Code
tere,
mul kellad segast ei pannud, aga ükspäev lihtsalt oli code ees, siis vahepeal jälle nädal aega ei olnud, ja siis jälle tekkis... kusjuures, kui code on ees, siis ükski kell ei liigu, samas ssee testprogramm (nupp all ja süüde sisse) töötab ja kõik kellad liiguvad. aeg-ajal kaob ka code kiri, üldläbisõit hakkab periooditi nullist:)
imelik sõita nats, kui ei tea palju kiirust ja kütust sees.
mul kellad segast ei pannud, aga ükspäev lihtsalt oli code ees, siis vahepeal jälle nädal aega ei olnud, ja siis jälle tekkis... kusjuures, kui code on ees, siis ükski kell ei liigu, samas ssee testprogramm (nupp all ja süüde sisse) töötab ja kõik kellad liiguvad. aeg-ajal kaob ka code kiri, üldläbisõit hakkab periooditi nullist:)
imelik sõita nats, kui ei tea palju kiirust ja kütust sees.
Hei, üks vene sait räägib sellist lugu:
BMW525i Siemens ROM X2402PI
Эта машина обладает очень капризным характером, впервые мы столкнулись с такой проблемой, когда к нам приехала машина с мертвым шитком, с радующей глаз надписью CODE. Забегая вперед, скажу, причина в долгом игнорировании надписи INSPECTION, и часиков перед лицом водителя.
Ei võta süüd omaks? Pika ignoreerimise oma ma mõtlen?
Kui ei, siis võib viga ka mälukivis olla. Kogu stoori leiad siit:
http://www.diakom.ru:8001/stat/support/Instrument.html
EDIT: lühike vastus: EEPROM-is on kontrollsumma(d) sassis. Mis võib ilmselt juhtuda näiteks hooldusintervalli arvutamise algoritmi vea tõttu, kui ta liiga suure resettimata läbisõidu tõttu näiteks valesse mälupesasse kirjutab.
BMW525i Siemens ROM X2402PI
Эта машина обладает очень капризным характером, впервые мы столкнулись с такой проблемой, когда к нам приехала машина с мертвым шитком, с радующей глаз надписью CODE. Забегая вперед, скажу, причина в долгом игнорировании надписи INSPECTION, и часиков перед лицом водителя.
Ei võta süüd omaks? Pika ignoreerimise oma ma mõtlen?
Kui ei, siis võib viga ka mälukivis olla. Kogu stoori leiad siit:
http://www.diakom.ru:8001/stat/support/Instrument.html
EDIT: lühike vastus: EEPROM-is on kontrollsumma(d) sassis. Mis võib ilmselt juhtuda näiteks hooldusintervalli arvutamise algoritmi vea tõttu, kui ta liiga suure resettimata läbisõidu tõttu näiteks valesse mälupesasse kirjutab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Kas kuskil mujal ka mälukivi ümber kirjutatakse või ainult UM-is. Või on kellelgi midagi muud välja pakkuda.
Niimoodi sõita enam ei saa. AIDAKE PALUN!!!!!!!
Niimoodi sõita enam ei saa. AIDAKE PALUN!!!!!!!
Viimati muutis ahti159, 28.09.2004 13:26 23, muudetud 1 kord kokku.
E46 320D
Ma arvan et sobilik oleks saata mail aadressile service@bmw.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Nii nüüd sain siis UM-ist vastuse. Ei oska kohe midagi peale hakata selle vastusega, ainult üks suur peavalu. Vastus siis selline:
Tere,
E34-l ei saa vahetada nn. tervet kombi plokki. Eraldi saab trükiplaadi, kodeerimis pulga ja kellad. Antud juhul tuleb arvatavasti vahetada trükiplaat (hind 4930.- ) ja kodeerimis pulk (hind 1574.-). Mõlemad detailid tuleb tellida...
Tere,
E34-l ei saa vahetada nn. tervet kombi plokki. Eraldi saab trükiplaadi, kodeerimis pulga ja kellad. Antud juhul tuleb arvatavasti vahetada trükiplaat (hind 4930.- ) ja kodeerimis pulk (hind 1574.-). Mõlemad detailid tuleb tellida...
E46 320D
Ma oma lihtsameelsuses piirduksin ainult selle "kodeerimispulga"
ostmisega. Kui seal nüüd sellist trikki ei ole, et uuema pulga (mis jaksab ka 300000-ni lugeda) jaoks ka uuemat emaplaati vaja on.
Sellisel juhul peaks uurima, kas ei saa samasugust uuemat kombit lammarist osta ja lihtsalt seda pulka ümber programmeerida, et saaks Sinu VIN-i, konfi ja läbisõidu.
EDIT: Sry, Sul poldki see 296600 km probleem. Kuna asi algas pikkamööda ja juhuslikult, siis kõige enne laseks ikkagi mõnel elektroonikul emaplaadi üle vaadata ja kui on siis ka need elektrolüüdid ära vahetada. See nagu kõige odavam tee alguses. Uut pulka ei tasu enne osta, kui on kindel et emaplaat on 100% korras.

Sellisel juhul peaks uurima, kas ei saa samasugust uuemat kombit lammarist osta ja lihtsalt seda pulka ümber programmeerida, et saaks Sinu VIN-i, konfi ja läbisõidu.
EDIT: Sry, Sul poldki see 296600 km probleem. Kuna asi algas pikkamööda ja juhuslikult, siis kõige enne laseks ikkagi mõnel elektroonikul emaplaadi üle vaadata ja kui on siis ka need elektrolüüdid ära vahetada. See nagu kõige odavam tee alguses. Uut pulka ei tasu enne osta, kui on kindel et emaplaat on 100% korras.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
priitv8 kirjutas:Ma oma lihtsameelsuses piirduksin ainult selle "kodeerimispulga"ostmisega. Kui seal nüüd sellist trikki ei ole, et uuema pulga (mis jaksab ka 300000-ni lugeda) jaoks ka uuemat emaplaati vaja on.
Sellisel juhul peaks uurima, kas ei saa samasugust uuemat kombit lammarist osta ja lihtsalt seda pulka ümber programmeerida, et saaks Sinu VIN-i, konfi ja läbisõidu.
EDIT: Sry, Sul poldki see 296600 km probleem. Kuna asi algas pikkamööda ja juhuslikult, siis kõige enne laseks ikkagi mõnel elektroonikul emaplaadi üle vaadata ja kui on siis ka need elektrolüüdid ära vahetada. See nagu kõige odavam tee alguses. Uut pulka ei tasu enne osta, kui on kindel et emaplaat on 100% korras.
Kas siis näiteks kui ma lammarist uue kellade ploki ostan ei pruugi ta veel kohe tööle hakata, et peab veel programmeerima hakkama.
E46 320D
Tööle hakkab niikuinii. Kui see pärineb mootori jm. konfi poolest täpselt samasuguse auto pealt, siis hakkab isegi täpselt näitama ka. Aga teise mehe "pulgaga" saad sa oma kellaplokki ka tema VIN-koodi ja odomeetri näidu. Need peab saama esinduses (vähemalt kui on uus e. tühi "pulk") sinna sisse kirjutada nii, et vastaks Sinu auto tegelikele näitudele.ahti159 kirjutas:Kas siis näiteks kui ma lammarist uue kellade ploki ostan ei pruugi ta veel kohe tööle hakata, et peab veel programmeerima hakkama.
PS kuna Su auto on juba 92.a. VL, siis ega see VIN kedagi ei sega, aga hiljemalt diagnostikas on näha, et kellad teiselt autolt pärit ja läbisõidu näitu uskuda ei tasu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
jootekolviga oli vaja teadtud punktidesse sooja anda
see on küll E32 spido seal, aga sarnasus peaks olema
http://home.online.no/%7Est-arhol/enge32speedo.htm
see on küll E32 spido seal, aga sarnasus peaks olema
http://home.online.no/%7Est-arhol/enge32speedo.htm
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn