EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Kuna EBK Cup on juba praegu väga hästi toimiv võistlussari siis suuri muudatusi eelmiste reeglitega võrreldes sisse ei tulnud.
***Reeglid***
**Punktiarvestuses osalevad ja autasustamine korraldatakse ainult reeglitele vastavatele BMW marki autodele. Muud marki autod ja reeglitele mittevastavad BMW marki autod saavad sõita ning nende aega mõõdetakse, kuid punkte ega auhindu ei anta.
**Võistlusklassid BMW marki autodele
A klass:
- ilma ülelaadimiseta ja kuni 2000cm3 bensiin, kuid mitte üle 110kw
- kuni 2500cm3 diisel, kuid mitte üle 110kw
B klass:
- kuni 2000cm3 bensiin, millel üle 110kw
- kuni 2500cm3 diisel millel üle 110kw
- üle 2000cm3 bensiin
- üle 2500cm3 diisel
- ülelaadimisega bensiinimootor
Mõned näited: uuem E46 320i millel mootor 2,2 liitrit / 125kw, 120i millel mootor 2,0 liitrit / 125kw, E30 320is millel mootor 2 liitrit / 142kw, 120d millel 2,0 liitrit / 130kw on kõik B klassis.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata. Auto kubatuuri ja võimsuse arvestamisel võetakse aluseks antud mootori tehaseandmed st. tuuningut ei arvestata va. bensiinimootori ülelaadimine mille puhul auto läheb automaatselt B klassi. Auto ja mootori modifitseerimine ja rehvivalik on vabad, kuid samas peab auto vastama täiendavatele tingimustele.
**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
- Need rehvid millega "kodust" rajale sõideti on need samad millega ka võisteldakse.
- Osaleja on kohustatud enne võistlust korraldajale selgesõnaliselt teatama kui tema sõiduk ei vasta ülaltoodud tingimustele.
**Autasustamine:
Igal üritusel autasustatakse iga klassi kolme parimat medali ja diplomiga. Lisaks on sponsoritel võimalik välja panna auhindu (kui üritusel on sponsor). Korraldajatel on õigus määrata oma äranägemise järgi veel eriauhindu osalejatele kes on millegi tähelepanuväärsega hakkama saanud.
**Punktiarvestus BMW sõidukitele:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Punktiarvestusse läheb ja edetabel koostatakse iga võistleja kahe vooru ühe kiireima ringiaja alusel. Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Punktiarvestust peetakse kahe klassi kaupa eraldi ja punktid ei ole ühest klassist teise ülekantavad.
**Sõitmine rajal
Ajasõitude ajal on korraga rajal kolm autot. Ühes voorus sõidetakse 5 ringi. Nendest esimene ring on rahulikult soojenduseks, järgnevad lendstardist kolm kiiret ringi aja peale (need siis nii kiirelt kui tehnika ja oskused parajasti võimaldavad). Viimase kiire ringi lõppemisest antakse märku ruudulipuga. Peale seda sõidate veel ühe ringi jahutuseks rahulikult lõpuni ja siis pöörate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
**Ajavõtt toimub EBK Racechrono süsteemiga (GPS + Symbian telefon). Stardinimekirja koostamisel proovime arvestada eelmiste sõitude tulemustega ja meile teadaoleva auto/juhi eelnevate tulemustega.
**Kordussõidud: kui mingil põhjuselt toimub kordussõit siis kirja lähevad vaid viimase sõidu ajad.
**Harjutussõidud e. "vaba rada" on vaid võistlusel osalejatele ja registreeritud võistlussõidukitele.
**Möödasõidud on keelatud nii võistluse kui ka harjutussõitude ajal. Mööduda tohib vaid siis kui teie ees olev auto on täielikult seiskunud ja pannud tööle ohutuled. See kehtib ka rajalt väljasõitnud autost möödumisel.
**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.
**Peakohtunikul on õigus kõrvaldada võistluselt võistlejad kes eiravad antud reegleid, ei allu korraldajate korraldustele või kelle autost lekib vedelikke.
**Vaidluste korral jääb viimane sõna alati EBK BMW Cup peakohtunikule.
**Võistlemine ja pealtvaatamine on vabatahtlik ja toimub igaühe omal vastutusel. Kasko ja tavaline liikluskindlustus rajal ei kehti. EBK ei vastuta sõitjate ja pealtvaatajate turvalisuse eest.
**Reeglid kehtivad esialgselt kuni 2010 hooaja lõpuni.
EDIT 1: Lisatud A klassi diislitele 110kw piirang.
***Reeglid***
**Punktiarvestuses osalevad ja autasustamine korraldatakse ainult reeglitele vastavatele BMW marki autodele. Muud marki autod ja reeglitele mittevastavad BMW marki autod saavad sõita ning nende aega mõõdetakse, kuid punkte ega auhindu ei anta.
**Võistlusklassid BMW marki autodele
A klass:
- ilma ülelaadimiseta ja kuni 2000cm3 bensiin, kuid mitte üle 110kw
- kuni 2500cm3 diisel, kuid mitte üle 110kw
B klass:
- kuni 2000cm3 bensiin, millel üle 110kw
- kuni 2500cm3 diisel millel üle 110kw
- üle 2000cm3 bensiin
- üle 2500cm3 diisel
- ülelaadimisega bensiinimootor
Mõned näited: uuem E46 320i millel mootor 2,2 liitrit / 125kw, 120i millel mootor 2,0 liitrit / 125kw, E30 320is millel mootor 2 liitrit / 142kw, 120d millel 2,0 liitrit / 130kw on kõik B klassis.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata. Auto kubatuuri ja võimsuse arvestamisel võetakse aluseks antud mootori tehaseandmed st. tuuningut ei arvestata va. bensiinimootori ülelaadimine mille puhul auto läheb automaatselt B klassi. Auto ja mootori modifitseerimine ja rehvivalik on vabad, kuid samas peab auto vastama täiendavatele tingimustele.
**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
- Need rehvid millega "kodust" rajale sõideti on need samad millega ka võisteldakse.
- Osaleja on kohustatud enne võistlust korraldajale selgesõnaliselt teatama kui tema sõiduk ei vasta ülaltoodud tingimustele.
**Autasustamine:
Igal üritusel autasustatakse iga klassi kolme parimat medali ja diplomiga. Lisaks on sponsoritel võimalik välja panna auhindu (kui üritusel on sponsor). Korraldajatel on õigus määrata oma äranägemise järgi veel eriauhindu osalejatele kes on millegi tähelepanuväärsega hakkama saanud.
**Punktiarvestus BMW sõidukitele:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Punktiarvestusse läheb ja edetabel koostatakse iga võistleja kahe vooru ühe kiireima ringiaja alusel. Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Punktiarvestust peetakse kahe klassi kaupa eraldi ja punktid ei ole ühest klassist teise ülekantavad.
**Sõitmine rajal
Ajasõitude ajal on korraga rajal kolm autot. Ühes voorus sõidetakse 5 ringi. Nendest esimene ring on rahulikult soojenduseks, järgnevad lendstardist kolm kiiret ringi aja peale (need siis nii kiirelt kui tehnika ja oskused parajasti võimaldavad). Viimase kiire ringi lõppemisest antakse märku ruudulipuga. Peale seda sõidate veel ühe ringi jahutuseks rahulikult lõpuni ja siis pöörate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
**Ajavõtt toimub EBK Racechrono süsteemiga (GPS + Symbian telefon). Stardinimekirja koostamisel proovime arvestada eelmiste sõitude tulemustega ja meile teadaoleva auto/juhi eelnevate tulemustega.
**Kordussõidud: kui mingil põhjuselt toimub kordussõit siis kirja lähevad vaid viimase sõidu ajad.
**Harjutussõidud e. "vaba rada" on vaid võistlusel osalejatele ja registreeritud võistlussõidukitele.
**Möödasõidud on keelatud nii võistluse kui ka harjutussõitude ajal. Mööduda tohib vaid siis kui teie ees olev auto on täielikult seiskunud ja pannud tööle ohutuled. See kehtib ka rajalt väljasõitnud autost möödumisel.
**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.
**Peakohtunikul on õigus kõrvaldada võistluselt võistlejad kes eiravad antud reegleid, ei allu korraldajate korraldustele või kelle autost lekib vedelikke.
**Vaidluste korral jääb viimane sõna alati EBK BMW Cup peakohtunikule.
**Võistlemine ja pealtvaatamine on vabatahtlik ja toimub igaühe omal vastutusel. Kasko ja tavaline liikluskindlustus rajal ei kehti. EBK ei vastuta sõitjate ja pealtvaatajate turvalisuse eest.
**Reeglid kehtivad esialgselt kuni 2010 hooaja lõpuni.
EDIT 1: Lisatud A klassi diislitele 110kw piirang.
Viimati muutis Silwer, 02.02.2008 19:56 56, muudetud 2 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Aga mida selline reegel annab? Mida teevad autod, millel on puurid sees? Kuuldatavasti ei tohi tavalisel autol puuri sees olla st. puuriga ülevaatust ei läbi. Ilma ülevaatuseta aga kohale ei tohi ka sõita. Tuleb auto koju jätta ja niisama vaatama tulla?Silwer kirjutas:**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Ei tohi.ImreR kirjutas:Mul selline küsimus, et kas tõesti ma ei tohi rehve/rattaid enne sõitu vahetada? Mul on teatavasti alati teised rehvid kaasas velgedel, põhjus lihtne, ei kasuta igapäevaselt oma rahvaralli ja bmw-cup-i rehve. Samas nad on tavalised tänavasõidu rehvid.
Imre!
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
See reegel on selle pärast et ei osaleks mingid täiesti suvalised isearetused millistega reaalselt mööda teid ei olegi võimalik liigelda. Puuriga autol on EAL kaart, ta vastab EAL tingimustele, tal on kehtiv ülevaatus ja ka kindlustus ning liikleb suhteliselt vabalt mööda tänavaid.Kustas kirjutas:Aga mida selline reegel annab? Mida teevad autod, millel on puurid sees? Kuuldatavasti ei tohi tavalisel autol puuri sees olla st. puuriga ülevaatust ei läbi. Ilma ülevaatuseta aga kohale ei tohi ka sõita. Tuleb auto koju jätta ja niisama vaatama tulla?Silwer kirjutas:**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
Ja kes siiski ei saa muud moodi kohale tulla kui treilaga võib ju siis tõesti treilaga tulla ja ka rehve vahetada aga siis lihtsalt punktiarvestuses ja autasustamisel ei osale.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Lill ei näinud probleemi kohale sõitmises. Ta vedas treilaga autot rohkem mugavuse pärast.E28 kirjutas:Kas Lill ei hakkagi enam punktide peale sõitma? See on natuke jabur, et rehve ei tohi kohapeal vahetada. Kas siis ainuke variant slikkidega sõita on nii, et ei osale punktiarvestuses?
Ja muideks, keegi ei ole slick rehvi otseselt keelanud, kui kellelgi on kange isu siis võib ju kodust ka slickiga tulema hakata.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Üks asi veel, et aga see ei välista ju "mingite täiesti suvaliste isearetuste" rajal sõitmise, vaid ainult punkti arvestusse nad ei pääse? Kui näiteks selline "isearetus" trileril kohale tuua.Silwer kirjutas:See reegel on selle pärast et ei osaleks mingid täiesti suvalised isearetused millistega reaalselt mööda teid ei olegi võimalik liigelda. Puuriga autol on EAL kaart, ta vastab EAL tingimustele, tal on kehtiv ülevaatus ja ka kindlustus ning liikleb suhteliselt vabalt mööda tänavaid.
Mis keiss sellega on? Ma saan aru, et igasuguseid ei lasta rajale just ohutuse pärast.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Punktiarvestusse nad ei pääse. See punkt ei olnud ohutuse pärast vaid hoopis katse natukenegi võrdsustada suurema ja väiksema rahakotiga ning igapäevakasutuses ja rajapäeva tarbeks soetatud sõidukeid.
Ohutus - kui on ikka mingi ilmselge raibe mis treilal (või ka omal jalal) kohale ilmub siis selle saab peakohtunik (Tauri) rajalt eemale hoida.
* muideks sellist "omal jalal kohalesõitmist" nõuavad ka mitmed teised võistlussarjad. Eestis oli eelmine aasta superauto võistlus kus sama moodi pidid autod ise kohale sõitma. Seal oli veel see tehtud ühisstardiga ja tegelikult ka meil võiksid osalejad omal algatusel suurematest linnadest üritustele saabuda ühisstardiga.
Ohutus - kui on ikka mingi ilmselge raibe mis treilal (või ka omal jalal) kohale ilmub siis selle saab peakohtunik (Tauri) rajalt eemale hoida.
* muideks sellist "omal jalal kohalesõitmist" nõuavad ka mitmed teised võistlussarjad. Eestis oli eelmine aasta superauto võistlus kus sama moodi pidid autod ise kohale sõitma. Seal oli veel see tehtud ühisstardiga ja tegelikult ka meil võiksid osalejad omal algatusel suurematest linnadest üritustele saabuda ühisstardiga.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kuna BMW Cup on pigem vist lustliku loomuga üritus, kus ei pea silm punnis/veri ninast väljas sõitma, siis imo ongi tore, et mõeldakse sellise kodaniku peale, kelle elumõte ei ole ainult autode ehitamine.
Tuleb ju EAL BMW cup, kel sõidujanu välja kannatamatu need võivad ju seal osaleda.
Minu meelest need uued reeglid on nii vähe muutunud, et sisuliselt polegi vahet eelmiste aastatega. Ning vihjeks, et slikke on ju ka väga erinevaid, osad kannatavad peaaegu et 100% tänaval sõita
Tuleb ju EAL BMW cup, kel sõidujanu välja kannatamatu need võivad ju seal osaleda.
Minu meelest need uued reeglid on nii vähe muutunud, et sisuliselt polegi vahet eelmiste aastatega. Ning vihjeks, et slikke on ju ka väga erinevaid, osad kannatavad peaaegu et 100% tänaval sõita

GS
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Tere
Milline oleks soodsaim lahendus inimesele, kelle jaoks on BMW rajaüritused ainsad käigud ringrajale ning ainsad põhjused kiivri muretsemiseks?
jJanno
Võibolla oleks pidanud eraldi teema tegema, aga kuna äkki on kellelgi hea lühike vastus, siis küsin siin.Silwer kirjutas:**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid.
Milline oleks soodsaim lahendus inimesele, kelle jaoks on BMW rajaüritused ainsad käigud ringrajale ning ainsad põhjused kiivri muretsemiseks?
jJanno
exTouring
RE: Slick
Noh ei ole mõtet teha uue ja vana asja hinnavõrdlusi. Ilmselge et uus asi maksab rohkem. Aga ega need "R compound" tänavarehvid ei maksa ju ka kordades rohkem kui tavalised uued tänavarehvid. Ma loodan et keegi ei vaidle et tänavarehvi ja tänavaslicki vahe rajal on väiksem kui tänavarehvi ja ringrajasliki vahe.
Kui nüüd kõik hakkaksid otsima oma autodele kasutatud ringraja slikki siis see hind ei oleks ka enam 3000 eek komplekt ja kindlasti kõigile neid ei jagu kah. Seega peaksid osad minema päris uusi ringraja slikke ostma kuna tänavarehviga ringrajaslicki vastu ikka ei saa kohe kuidagi.
RE: Kiiver
Kui laenata ei saa või ei soovi siis peab vist ikka ostma. Kiire otsingu tulemusel leidsin kaks odavat ja uut kiivrit:
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1341
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... cts_id=416
Aga kes viitsib otsida leiab kiivri kindlasti ka odavamalt. Mina kasutan midagi analoogset nagu viimasel lingil näidatud lahtine kiiver ja ostsin ta vähekasutatud peast 500 eegu eest.
Noh ei ole mõtet teha uue ja vana asja hinnavõrdlusi. Ilmselge et uus asi maksab rohkem. Aga ega need "R compound" tänavarehvid ei maksa ju ka kordades rohkem kui tavalised uued tänavarehvid. Ma loodan et keegi ei vaidle et tänavarehvi ja tänavaslicki vahe rajal on väiksem kui tänavarehvi ja ringrajasliki vahe.
Kui nüüd kõik hakkaksid otsima oma autodele kasutatud ringraja slikki siis see hind ei oleks ka enam 3000 eek komplekt ja kindlasti kõigile neid ei jagu kah. Seega peaksid osad minema päris uusi ringraja slikke ostma kuna tänavarehviga ringrajaslicki vastu ikka ei saa kohe kuidagi.
RE: Kiiver
Kui laenata ei saa või ei soovi siis peab vist ikka ostma. Kiire otsingu tulemusel leidsin kaks odavat ja uut kiivrit:
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... ts_id=1341
http://www.motopood.ee/pood/product_inf ... cts_id=416
Aga kes viitsib otsida leiab kiivri kindlasti ka odavamalt. Mina kasutan midagi analoogset nagu viimasel lingil näidatud lahtine kiiver ja ostsin ta vähekasutatud peast 500 eegu eest.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ei saa ka tavalise mootoriga moditud mootori vastu. Kui reeglid on vabad, võiks nad ka kõigile vabad olla, kui on piirangud, siis tuleks kõiksugu piiranguid arvestada. Lihtne ja loogiline. Ma ei saa lihtsalt aru, miks tehakse sellised reeglid arvestades vaid mõningate autode eeliseid. Palju neid autosid siis on, kes Silverile ja Eikile väga vastu hakkaksid, et kelle ohjamiseks need reeglid siis on. Vot see jääbgi minujaoks arusaamatuks. Nagu ma ütlesin, mina punkte nagunii mitte tahtma 

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kui kellelgi on mingi konstruktiivne ettepanek reeglite suhtes või on mingeid mõtteid mis öösel magada ei lase siis võite sellest PS märku anda.
Uued reeglid on samaväärsete autode puhul võrdsemad kui eelmised ja see et auto sõidab omal jalal kohale ning ei tassi kaasa mitut erinevat komplekti rehve on täiesti normaalne.
Uued reeglid on samaväärsete autode puhul võrdsemad kui eelmised ja see et auto sõidab omal jalal kohale ning ei tassi kaasa mitut erinevat komplekti rehve on täiesti normaalne.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
kahjuks antud reeglid ei muuda suurt midagi minu silmis. enamus probleemist seisnes selles et pannakse ühte klassi enam vähem EAL määrustikule vastavad autod tänavasõidu autodega. Näiteks ei ole minul probleem sõita täisslickiga nii tabasalu kui ka rapla rajale. Üks on siis minu kodukohast 5km kaugusel ja teine minu maakohast 15km kaugusel ja vaevalt et keegi nüüd ütleb et ma ei tohi treilaga oma autot maale viia
ja kui võistlus toimub kaugemal, näiteks Pärnu`s siis no selleks et sõita rajal mõned kiired ringid ma oma võistlusautot kusagil maanteel küll kulutama ei hakka... samuti ei ole mina oma auto tehnikas nii kindel et saaksin omal jalal tagasi ka tulla, kogemuste põhjal on treiler minu asendamattu sõber siiani olnud
aga no reeglid olemas ja eks siis paistab kas osalejate arv kasvab või langeb
parimatega,
Reno


aga no reeglid olemas ja eks siis paistab kas osalejate arv kasvab või langeb

parimatega,
Reno
see rehvi "seadus" on selline imelik jah. EAL kaardiga sõidad kohale slickidega- saad võistelda, see kellel näiteks igapäeva auto jaoks kodus slickid ootamas EBK cuppi neid kasutada ei tohi, või peab seadust rikkuma(mida BMW Klubi ei poolda vist?). See loob tugevama eelise ju nende inimeste jaoks kellel EAL kaart taskus, ning nende autodel veel rohkem "võidusõidu" juppe küljes. Igatahes minu arvates pigem tekitab see rehvide reegel ebavõrdsuse kui seda vähendab. aga see kõik lihtsalt minu arvamus.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
- Peamine sõiduk: E46 320d
- Telefon: 56659473
- Asukoht: Vilppula (soome)
Aga kellel on auto all tavaline tänava rehv ja teistel slick rehv mis on mõeldud ainult ringrajal sõitmiseks siis ikka on vahe rehvidel küll sees.villi kirjutas:see rehvi "seadus" on selline imelik jah. EAL kaardiga sõidad kohale slickidega- saad võistelda, see kellel näiteks igapäeva auto jaoks kodus slickid ootamas EBK cuppi neid kasutada ei tohi, või peab seadust rikkuma(mida BMW Klubi ei poolda vist?). See loob tugevama eelise ju nende inimeste jaoks kellel EAL kaart taskus, ning nende autodel veel rohkem "võidusõidu" juppe küljes. Igatahes minu arvates pigem tekitab see rehvide reegel ebavõrdsuse kui seda vähendab. aga see kõik lihtsalt minu arvamus.
Tel:56659473
aga miks slicki üldse ära ei keelatud? ainult tänavalegaalsed rehvid, see oleks ju siis kõigile yhe tähendusega. hetkel on ju 3võimalust 1) loobud slickist 2) rikud seadust 3) EAL kaart. need kes kahte viimast ei soovi, nemad on ju kannatajad.(need kellel on slickid)
Ise slickiga ei sõida, ei sõida ka igapäeva autoga cupil, kohtadele ka ei pretendeeri, st, et ei yrita endale eelist luua selle rehvi teemaga.
Ise slickiga ei sõida, ei sõida ka igapäeva autoga cupil, kohtadele ka ei pretendeeri, st, et ei yrita endale eelist luua selle rehvi teemaga.
No kui mõni mees kohaletulles slikid alla keerab ja vastavaid punkte järgib:
See nüüd päris nii vast pole, et slikimehed omale kalastustarbeid peavad hoopis ostma hakkama?
...siis sõita ta vast ikka saab. Punktiarvestuses ainult ei osale.Silwer kirjutas:**Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
...
- Osaleja on kohustatud enne võistlust korraldajale selgesõnaliselt teatama kui tema sõiduk ei vasta ülaltoodud tingimustele.
See nüüd päris nii vast pole, et slikimehed omale kalastustarbeid peavad hoopis ostma hakkama?
Kas sa oleksid valmis igal üritusel tulema appi kõikide osalejate rehvide tänavalegaalsust kontrollima? Hetkel meil ei ole lihtsalt olemas mingit "tehnilist komisjoni" ja kui vaadata kui raskelt alati läheb rajale abiliste leidmine siis ma ei näe hetkel võimalust et me suudaksime autosid üksipulgi kontrollida. Seetõttu on reeglid ka sellised kus praktiliselt mingeid tehnilisi piiranguid ei ole - me lihtsalt ei suuda kontrollida tehniliste reeglite täitmist.villi kirjutas:aga miks slicki üldse ära ei keelatud? ainult tänavalegaalsed rehvid, see oleks ju siis kõigile yhe tähendusega.
Samas peab arvestama sellega et kui keegi proovib praeguseid reegleid ülekavaldada ja hakkab tänu sellele domineerima siis on võimalus et tehakse reeglitesse täiendused. Samas ma loodan et sellist vajadust siiski ei tule - ikkagi aumeeste mäng...

Eile rääkisime nendest reeglitest Valdekuga ja ta arvas et iseenesest võib ju küll teedel hullu panna slikiga aga kui tänu sellele ikka kogu aeg võidad siis varem või hiljem mõni kade konkurent organiseerib sulle sini-valge auto teele vastu...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kui see sliki teema väga hingelähedane on, ning reaalselt ka vähemalt 10? sõitjat seal vabaklassis osaleda sooviks, siis tasuks ehk asi kaalumist.
St et tekiks 3 eraldi klassi. Esimene ja teine klass on rangelt tänava autodele ning kolmas siis täiesti vaba. Sõida millise BMW-ga tahad. St et slikiga suvaline 325 osaleks koos nt Soomeri M3 GTR-iga
St et tekiks 3 eraldi klassi. Esimene ja teine klass on rangelt tänava autodele ning kolmas siis täiesti vaba. Sõida millise BMW-ga tahad. St et slikiga suvaline 325 osaleks koos nt Soomeri M3 GTR-iga

GS
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
- Peamine sõiduk: E46 320d
- Telefon: 56659473
- Asukoht: Vilppula (soome)
täitsa õige lähenemineRaivo kirjutas:Kui see sliki teema väga hingelähedane on, ning reaalselt ka vähemalt 10? sõitjat seal vabaklassis osaleda sooviks, siis tasuks ehk asi kaalumist.
St et tekiks 3 eraldi klassi. Esimene ja teine klass on rangelt tänava autodele ning kolmas siis täiesti vaba. Sõida millise BMW-ga tahad. St et slikiga suvaline 325 osaleks koos nt Soomeri M3 GTR-iga
kui ikka tänavaklass siis tänava rehv ka.See on minu seisukoht.
Viimati muutis Janek, 03.02.2008 21:05 32, muudetud 1 kord kokku.
Tel:56659473