E36 325tds ei käivitu.
E36 325tds ei käivitu.
Tere!
Mingi aja eest hakkas pihta probleem, et starter ei tulnud kohe taha kui süüdet anda. Käis klõps, möödus sekund kaks ja lükas starteri taha ning käivitus. Vaikselt hakkas probleem süvenema, vahepeal jälle kadus. Mõtlesin, et ok-starter minekul. Auto seisis nüüd nädalavahetuse ja esmaspäeval läks veel kuidagi käima. 5-7sek oli paus ja läks starter taha. Kui starter taha tuleb, käivitub korralikult. sõitsin 2km ja 10min pärast enam piiksugi.
Keeran süüte sisse, tuleb eelsüüde aku ja õli tuluke korra põlevad sekundi, kuid kustuvad (varem ei pannud tähele kas kustusid). eelsüüde kustub, möödub 20sek tuleb aku ja õli tuluke tagasi miski relee klõpsuga. Ja kui süüdet anda kustuvad. Võiti nõks tagasi asendisse ja aku ning õli tuluke on tagasi. Surnud ring ühesõnaga.
Proovisime siis täna käima lükata, et kas on ikka starter, kuid ei midagi. Nagu oleks lühis kuskil või mingi relee paneb segast. igatahes voolu käivitamiseks ei saa. Võimalik, et hakkas kõik paar-kolm nädalat tagasi, peale pesulas käiku, kuid võibolla lihtsalt juhus.
Auto nüüd seisab kuskil lambi majade vahel ja liikuma ei pääse. On kedagi kohapeale võimalik asja uurima kutsuda või ehk oskab keegi midagi lahenduseks pakkuda. Väga valel ajal juhtuvad sellised asjad.
Mingi aja eest hakkas pihta probleem, et starter ei tulnud kohe taha kui süüdet anda. Käis klõps, möödus sekund kaks ja lükas starteri taha ning käivitus. Vaikselt hakkas probleem süvenema, vahepeal jälle kadus. Mõtlesin, et ok-starter minekul. Auto seisis nüüd nädalavahetuse ja esmaspäeval läks veel kuidagi käima. 5-7sek oli paus ja läks starter taha. Kui starter taha tuleb, käivitub korralikult. sõitsin 2km ja 10min pärast enam piiksugi.
Keeran süüte sisse, tuleb eelsüüde aku ja õli tuluke korra põlevad sekundi, kuid kustuvad (varem ei pannud tähele kas kustusid). eelsüüde kustub, möödub 20sek tuleb aku ja õli tuluke tagasi miski relee klõpsuga. Ja kui süüdet anda kustuvad. Võiti nõks tagasi asendisse ja aku ning õli tuluke on tagasi. Surnud ring ühesõnaga.
Proovisime siis täna käima lükata, et kas on ikka starter, kuid ei midagi. Nagu oleks lühis kuskil või mingi relee paneb segast. igatahes voolu käivitamiseks ei saa. Võimalik, et hakkas kõik paar-kolm nädalat tagasi, peale pesulas käiku, kuid võibolla lihtsalt juhus.
Auto nüüd seisab kuskil lambi majade vahel ja liikuma ei pääse. On kedagi kohapeale võimalik asja uurima kutsuda või ehk oskab keegi midagi lahenduseks pakkuda. Väga valel ajal juhtuvad sellised asjad.
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Tühi aku ja aku kehv ühendus on kaks eri asja, kui ta sul klõpsub ja tuled vilguvad, võib olla kehv ühendus, kord on vool ja kord ei ole, sel momendil kui ei ole võid ta lätti välja lükata, ilma vooluta ta käima ei lähe. Kui aku vilets, et starter ei jõua tõmmata, aga nõrk vool olemas, siis võid käima trügida.Kurjam kirjutas:Asi ei ole akus, muidu oleks lükates käima läinud. varemgi tühja akut kogenud. Miski klõps on see, mis aku ja õli tule tagasi toovad.
Aku muide max 2kuud vana.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
immot ei ole ja teist võtit ka mitte.guido500 kirjutas:äkki mingi immo kala? proovi teise võtmega
Kehv ühendust võib tõesti kuskil olla, kuid mitte aku juures. Klõpse on ainult üks. Siis kui aku ja õli tuli tagasi tulevad, millagi. Samas stereo võib vabalt mängida, mujalt vool ei katke. Mingi relee justnagu, et tee oma tööd. Teab keegi soovitada mõnda releed või ühendust mida kontrollida.Tiit525 kirjutas: Tühi aku ja aku kehv ühendus on kaks eri asja, kui ta sul klõpsub ja tuled vilguvad, võib olla kehv ühendus, kord on vool ja kord ei ole, sel momendil kui ei ole võid ta lätti välja lükata, ilma vooluta ta käima ei lähe. Kui aku vilets, et starter ei jõua tõmmata, aga nõrk vool olemas, siis võid käima trügida.
oli kord e39 - jal sama asi. Testriga mõõtes kui süüdet keerata siis süütelukkust käivitusasendis hoides ei tulnud starterile mindagi- pärast leidsin et ühendus katkeb EWS -is (originaal immo). võib ka süütepõhi olla...halb ühendus
Tester kätte ja natuke lammutamist, eks viga tuleb välja. Soovitan alustada roolisamba juhtmestikust ...
Tester kätte ja natuke lammutamist, eks viga tuleb välja. Soovitan alustada roolisamba juhtmestikust ...
Viga oli siis generaatoris, mis oli töölepingu lõpetanud. laadimispinge jäi 10v kanti. Tegelt sai ka masina käima, kui natuke köie otsas vedada, kuid nii kui vool taha läks kadus jõud ja surve mootoris. Ilmelik, et kogu selle protsessi käigus ei süttinud aku ega õlisurve tuli armatuuris olgugi, et kui aku klemm maha, siis suri kohe välja. Nüüdseks probleem kõrvaldatud.
töötaval autol akuklemm maha võttes lased elutähtsatesse organitsse halvemal juhul 60v sisse ja saad nendest asjadest ka lahti... alustades kõikidest pirnidest mis on autos lõpetades peenema ja rohkem nõudvama elektroonikaga... näiteks aju, absi aju, syytepoolid, spidoplok jne.Kurjam kirjutas:Tahad sa sellest rääkida?patrik kirjutas:kas te hullud olete ve?? või liiga palju raha on taskus?et kui aku klemm maha, siis suri kohe välja.
rääkimata sellest, et genekast endast on võimalus ilma jääda... aku on justkui kondensaator.... eh... akumulatsiooni seade
enne kui midagi teha peaks natuke ajusid ka liigutama
Olen seda praktikas kasutanud kordi viis kuus kindlasti, siiamani pole midagi teise ilma lennanud. no nüüd genekas, aga see nurus vist juba varem remonti, kuna 2akut suutis kuivale imeda. Võõra akuga käima pannud ja saanud sõitagi mõne kiomeetrid täitsa ilma akuta. Või siis täiesti tühja akuga sõitnud tln-rkv. Mõlemad 325 diislid, mis omanud on mul siis olnud mingid imeautod? minu loogika just kui ütleb et genekast tuleb laadimisvool ~14v ja akust ~12v aga kust kohast see 60v tuleb? ja enne kui midagi minema hakkab on olemas kaitsemed.hollow kirjutas:töötaval autol akuklemm maha võttes lased elutähtsatesse organitsse halvemal juhul 60v sisse ja saad nendest asjadest ka lahti... alustades kõikidest pirnidest mis on autos lõpetades peenema ja rohkem nõudvama elektroonikaga... näiteks aju, absi aju, syytepoolid, spidoplok jne.
rääkimata sellest, et genekast endast on võimalus ilma jääda
aku on justkui kondensaator.... eh... akumulatsiooni seade
enne kui midagi teha peaks natuke ajusid ka liigutama
kaitsmed ei lenda ülepingest vaid ülevoolust... kui genekal stabikas peaks lühisesse minema, siis tuleb ~60V genekast nii et myhiseb... stabilisaator on ainuke asi mis hoiab selle pinge 14V lähedal... enne tabletti ja dioodiplokki on 3 faasiline vahelduvvool. peale dioodiplokki tehakse sellest alalisvool aga ikkagi kuskil 60V tuuris
eip.diislijoodik kirjutas:Induktiivsusest oled midagi kuulnud?
Nüüd jälle targem. Ega ta hea kindalsti ei ole ilma akuta sõita aga omad kogemused näitavad, et nii drastiline see olukord ka ei ole.hollow kirjutas:kaitsmed ei lenda ülepingest vaid ülevoolust... kui genekal stabikas peaks lühisesse minema, siis tuleb ~60V genekast nii et myhiseb... stabilisaator on ainuke asi mis hoiab selle pinge 14V lähedal... enne tabletti ja dioodiplokki on 3 faasiline vahelduvvool. peale dioodiplokki tehakse sellest alalisvool aga ikkagi kuskil 60V tuuris
Nüüd korralik genekas peal, stendis näitas 14,5 laadmise ajal ja 60A koorumse all 13,9 mis igati viis, kuid auto ikka käima ei lähe.
Sama lugu, mis eespol mainitud. aku ja õli tuli ei sütti, vaid tulevad miski klõpsuga tagasi 20sek pärast. süüdet andes kustuvad mõlemad. Starterit taha ei võta. vaikus. Käima pole saanud tõmmata, et kontrollida kas laadimine on. Kas kaitsemekarbis ei või miski releega kehvasti olla? Kui, siis millisega? Kuhu nüüd järgmiseks vaadata?
Generaatori külge läheb ikka kaks juhet?
Sama lugu, mis eespol mainitud. aku ja õli tuli ei sütti, vaid tulevad miski klõpsuga tagasi 20sek pärast. süüdet andes kustuvad mõlemad. Starterit taha ei võta. vaikus. Käima pole saanud tõmmata, et kontrollida kas laadimine on. Kas kaitsemekarbis ei või miski releega kehvasti olla? Kui, siis millisega? Kuhu nüüd järgmiseks vaadata?
Generaatori külge läheb ikka kaks juhet?
ei tea kuidas bmwl aga mingid releed peaks seal kindlasti vahel olema. Et näiteks töötava masinga uuesti starterile voolu peale ei läheks e. süüdet ei saaks panna (eelmisel japsil oli igatahes oli sellline relee olemas ja katki). Kaitsmekarbis peaks ka miskit käivitamisega seoses olema.
Signaga tuleb puldist ilusti maha. Aga mine tea. Homme ehk saab elektriku juurest läbi astuda, ehk lahendab müsteeriumi.
Signaga tuleb puldist ilusti maha. Aga mine tea. Homme ehk saab elektriku juurest läbi astuda, ehk lahendab müsteeriumi.
Starter ise ongi relee, Bemmil ei lase 2 korda järjest süüdet keeratagi minuteada- selle plokeerib süütelukk ise juba.Kurjam kirjutas:ei tea kuidas bmwl aga mingid releed peaks seal kindlasti vahel olema. Et näiteks töötava masinga uuesti starterile voolu peale ei läheks e. süüdet ei saaks panna (eelmisel japsil oli igatahes oli sellline relee olemas ja katki). Kaitsmekarbis peaks ka miskit käivitamisega seoses olema.
Signaga tuleb puldist ilusti maha. Aga mine tea. Homme ehk saab elektriku juurest läbi astuda, ehk lahendab müsteeriumi.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
Ei tea kommenteerida aga realoem leidsin midagi: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=95rt23 kirjutas:Starter ise ongi relee, Bemmil ei lase 2 korda järjest süüdet keeratagi minuteada- selle plokeerib süütelukk ise juba.
Igatahes minu lugu sai lahenduse 2min elektriku juures, kes leidis et massijuhe mootori küljest on lahti. Istus parempoolse mootoripadja peal. Koju jõudes avastasin, et ikka kinni on ja peabki seal mootoripadja peal olema, kuid korralikku ühendust seal ikka ei olnud. puhastasin ära ja süüdet andes masin töötab.
Tegelt lahendus pakutud juba teises postis siin, aga vastus oli juhtme teises otsas
