E34 524td õli tilgub/voolab
E34 524td õli tilgub/voolab
Mure selles et juba kevadest on väike õli loik maas. Mul selline tunne ehk tagumune vändaotsa tihend. Nüüd lausa niriseb õli kui mootor töötab. Kohapeal seistes hea loik all. Kas võib sõita ega see halba ei tee? Oli mul on küllalt päevas läheb 2L õli. Samas kui oleks tagumine vändatihend siis sidur libiseks või ei?
- ivan olefir
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 29.09.2007 16:44 51
- Asukoht: Põlvamaa
või oled kratt ja vahetad ise.
sai just enda autol see raske remont läbi tehtud, pole hullu midagi kui enne on pädevust.
simmerlingi ei maksa kah mitte midagi praktiliselt
omale sain (57.-)
2l päevas "kole lugu" kui sa mootorisse rähni ei taha lasta või turbot õlituseta jätta. siis oleks lihtsam see viga likvideerida
sai just enda autol see raske remont läbi tehtud, pole hullu midagi kui enne on pädevust.
simmerlingi ei maksa kah mitte midagi praktiliselt

2l päevas "kole lugu" kui sa mootorisse rähni ei taha lasta või turbot õlituseta jätta. siis oleks lihtsam see viga likvideerida
Ei, ei . Ikka mitte karteri poldid lahti vaid tihend kutu- ja sellest ka poldid sinuarust nõrgald kinni....( auto on saanud kuuma või mitu korda lahti võetud ja sama tihend alla pandud)disjoll kirjutas:Nii sai lõpuks kast maha ja viga teada! Asi oli hoopis selles, et karteri poldid lahtija üks isegi puudu. Simmer oli täiesti korras aga sai uus pandud ja ka sidurikomplekt.
Kui mina kord vahetasin enda 524td tihendi siis tihendist olid järgi ainult ribad- mida ma ehitusnuaga maha kraapisin....Kui lihtsalt kinni keerad siis ega see õli ei peata- vaid hakkab läbilaskma kuni 1l 1000km kohta

Kusjuures oli tihend seda oli näha. Üks polt oli päris ära tulnud ja sidurikoda kõvasti kratsinud. Millest siis see polt nii lahti tuli? Kas tõesti mootor nii kuuma saanud, et tihendi nn. ära põletanud?Kalev kirjutas:Ma pakun et sul polnudki seal tihendit, kaas oli arvatavasti silikooniga pandud...
Käigukasti ei ole vaja alt ära võtta selleks et vahetada karteripõhja tihendit
Lahti on vaja lasta: mootoripadjad mootori küljest, õlifiltri kopsik(kui on kere küljes),ventilaator tuleb küljest ära võtta, paisupaak, jahutus radiaator( hea oleks kui kohe veidi kõrgemale tõstad).
Jahutusvedelikku ei ole vaja välja lasta.
Siis lased õli välja, keerad karteripõhja poldid lahti, siis tõstad tungrauaga nii kõrgele et karteripõhi tuleb alt ära.
See eeldab korraliku ja rikkaliku mutrivõtmete valiku olemasolu.(mõni karteri põhja polt on suht kehva kohapela)
See on teostatav

Lahti on vaja lasta: mootoripadjad mootori küljest, õlifiltri kopsik(kui on kere küljes),ventilaator tuleb küljest ära võtta, paisupaak, jahutus radiaator( hea oleks kui kohe veidi kõrgemale tõstad).
Jahutusvedelikku ei ole vaja välja lasta.
Siis lased õli välja, keerad karteripõhja poldid lahti, siis tõstad tungrauaga nii kõrgele et karteripõhi tuleb alt ära.
See eeldab korraliku ja rikkaliku mutrivõtmete valiku olemasolu.(mõni karteri põhja polt on suht kehva kohapela)
See on teostatav

Oot aga mis neli polti siis hooratta taga on? Kas need ei ole karteri poldid? Mul üks nendest oligi ju puudu ja teised nii lahti et keera näpuga. On ehk mõni joonis selle mootori kohta.TD kirjutas:Käigukasti ei ole vaja alt ära võtta selleks et vahetada karteripõhja tihendit![]()
Lahti on vaja lasta: mootoripadjad mootori küljest, õlifiltri kopsik(kui on kere küljes),ventilaator tuleb küljest ära võtta, paisupaak, jahutus radiaator( hea oleks kui kohe veidi kõrgemale tõstad).
Jahutusvedelikku ei ole vaja välja lasta.
Siis lased õli välja, keerad karteripõhja poldid lahti, siis tõstad tungrauaga nii kõrgele et karteripõhi tuleb alt ära.
See eeldab korraliku ja rikkaliku mutrivõtmete valiku olemasolu.(mõni karteri põhja polt on suht kehva kohapela)
See on teostatav
hooratta taga. ma ei saa aru millest sa räägid?
Põhimõtteliselt eemaldad nii nimetatud siduri karteri : 4 polti alt üles.
ja kas 3või4 polti ei mäleta on käigu kasti poolt mootori poole. ( seletus võib olla kehva). siis peaks siduri karter eemalduma.
Ja siis on karteri põhja poltide ring suunaga alt üles. (Tuletan meelde et läheb vaja korraliku ja hea valikuga võtme(kasti).
tavaliste vene leht võtmega seda tööd ära ei tee.
Põhimõtteliselt eemaldad nii nimetatud siduri karteri : 4 polti alt üles.
ja kas 3või4 polti ei mäleta on käigu kasti poolt mootori poole. ( seletus võib olla kehva). siis peaks siduri karter eemalduma.
Ja siis on karteri põhja poltide ring suunaga alt üles. (Tuletan meelde et läheb vaja korraliku ja hea valikuga võtme(kasti).
tavaliste vene leht võtmega seda tööd ära ei tee.
Hooratta taga peaks olema ju väntvõlli tagumise simmeri pesa kinnitused...kui need poldid lahti ja tihend läinud, siis efekt on sama mis kulunud simmeri puhulgi. Karterikaane poltidest paar tükki kinnitub ka selle simmeri pesa külge ja seal peab jälgime et liiga pikki polte ei pane, sest vastasel korral keerad karterikaant pingutades poldi otsad läbi pesa seina simmeri serva sisse ja ilmselt on tulemuseks veel isasem õlileke.
No jah käisin põhja all uurisin põhjalikult. Ongi karteri tihend peetis. Ohh hakka jälle mässama ei viitsi mitte aga õli kulu veel hullem. Ok teisipäeval hakkan toimetama teeb vast õhtuga ära. Esinduses maksis vist see tihend 270 eeki. Ok aga tänud iga soovituse eest. Kindlasti tuleb veel probleeme. See on auto millele on mul elus kõige rohkem raha läinud aga pole midagi teha BMW ju 
