E46 318i Touring Armigeris
E46 318i Touring Armigeris
tere!
paluks teie, asjatundlike foorumiinimeste abi antud masina juures. on keegi seda juhuslikult vaatamas käinud? kuna pole tallinna inimene, siis pole võimalust iga kell minna.
üldmulje piltide põhjal? armigeri maine?
http://www.auto24.ee/clients/armiger/us ... 19333474l6
tänan
paluks teie, asjatundlike foorumiinimeste abi antud masina juures. on keegi seda juhuslikult vaatamas käinud? kuna pole tallinna inimene, siis pole võimalust iga kell minna.
üldmulje piltide põhjal? armigeri maine?
http://www.auto24.ee/clients/armiger/us ... 19333474l6
tänan
Re: E46 318i Touring
dubious kirjutas:...armigeri maine?
Raivo kirjutas: Üldiselt see Armiger tundub väga kahtlane ja imo ka viimane koht olema, kust omale üldse autot osta
Lauri_L kirjutas:Minul on Armigeri platsi kohta siiani ainult kiidusõnu öeldaNii mõnigi tuttav sealt on auto saanud ja ei kahetse siiani. Ka mina oleks sealt kunagi ühe e30 ostnud. Teenindus ja suhtumine oli hea.

suur tänu vastuste eest.
ostmisega väga kiire ei ole ja hindki võiks natuke odavam olla - pigem jälgin turgu ning ootan sobivaimat touringut.
hetkel ei istu selle mudeli juures kassettmakk ning käetoe puudumine. 2002 lõpp võiks ikka juba CD olla. kuigi neid peaks ka asendada saama (teab keegi originaal-CD hinda?), võiks ta olemas olla. samuti paistab sisu ja käigukangi ümber olev nahk olevat üsna korralik (kui just vahetatud pole) - seega läbisõit peaks üsna vastav olema.
endal on kogemus 2001 a 130K läbisõiduga masinaga, millel samuti käigukang ja sisu väga soliidses korras.
kuna niipalju raha pole, et välja osta, siis karmi liisingu intressi % tõttu alla 2001 masinaid kahjuks ei vaata :/
kommentaarid/soovitused teretulnud
ostmisega väga kiire ei ole ja hindki võiks natuke odavam olla - pigem jälgin turgu ning ootan sobivaimat touringut.
hetkel ei istu selle mudeli juures kassettmakk ning käetoe puudumine. 2002 lõpp võiks ikka juba CD olla. kuigi neid peaks ka asendada saama (teab keegi originaal-CD hinda?), võiks ta olemas olla. samuti paistab sisu ja käigukangi ümber olev nahk olevat üsna korralik (kui just vahetatud pole) - seega läbisõit peaks üsna vastav olema.
endal on kogemus 2001 a 130K läbisõiduga masinaga, millel samuti käigukang ja sisu väga soliidses korras.
kuna niipalju raha pole, et välja osta, siis karmi liisingu intressi % tõttu alla 2001 masinaid kahjuks ei vaata :/
kommentaarid/soovitused teretulnud

vahepeal hea mitu kuud mööda läinud, kuid igasugu eri põhjustel polnudki antud autot varem vaatama jõudnud minna - täna siis läksin.
oleks aga teadnud, mis ees ootab, poleks vaevunud. panen terve rea asju kirja, mis mulle silma jäi: esiklaas tugevalt ja sügavalt kojameherante täis + kiri (arvatavasti päikese käes olnud kleeps) mobile service klaasil!!, kogu sumpa ulatuses rooste, käima ei läind, kuna aku tühi (toodi genekas), käima lüües tegi väga imelikku häält - rihmade vile jms + autoaiatüüp tahtis vägagi kiiresti kinni keerata masina (öeldes, et aitab küll - hea mootor on autol). see selleks.
minnes edasi: kere täkse täis + siis värviparandused igas mõeldavas kohas, sumpa ots kõveraks sõidetud millegi vastu, sisu (istmed, paneelid) üsna kulunud ja räämas, roolirattalt paar tükki väljas, mootor õline (alt vaadates maas ka väike loik
), öeldi, et masin on saksast, kuid servicebook oli itaaliakeelne, võti oli väga palju vatti näinud.
noh, anyways...midagi oli kindlasti veel...ahjaa...spidokal seisab ca 140K, kuid on 2 varianti: 1) mitu korda keritud, 2) väga RÄMEDALT hooratud (mingi kulleri vms auto olnud).
seega, kui kellelgi huvi on, siis mõelgu enne need punktid enda jaoks läbi. loodame, et on kasu!
oleks aga teadnud, mis ees ootab, poleks vaevunud. panen terve rea asju kirja, mis mulle silma jäi: esiklaas tugevalt ja sügavalt kojameherante täis + kiri (arvatavasti päikese käes olnud kleeps) mobile service klaasil!!, kogu sumpa ulatuses rooste, käima ei läind, kuna aku tühi (toodi genekas), käima lüües tegi väga imelikku häält - rihmade vile jms + autoaiatüüp tahtis vägagi kiiresti kinni keerata masina (öeldes, et aitab küll - hea mootor on autol). see selleks.
minnes edasi: kere täkse täis + siis värviparandused igas mõeldavas kohas, sumpa ots kõveraks sõidetud millegi vastu, sisu (istmed, paneelid) üsna kulunud ja räämas, roolirattalt paar tükki väljas, mootor õline (alt vaadates maas ka väike loik

noh, anyways...midagi oli kindlasti veel...ahjaa...spidokal seisab ca 140K, kuid on 2 varianti: 1) mitu korda keritud, 2) väga RÄMEDALT hooratud (mingi kulleri vms auto olnud).
seega, kui kellelgi huvi on, siis mõelgu enne need punktid enda jaoks läbi. loodame, et on kasu!
