E 34 525 tds 93 a. suri välja maanteel
E 34 525 tds 93 a. suri välja maanteel
Külmakraade siin -10 ringis, hoovis auto käivitus, läbi linna lubas kah sõita aga maanteel paari km. pärast suri välja. Filtrist pumpa viiv voolik oli üks suur õhumull, proovisin käivitada, käivitus raskustega kuid jäi käima. Käis kohapeal umbes 10 min. rohkem õhumulle ei täheldanud seega proovisin koduni jõuda. Algul sõitis normaalselt kuid umbes kildi pärast suri välja, seega paela otsas koju tagasi.
Väike mull oli seal voolikus enne juba aga see käivitamist ei seganud, sai vahetatud tagasivoolu voolikud pihustitel, hullemaks ei läinud ja paremaks kah mitte.
Kuna enne pole traktorit omanud siis kogemused puuduvad.
Kütus hangunud? Filtris mingi psk ära külmanud? Paagisisesel pumbal mingi koll ees? Filtrit kah maha ei jõudnud keerata käe vahel, kui kõvasti ta seal olema peaks? Kuidas käitub diiselmootor hanguva kütuse korral?
Tänud ette kes kogemusi jagab.
Väike mull oli seal voolikus enne juba aga see käivitamist ei seganud, sai vahetatud tagasivoolu voolikud pihustitel, hullemaks ei läinud ja paremaks kah mitte.
Kuna enne pole traktorit omanud siis kogemused puuduvad.
Kütus hangunud? Filtris mingi psk ära külmanud? Paagisisesel pumbal mingi koll ees? Filtrit kah maha ei jõudnud keerata käe vahel, kui kõvasti ta seal olema peaks? Kuidas käitub diiselmootor hanguva kütuse korral?
Tänud ette kes kogemusi jagab.
Vaheta filter ja kontrolli kas etteandepump töötab!ravic kirjutas:Eelmine omanik väitis, et filtrid vahetas koos õliga ja inspection näitab rohelist alles. Kütuseks mingi kuu aega tagasi tangitud Neste diisel.
Viimati muutis Veljo_V, 04.01.2008 19:02 25, muudetud 1 kord kokku.
Parem kui üldse mitte bensiini panna!diislijoodik kirjutas:Kui on kuu aega tagasi tangitud kütus, siis miks sa sellise külmaga kindlalt talvist peale ei valanud? Kui talvist diisklit osta ei raatsi, lisa kuni 20% bensiini.
Bensiin süttib juba 250-350 c juures diisel alles 500c juures nii et tekib sinna tiks juurde ehk siis bensu osakesed süttivad varem!
Nonii, väänasin ikka filtri maha, kuna uus seisis nurgas, kütust välja kallates küll hangumise märke polnud, et oleks veninud või miskit. Aga jääd oli küll filtri põhjas, seega kerge lootus filti vahetusega pääseda. Kuidas seda vett seal süsteemis kahjutuks teha ja kas võib eeldada et paagipõhjas seda veel on? Ahjaa kuidas peale filtri vahetust kone tööle saada, st. õhk välja süsteemist.
Tänud abilistele.
Tänud abilistele.
Ah tead ma ei viitsi enamdiislijoodik kirjutas:Kuidas sa nendega töötad ja kas oled keevitaja-katlakütja või keemik- laborantVeljo_V kirjutas:pole vaja töötan kütetega igapäevdiislijoodik kirjutas: Kust tead? Sa uuri kütusefirmadest, kuidas nn talvist diiselkütust tehakse.![]()
Statoil oma leheloos http://www.postimees.ee/141106/esileht/ ... 228362.php väidab, et juba hangunud süsteemi talvise lisamisega lahti ei leota, siis jääb üle VAID bensiini lisamine, et auto uuesti toimima saaks.
Tänased tulemused: kütusefiltris jää(asendatud uuega), kütusepaagis ujub mingi kahtlane hall hägu pinnal (suvine kütus vist) ja etteandepump ei reageeri üldse.
Tundub et pole minu käes töötanudki, seega kuidas kontrollida kummas viga, relees või pumbas. Ahjaa, kus paganas see relee asub? Pumba sõela ees küll mingit kolli ei olnud.
Edit: Loen siin ja ei saa aru kas etteandepump peab startima süüdet või starterit andes. Mõlemaid variante pakutud siin
Mingi voolu ma pistikust sain, 5 juhet seal valisin 2 jämedamat ja pirnike süttis, seega pump kutu. Pühapäeval pole vist lootust Tartust uut saada.
Tundub et pole minu käes töötanudki, seega kuidas kontrollida kummas viga, relees või pumbas. Ahjaa, kus paganas see relee asub? Pumba sõela ees küll mingit kolli ei olnud.
Edit: Loen siin ja ei saa aru kas etteandepump peab startima süüdet või starterit andes. Mõlemaid variante pakutud siin

Mingi voolu ma pistikust sain, 5 juhet seal valisin 2 jämedamat ja pirnike süttis, seega pump kutu. Pühapäeval pole vist lootust Tartust uut saada.