04.09 laupäĨļal BMW autocrossing Sauga ringrajal
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
tulevikus võiks olla, et infot leiab ka www.bmw-club.ee -s
kuigi oma transpordiautoga rajale ei kibele- pealtvaatajaks ikka

kuigi oma transpordiautoga rajale ei kibele- pealtvaatajaks ikka

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Ära põe, ma ju käisin oma 185/70 R14 5a kulunud talvekummidega kah Rapla kardirajal kihutamas. Mingeid superaegasid just ei tulnud, aga sõidurõõmu oli kuhjaga.Tauri kirjutas:tulevikus võiks olla, et infot leiab ka www.bmw-club.ee -s![]()
kuigi oma transpordiautoga rajale ei kibele- pealtvaatajaks ikka
Sul ju korralik rehv plus sportvedru/amort. Nii et ära häbene midagi

GS
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Ega muidu ei põe aga olen veel seda õõtshoova vahetust venitanud ja ei ole kindel, kas selleks hetkeks on uued olemas!Raivo kirjutas:Ära põe, ma ju käisin oma 185/70 R14 5a kulunud talvekummidega kah Rapla kardirajal kihutamas. Mingeid superaegasid just ei tulnud, aga sõidurõõmu oli kuhjaga.Tauri kirjutas:tulevikus võiks olla, et infot leiab ka www.bmw-club.ee -s![]()
kuigi oma transpordiautoga rajale ei kibele- pealtvaatajaks ikka
Sul ju korralik rehv plus sportvedru/amort. Nii et ära häbene midagi

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Tänud pakkumast - mina võin peale võtta ja abilisi on vaja küll.
Tänase seisuga on vaja 4 lipukohtunikku ja üht meest ajavõtu teamile appi - õnnetuseks on need kodanikud nii hõivatud, et ise sõitudes kaasa lüüa ei saa. Lisaks on vaja üht tütarlast appi registreerimisse ja veel kolme kohtunikku, keda vastavalt vajadusele jagame suure ja väikese ringi vahel. Vabatahtlikud võiks endist teada anda ja saata mulle oma kontaktid.
Tänase seisuga on vaja 4 lipukohtunikku ja üht meest ajavõtu teamile appi - õnnetuseks on need kodanikud nii hõivatud, et ise sõitudes kaasa lüüa ei saa. Lisaks on vaja üht tütarlast appi registreerimisse ja veel kolme kohtunikku, keda vastavalt vajadusele jagame suure ja väikese ringi vahel. Vabatahtlikud võiks endist teada anda ja saata mulle oma kontaktid.
Kuna ma ei ole kunagi Saugal käinud siis tekkisid mõned küsimused:
1) Mis on suure ja väikse raja raskusastmed või suuremad erinevused Tabasalu ja Rapla rajaga (järskude kurvide osakaal, keskmised kiirused / käigud millega sõidetakse).
2) Saan aru, et kiiver on vist kohustuslik?
3) Kuidas vaadatakse tänavasõidurehvidele mis on kulunud juba üle kulumismärgi? (Peavad veel hästi aga liikluspolitsei võib juba ai-ai teha).
Millist rada ise soovitaksite valida?
1) Mis on suure ja väikse raja raskusastmed või suuremad erinevused Tabasalu ja Rapla rajaga (järskude kurvide osakaal, keskmised kiirused / käigud millega sõidetakse).
2) Saan aru, et kiiver on vist kohustuslik?
3) Kuidas vaadatakse tänavasõidurehvidele mis on kulunud juba üle kulumismärgi? (Peavad veel hästi aga liikluspolitsei võib juba ai-ai teha).
Millist rada ise soovitaksite valida?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
1)Raskusastmeid on natuke keeruline võibolla kirjeldada. Väiksel rajal sõidetakse esinduse 325'tega, ning suisa slaalomit, umbes sedasi nagu autokoolis platsil kurikate vahel. Ühesõnaga suhteliselt tehniline ning mitte väga kiire. Suur aga piisavalt kiire ning mitte niiväga tehniline. Kiirust piiratakse paaris kohas...aga tagasirgel eelmisel aastal ikka 120 - 130km/h sai sisse.Silwer kirjutas:Kuna ma ei ole kunagi Saugal käinud siis tekkisid mõned küsimused:
1) Mis on suure ja väikse raja raskusastmed või suuremad erinevused Tabasalu ja Rapla rajaga (järskude kurvide osakaal, keskmised kiirused / käigud millega sõidetakse).
2) Saan aru, et kiiver on vist kohustuslik?
3) Kuidas vaadatakse tänavasõidurehvidele mis on kulunud juba üle kulumismärgi? (Peavad veel hästi aga liikluspolitsei võib juba ai-ai teha).
Millist rada ise soovitaksite valida?
2) kiiver oli kohustuslik jah
3)Ei oska kommenteerida.
Soovitaks ikka suurt, kui Sa pole seda ennem sõitnud.
Kõik eelnev jutt kehtib eelmise aasta ürituse kohta. Aga nagu ma aru sain, siis väga ta ei erine ka sel aastal.
GS
Mõned vastused:
Suur ring: kaks kiiret kurvi, neist üks üle 100+ midagi ja teine alla 100+ muutuv raadius (loe: ahenev). Nende vahele jääb kolm suhteliselt ränka mahapidurdust, millest kaks lõpevad ca 1. käigu kurviga ja üks 2. käigu kurviga. Sõit kiirem, lõbusam ja turvalisem kui Tabasalus - rajakate on ilus, äärekividest võib üle hüpata vaid soovi korral.
Väike rada koosneb 3-4 BMW 1. astme sõidutreeninguelemendist üksteise järel. Küllalt kiire ja hoogne (parematel keskmine üle 50 km/h). Mina valiksin suure ringi.
Punkt 3: arvan 75% tõenäosusega, et saad läbi (kui pole rebendeid, muhke ja rippuvaid nööre, siis mustrit ei mõõda). Samas lõpphinnangu annab tehniline komisjon, võimaliku õnnetuse korral on nende pea pakul.
Suur ring: kaks kiiret kurvi, neist üks üle 100+ midagi ja teine alla 100+ muutuv raadius (loe: ahenev). Nende vahele jääb kolm suhteliselt ränka mahapidurdust, millest kaks lõpevad ca 1. käigu kurviga ja üks 2. käigu kurviga. Sõit kiirem, lõbusam ja turvalisem kui Tabasalus - rajakate on ilus, äärekividest võib üle hüpata vaid soovi korral.
Väike rada koosneb 3-4 BMW 1. astme sõidutreeninguelemendist üksteise järel. Küllalt kiire ja hoogne (parematel keskmine üle 50 km/h). Mina valiksin suure ringi.
Punkt 3: arvan 75% tõenäosusega, et saad läbi (kui pole rebendeid, muhke ja rippuvaid nööre, siis mustrit ei mõõda). Samas lõpphinnangu annab tehniline komisjon, võimaliku õnnetuse korral on nende pea pakul.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Käisin eelmine nädal teisipäev Lauri_L'iga Pärnus ja 70% oli 70km/h ala ja ülejäänud oli 50km/h+Pärnu poolses otsas asfaldi panek.Raivo kirjutas:Mõned nädalad tagasi oli küll 90% maanteest väga heas korras. Nüüd vast juba tee joonitud kah...ning 100km/h lubatudHans kirjutas:Pole sel suvel (aastal) Pärnu jõudnud.
Kuidas teeolud ja remonditegevus Pärnu mnt trassil on?
Saab kiire otsa tehavõi ei?