lähituled põlesid läbi, ülelaadimine 18,5V 4500rpm e34 tdsa
lähituled põlesid läbi, ülelaadimine 18,5V 4500rpm e34 tdsa
92a 525tdsa põlesid eile pooltulede pirnid korraga läbi.
kõik muud pirnid jäid terveks ja pooltulede sulavkaitsmed ka.
kuigi samal hetkel põlesid ka täistuled. ka need jäid terveks.
mõõtsin töötava mootoriga akult volte.
tühikäik kuni 3900rpm on pinge 13,9V
kuskil 4200-4500 viskab aga 18 ja natuke peale volte.
generaator on lastud remontida paarkümmend tuh.km tagasi Melasis 2006okt
kas pingeregulaator on genekaga ühes koos?
mida suuremad pöörded, seda rohkem volte generaator välja annab?
et siis seal 4500rmp saab pingeregulaatoril "jõud otsa" ning ei stabiliseeri enam?
kõik muud pirnid jäid terveks ja pooltulede sulavkaitsmed ka.
kuigi samal hetkel põlesid ka täistuled. ka need jäid terveks.
mõõtsin töötava mootoriga akult volte.
tühikäik kuni 3900rpm on pinge 13,9V
kuskil 4200-4500 viskab aga 18 ja natuke peale volte.
generaator on lastud remontida paarkümmend tuh.km tagasi Melasis 2006okt
kas pingeregulaator on genekaga ühes koos?
mida suuremad pöörded, seda rohkem volte generaator välja annab?
et siis seal 4500rmp saab pingeregulaatoril "jõud otsa" ning ei stabiliseeri enam?
beetle 1302 '71
kas selle jupi saab kätte ilma genekat päris maha võtmata?
kuskil mujal ei saa ju rike olla?
siit ei leiagi generaatorit:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 7396&hg=61
kuskil mujal ei saa ju rike olla?
siit ei leiagi generaatorit:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 7396&hg=61
beetle 1302 '71
Tds´il saab pingeregulaatori kätte ilma genekat maha võtmatta. Umbes 10 minuti töö.
Kui sul Valeo genekas, siis on tablett otsakaane taga peidu.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
Kui sul Valeo genekas, siis on tablett otsakaane taga peidu.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
525 TDS´a EXECUTIVE
hakkasin mina siis kruvima.
kate 3x 8mm võtmega mutriga
siis geneka jäme väljund ots 1x 13mm võtmega
teine peenem ots 1x 8mm võtmega jälle.
regulaator ise veel 2x 8mm võtmega mutriga.
vaatasin Maiks postitatud pilti ja lootsin et tuleb välja. aga ei.
otsisin veel pilte ja nägin et harjade taga on "peidus" veel üks kontakt.
http://www.transpo.de/cgi-win/product.exe?M511
piilusin ja kobasin ja leidsingi 7mm võtmega poldi.
ja ära ta tuligi.
tootekood Valeo 2541404
homme saan Melasist hinda küsida.
kate 3x 8mm võtmega mutriga
siis geneka jäme väljund ots 1x 13mm võtmega
teine peenem ots 1x 8mm võtmega jälle.
regulaator ise veel 2x 8mm võtmega mutriga.
vaatasin Maiks postitatud pilti ja lootsin et tuleb välja. aga ei.
otsisin veel pilte ja nägin et harjade taga on "peidus" veel üks kontakt.
http://www.transpo.de/cgi-win/product.exe?M511
piilusin ja kobasin ja leidsingi 7mm võtmega poldi.
ja ära ta tuligi.
tootekood Valeo 2541404
homme saan Melasist hinda küsida.
beetle 1302 '71
eile küsisin hinda internetist leitud bmw koodi järgi leitud valeo koodiga 2541321 ja hinda öeldi 235,-
jupi sain lõpuks kätte, siis nägin koodi 2541404 ja hinda öeldi jälle 235,-
kohapeal laos üks olemas.
nii et ei hakka seekord kasutatud vidinaga jamama(2006oktoobris said laagrid ka vahetatud)
jupi sain lõpuks kätte, siis nägin koodi 2541404 ja hinda öeldi jälle 235,-
kohapeal laos üks olemas.
nii et ei hakka seekord kasutatud vidinaga jamama(2006oktoobris said laagrid ka vahetatud)
beetle 1302 '71
kruvisin uue Cargo nimelise pingeregulaatori külge.
nüüd näitab töötava mootoriga 17,6v (enne oli 13,9)
ja 18-.. voldi peale viskab varem 3500-.. pöörde peal
kas dioodsild on seal samas tableti sees koos harjade ja regulaatoriga?
kuidas täpsemalt töötsükkel välja nägema peaks?
mis ots see peenike on mis läheb genekast välja koos jämeda + juhtmega?
nüüd näitab töötava mootoriga 17,6v (enne oli 13,9)
ja 18-.. voldi peale viskab varem 3500-.. pöörde peal

kas dioodsild on seal samas tableti sees koos harjade ja regulaatoriga?
kuidas täpsemalt töötsükkel välja nägema peaks?
mis ots see peenike on mis läheb genekast välja koos jämeda + juhtmega?
beetle 1302 '71
aga kui ongi korras?AARE530 kirjutas:A sa viska terve genekas Melasisse, las teevad korda
lihtsalt auto poolt see "kontrollpinge" puudu!
::::::::::::::::::::::::::::::::
järgmine ja vähe mõistlikum seletus antud olukorrale.
generaatori rootoril (keskmisel pöörleval võllil koos mähisega) on ette nähtud teatud takistus.
kui aga teatud pööretega nihkub/liigub miskit paigast ära ja takistus muutub. siis võibki jama olla majas.
melasi remondimees aga ei kostnud midagi tarka mu küsimuse peale et kas mähises võib viga olla.
beetle 1302 '71
Hmm alles lahkasin enda Valeo genekat ja sellel on ainult kaks otsa B+ ja D+. B+ on siis ots otse akule ja D+ jookseb põhimõtteliselt armatuuri signaaltulele (tegelikult küll läbi ühe relee aga põhimõttelist vahet ei ole) Seega see tagasiside (kontrollpinge) saadakse generaatori enda seest. Kui just bensiini ja diiselmootori generaatorid erinevad ei ole.kaupz kirjutas:Melasi remondimehelt sain lühikese vastuse, selle jutu peale et uus pingeregulaator ka jupsib:
"kontrollpinge on puudu"
"kas see sama peenike ots mis tuleb geneka küljest"
"jah see sama"
"kus see signaal tuleb"
"igal autol on erinev"
kõne lõpp.
nii ta on
siin pildil ka näha
http://www.transpo.de/cgi-win/product.exe?M511
aga see peenike ots ei lähe otse juhtmega välja, samuti ka mitte + ots
vaid omakorda läbi geneka,
kas või mis seal vahel veel on, ei tea.
väidetavalt see peenike juhe ikkagi ergutusvool, milleta genekas üldse tööle ei hakka.
armatuuri signaallamp peaks kuskilt mujalt tulema, vist..
siin pildil ka näha
http://www.transpo.de/cgi-win/product.exe?M511
aga see peenike ots ei lähe otse juhtmega välja, samuti ka mitte + ots
vaid omakorda läbi geneka,
kas või mis seal vahel veel on, ei tea.
väidetavalt see peenike juhe ikkagi ergutusvool, milleta genekas üldse tööle ei hakka.
armatuuri signaallamp peaks kuskilt mujalt tulema, vist..
beetle 1302 '71
Ergutusvool ei mõjuta sul laadimispinge kõikumist. Kui ergutus on, siis laeb ja kui puudub, siis ei lae.
Omades kunagi fordi, siis sellel toimis laadimise ergutus küll läbi kontroll lambi. Kui pirn oli läbi, siis ei toimunud ka laadimist.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/1230.0/00.png
Omades kunagi fordi, siis sellel toimis laadimise ergutus küll läbi kontroll lambi. Kui pirn oli läbi, siis ei toimunud ka laadimist.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/1230.0/00.png
525 TDS´a EXECUTIVE