E34 2.0 R6 -> 5.0 V12
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
E34 2.0 R6 -> 5.0 V12
Nagu pealkirjas öeldud, on autoks 520i '89.
Aastaga on auto mulle juba kalliks saanud, maksma läinud ligi 100k, korralik muusika sees & enam eriti lootust yle 60k tagasi saada pole.
Kuna kere oma aasta kohta 5+ seisukorras, siis on motted juba pikemat aega mootorivahetuse levialas.
Kuigi enamus, kelle jutul käidud, on soovitanud 5.0 V12 vahele panek sinna paika jätta ning soovitavad eelistada 4.0 V8't, mis nuka vahetusega pidi juba sama voimsuse välja andma. Case omakorda selles, et tahaks endale midagi erinevat - 540i voiksin ju suvalisest aiast osta.
Seega paari asja jagava inimesega räägitud, olen joudnud arusaamani, et tuleks kasutada laias laastus järgnevaid osi :
E34 540i sillad
E32 5.0 V12 mootor
6-Getrag manuaal-käimar
M5 blokkdiffer
Seoses paratamatu tosiasjaga, et tehnilist poolt tuleb kaasa aitama hakata, on tekkinud järgmised kohklused-kysimused:
1) Oskab ehk keegi öelda, et ega 750i sillad M20 mootoriga 520i '89 kinnitustega ei sobi?
2) Palju peab kapotialust ymber tegema, et mootor ära mahutada?
3) 6-ne Getrag ikka sobib sinna vahele?
4) On keegi, kellel huvi oleks asja teostada?
5) Kas on motekam kuidagi kompunnida alla e32 sillad, voi peaks minema lihtsamat teed & kasutama E34 540i sildu?
6) 520i & 540i esisillas on ju peale pidurisysteemi ka muud vahet?
Naiivitarina loodan asjaga loppkokkuvottes nii 30000'ga hakkama saada - olen ma ehituse maksumust alahinnanud?
Ette tänades,
Lauri
Aastaga on auto mulle juba kalliks saanud, maksma läinud ligi 100k, korralik muusika sees & enam eriti lootust yle 60k tagasi saada pole.
Kuna kere oma aasta kohta 5+ seisukorras, siis on motted juba pikemat aega mootorivahetuse levialas.
Kuigi enamus, kelle jutul käidud, on soovitanud 5.0 V12 vahele panek sinna paika jätta ning soovitavad eelistada 4.0 V8't, mis nuka vahetusega pidi juba sama voimsuse välja andma. Case omakorda selles, et tahaks endale midagi erinevat - 540i voiksin ju suvalisest aiast osta.
Seega paari asja jagava inimesega räägitud, olen joudnud arusaamani, et tuleks kasutada laias laastus järgnevaid osi :
E34 540i sillad
E32 5.0 V12 mootor
6-Getrag manuaal-käimar
M5 blokkdiffer
Seoses paratamatu tosiasjaga, et tehnilist poolt tuleb kaasa aitama hakata, on tekkinud järgmised kohklused-kysimused:
1) Oskab ehk keegi öelda, et ega 750i sillad M20 mootoriga 520i '89 kinnitustega ei sobi?
2) Palju peab kapotialust ymber tegema, et mootor ära mahutada?
3) 6-ne Getrag ikka sobib sinna vahele?
4) On keegi, kellel huvi oleks asja teostada?
5) Kas on motekam kuidagi kompunnida alla e32 sillad, voi peaks minema lihtsamat teed & kasutama E34 540i sildu?
6) 520i & 540i esisillas on ju peale pidurisysteemi ka muud vahet?
Naiivitarina loodan asjaga loppkokkuvottes nii 30000'ga hakkama saada - olen ma ehituse maksumust alahinnanud?
Ette tänades,
Lauri
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1882
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
arvan isegi et sealt puudub nummer üks kui isegi mitte mingi teine number 

Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
30.000 eest saad vast pooled jupid ostetud mis vaja läheb ehitamiseks. Kui niigipalju.
Viimati muutis rajko, 11.08.2004 21:57 50, muudetud 1 kord kokku.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Tehtud projekte mitmeid...
Ebay's oli just müügis järgmine:
BMW 550i. The only one in existance. Featured in Autoweek 5/90. Built by Tom Milner Racing. One of the fastest 5 series on the planet with a 12 cyl motor, 6 spd, Blanton rear end, new M5 brakes, Racing Dynamic cams, Stainless headers, heads ported, valve job, borla exhaust, M5 rims, Eibach springs, Bilstein sport shocks. This car is really really fast & sharp. If you drive it you'll want to buy it, you won't find another BMW like it. The motor has extruded intake manifolds, the engine in this car is so superior to what you would expect in a car like this it will leave you brathless to drive it, over $12,000 in recent work done to the engine done by legendary Leo Franchi of Midwest Motorsports, has M5 seats, it's like a M5 + more, M5 killer, this car can eat M5's for lunch. Call Bob for more information or email boalln@aol.com

Soome tuuninguklubis sarnane:

Korra käis ka meie foorumist link läbi, kui üks 550 oli mobiles müügis:
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... hlight=550
Ebay's oli just müügis järgmine:
BMW 550i. The only one in existance. Featured in Autoweek 5/90. Built by Tom Milner Racing. One of the fastest 5 series on the planet with a 12 cyl motor, 6 spd, Blanton rear end, new M5 brakes, Racing Dynamic cams, Stainless headers, heads ported, valve job, borla exhaust, M5 rims, Eibach springs, Bilstein sport shocks. This car is really really fast & sharp. If you drive it you'll want to buy it, you won't find another BMW like it. The motor has extruded intake manifolds, the engine in this car is so superior to what you would expect in a car like this it will leave you brathless to drive it, over $12,000 in recent work done to the engine done by legendary Leo Franchi of Midwest Motorsports, has M5 seats, it's like a M5 + more, M5 killer, this car can eat M5's for lunch. Call Bob for more information or email boalln@aol.com
Soome tuuninguklubis sarnane:

Korra käis ka meie foorumist link läbi, kui üks 550 oli mobiles müügis:
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... hlight=550
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
umbes nii sai loodetudIndrek kirjutas:äkki Lauri mõtles 30k teostuse eest, jupid lisaks. kas see on reaalne?

to Aare : 3.5 R6 vahele panek IMo suht mõttetu, kuna mootori panek läheks kallimaks, kui 535i lisaks ostmine

Muidu votan lähiajal selle Soome tyybiga yhendust & kuna ise Helsingis terve suve, siis lähen voimaluse korral vaatan seda autot veidi & klopsin yhtlasi moned pildid.
Viimati muutis tr22nsmees, 06.12.2005 12:07 19, muudetud 1 kord kokku.
Sa pane see 3.5 kõigepealt sinna peale ja siis aruta edasi mõttetusest
Neid megaprojektide virtuaalomanikke on eesti foorumites oksendamiseni nähtud, autodeks muutuvad need märjad unistused ühel juhul 100st. Mitte mõttekuses, vaid asja äraõppimises on jutt. Mina panen selle V12 sinna peale ära, aga sina nähtavasti mitte. Vähemalt selle jutu põhjal otsustades. Ja loevad seal kogemused, et lolli peaga mitte poolt autut lõhki lõigata või mootorit peal viltu mitte panna.
M5 tagasillareduktor sinna ei sobi. Ülekanne on ebasobiv M70 momendinäitajatega. Ja see reduktor pole midagi erilist, vaid kindla ülekandega tavalise suure korpusega 5se oma.

Neid megaprojektide virtuaalomanikke on eesti foorumites oksendamiseni nähtud, autodeks muutuvad need märjad unistused ühel juhul 100st. Mitte mõttekuses, vaid asja äraõppimises on jutt. Mina panen selle V12 sinna peale ära, aga sina nähtavasti mitte. Vähemalt selle jutu põhjal otsustades. Ja loevad seal kogemused, et lolli peaga mitte poolt autut lõhki lõigata või mootorit peal viltu mitte panna.
M5 tagasillareduktor sinna ei sobi. Ülekanne on ebasobiv M70 momendinäitajatega. Ja see reduktor pole midagi erilist, vaid kindla ülekandega tavalise suure korpusega 5se oma.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tean, et see ei ole ainuke, mis eksisteerib, mobile-s olen näinud veel ühte ja muuseas- kunagi BMW Tuning'us oli ka üks 350!kimmo kirjutas:
Ebay's oli just müügis järgmine:
BMW 550i. The only one in existance...


Viimati muutis AARE540, 13.08.2004 14:28 42, muudetud 1 kord kokku.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Iga ise ehitatud auto on "only one"AARE540 kirjutas:BMW 550i. The only one in existance... Tean, et see ei ole ainuke, mis eksisteerib, mobile-s olen näinud veel ühte ja muuseas- kunagi BMW Tuning'us oli ka üks 350!, aga selle ehitamine oli ka ikka paras ettevõtmine tüübil-oleks siis olnud ainult mootori vahetus- tüüp pidi tegema ringi isegi käimari tunneli, muidugi vahe on vahel, kas on E36 või E34...Aga arvan ka, et see ei oleks sul KINDLASTI mitte 30.000ne mats, kas sa juba mootori eest rohkem ei maksa...

- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Selles on sul tõesti õigus-Eestis oleks see tõesti THE ONE AND ONLY IN ESTONIA-kindlasti oleks see paaaaalju kõvem aparaat kui GReddy 540
Juhul kui sa oma mõtted reaalsuseks peaks otsustama teha,Lauri, siis ootame kõik põnevusega, arvatavasti oleks sama kõmuline kui Turbo supra ja camaro7.4
ja sel juhul oleks ainuke Eesti BMWe34.de-s, mis teeks enamusele kohalikele E34-dele nimetatud saidil silmad ette , kui mitte välimuselt, siis tehnikalt kindlasti
(ja muidugi ainuke E34 seal üldse, vähemalt esialgu
)




Leidsin just põhjanaabrite sarnase projekti kirjelduse:
http://www.kolumbus.fi/elias.kortesalmi/oo550/
Huvitav oli lugeda doonoriks toodud E32 kati mahapõletamisest saksas (vigane jagaja rootor!) ja muidugi V12 E34 registrisse saamise vaevast Soomes.
(NB! Soome keele oskus eelduseks!)
Ja kui jutt juba V12 projektidel, siis siin väike fotoreportaa 750i mootorivahetusest:
http://www.louv.tv/cars/750/engine/
EDIT: ei olnud tõesti S70 mootor.
http://www.kolumbus.fi/elias.kortesalmi/oo550/
Huvitav oli lugeda doonoriks toodud E32 kati mahapõletamisest saksas (vigane jagaja rootor!) ja muidugi V12 E34 registrisse saamise vaevast Soomes.
(NB! Soome keele oskus eelduseks!)
Ja kui jutt juba V12 projektidel, siis siin väike fotoreportaa 750i mootorivahetusest:
http://www.louv.tv/cars/750/engine/
EDIT: ei olnud tõesti S70 mootor.
Viimati muutis priitv8, 24.08.2005 09:52 26, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kuskohas sa näed s70 mootorit?priitv8 kirjutas: Ja kui jutt juba V12 projektidel, siis siin väike fotoreportaa 750i upgradest 850CSi-lt laenatud S70B56 hobujõududega:
http://www.louv.tv/cars/750/engine/