Niisis vahetasin hammasrihma aga tööle enam ei läinud normaalselt.
Tossas jubedalt ja töötas ebaühtlaselt ja siis suri välja. Kuid mootori keeramisel ühe ringi oli märk õige kuid teisel keeramisel nagu ei klappinud (umbes üks hammas äkki). Hambaid oli samapalju kui eelmisel rihmal 127. Auto on 320 m20b20 86a. Kas võib olla põhjuseks et üks hammas on valesti??
Mis juhtub kui ammasrihma hambumine on vale
nõuanne
mul oli endal ka sama häda aga lõpuks läks asi nii hulluks et endal ka ei hakanud enam hammas peale ja peale mitmekordset proovimist ja ebaõnnestumist viisin oma BMW 520i -85 a. remonti ja seal selgus et 6 klappi olid kõverad. Paar tk. olid ikka päris hea laksuga pähe jooksnud ja remont läks koos igasuguste tihendite vahetusega maksma 3200 kr. nii et parem oleks siiski lasta remonti viia.
Nõuanne
mul oli ka sama jama, et väntvõlli märgid koos aga käima ei lähe ja klappe peksis vastu kolbe.
niisis panin ka nukkvõlli märgid klappima ja läks tööle.
niisis panin ka nukkvõlli märgid klappima ja läks tööle.
no nii. Asi uuesti lahti kistud ja kontrollitud. Märgid kõik õieti
Käima ikka ei läinud. Proovisin siis uuesti jagajat keerata ja võtsin õhujagaja eest ära ja ei viitsinud tagasi panna koguaeg. Proovisin ja läkski käima.
See suur lõdvik mis tuleb õhujagajasse oli enne katki väheke , tõmbasin siis teibi peale ja peale seda käima ei lähe. Ajab tagant tossu välja ( segu liiga rikas).
Ja kui timmin seda mutrit õhu jagaja peal siis ei muutu midagi eriti.
Kas võib olla et õhujagaja on omadega pees.

Käima ikka ei läinud. Proovisin siis uuesti jagajat keerata ja võtsin õhujagaja eest ära ja ei viitsinud tagasi panna koguaeg. Proovisin ja läkski käima.
See suur lõdvik mis tuleb õhujagajasse oli enne katki väheke , tõmbasin siis teibi peale ja peale seda käima ei lähe. Ajab tagant tossu välja ( segu liiga rikas).
Ja kui timmin seda mutrit õhu jagaja peal siis ei muutu midagi eriti.
Kas võib olla et õhujagaja on omadega pees.