiaalne vea põhjustaja skeemil detail nr.1 või siis soendusradikas ise.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
`93 525i M50
Hasartmängija just ei ole aga eks see asi ikka nii ole et kõigepealt tehakse kõik muu ära ja sis jõutakse õige asjani
Jama see et ise elan Viljandis ja siin ei tee vist keegi mul bmw diagnostikat. Aga eks tuleb sis hakata uurima et kas keegi teeb ja kus teeb! aga tänud igatahes ja eks näeb kas sis saab auto jälle sõitma!
Jama see et ise elan Viljandis ja siin ei tee vist keegi mul bmw diagnostikat. Aga eks tuleb sis hakata uurima et kas keegi teeb ja kus teeb! aga tänud igatahes ja eks näeb kas sis saab auto jälle sõitma!
Kui Sa neilt klappidelt pistiku üldse lahti ühendad, peaks klapid lahti jääma ja tuba soojaks minema. Kui nii on, siis on magnetklapid ise terved ja viga kuskil nende juhtimises. Kui aga midagi ei muutu, siis on klapid miskipärast mehhaaniliselt kinni või ei käi neist soe üldse läbi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nii nüüd asi proovitud nii, et võtsin selle pistiku sealt lahti ja õhutasin süsteemi korralikult veel ära. sõitsin siis ringi mingi 2 tundi ja kõik korras sis läksin korra kohvi jooma ja jätsin auto umbes 10 minutiks seisma ja sis tagasi autosse minnes panin auto käima ja läksin siis sõitma ja salongi tuli ainult kylma ja sis sõitsin mingi 1 kilomeetri ära ja mootori temp hakkas tõusma sis lasin korra kiiruse umbes 130-neni ja hakkas jälle salongi sooja puhuma ning mootori temp läks normi ja sain jälle sõita niikaua kuni auto nüüd seisma jätsin ja praegu pole rohkem käima pannud?
