Rooli tundlikkus
Rooli tundlikkus
Probleem selline, et kui tekib ylejuhtimine siis ei j6ua piisavalt kiiresti
adekvaatselt vasturoolida v6i n6uab see palju rahmeldamist tavalise rooliga.
Mis v6iks ette v6tta? Auto on muidu 91a 320.
Kujutan ette valikuid aga ei tea konkreetseid v6imalusi, kasutegureid ja plusse, miinuseid.
adekvaatselt vasturoolida v6i n6uab see palju rahmeldamist tavalise rooliga.
Mis v6iks ette v6tta? Auto on muidu 91a 320.
Kujutan ette valikuid aga ei tea konkreetseid v6imalusi, kasutegureid ja plusse, miinuseid.
Mis mõttes "tekib ülejuhitavus"? Gaasiga külge ette lastes? Muidu ju nagu ei ole BMW ülejuhitav auto - ülejuhitavust saab ise doseerida gaasiga mängides.
Alustuseks võiks paika sättida isteasendi - aitab tooli taga suutlikusele kõvasti kaasa
Alustuseks võiks paika sättida isteasendi - aitab tooli taga suutlikusele kõvasti kaasa

Viimati muutis Indrek_M, 22.01.2008 17:28 44, muudetud 2 korda kokku.
Indrek
Re: Rooli tundlikkus
Siis tuleb kasutada sportrooli kui tavalisega ei suuda. Adekvaatsust tuleb siis harjutada.asdf kirjutas:Probleem selline, et kui tekib ylejuhtimine siis ei j6ua piisavalt kiiresti
adekvaatselt vasturoolida v6i n6uab see palju rahmeldamist tavalise rooliga.
Mis v6iks ette v6tta? Auto on muidu 91a 320.
Kujutan ette valikuid aga ei tea konkreetseid v6imalusi, kasutegureid ja plusse, miinuseid.
Ette võiks võtta tihendi, mis seda korrigeerib.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Jah m6tlen gaasiga vm. kylje ette laskmist. Sportrooli all m6tled v2iksemat rooli? See on ka variant. Annab see palju? Mis tihendist jutt?
Ylekannet roolilt latile ei saa muuta vms.? N2iteks latti liigutava hammasratta asemele suurem panna (selleks peab vist v2hemalt osa sellest torust kus latt asub, ka vahetama). V6ibolla on keegi teind/n2ind midagi sellist.
Ylekannet roolilt latile ei saa muuta vms.? N2iteks latti liigutava hammasratta asemele suurem panna (selleks peab vist v2hemalt osa sellest torust kus latt asub, ka vahetama). V6ibolla on keegi teind/n2ind midagi sellist.
Mis mõttes nagu?asdf kirjutas:Probleem selline, et kui tekib ylejuhtimine siis ei j6ua piisavalt kiiresti
adekvaatselt vasturoolida v6i n6uab see palju rahmeldamist tavalise rooliga.

1.Miks sul peaks tekkima ülejuhitavus
2. Ja kui tekib ülejuhitavus (näiteks tahtlikult või muude olude sunnil) siis tuleb autol juhitavus täpselt rooli ja gaasitunnetusega paika saada. Kui ei jaksa siis soovitaks mitte liiklusesse libedaga minna vaid PIISAVALT kuskil libedaplatsil harjutada kuni hakkad jaksama

Kõik autod on erinevad oma juhitavuse ja pidamise poolest. Samamoodi on ka juhid

528i E39
Ette võiks seda võtta, et kõvasti harjutada ja kindlasti mitte liikluses. Mingil hetkel peaks hakkama mõikama, et tegelikult ei loe juhtimissisendite amplituud (ehk kui põhja sa pedaali taod või rooli keerad), vaid sisendimpulsside ajastus ja kestus.
Libedaga on rool vaja põhja keerata ainult olukordades, kus ei ole võimalik autot ülejuhitavaks muuta või lihtsalt ei oska seda teha. Niikaua, kuni asi seisab juhi enda oskuste taga, pole küll mõtet ülekannetega jebima hakata.
Libedaga on rool vaja põhja keerata ainult olukordades, kus ei ole võimalik autot ülejuhitavaks muuta või lihtsalt ei oska seda teha. Niikaua, kuni asi seisab juhi enda oskuste taga, pole küll mõtet ülekannetega jebima hakata.