e46 330ci: kas keegi Eestis on pannud kompressori ?
e46 330ci: kas keegi Eestis on pannud kompressori ?
Surfasin siin E-bays ja nägin müügil komplekti 330-le mõeldud kompressori Kitist mis peaks mu 170kw mootorist tegema ~240kw hobuse. Lihtsalt huvitab mida siin olevad kodanikud arvavad sellest.
Ise olen ka mõelnud. Et kui see nüüd peale panna, et kas siis nagu ikka, kui tahan normaalset asja pean ka progetava aju lisama? Ehk see original setup jääb vast lahjaks kompressorile?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Krt enam ei taba seda õiget kohta. Aga googeldasin ühe lingi. Usast saab suts osavamalt mingi kasutatud aga asi pm sama.
http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=114&id=
http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=114&id=
Progetavat aju vaja ei ole kui osta _korralik_ KIT. Soovitavalt järgmistelt firmadelt:
http://www.activeautowerke.com/ (hetkel leht maas, proovige hiljem uuesti)
http://www.vf-engineering.com/
http://www.esstuning.com on ka täits OK
Need on bolt-on komplektid. Keerad jupid külge, vahetad aju ära kaasaoleva vastu ja tuld.
Ärge hinna peale ära ehmatage, ise tehes läheb kindlasti kallimaks.
http://www.activeautowerke.com/ (hetkel leht maas, proovige hiljem uuesti)
http://www.vf-engineering.com/
http://www.esstuning.com on ka täits OK
Need on bolt-on komplektid. Keerad jupid külge, vahetad aju ära kaasaoleva vastu ja tuld.
Ärge hinna peale ära ehmatage, ise tehes läheb kindlasti kallimaks.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ega summa saladus pole, et mis siis kokkuvõttes läks? Ja kas ka mingeid ettenägematuid üllatusi tuli? Kui muidugi tead sellest teemast lähemalt.
Tänud Zipp!
Tänud Zipp!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Need kitid on mõeldud töötama tehasesisuga, vajadust kolbe vahetada ei ole.aise kirjutas:60-75k on korralik komplekt, hea oleks kui kolvid ka ära vahetada ja sisselase/väljalase aga jah siis võiks juba M osta tegelt
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
M3 siis 3.2L I6 24vZipp kirjutas:täitsa olemas Eestis 330Ci Active Autowerke stage 1 kompressoriga![]()
isegi steptronic kast pole siiani saba andnud ja mootoris on 252kW ja 397Nm ,tagumistest ratastest 210 kW ja 331Nm
EUR Models
343 bhp / 256 KW @ 7900 rpm
Torque: 365 Nm / 269 ft lbs @ 4900 rpm
Kui see nüüd mootoril, mitte ratastel, siis stage 1 puhuks juba üle põhimõtteliselt original seades M3`e. Mõni kw vähem, aga väänet selle eest.
OT: Mis on M3 erinevat tavalisest? Ok, natuke välimust, mootor, ülekandearv difril. Sild tugevam? Aga mis teda veel kardinaalselt muudab?
On seades midagi kõvasti teisiti? Kaal on natukese väiksem. Kindlasti jäi mainimata veel miskit, mis kohe pähe ei tule.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Niipalju kui oleme ehitanud sõbraga mootoreid siis üks kindel,mootori kiirem kulumine.Cert85 kirjutas:Ega summa saladus pole, et mis siis kokkuvõttes läks? Ja kas ka mingeid ettenägematuid üllatusi tuli? Kui muidugi tead sellest teemast lähemalt.
Tänud Zipp!
Praegu muidugi see kitt hea seal vahel aga vaatame seda u.5 a. pärast , kui siis ka kõik korras nagu peab siis super lux

Stock mootorid kuluvad ära, tuunitud mootorid sõidetakse laiali - tuntud tõde.ristokru kirjutas:Niipalju kui oleme ehitanud sõbraga mootoreid siis üks kindel,mootori kiirem kulumine.Cert85 kirjutas:Ega summa saladus pole, et mis siis kokkuvõttes läks? Ja kas ka mingeid ettenägematuid üllatusi tuli? Kui muidugi tead sellest teemast lähemalt.
Tänud Zipp!
Praegu muidugi see kitt hea seal vahel aga vaatame seda u.5 a. pärast , kui siis ka kõik korras nagu peab siis super lux
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
MS43 ja MS45 ajusid ei saa vahetada. Olemas olev programeeritakse ümber. AA'i ja ESS'i kitti saab euroopa turul olevatele autodele kindlasti, kuid VF'i kohta ma ei oska kommenteerida. Põhiline on ikka aju "tuunimine". Iseeneset kompressori juppide komplekteerimine ei ole keeruline, kui oled vähegi asjatundja.raimo_r kirjutas:Progetavat aju vaja ei ole kui osta _korralik_ KIT. Soovitavalt järgmistelt firmadelt:
http://www.activeautowerke.com/ (hetkel leht maas, proovige hiljem uuesti)
http://www.vf-engineering.com/
http://www.esstuning.com on ka täits OK
Need on bolt-on komplektid. Keerad jupid külge, vahetad aju ära kaasaoleva vastu ja tuld.
Ärge hinna peale ära ehmatage, ise tehes läheb kindlasti kallimaks.
Selle teema üle on arutatud ja vaieldud juba mõnda aega. Suurem osa asjatundjatest siiski arvab, et kompressor ise ei kahjusta mootorit. Mootori (ja auto teiste detailide) kulumine on ikka otseses suhtes selle kasutajaga. Oluline on, et omanik hooldaks masinat korralikult. Samuti saab stock mootori laiali lasta, kui sõidad koguaeg keskmiselt 6500rpm. Iseeneset kompressoriga varustatud autol, on juhi kasutuses tunduvalt rohkem jõudu juba madalamatel pööretel, seega ei peaks olema põhjust pidevalt kõrgetel pööretel sõita. Jällegi sõltub, mida sa teed antud masinaga. Kui tegemist on ringraja autoga, siis muidugi ei pea ükski detail pikalt vastu.ristokru kirjutas:Niipalju kui oleme ehitanud sõbraga mootoreid siis üks kindel,mootori kiirem kulumine.
Praegu muidugi see kitt hea seal vahel aga vaatame seda u.5 a. pärast , kui siis ka kõik korras nagu peab siis super lux
Põhilised mootori tapjad on kõrged pöödred ja vähene või mitte piisavalt jahutus. Muidugi liigne jõud saaba ka sellega hakkama, aga antud (M54) mootor on piisavalt tugev (eriti kolvid), et mõni stg1 või stg2 kompressor sellele liiga ei tee.
Pidurid (M'il on ventileeritud kettad aga suurus on sama) ja vedrustus on suht sarnased. Põhiline erinevus tuleb S54 rohkematest pööretest ning LSD'st, mis puudub kõikidel mitte-M masinatel.aise kirjutas:LSDRoland325 kirjutas:Pidurid, vedrustus, sillaosad, sisustus.....kindlasti veel midagi
Suurem osa turul pakutavatest stg1 kompressoritest koos lisana paigaldatud LSD'ga suutab kenasti stock m3'ga võistelda, kui mitte võita
