E34 automaatkasti probleem
E34 automaatkasti probleem
Probleem siis selline. et kui neutraali pealt panna D peale siis auto teeb jõnksu ja sama kui panna R peale. Nüüd viimasel ajal on hakanud auto valgusfoori all välja surema kui hoida D peal ja pidurit ja kui piduri päästad sureb auto välja. Ja vahebeal on selline probleem et kuskil 90 ümber ei suuda otsustada kumba käiguga sõita kas madalama või kürgemaga ja siis jõnksutab sõites 100 probleem kadund.
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Põhjalikumalt BMW automaatkastidest
Re: E34 automaatkasti probleem
Ta ei suudagi otsustada sellepärast et vahetab 5.-le käigule kuskil 90km/h juures. Ja kui kiirus natukenegi langeb, tõusud, gaasipedaali asendi muutus jms., siis vahetabki 4.-le tagasi. Seda vahetust peaks muidugi sujuvalt ikka tegema, mitte jõnksutama.bmw530td kirjutas:.. Ja vahebeal on selline probleem et kuskil 90 ümber ei suuda otsustada kumba käiguga sõita kas madalama või kürgemaga ja siis jõnksutab sõites 100 probleem kadund.
2 Fucking Fast 4 U
Ilus jutt seal kuid lahendust ei leidnud.H_Margus kirjutas:Põhjalikumalt BMW automaatkastidest
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
mootor tuksub ilusastidiislijoodik kirjutas:"Kui piduri päästad, sureb auto välja" peaks viitama mootori tühikäigul töötamise probleemidele. Iseasi, kui autot veetakse enne mootori väljasuremist VÄGA jõuliselt edasi, siis võib olla hüdrosiduri blokeeringu juhtimisega jama.
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
minul andis see märku seda et kast hakkab õhtale minema,...kontrolli õli taset kastis ....igatahes räägin enda loo ära, mul oli sama jama, et ei vahetanud käike üldse, siis vahetasin õli ja filtrid käik ära ja siis sain sõita natuke aega , hakkas sama jama pihta... ja lõpuks oli nii et lõi õli välja kuskilt ja siis polnud üldse käike enam.... loobusin automaadist ja panin manuaali asemele... kõvasti lollikindlam on sõita ,kui automaadiga, mis võib igahetk alla anda ! ja niipalju võin ka öelda et automaadiga ei tasu käia raadil kiirendamas ja rallimas 

Sorry selle avatari pärast. Nüüd kõik korras. Mis puutub mõnesõnalisse juttu siis mida ma kirjutama peaks kui kõik kirjas.joffe kirjutas:Kas ainult mina näen selle mõnesõnalise jutu juures üht koletut "maxiavatari"![]()
Oskab keegi öelda kelle poole peaks pöörduma selle probleemiga kes remondib neid kaste. Ja kas on üldse mõtet remontida voi osta uus vana kast mis lootuses et töötab? Palju muidu kasti remondid maksma ka läinud on umbkaudselt !!!
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
ma loen ka probleemist selle välja et pump hakkab õhtale minema. kui tühikäigul töötab P peal keera rooli ja kui pöörded hakkavad kõikuma siis otsi viga pigem pumbast kui kastist. endal oli sama moodi hakkas 90 peal jõnksutama ja soojalt ei tahtnud hästi käima minna. ja lõpuks andis pump üldse otsad. aga kui midagi laheneb anna teada siis järgmine kord jälle targem.
Milleks mulle mõistus, kui mul on BMW!
Nii kuna nüüd eestis siis selle auto probleemiga natuke tegeldud siis. probleem et kui olla valgusfoori taga olla siis ja käik D peal tahab auto edasi minna ehk hakkab nõksutama ja kui pidur lahti lasta siis sureb välja ja kui auto külm siis probleem pole.
Kes võiks seda asja vaadata paari päeva jooksul. Kas seda asja saab ka arvutiga vaadata et mis streigib.
Aidake hädast välja
Kes võiks seda asja vaadata paari päeva jooksul. Kas seda asja saab ka arvutiga vaadata et mis streigib.
Aidake hädast välja
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
bmw530td kirjutas:Probleem sai lahenduse sai tehtud test ja automaat kast korras mootor korras pumba elektroonika jumpsib ja peale pumba tihendite vahetust jäid mootri pöörded madalaks ja sai neid tõstetud natuke ja asi korras
Palju sul see nali maksma läks ja kuskohas sa lasid teha, kui saladus pole....
paremaks selle saab jaah pöörete töstmisega kuid se tuleb hiljem tasgasi ja siis pea vahetus voi terve pumba siis asi kindel kuid uus kuradima kallissimpelboy kirjutas:mul on enda 525tds automaadiga sama jama aga siis käis kõrgsurvepumba kruttimises ja seal öeldi et ylemine osa on pees!!! sain paremaks küll kui enne aga vahetamist tahab ikkagi saada!!!
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a