LE tõlgendamine
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mis garaaži puutub, siis maal on mul garaaž täitsa olemas ja ma ei kujuta ette, kuidas ma sealt ilma peegliteta välja saaks. Aga see ei ole teema enam. Mis sinu liiklemisstiili puutub, siis ma tõesti ei tea, aga sinu argumendid tekitavad tahes-tahtmata tunde, et sa peaks mõningates punktides oma arusaamu väheke korrigeerima.
Vot see on naiivsuse tippTarks kirjutas:Järelikult oli elli veendudnud, et temast mööda ei sõideta ja tal ei olnud mingit kohustust seda peeglist kontrollida.

Nii silmaklappidega ei saa ometi olla. Või kui oled siis ... kurb, et liikluses selliseid inimesi on.
Ära aja segi veendumust ja arvamust. Elli arvas, et temast mööda ei sõideta, mitte ei veendunud selles, oleks ta selles veendunud, siis oleks üks liiklusohtlik olukord olemata olnud.
Viimati muutis Indrek_M, 17.01.2008 14:33 09, muudetud 2 korda kokku.
Indrek
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Selle viite kohta- kuidas saab selles olla veendunud, et keegi mööda ei sõida,kui peeglisse ei vaata?
PS, ei tasu minu väiteid pidada nokkimiseks
PS, ei tasu minu väiteid pidada nokkimiseks

Viimati muutis AARE540, 17.01.2008 14:30 08, muudetud 1 kord kokku.
Mina arvan et ei pea, kuna pole liiklusõnnetustes osalenud ega kavatse ka tulevikus osaleda.AARE530 kirjutas:Mis garaaži puutub, siis maal on mul garaaž täitsa olemas ja ma ei kujuta ette, kuidas ma sealt ilma peegliteta välja saaks. Aga see ei ole teema enam. Mis sinu liiklemisstiili puutub, siis ma tõesti ei tea, aga sinu argumendid tekitavad tahes-tahtmata tunde, et sa peaks mõningates punktides oma arusaamu väheke korrigeerima.
Ja emotsioonid võiksid siit teemast välja jääda.
Fakt on see, et elli ei teinud midagi valesti, nii nagu ei teinud need Vändra poisid midagi valesti.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Kas viimast 1,5 lehekülge huumoriteemasse ei tahaks tõsta?
Mulle hakkab see Tarksi-nimeline tegelane vägisi Mikku meenutama-ma arvan,et ka teie teate kuulsat bmw-lutitajat SR foorumist ...
Ma olen oma elus küll igasuguseid lambaid näinud aga sellist ei ole veel kohanud. Kui sa Tarks tõsiselt kõike seda mõtlesid mida siin kokku kirjutasid siis äkki paned oma auto numbri ka üles. Vähemalt mina hoiaks sust küll võimalikult kaugele...
Mulle hakkab see Tarksi-nimeline tegelane vägisi Mikku meenutama-ma arvan,et ka teie teate kuulsat bmw-lutitajat SR foorumist ...
Ma olen oma elus küll igasuguseid lambaid näinud aga sellist ei ole veel kohanud. Kui sa Tarks tõsiselt kõike seda mõtlesid mida siin kokku kirjutasid siis äkki paned oma auto numbri ka üles. Vähemalt mina hoiaks sust küll võimalikult kaugele...
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Rääkides Mikk Segerist on see tüüp ajuinvaliid veel suurte tähtedega lausa. Ega see tal esimene laks polnud, tüüp oli ju krooniline kihutaja
Ka pärast seda õnnetust jäi kihutamisega vahele...
Esimene rikkumine oli ülelüldse politsei poolt antud peatumismärguande eiramine. Teiseks purjus peaga roolis, kolmandaks politsei eest ära sõitmine ja neljandaks kiiruse ületamine.
Kas poisid oma manöövrit juba lõpetanud ei olnud? S.t. kas kokkupõrge ei toimunud mitte nende vööndis kuhu nad juba olid jõudnud keerata?
Ok, isegi kui keerasid ette, siis paljud oskavad arvestada, et auto tuleb lubatud 90km/h asemel 200km/h? Umbes 54m/s... Minu meelest ei peaks sellist käitumist väga propageerima. Nii läheb asi mu meelest väga ajuvabaks kätte, meil on ju Eestis ka autosid, mis 300km/h välja jooksevad. Peatud, vaatad- autot pole, sõidad teele ja põrkad ühe lolliga kokku, kes tuleb nagu mürsk. Me keegi ei osaks sellega arvestada, pigem olid nad valel ajal vales kohas, mis sai neile saatuslikuks.
Kui Seger kinni ei lähe, siis on Eesti Vabariigis ikka midagi väga mäda. Rahadega võib omale ju teatud ajaks vabaduse osta. Mina tema asemel läheks parem kinni kui välja jääksin

Esimene rikkumine oli ülelüldse politsei poolt antud peatumismärguande eiramine. Teiseks purjus peaga roolis, kolmandaks politsei eest ära sõitmine ja neljandaks kiiruse ületamine.
Kas poisid oma manöövrit juba lõpetanud ei olnud? S.t. kas kokkupõrge ei toimunud mitte nende vööndis kuhu nad juba olid jõudnud keerata?
Ok, isegi kui keerasid ette, siis paljud oskavad arvestada, et auto tuleb lubatud 90km/h asemel 200km/h? Umbes 54m/s... Minu meelest ei peaks sellist käitumist väga propageerima. Nii läheb asi mu meelest väga ajuvabaks kätte, meil on ju Eestis ka autosid, mis 300km/h välja jooksevad. Peatud, vaatad- autot pole, sõidad teele ja põrkad ühe lolliga kokku, kes tuleb nagu mürsk. Me keegi ei osaks sellega arvestada, pigem olid nad valel ajal vales kohas, mis sai neile saatuslikuks.
Kui Seger kinni ei lähe, siis on Eesti Vabariigis ikka midagi väga mäda. Rahadega võib omale ju teatud ajaks vabaduse osta. Mina tema asemel läheks parem kinni kui välja jääksin

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
üldiselt ma vaatan ka, kergelt silmad üle. pead just ei keera...a kui keegi juba veits kahtlasemalt liigub võrreldes ülejäänutega, liigub automaatselt üks jalg piduri suunas.Indrek_M kirjutas:Loomulikult vaatanTarks kirjutas:Kas sina peatud ja vaatad mõlemale poole kui ületad ristmikku ja fooris põleb roheline tuli?
Ei peatu aga vaatan - iial ei tea millal mingi tüüp veel arvab, et punane on suhteliselt kollaka varjundiga ja ta veel jõuab.
Eriti vastutustundetu oleks mitte vaadata.
autokoolis oli mingi näide, kus maanteel hakati vasakpööret sooritama aga tagumine tuli suure kiirusega ning oli möödasõitu sooritamas. pauk. õnneks suurt viga keegi ei saanud. aga põhimõt. täpselt sama juhtum.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Selliseid asju juhtub eriti maakohas üsna palju, eriti mingite traktoristide poolt- laks käib rool vasakule ja ongi pirakas käes.
Viimati muutis AARE540, 17.01.2008 15:41 39, muudetud 1 kord kokku.
Selle suhtumisega mees , jõuad sa küll varem või hiljem haiglasse vähemalt(parimal juhul) . Mis puutub siia õieti või valestiTarks kirjutas:Mina arvan et ei pea, kuna pole liiklusõnnetustes osalenud ega kavatse ka tulevikus osaleda.AARE530 kirjutas:Mis garaaži puutub, siis maal on mul garaaž täitsa olemas ja ma ei kujuta ette, kuidas ma sealt ilma peegliteta välja saaks. Aga see ei ole teema enam. Mis sinu liiklemisstiili puutub, siis ma tõesti ei tea, aga sinu argumendid tekitavad tahes-tahtmata tunde, et sa peaks mõningates punktides oma arusaamu väheke korrigeerima.
Ja emotsioonid võiksid siit teemast välja jääda.
Fakt on see, et elli ei teinud midagi valesti, nii nagu ei teinud need Vändra poisid midagi valesti.


- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
see teema ei ole LE lahtiseletamiseks, kuid olen 101% veendunud, et meie foorumis see teema puudub ja antud teema admin ehk splitib ja teeb uue teema!
Mis puutub LE- ja tegelikku liilusesse siis siin on väga suur vahe. Paraku ei reguleeri ka LE kõikvõimatuid situatsioone ja antud olukorra tekkimise mõjutegureid! Selleks kehtibki liilus natuke isepidi ja seda mitte ainult meil vaid kogu maailmas! Teiste riikide LE erinevad päris palju meie omast (ei hakka rääkima siinjuures vasakukäelisest liiklusest). Samas võid sa vabalt enamus riikides eestis tehtud lubadega sõita sest on arvestatud sellega, et järgid liikluses elementaar reegleid ja arvestad enda ümber toimuvaga! Seda nimetatakse liikluskultuuriks!
Oluline on see, et sa ei pea olema endas kindel 101% selles, et kui ristmikul oled kellegi alla ajanud, kellegi auto katki sõitnud või haiglas päevi lugedes, et sul on LE järgi õigus, vaid oluline on see, et sa liikled nii, et keegi ei saa viga ega kahju!
LE-d pead tundma, kuid sellest on veel vähe- sa pead oskama ka vastavalt situatsioonile vastuvõtma otsuseid mis on säästlikud
Mis puutub LE- ja tegelikku liilusesse siis siin on väga suur vahe. Paraku ei reguleeri ka LE kõikvõimatuid situatsioone ja antud olukorra tekkimise mõjutegureid! Selleks kehtibki liilus natuke isepidi ja seda mitte ainult meil vaid kogu maailmas! Teiste riikide LE erinevad päris palju meie omast (ei hakka rääkima siinjuures vasakukäelisest liiklusest). Samas võid sa vabalt enamus riikides eestis tehtud lubadega sõita sest on arvestatud sellega, et järgid liikluses elementaar reegleid ja arvestad enda ümber toimuvaga! Seda nimetatakse liikluskultuuriks!
Oluline on see, et sa ei pea olema endas kindel 101% selles, et kui ristmikul oled kellegi alla ajanud, kellegi auto katki sõitnud või haiglas päevi lugedes, et sul on LE järgi õigus, vaid oluline on see, et sa liikled nii, et keegi ei saa viga ega kahju!
LE-d pead tundma, kuid sellest on veel vähe- sa pead oskama ka vastavalt situatsioonile vastuvõtma otsuseid mis on säästlikud

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Liikluses ellujäämiseks tuleb mõelda, et kõik autod tahavad sinule ette keerata, juhid on alkoholi või mingi mõnuaine joobes jne. Ei soovita kasutada taktikat, et ma sõidan neist kõigist mööda siis väheneb oht sattuda avariisse... nad jõuavad sulle järgi
. Targem oleks vaikselt hiilida neil seljataga... jääd ellu 


E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Toimin samuti. Kui märkan, et ees sõitev auto teeb kahtlaseid sõiduvõtteid, võtan plaaniks temast esimesel võimalusel mööduda.diislijoodik kirjutas:Korra hiilisin 1-l emasel seljataga nagu sa soovitasid. Emane pidurdas iga kõrvaltänava ristmiku ees olles ise peateel. Kusjuures tegu oli suure ja selge peateega (Pargi tn Nõmmel). Kui tast lõpuks kõrini sai ja pilgu möödasõidu alustamiseks tahavattepeeglisse panin, jõudis see järgmise teeotsa ees palju järsemalt pidaurdada. Tulemus: pool meetrit lühem Ford Focus ja verise näpuga emane. Focus oli uus ja emasel 3 kuud juhistaaži. Ainukeseks veaks pean, et tal liiga kaua sabas jõlkusin. Nii, et tropist tuleb kiirelt mööda ajada. Seda reeglit järgin pidevalt, kui õppesõidu masin või muidu uimerdav kuju ees on.Jaanus_P kirjutas:Liikluses ellujäämiseks tuleb mõelda, et kõik autod tahavad sinule ette keerata, juhid on alkoholi või mingi mõnuaine joobes jne. Ei soovita kasutada taktikat, et ma sõidan neist kõigist mööda siis väheneb oht sattuda avariisse... nad jõuavad sulle järgi. Targem oleks vaikselt hiilida neil seljataga... jääd ellu
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Iga teise õppeauto peale kaebad politseile?Indrek_M kirjutas:Ma helistan politseisse ja hoian ohutusse kaugusesse.Cert85 kirjutas:Kui märkan, et ees sõitev auto teeb kahtlaseid sõiduvõtteid, võtan plaaniks temast esimesel võimalusel mööduda.
Kui keegi teeb aeglaseid rumalusi (õppeautod, pensionärid), siis lähen esimesel võimalusel mööda, kui keegi teeb kiireid rumalusi, võtan ise kiiruse maha ja lasen tal minna.
Teise variandi puhul olen ka ise politseid teavitanud, paraku pole ise näinud, et sellest kasu olnuks. Küll aga olen näinud tõmblejat mõni minut hiljem puruks sõidetud masina kõrval käsi laiutamas.
730iA e32 138kW 12/1992
No õppeauto on õppeauto. Õppeauto juht teeb oodatult kahtlaseid sõiduvõtteid.V2ike_Suur kirjutas:Iga teise õppeauto peale kaebad politseile?Indrek_M kirjutas:Ma helistan politseisse ja hoian ohutusse kaugusesse.Cert85 kirjutas:Kui märkan, et ees sõitev auto teeb kahtlaseid sõiduvõtteid, võtan plaaniks temast esimesel võimalusel mööduda.
Indrek
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Esiteks: mina ei alustanud seda teemat ja polnud sellest teemast kuni praeguse hetkeni teadlik. Ja olen ebameeldivalt üllatunud, et minu nimel on teema algatatud, aga mina ei tea sellest midagi...? Elementaarne viisakus, poisid? Kalendripiltide jaoks luba küsite, aga lolliks-sõimamise teemat tehes mitte?
Teiseks: diislijoodik, mine nüüd häbene ja arene kuskil - sa nimetad naisi EMASTEKS? Väga madalalaubaline!!! Või sõimad naisjuhti, kuna sinu eneseuhkus sai riivata liiklusõnnetuse põhjustamisest?
Kolmandaks: teemast kah. Minu meelest ütlesin väga konkreetselt kokkuvõtte ära: usaldasin liialt LE-d ja topeltjoonte ületamiskeeldu, sellest ka ohtlik olukord. Mulle saab süüks panna lihtsameelsust, aga mitte ajuinvaliidiks või liiklushuligaaniks olemist. Nüüd olen ka selline emane nagu diislijoodik kirjeldas - hoian eessõitva autoga vahet 3 autopikkust, reguleerimata ristmikel sõidan poole aeglasemalt ja iga kahe sekundi tagant vaatan tagapeeglisse.
Seda selleks, et närveldavad mehed mind ja mu last liikluses surnuks ei sõidaks. Nemad võidavad 5 sek, mina elu. Või lausa 2.
Teiseks: diislijoodik, mine nüüd häbene ja arene kuskil - sa nimetad naisi EMASTEKS? Väga madalalaubaline!!! Või sõimad naisjuhti, kuna sinu eneseuhkus sai riivata liiklusõnnetuse põhjustamisest?
Kolmandaks: teemast kah. Minu meelest ütlesin väga konkreetselt kokkuvõtte ära: usaldasin liialt LE-d ja topeltjoonte ületamiskeeldu, sellest ka ohtlik olukord. Mulle saab süüks panna lihtsameelsust, aga mitte ajuinvaliidiks või liiklushuligaaniks olemist. Nüüd olen ka selline emane nagu diislijoodik kirjeldas - hoian eessõitva autoga vahet 3 autopikkust, reguleerimata ristmikel sõidan poole aeglasemalt ja iga kahe sekundi tagant vaatan tagapeeglisse.
Seda selleks, et närveldavad mehed mind ja mu last liikluses surnuks ei sõidaks. Nemad võidavad 5 sek, mina elu. Või lausa 2.
Sinu postitus see ju on. Ja see postitus oli uue teema alguseks. Sinu nimel pole keegi midagi teinud - vaimsete invaliidide teemast sai tehtud teemale split ja kuna alates sinu postitusest hakkas teema kiskuma LE tõlgendamise poole, siis sinu postitus ka esimene on.Elli kirjutas:Esiteks: mina ei alustanud seda teemat ja polnud sellest teemast kuni praeguse hetkeni teadlik. Ja olen ebameeldivalt üllatunud, et minu nimel on teema algatatud, aga mina ei tea sellest midagi...? Elementaarne viisakus, poisid? Kalendripiltide jaoks luba küsite, aga lolliks-sõimamise teemat tehes mitte?
LE-d usaldades oleksid sa võinud peeglisse vaadata. Nagu vanasõna ütleb - 9x mõõda, 1x lõika.Elli kirjutas: Kolmandaks: teemast kah. Minu meelest ütlesin väga konkreetselt kokkuvõtte ära: usaldasin liialt LE-d ja topeltjoonte ületamiskeeldu, sellest ka ohtlik olukord.
Kui ise eksida 2 LE nõude manöövrit alustades siis on väiklane süüdistada liiklusohtliku olukorra tekitamises taganttulijat, kes eksis 1 LE nõude vastu.
Tema küll rikkus LE nõuet kuid liiklusohtliku olukorra põhjustasid ju sina jättes omakorda täitmata LE nõuded.
Viimati muutis Indrek_M, 18.01.2008 16:48 43, muudetud 2 korda kokku.
Indrek
Kuna minu töömasinaks on veok, siis sellest tulenevalt on peegli jälgimine saanud üsna iseenesest mõistetavaks. Kui minu veokast hakkab mõni uljaspea tegema möödasõitu, tekitades sellega teele kolm rida, siis tänu peeglite jälgimisele on minul võimalus hoida ära laupkokkupõrge. Kui ma ei vaataks sõidu ajal üldse peeglitesse ja raiuks tuima näoga oma rada, siis sel juhul näeksin ma sellist venda alles siis, kui ta on minust juba ette jõudmas ja ma ei jõuaks kuidagi reageerida enam. Meie liikluses peavad silmad olema ka seljataga sama palju kui ees.
525 TDS´a EXECUTIVE
Sellega meenub "vahva" juhtum maanteel. Hakkasin eessõitvast poolhaagisega rekkast mööda sõitma ... ja hetkel kui ma olin juba peaaegu mööda jõudmas hakkas see rekka omakorda tegema möödasõitu teisest rekkast. Mul polnud enam ruumi kuhugi minna ... vasakul oli lumevall, paremalt tuli rekka selga. Ega jooksis elu silme eest läbi küllMaiks kirjutas:Kuna minu töömasinaks on veok, siis sellest tulenevalt on peegli jälgimine saanud üsna iseenesest mõistetavaks. Kui minu veokast hakkab mõni uljaspea tegema möödasõitu, tekitades sellega teele kolm rida, siis tänu peeglite jälgimisele on minul võimalus hoida ära laupkokkupõrge. Kui ma ei vaataks sõidu ajal üldse peeglitesse ja raiuks tuima näoga oma rada, siis sel juhul näeksin ma sellist venda alles siis, kui ta on minust juba ette jõudmas ja ma ei jõuaks kuidagi reageerida enam. Meie liikluses peavad silmad olema ka seljataga sama palju kui ees.

Indrek
Tahes või tahtmatult ongi ju uus teema tekitatud.Valdek kirjutas:Löön teema lahti ja loen kuidas Elli on mingi jabura teema aretanud
Kui alustatakse kuskil ühe teema sees uut teemat oma jutuga, siis ma ei näe küll ülekohut kui sellest postitusest uus teema tekib. Kellegi sõnu moonutatud pole.
Kui on ühes teemas koos erinevad teemad, siis on häda, et teema valgub laiali ja ei lähe pealkirjaga kokku. Kui nüüd teema pooleks lüüa, siis on häda, et kellegi postitus on esimene. Võime ju hakata vaidlema millisest postitusest täpselt uus teema tekkis. Võime ka antud teema lihtsalt ära kustutada. Võime ka kõik ennast kokku võtta ja teemades püsida, et ei tekiks ühest teemast teist.
Indrek
Mina splittisin teema.Elli kirjutas:teema "autorina" palun teema lukku panna!
Mina pole seda teemat tahtnud ega teinud, seega kui kellelgi on endiselt soov antud teemal sõna võtta, tehku oma nimel vastav teema.
Üldsegi tahaks teada, kes oli see argpüks, kes minu tanki pani?
Võin selle teema lukku panna. Edaspidi soovitan enne mõelda kui postitus teha. Ise panid offtopicut alustades ennast tanki.
Indrek